Redegjørelse fra LSK etter kampen mot Strømsgodet (UFC, politi, vakter)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #61
    Opprinnelig skrevet av Ronny
    Jeg trodde at målet med redegjørelsen var å komme med en forklaring på hvordan vi oppfattet saken i drammen, der tok jeg tydeligvis feil. Jeg håper nå at vi snart er ferdig med den saken fra Drammen og kan begynne på det gode samarbeidet som ble startet på under det møtet i etterkant. Det er blitt for mye misforståelser i denne saken. Tonen mellom kfl, kgg, ufc og lsk har i etterkant av møtet vært på det stadiet hvor vi bør ligge. La oss beholde dette.
    Jeg trodde målet med redegjørelsen var å fortelle sannheten.... Bra at sannheten tilslutt kom frem
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2506

      #62
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Jeg trodde målet med redegjørelsen var å fortelle sannheten.... Bra at sannheten tilslutt kom frem
      Raymond, Raymond, Raymond. La meg gi deg en leksjon i taktikk.
      Dere har muligheten til å surfe på en bølge av velvilje.
      Ingen "nøytrale" har sagt at UFC gjorde noe galt i Drammen.
      De fleste her på forumet ser ut til å mene at redegjørelsen fra LSK var i overkant krass mot dere.
      Ikke spoler støtten ved å være arrogant og aggressiv, da havner dere der dere var i fjor, at folk gikk lei og syntes dere holdt dere for dere selv.
      Len deg tilbake og la andre snakke UFCs sak.
      Fortsett å oppføre dere som dere har gjort hittil i år på turer og på tribunen, da blir det umulig å fortsette å forfølge dere.

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #63
        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
        Raymond, Raymond, Raymond. La meg gi deg en leksjon i taktikk.
        Dere har muligheten til å surfe på en bølge av velvilje.
        Ingen "nøytrale" har sagt at UFC gjorde noe galt i Drammen.
        De fleste her på forumet ser ut til å mene at redegjørelsen fra LSK var i overkant krass mot dere.
        Ikke spoler støtten ved å være arrogant og aggressiv, da havner dere der dere var i fjor, at folk gikk lei og syntes dere holdt dere for dere selv.
        Len deg tilbake og la andre snakke UFCs sak.
        Fortsett å oppføre dere som dere har gjort hittil i år på turer og på tribunen, da blir det umulig å fortsette å forfølge dere.
        ulf pulf pulf. Jeg kommer til å fortsette å si det jeg mener i fortsettelsen også, så kan andre ta seg av taktikk.

        to toast og en jiuce!
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2506

          #64
          Ok.
          Det var et velment råd.
          Bruk argumenter og demp sarkasmen, så unngår du at motparten går dypere i skyttergraven.

          To toast og en juice!

          Kommentar

          • Ballkunstneren
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 780

            #65
            Opprinnelig skrevet av Ronny
            * "Igjen skjer det en upopulær avgjørelse på banen og noen fra Ufc sparker i gjerdet.
            En av politimennene ber Ufc om å slutte med dette.
            Det var tydeligvis dråpen for Ufc og det blir en kraftig verbal konfrontasjon, samtidig som nevnte gjeng holder på å gå til angrep på politiet."

            OK. Dette var en dårlig setning. Jeg kan ikke uttale meg om at ufc holdt på å gå på politiet, for det veit jeg faktisk ikke. Men at ufc reagerer på en slik måte som får politiet til å rygge bakover, er på det rene.
            Her ble denne personen prøvd dratt bort av politiet, noe som ikke er så morro så for at dette ikke skulle skje, stillte medlemmene av denne gruppen seg mellom politimannen & denne personen for å hindre at dette skjedde. Han hadde jo ikke gjort noe galt. Hvorfor skulle han bli tatt inn til forhør??

            Han arresterte forresten ikke meg som gjorde akkurat det samme ved denne anledningen.. Før jeg løp bort å skulle hindre denne politimannen å fjerne personen. Noe jeg var litt for treg til for da sto det allerede 6-7 mann mellom allerede.. :P

            Kommentar

            • Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

              #66
              Vil denne redegjørelsen bli endret på forsiden også?? Helst med en unnskylding for den første??

              Kommentar

              • koppen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 456

                #67
                vil bare si at jeg støtter ufc i denne saken, men jeg veit at det var minst 2 av dere som var klare for å "ta" den jyplingen av en onkel som kom etter opphissingen da kiko ble utvist! det tror jeg dere vet selv også... jeg måtte personlig stoppe en av dere!
                "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #68
                  Jasså? Så fantastisk fint at du klarte å stoppe UFC fra å banke opp politimannen. Gratulerer.

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av koppen
                    vil bare si at jeg støtter ufc i denne saken, men jeg veit at det var minst 2 av dere som var klare for å "ta" den jyplingen av en onkel som kom etter opphissingen da kiko ble utvist! det tror jeg dere vet selv også... jeg måtte personlig stoppe en av dere!
                    Hva er det du snakker om???
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • chrissp
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 2403

                      #70
                      Det er vel kanskje sånn at sannheten ligger et sted midt i mellom det UFC hevder og det som LSK Sikkerhet hevder.

                      Det jeg derimot lurer på er om dere er veldig "urutinerte" i møter? Ble det ikke skrevet et møtereferat? Kanskje det burde blitt sendt rundt til alle deltagere slik at man kunne godkjent dette? UFC kunne krevd hva som skulle med og det samme med LSK Sikkerhet. Sånn det har utviklet seg nå virker hele greia utrolig idotisk hvis "praten" fra møtet er all dere baserer "enigheten" på.
                      Bølerkanaris

                      Kommentar

                      • ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

                        #71
                        Vil foreslå en nøytral "sekretær" til å skrive et møtereferat neste gang...

                        Kommentar

                        • Kopperud
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2006
                          • 1697

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av koppen
                          vil bare si at jeg støtter ufc i denne saken, men jeg veit at det var minst 2 av dere som var klare for å "ta" den jyplingen av en onkel som kom etter opphissingen da kiko ble utvist! det tror jeg dere vet selv også... jeg måtte personlig stoppe en av dere!
                          Gratulere a! Det var inegn av oss som var klare til å ta en onkel, vi bare stiltte oss i mellom ikke noe mer!
                          Ultras Felt C 2005x2015

                          Lillestrøm & Bajen

                          Kommentar

                          • Dinho
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2006
                            • 884

                            #73
                            Kan vi legge denne tråden død? Ronny har gitt klare signaler på at han ønsker å bedre situasjonen. Det er meget positivt og takker for en konstruktiv måte å handle vår kritikk på, uansett hvor aggressiv eller uforståelig den kan bli. Nå jobber vi frem for å støtte Fugla, og håper at vaktstyrken på Åråsen også forstår våre hensikter ved å gå på fotball kamper. De har nå lovet å la oss være i fred for en stund fremover, et godt valg.
                            twitter @amundsakis
                            ΘΥΡΑ 13

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av ChriZza
                              Vil foreslå en nøytral "sekretær" til å skrive et møtereferat neste gang...
                              Foreslår Ulf Kofi Baadshaug.

                              Kommentar

                              • ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2506

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Torolf
                                Foreslår Ulf Kofi Baadshaug.
                                Det spørs om jeg er nøytral nok.
                                Noen har ment jeg er så UFC-vennlig at jeg går Stein Lillevolden en høy gang i å menge meg med den nye generasjonen.

                                Ellers er det vel ikke behov for flere sekretærer, det finnes jo et referat som forteller hva som ble avtalt på møtet. Det virker nøytralt nok for meg, og ingen har protestert på det, så jeg er enig i at denne tråden kan legges død.

                                To toast og en juice.

                                Kommentar

                                Working...