Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegar Hjermundrud
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 423

    Jeg hiver meg på sjølskrytet - det er leeenge siden det har vært så mye trykk gjennom 2 x 45 minutter. Strengt tatt kan jeg ikke huske at det har vært så mye trykk noengang, men her får andre korrigere meg. Øverst på felt c har strengt tatt sjelden vært noe sted for de mest høyrøstede, men i dag smalt det også der. Med alle muligheter for å ta av her følte jeg virkelig at KFL og LSK spilte på lag i dag og at vi vant kampen sammen.
    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

    Kommentar

    • LasseN
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1610

      Kjempestemning i dag!
      Man bare vet at ALLE gule og svarte ville støtte Fugla, når vi tilogmed får med sitta på Reis opp.

      Det er bare en nedtur med den, vi klarer neppe å tangere dagens stemning i neste kamp..
      LasseN

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        Opprinnelig skrevet av kjett
        Det er som Arild Myklebust sier. Med tromma klarer vi å irritere motstanderfansen så mye at de blir helt satt ut, og klarer ikke å fokusere på egen syngning. Godset Unionen er generelt bra bortesupportere, men i dag så det heller tamt ut der borte. Kanskje ikke så rart når laget dems kun fikk ballen inn i boksen ved hjelp av billige frispark fra Øvrebø(han dømte forøvrig svært billig begge veier, men både frispark og gule kort irriterte meg grønn). Når vi kjører trommesangene starter motstandersupporterne, akkurat som i tråden du linker til, å irritere seg over at vi trommer. Da oppnår vi den effekten vi vil, nemlig et solid overtak på tribunen. I dag er det ikke stort annet å si enn at vi balleronka dem.

        Opprinnelig skrevet av krisruds
        Sykt bra idag, øverst på felt c var konge også, deilig.

        Tror alle er glad for den måten vi valgte og "aksjonere" på, jeg er hvertfall dritfornøyd med dagens innsatts både på tribunen og på banen.
        Øvre Felt C har tatt seg opp veldig de senere kampene. Dere skal virkelig ha cred for at dere bidrar så godt som dere gjør, og jeg håper det kan fortsette på samme måten. Med et øvre felt som deltar som idag, blir det mye lettere for de nede å synge også, samt lettere for de andre feltene å høre hvilke sanger som startes hos oss. Keep up the good work.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2506

          Nesten perfekt synging i dag.
          Litt hjelp av Felt C på "Lillestrøm er de beste", så hadde alt vært suverent.
          Vi på felt B kan ikke dra den alene, vet dere.

          Et par morsomme episoder:

          Felt C startet "Er det alltid så stille bortpå der?" mot felt A, som svarte,
          før alle samlet satte i gang mot Diadora og Godset-supporterne.

          Etter kampen, under "Vi er fugla i fra Lillestrøm", så jeg Marius Johnsen
          snakke med broren sin og peke opp mot Kanari-Feltet.
          Jeg hørte selvsagt ikke hva de sa, men kroppsspråket viste: "De er bra, ikke sant?".
          Og Espen nikket.

          Helt til slutt, ros til forsangerne: Veldig bra sangvalg hele kampen.

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            Det ble ikke mye pausesynging... Men det var såpass varmt at vi måtte ha en pause :-)

            Kommentar

            • krisruds
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 839

              Har vært på GU sin side, bra raporter derifra hvertfall.

              SAKSET:
              "Kanarifansen var som ventet top notch."
              "Skjønner ikke hvorfor "alle" her inne er mot trommer å evighetssanger når man ser hvor mye liv de klarer å lage. De var jo ikke sååå mange heller...

              Kanskje ikke annet å vente, men jeg mener vi blei pissa på av fuglefansen."

              Ellers er det utrolig lite aktivitet på dems forum, så kommer sikkert litt mere utover morgendagen.

              Men fadarn Argentina sangen var sykt bra idag, L-S-K runga sykt bra. Håper vi kan vise noe av dette på neste kamp også.
              krisruds medlem av KFL siden 1996


              OI OI OI nå har vi det morro :)

              BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

              Kommentar

              • Tobben
                Jeg elsker å kjøre trikk
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2005
                • 1666

                Opprinnelig skrevet av KFL41
                Det ble ikke mye pausesynging... Men det var såpass varmt at vi måtte ha en pause :-)
                Absolutt. Han ene duden som stod ved siden av meg holdt på å svime av ved flere anledninger. Helt på slutten av kampen lå han over gjerdet.

                Men hva mener du, ulfpulf, at dere måtte ha hjelp av Felt C? Vi sang med som bare faen vi på lillestrøm er de beste ropet.

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  Takk for at det ikke ble noen stilleaksjon!
                  Takk for at sterke krefter i KFL-ledelsen fikk til "forsoningsmøtet" på lørdag.
                  Takk for at alle - aboslutt alle - på feltet kjempet for felles sak i dag.
                  Magisk!

                  Mvh
                  Gammer`n - fortsatt svett....
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • 3060
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Jan 2006
                    • 4

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Er da en kjent sak at alle i Godsetunionen på 90 tallet var medlemmer i Klanen.
                    Jøss. Trodde det var slik at alle kom til Klanen på 90-tallet jeg. Vi drammensere gjorde vist det motsatte. Nevnte tiår var jo årene hvor dere var 300 på den gamle ståtribunen, kastet konfetti og begynte å bruke ordet forza i sangene. Forøvrig en tid vi var på høyde med dere, dog ved hjelp av andre virkemidler.

                    Det du prøver å få frem i innlegget ditt, er at vi og Klanen har noen sanger med lik melodi. Korrekt observert. Hvem som var først ute med dette mellom oss og Klanen er vel en diskusjon dere har liten interesse er. Synes uansett det er spesielt om dere av alle, tror at vi har rappet Klanen. Historien viser vel at det ikke er faktum at alle har rappet alt etter dem.

                    KFL var enorme i dag. Aldri blitt pisset på så mye på en bortekamp før. Skyggelua av. Vi var veike, selv om vi frastår å bruke de samme hjelpemidlene som dere gjør.
                    Last edited by Håkon Henriksen; 06.08.2007, 22:34. Begrunnelse: font

                    Kommentar

                    • sandra
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jun 2007
                      • 130

                      dåkker rocka i dag!! hadde på surrounden i stua, å d va som om å være dær asså!! æ e stålt over dåkker men e eni om at d virka som om at felt c va heilt knall. så mest livli ut dær iallefall!! bra jobba!! alle sammen...
                      Fotballgal nordlending, men med hjertet på rett sted :)

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2506

                        Opprinnelig skrevet av Tobben
                        Men hva mener du, ulfpulf, at dere måtte ha hjelp av Felt C? Vi sang med som bare faen vi på lillestrøm er de beste ropet.
                        Å, unnskyld da. Må ha vært noen som snakket høyt ved siden av meg igjen.

                        Det var kødd. Ingen kan være negative på en kveld som dette.
                        Alt fungerte perfekt.

                        Kommentar

                        • Raskolnikov
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1452

                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          Takk for at det ikke ble noen stilleaksjon!
                          Takk for at sterke krefter i KFL-ledelsen fikk til "forsoningsmøtet" på lørdag.
                          Takk for at alle - aboslutt alle - på feltet kjempet for felles sak i dag.
                          Magisk!

                          Mvh
                          Gammer`n - fortsatt svett....
                          Bør legge til en takk til alle spillerne. I dag var det ikke vanskelig å synge for dem. Fantastisk innsats av alle mann.

                          Magisk!
                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                          Kommentar

                          • frodekippe
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 480

                            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                            Takk for at det ikke ble noen stilleaksjon!
                            Takk for at sterke krefter i KFL-ledelsen fikk til "forsoningsmøtet" på lørdag.
                            Takk for at alle - aboslutt alle - på feltet kjempet for felles sak i dag.
                            Magisk!

                            Mvh
                            Gammer`n - fortsatt svett....
                            Jeg stod i bar overkropp under stort setthele kampen, og svennen rant av ryggen min. Det er ikke en metafor. DET RANT!!!

                            Fyttihævlete for en stemning vi skapte i dag, og jeg vi ikke si i 2 x 45 men 2 x 70 minutter.

                            Sykt fett i dag...

                            Var det flere som fikk ereksjon av Skarru Værra Virru Værra Lillestrøm Gutt...JA FOR FAEN i dag?

                            Det er det sjukeste jeg har hørt på så pervo lenge...

                            JEG ER STOLT AV Å VÆRE GUL
                            STOLT AV Å VÆRE KAnARI-FUGL
                            NÅR JEG DRAR DRAKTA PÅ ER JEG EN DEL AV LSK....

                            Kan det sies bedre...

                            FY FAEN....

                            Tusen takk til hele laget/ledelse og KFL

                            Detta fortjente vi så jævlig
                            FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                            Bjørn Lindahl

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              Opprinnelig skrevet av 3060
                              KFL var enorme i dag. Aldri blitt pisset på så mye på en bortekamp før. Skyggelua av. Vi var veike, selv om vi frastår å bruke de samme hjelpemidlene som dere gjør.
                              Skjønner ikke hvorfor det må understrekes. Alle supportergruppene i Norge ønsker å være best, både på hjemme og bortebane. Om det så finnes måter som kan gi dem det lille ekstra blir det for meg bare dumt å ikke gjøre det. Dere skal få lov til å gjøre akkurat som dere vil, men idag var det maktdemonstrasjon på tribunen. Så får dere selv vurdere om dere vil oppleve det igjen neste gang dere kommer på Åråsen, eller om dere synes det er verdt å ta i bruk noen hjelpemidler slik at dere kan gi litt konkuranse på tribunen.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Superstefan
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 2180

                                Skarru værra villu værra Lillestrøm gutt? helvette det smalt i veggene da.

                                Beste hjemme kampen jeg har vært på .

                                TAKK
                                Fotograf Kreativ Kanaris

                                KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                Kommentar

                                • frodekippe
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 480

                                  Det er så sjukt det beste jeg har opplevd av liv på så forpult lenge
                                  FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                  Bjørn Lindahl

                                  Kommentar

                                  • e.d
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 688

                                    ros til forsangerne og tromminga var kjempebra idag.
                                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                    Kommentar

                                    • frodekippe
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 480

                                      Detta var ros til samtlige på tribuna...Tusen takk til hver enkelt som gjorde denne kvelden magisk
                                      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                      Bjørn Lindahl

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Å se ned på pshyco-rønnern som forsanger så tørr ingen annet enn og synge. Faen så engasjert han var i dag
                                        Faen så gira i dag og det var herlig og få sånn respons. Vanvittig mange som sang.

                                        Mulig dette gjelder noen her på forumet, men nesten øverst rett ovenfor der jeg stod, var den en "skjeggeboffe" med en hvit, rutet, kortarmet skjorte.

                                        La merke til fyren, han var faen med mental! Få 100 mann til med samme mentalitet som han, så pisser vi på alt. Og da mener jeg ikke bare i Norge...

                                        Vanvittig bra jobba i dag av alle sammen. Så mye mer morsomt enn å holde kjeft (akkurat som om jeg hadde klart det). Kanari-Fansen synger høyere der andre holder kjeft. Faen så stolt av å være medlem av KFL i dag. Blei rørt der jeg stod og så hvordan det gikk en faen i de aller fleste på feltet.

                                        100% støtte er faen ingen floskel!
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

                                          Opprinnelig skrevet av e.d
                                          ros til forsangerne og tromminga var kjempebra idag.
                                          Takk...litt rusten var jeg, men skryt er skryt

                                          Kommentar

                                          Working...