Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    Opprinnelig skrevet av keepern
    Morro på Åråsen igår gitt


    Noen som vet hva som stod på bannerene før matchen??
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

    Kommentar

    • Macho-Morten
      Ikke KFL-styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2687

      Så forresten kampen i reprise i natt, og da Riise skulle ta corner foran oss etter 70 minutter under "Lillestrøm er de beste", sto det faktisk ei jente/dame (husker ikke aldersgruppa) i bildet og holdt seg for øra

      Kommentar

      • Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

        Man får ikke mye bedre bilder enn dette, knallbra!!

        Tommel opp for alle som finner seg selv på bildet

        *tommel opp*

        Kommentar

        • lier_fugl
          Medlem
          Møteplager
          • Jun 2006
          • 98

          Veldig bra bilde.. Når kommer resten på galleriet? Gleder meg til å se..
          Evig og for alltid.

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Var ett tekstbanner til var det ikke?
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • mr.sandass
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2005
              • 972

              Forresten. Øvre felt c overasket meg stort på denne kampen. Godt jobbet. Keep it up!
              www.ultrasfeltc.net

              Kommentar

              • krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

                Jeg sto selv på nest øverste rad back dere i ufc, det var faen meg trykk bak meg igjen, så kan ikke si noe annet enn at det var veldig bra der idag.

                Håper at de som sto øverst der mot Godset befinner seg der neste kamp også, da må det hvertfall bli bra på felt c, slik det var igår hadde vi grusa alle på "felt c er vi med".
                krisruds medlem av KFL siden 1996


                OI OI OI nå har vi det morro :)

                BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                Kommentar

                • Christa
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 326

                  KGG hadde et der det sto : Blø for drakta
                  Og ett der det sto noe sånn: Lillestrøm-til døden skiller oss

                  Kommentar

                  • Juven
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2006
                    • 212

                    Dette var det beste jeg har opplevd på feltet, fikk frysninger på ryggen av alt trøkket som var der, skulle vært så motivert hver kamp.
                    Glad for at aksjon stillhet ble droppet!!
                    Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                    Kommentar

                    • Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

                      Opprinnelig skrevet av krisruds
                      slik det var igår hadde vi grusa alle på "felt c er vi med".
                      Slik det var i går, hadde nok duellen mellom A-B-C blitt ganske jevn tror jeg. Jeg hørte dere ikke fra felt B, og jeg er sikker på at det ikke skyldes manglende trøkk og stemning på C-feltet. Uansett hvor man sto på feltet i går, tror jeg man stort sett hørte de som sto tettest rundt seg da disse trøkka mer enn hva som vanligvis blir gjort. Og det er jo nøyaktig sånn det skal være!

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2506

                        Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                        Slik det var i går, hadde nok duellen mellom A-B-C blitt ganske jevn tror jeg. Jeg hørte dere ikke fra felt B, og jeg er sikker på at det ikke skyldes manglende trøkk og stemning på C-feltet.
                        For en gangs skyld skal jeg prøve å være seriøs om trøkket fra felt C.
                        Jeg står aller øverst på felt B, hvor det egentlig er ganske rolig, og veldig lite lyd bakfra, så jeg hører hvor lyden kommer fra foran meg.
                        Sånn Tommy streket opp skillet mellom "Lillestrøm er de beste" og "Heia, heia, heia Kanaris", havnet jeg såvidt på Felt C-siden. Lyden derfra var massiv, som den pleier å være. Det som har forandret seg, er at felt A-siden svarer like sterkt. Veldig fin effekt akkurat der jeg sto. Det dundret annenhver gang i høyre og venstre øre.

                        Det ser ut som det nye forsangeroppsettet er en suksess.

                        En ting til jeg også hørte veldig tydelig fordi jeg sto der jeg sto, var at på noen sanger kom A- og C-siden i utakt, men tromma tok dem inn etter ett vers.
                        Jeg hører du sier du var rusten, Tony, men det merket ikke jeg, og trommingen din fungerte veldig bra til det jeg synes den skal.

                        Kommentar

                        • krisruds
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 839

                          Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                          Slik det var i går, hadde nok duellen mellom A-B-C blitt ganske jevn tror jeg. Jeg hørte dere ikke fra felt B, og jeg er sikker på at det ikke skyldes manglende trøkk og stemning på C-feltet. Uansett hvor man sto på feltet i går, tror jeg man stort sett hørte de som sto tettest rundt seg da disse trøkka mer enn hva som vanligvis blir gjort. Og det er jo nøyaktig sånn det skal være!

                          Det jeg mener er at VI på felt c hadde grusa felt a og b Vi pleier å gruse dere, når øvere felt c også er med så er det lett match :twisted:

                          Men viktig nå at vi klarer å holde samme trykket mot lyn, det var ikke akkurat konge bra når dem var på åråsen.
                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                          Kommentar

                          • iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

                            Opprinnelig skrevet av krisruds
                            Det jeg mener er at VI på felt c hadde grusa felt a og b Vi pleier å gruse dere, når øvere felt c også er med så er det lett match :twisted:

                            Men viktig nå at vi klarer å holde samme trykket mot lyn, det var ikke akkurat konge bra når dem var på åråsen.
                            og der tok du altså feil...ref posten 2 over denne.
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

                            Kommentar

                            • Kanarifugl84
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2007
                              • 2319

                              Opprinnelig skrevet av krisruds
                              Det jeg mener er at VI på felt c hadde grusa felt a og b Vi pleier å gruse dere, når øvere felt c også er med så er det lett match :twisted:

                              Men viktig nå at vi klarer å holde samme trykket mot lyn, det var ikke akkurat konge bra når dem var på åråsen.
                              Dere gruser oss? Jaja, det er ditt syn på saken - er lov å ha sin egen mening om akkurat den saken og det skal jeg ha.

                              Bortsett fra mot Godset nå sist så har det vel aldri vært kongebra på Åråsen denne sesongen...vi i KFL har vært inne i en blindgate denne sesongen, håper og tror at vi nå er i ferd med å komme oss ut av uføret!

                              Kommentar

                              • mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

                                Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                Var ett tekstbanner til var det ikke?
                                Hvor ble det av: "E-cup er for bønder!" ?
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                Mvh
                                Mr.Jordbakke

                                Kommentar

                                • Jørn
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 659

                                  Låt bra av dere på tv'n. Hører at Tony ikke har glemt gamle kunster. Har dere egentlig bruk for meg mere?
                                  Trommer er for bønder

                                  Kommentar

                                  • Kanarifugl84
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2007
                                    • 2319

                                    Opprinnelig skrevet av Jørn
                                    Låt bra av dere på tv'n. Hører at Tony ikke har glemt gamle kunster. Har dere egentlig bruk for meg mere?
                                    Tony var bra, men er ikke målet vårt dobbel dekning på alle plasser?!?

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      Har vært litt inne på forumet til GU igjen (http://www.godsetunionen.com/phpBB2/...=3513&start=15)
                                      så jeg klipper ut litt av hvem dem sier der.

                                      * "Satt på sidetribunen der kanariene var, omtrent like langt fra begge supportergrupper. Hvem som vant den kampen er det liten tvil om.
                                      Må bare si at jeg fikk litt mer sansen for KFL som supportere i dag, altså, trykket de klarer å lage. Har aldri vørt på Åråsen, kun på en reservebane dem hadde en gang i cupen mot Godset (der tapte vi 3-0...). Ble mektig imponert.
                                      Tromma derimot er latterlig, dem trenger nok ikke den så mye som dem sier, for å holde takta på klapping og synging."

                                      * "Jeg satt ca ved midtstreken.

                                      Ingen tvil om at kanarifansen er blandt landets beste. Det trøkket og den intensitetet de har i synginga tror jeg få (mest sannsynlig ingen) matcher.

                                      Tidvis hørte jeg Godset, og jeg så i andre perioder at dere klappa og sang (selv om eneste lyden jeg hørte var fra Kanaris)

                                      Synd dere ikke fikk "klemt tel" skikkelig, da kanaris sang "Er det alltid så stille over der?"

                                      * "Til tider hørte man knapt sin egen synging når de bråket som verst på feltet sitt, likevel synes jeg det ble forsøkt ganske bra."

                                      * "Kanari rulla over GodsetUnionen. Hørte lsk sanger så det joma. Lite fra GU. Kan hende tv skapte feil inntrykk men det var veldig stille i fra GU under sendingen."

                                      * "Har vel sjelden eller aldri blitt pisset på som i går.
                                      Hørte jo KF tralla og sang i pausen også."
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                        Hvor ble det av: "E-cup er for bønder!" ?
                                        Den ble heldigvis vraket!
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • LSK-jenta
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2004
                                          • 656

                                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                          Hvor ble det av: "E-cup er for bønder!" ?
                                          De som fikk ansvarer for det fikk sikkert beskjed av noen andre om at det vi hadde bestemt på møtet var klanen-aktig, så da bare latet de som vi hadde bestemt noe annet
                                          Møter ER for bønder!!
                                          Yvonne

                                          Kommentar

                                          Working...