blussing

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 123
    Medlem
    Hoffnarr
    • Mar 2009
    • 57

    Godset har levd på dispensasjon i påvente av at en ny stadion skal reise seg på Sundland. Nå er disse planene begravet, derfor fikk de ikke fornyet dispensasjonen.
    25.11.05

    CONTRO IL CALCIO MODERNO

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      Opprinnelig skrevet av 123
      Grunnen til at vi ikke ble våte og kalde i Drammen, var pga. at Godset ikke lenger har dispensasjon fra nff til å benytte gressvollen i klokkesvingen. Det var ikke NSA som fikk igjennom at bortesupportera skulle få en bedre plass. Hadde Godset fortsatt fått lov til å bruke gressvollen hadde vi pent måtte stått der når vi møtte Godset.
      Feil vel? på nsa sitt supporterseminar gikk vi igjennom stadionkvaliteten. Her ble det bestemt at NSA skulle gå til nff å få gjort noe med prisene og skiltene i gressvollen. Senere gikk nsa til nff å la frem saken og de dro på breefing på gamlegress. Her ble det bestemt at bortesupporterne ikke skulle stå under slike forhold og godset måtte ta tak i dette før svingen kunne benyttes igjen. Så og si at nsa ikke har gjort i denne saken er helt feil. Uten nsa i denne saken hadde vi nok stått våte og kalde i drammen.
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • 123
        Medlem
        Hoffnarr
        • Mar 2009
        • 57

        Godset har hatt disp. pga planene om ny stadion på Sundland. Når Sundlandalternativet ble droppet i November 2008, som var grunnen til at de i det hele tatt fikk lov til å bruke svingen, var det klart man ikke fikk fornya dispen for 09.

        Dt.no:

        "Strømsgodset har ikke lenger dispensasjon fra NFF til å bruke gressvollen i klokkesvingen. Alle bortesupportere må derfor inn på felt H på DT-tribunen."

        "Berntzen kunne fortelle at klubben har levd på dispensasjon i påvente av at en ny stadion skal reise seg på Sundland."
        25.11.05

        CONTRO IL CALCIO MODERNO

        Kommentar

        • Frode Thai
          KFL styremedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 380

          Godset hadde fått disp av NFF og NTF til å benytte jordvollen mot LSK.
          Dette ble tatt opp i arrangementmøte og sikkerhetsmøte kampdagen.
          Ett av kriteriene var at man allikevel skulle tilby gjestene langsiden og tak, men at jordvollen var et suppliment til de som evt ikke fikk plass her.


          Frode Johansen


          Frodethai
          Frode Johansen
          styremedlem KFL

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            Vålerenga ilegges en bot på 30 000 kroner etter blussingen på Åråsen 13. april. http://www.fotball.no/table.asp?p=53...4&x=1&a=251357

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              Opprinnelig skrevet av Emil B
              Vålerenga ilegges en bot på 30 000 kroner etter blussingen på Åråsen 13. april. http://www.fotball.no/table.asp?p=53...4&x=1&a=251357
              Hvor ble det av poengtrekket? "NFF - vi har ikke baller."
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • LasseN
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 1610

                søpla kommer aldri til å få poengtrekk for blussing. Neste gang noen LSK supportere blusser derimot.."Da klubben gjentatte ganger har blitt bøtelagt for tilsvarende uten at det ser ut til å hjelpe, ser vi oss nødt til å trekke LSK et poengantall tilsvarende ett mer enn det de trenger for å ikke rykke ned."
                LasseN

                Kommentar

                • Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Hvor ble det av poengtrekket? "NFF - vi har ikke baller."
                  Mulig du har rett, men synes det er bra for supporternorge at det ikke blir poengtrekk for blussing. Blussing er stemningsskapende sånn jeg ser det, ingen grunn for 3poeng i trekk for det.
                  Daukjøtt Felt C

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                    Mulig du har rett, men synes det er bra for supporternorge at det ikke blir poengtrekk for blussing. Blussing er stemningsskapende sånn jeg ser det, ingen grunn for 3poeng i trekk for det.
                    Jeg er 100% enig med deg, men det er totalt tannløst av NFF å ikke trekke VIF for poeng når de har gått så høyt ut på banen i forkant av sesongen. Spesiellt med tanke på at kålhuene også blusset inne i gymsalen.

                    Om ikke annet kan det bli stående som et ekstremt eksempel på forskjellsbehandlingen de bedriver på Tullevål om andre nå blir trukket i etterkant.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Jeg er 100% enig med deg, men det er totalt tannløst av NFF å ikke trekke VIF for poeng når de har gått så høyt ut på banen i forkant av sesongen. Spesiellt med tanke på at kålhuene også blusset inne i gymsalen.

                      Om ikke annet kan det bli stående som et ekstremt eksempel på forskjellsbehandlingen de bedriver på Tullevål om andre nå blir trukket i etterkant.
                      Enig i det, men de kan vel neppe trekke noen for poeng nå som de har valgt denne linjen..
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av Skinke
                        Enig i det, men de kan vel neppe trekke noen for poeng nå som de har valgt denne linjen..
                        Enig i ressonnementet, men ingenting i NFF er logisk. Jeg ville ikke satset på at det neste laget som blusser ikke blir trukket. De vil sannsynligvis vise til boten vif har fått og argumentere for at straffene må skjerpes ytterligere.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Ytre
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2008
                          • 773

                          Syns det er flott at Enga ikke ble trukket i poeng.

                          Fotball skal avgjøres på banen!
                          I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎