Utvidelse av Kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #41
    Opprinnelig skrevet av Canário
    Tror ikke KFL per i dag er sterke nok til å splittes i to felt, og mener et samla felt gir bedre stemning. Og hva er poenget med å dannet et ståfelt nærmest KFL? Skal man ha et felt på RB må det i så tilfelle være på midten for å få med folk og spre stemninga på tribunen - og det er det jeg regner med også er intensjonen. Et felt nærmest KFL blir bare en forlenga arm av Kanarifeltet og er bare ødeleggende, samtidig som det er null poeng. Kommunikasjonen, starting av sanger osv. svekkes og ditto med totalstemninga. Da er det bedre med et samla, høyrøsta KFL-felt enn to "halvveis" felt. En utvidelse av feltet er tiltrengt, men tror ikke vi er sterke nok til å splitte oss på to tribuner uten at det svekker helheten. Å få utvida i bredden på Notar hadde sådan vært fantastisk. Håper det ses på løsninger og det pushes for utvidelse for et "sprengt" KFL-felt, for forum løser ingenting.
    Mulig vi ikke er sterke nok, det vil tiden viste hvis det skjer noe. MEN noen må gjøres, for det er trangt for tiden. Det kommer til å bli flere folk også hvis det går like bra fremover på banen.
    Hvor det feltet skal plaseres skal jeg egentlig ikke gjøre meg noen formening om, hva som gir best stemning er ikke lett å si.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • krisruds
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 839

      #42
      Opprinnelig skrevet av Lars
      Det blir et ekstra kanarifelt på RB som tar 700 stk. Feltet blir nærmest Kanarifeltet, ikke på midten slik som i fjor.
      Det jeg ser på som viktig da er at en god ungergruppe eller noen som man veit klarer å holde stemning igang står på det feltet slik at det blir stemning der.
      700stk er ikke det nesten halve siden da? Mente hele RB tar ca 1700stk.
      krisruds medlem av KFL siden 1996


      OI OI OI nå har vi det morro :)

      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #43
        Det blir 1/3 av kortsiden omtrent. Den tar nesten 2000.

        Kommentar

        • Canário
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1471

          #44
          Opprinnelig skrevet av Lars
          Enig i mye av det du sier, men at kommunikasjonen og sanstarting blir vanskeligere ved å ha feltet nærmest Kanarifeltet er bare tull. Det blir mye lettere enn når det er 50 meter mellom feltene. Jeg tror løsningen med et felt nærmest Kanarifeltet er bedre enn løsninga med et felt midt på.
          Jo, riktig nok det, men tror allikevel den beste løsninga er et samla og sterkt Kanarifelt - iallfall forløpig. Synes ennå et felt nærmest KFL er poengløst, da det bare blir en forlenga arm av fansen. Trodde hensikten med det feltet var å få med folk og spre stemninga utover RB-tribunen, ellers er det vel ingen vits? Da er det vel like greit å ha et samla felt der alle gruppene har sin "plass" og kommunikasjonen innarbeida. Selv om mer plass er tiltrengt, tror jeg ikke det opplegget frambringer bedre stemning. Eneste poenget jeg har sett tidligere med å ha et felt på RB-tribunen (foruten for UFC at det ser bedre ut visuellt, bannerhenging osv.) er nettopp å få med folk og det skal utvikle seg en hestesko med stemning mellom KFL, RB-tribunen og Strømmen Storsenter.

          Tiden får uansett vise hvordan opplegget blir!

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #45
            Har aldri nekta for at et samla felt er det beste, for det tror jeg også det er, innlegget mitt var retta mot diskusjonen midten av RB vs. nærmest Feltet.

            Kommentar

            • Larsk
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1053

              #46
              gikk jo bra mot vålerenga da var jo feltet ''splitta''
              !!Gunners!!

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #47
                Opprinnelig skrevet av krisruds
                Mente hele RB tar ca 1700stk.
                Jeg tror RB har 1848 seter.
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

                  #48
                  Jeg er ganske enig med Canário, og er ikke i tvil om at en langsideutvidelse er mye bedre enn splitting på to tribuner.

                  Jeg tror også man skal være forsiktig med å bruke den nestbeste løsningen med å utvide til kortsida, i påvente av noe bedre. Da kan det fort utvikle seg til å bli en varig løsning.

                  Bruk heller alle krefter på å jobbe for en utvidelse av langsidefeltet vårt. Første mål bør være sesongen 2008.
                  RoyVaadal.

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #49
                    Det som er tenkt mot VIF er at LSK selger kun 2000 billetter til feltet istedtefor 2200 og det blir overfylt, får de siste 200 til et felt på rb nær tribunen. Det jobbes i kulissene med diskusjoner omutvidelse av feltet i styret

                    Kommentar

                    • e.d
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 688

                      #50
                      Men er det ikke plass til 2200 på feltet da? Gjør vel ikke noe at det er litt trangt. De som er lave får heller komme litt før så de får plass i første rekke.
                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av e.d
                        Men er det ikke plass til 2200 på feltet da? Gjør vel ikke noe at det er litt trangt. De som er lave får heller komme litt før så de får plass i første rekke.
                        Nå er det gjerne sånn at de som kommer først får de dårligste plassene. Det er de som må trekke seg sammen sånn at alle som kommer 10 min før kampstart skal få plass og da blir man lett klemt bak noen andre..
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • krisruds
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 839

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                          Jeg er ganske enig med Canário, og er ikke i tvil om at en langsideutvidelse er mye bedre enn splitting på to tribuner.

                          Jeg tror også man skal være forsiktig med å bruke den nestbeste løsningen med å utvide til kortsida, i påvente av noe bedre. Da kan det fort utvikle seg til å bli en varig løsning.

                          Bruk heller alle krefter på å jobbe for en utvidelse av langsidefeltet vårt. Første mål bør være sesongen 2008.
                          Helt enig med deg at man skal være forsiktig med det, men denne sesongen har vi ikke mulighet til å utvide feltet på felt c. Derfor er den eneste muligheten at man utvider på RB pga der er det ingen nummererte sesongkort.
                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1251

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                            Merkelig at alle LSKs trofeer kom før KFL.

                            Måtte bare legge inn en komentar på denne.
                            Jævlig bra svart.....
                            Det stemmer jo bra......... Dagen er redda..

                            Kommentar

                            • André
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2006
                              • 419

                              #54
                              "gruer" meg litt til Vif matchen. Da kommer det til å bli så trangt at man ikke får hoppa omtrent.

                              fordi jeg veit at mange som ikke får billett på feltet kjøper på rb og gå på feltet. Det gjør også at det blir overfult.

                              JA til utvidelse!
                              Your life
                              A game
                              turn it up, turn it up!

                              Kommentar

                              • glasgow
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1251

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av André
                                "gruer" meg litt til Vif matchen. Da kommer det til å bli så trangt at man ikke får hoppa omtrent.

                                fordi jeg veit at mange som ikke får billett på feltet kjøper på rb og gå på feltet. Det gjør også at det blir overfult.

                                JA til utvidelse!
                                Hva med og sjekke billettene og kfl medlemskap til de som skal på feltet Slik som ble gjort i fjor..
                                Luk bort ugresset som ikke har noe på feltet og gjøre.

                                Kommentar

                                • André
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2006
                                  • 419

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                                  Hva med og sjekke billettene og kfl medlemskap til de som skal på feltet Slik som ble gjort i fjor..
                                  Luk bort ugresset som ikke har noe på feltet og gjøre.
                                  det hadde fungert, men de som kjøper på rb å går på feltet er jo folk som vil stå på feltet. Da sier deg seg jo selv at feltet er for lite. når folk kjøper billetter på andre deler fordi det er utsolgt på feltet

                                  noe må gjøres med plassen på feltet!
                                  Your life
                                  A game
                                  turn it up, turn it up!

                                  Kommentar

                                  • glasgow
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1251

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av André
                                    det hadde fungert, men de som kjøper på rb å går på feltet er jo folk som vil stå på feltet. Da sier deg seg jo selv at feltet er for lite. når folk kjøper billetter på andre deler fordi det er utsolgt på feltet

                                    noe må gjøres med plassen på feltet!
                                    Skjønner det. Og er helt enig. Men når det er fulgt/utsolg så sorry mack mener nå jeg. Sånn er det med alt. De som er sent ute med og kjøpe billett må desverre stå på rb.
                                    Bør jo være sånn til vi får en bedre løsning...

                                    Kommentar

                                    • Kanarizz2
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 355

                                      #58
                                      Kanari(-)fansen skulle fått hele SS tribunen.. Da kunne vi hatt fete tifoer, spillera hadde nok fått et jævla kikk av å se hele langsiden gul og svart når de kommer ut av garderoben.. Så kan man sette seter på feltet..
                                      ------Sørum kanaris------

                                      100% Støtte

                                      Kommentar

                                      • krisruds
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 839

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Kanarizz2
                                        Kanari(-)fansen skulle fått hele SS tribunen.. Da kunne vi hatt fete tifoer, spillera hadde nok fått et jævla kikk av å se hele langsiden gul og svart når de kommer ut av garderoben.. Så kan man sette seter på feltet..
                                        Det hadde nok vært den desidert beste løsningen ja Hadde vært jævlig bra det, men da kommer LSK til å tape en del penger er jeg redd. Hvis ikke må de sette opp sesongkortprisene til 2000kr noe jeg synes faktisk er HELT greit.

                                        En anne løsning er at det blir nye gule seter på hele (Notar??) tribunen sog at vi får alt helt bort til midten, da blir vi større i bredde pluss at vi får mye større plass. Jo bredere vi er jo mer jevnt trøkk blir det utover banen.

                                        Kan da ikke være så hardt å flytte pressen til andre siden av midten?
                                        Kan heller ikke være så hardt at de "vipene" som sitter der går over på andre siden heller?
                                        krisruds medlem av KFL siden 1996


                                        OI OI OI nå har vi det morro :)

                                        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                        Kommentar

                                        • Kanarizz2
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2005
                                          • 355

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av krisruds
                                          Det hadde nok vært den desidert beste løsningen ja Hadde vært jævlig bra det, men da kommer LSK til å tape en del penger er jeg redd. Hvis ikke må de sette opp sesongkortprisene til 2000kr noe jeg synes faktisk er HELT greit.

                                          En anne løsning er at det blir nye gule seter på hele (Notar??) tribunen sog at vi får alt helt bort til midten, da blir vi større i bredde pluss at vi får mye større plass. Jo bredere vi er jo mer jevnt trøkk blir det utover banen.

                                          Kan da ikke være så hardt å flytte pressen til andre siden av midten?
                                          Kan heller ikke være så hardt at de "vipene" som sitter der går over på andre siden heller?
                                          Tror de fleste som har sesongkort i år på feltet gjerne betaler 2000-2500kr for sesongkort neste år, vis vi får stå på SS.. Ja til KFL på SS..
                                          ------Sørum kanaris------

                                          100% Støtte

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎