Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dandy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 346

    Fy faen for en konge dag !!!! Helt sykt! Stemningen var heeeelt magisk!

    takk til alle!!
    UFC 05!

    Kommentar

    • krisruds
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 839

      Har akkurat sett hele kampen i opptak nå, vi kan være stolte av oss selv og ikke minst gutta, de sto på sykt bra idag.

      Jeg vil påstå at det var faktisk ingen som burde få under 5.5 på børsen idag. Kippe, Riise og Kiko burde få 8 hele gjengen, de sto på sykt bra, Espen får en 7er resten får 6ere fra meg. Lenge lenge siden jeg har sett laget jobbe sammen på den måten de gjorde idag.
      krisruds medlem av KFL siden 1996


      OI OI OI nå har vi det morro :)

      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

      Kommentar

      • MoBee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 958

        Da går jeg utifra at vi også har funnet formen som skal bevares ut sesongen og som skal inspirere gutta i jakten på seriegull...?

        Foreslår at neste gang de dabber av i innsatsen så synger vi: (mel: Quantanamera) Jobbe som mot godset ååå jobbe som mot godset.... hehe. Hvis gutta hadde hatt samme innsats som i dag, hadde jeg vært stolt av 5 plass... Digg å se alle blø.

        Takk for i dag. Stolt.

        Kommentar

        • Kanarijenta
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 504

          Noen som gidder å bla fram link til oppsummeringen av kampen?
          Super Kanaris

          Kommentar

          • morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

            Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
            Noen som gidder å bla fram link til oppsummeringen av kampen?
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

            Kommentar

            • frodekippe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 480

              Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
              Noen som gidder å bla fram link til oppsummeringen av kampen?

              FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

              Bjørn Lindahl

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2506

                Opprinnelig skrevet av 3060
                KFL var enorme i dag. Aldri blitt pisset på så mye på en bortekamp før. Skyggelua av. Vi var veike, selv om vi frastår å bruke de samme hjelpemidlene som dere gjør.
                På en dag som dette har jeg lyst til å være storsinnet. Jeg hørte dere ikke, men det trenger ikke være fordi dere sang dårlig. Det var bare at dere møtte oss på det aller verst tenkelige tidspunktet. For dere.
                I dag var dagen da både vi og spillerne var fulle av faen, og skulle vise hva vi egentlig er laget av.

                Du kan forresten mislike tromma så mye du vil, men den hjelper oss til å holde takta over hele feltet så vi får det trøkket du hørte i dag. At den også irriterer motstandersupporterne er en fin bonus.

                Kommentar

                • Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

                  GI ALT - STÅ PÅ - LSK !!!!!!!!!!!!!!!!

                  Jeg føyer meg herved inn i rekken av gratulanter og skrytepaver etter dagens tribuneinnsats, i dag hadde vi rett og slett en særdeles god dag på "jobben"! All ære til ALLE som bidro på feltet, og i dag var det mange. Store som små, gamle som unge, jenter som gutter, kvinner som menn. I dag følte jeg meg omkranset av et mangfold som ville det samme som meg; vise hvem vi er og hva vi virkelig står for og tror på! Vi gjorde det med bravur gjennom samtlige 90 minutter..det var konstant sang, spedd på med masse hopping, klapping, entusiasme, glød og trøkk! Mange supportere rundt omkring i Norges land hadde lagt seg ned for å grine etter å ha misset straffespark etter 2 minutter med tanke på den situasjonen vi har vært i...i dag var det nesten ingen som reagerte med misnøye engang, sangen og trøkket var igang med en eneste gang! Mye ære må tildeles forsangerne rundt omkring på diverse felt for akkurat det, og vi andre var ikke akkurat vanskelige å dra igang denne fantastiske dagen heller.

                  Bortsett fra litt laber pausestemning(vi fortjente en pause..), synes jeg den skreddersydde planen på forhånd ble fulgt til punkt og prikke. Det var laget LSK som sto i sentrum gjennom hele kampen, det ble ikke lagt noen vekt på spillersanger og hyllest til enkeltspillere. Fantastisk!

                  Vi kan med god grunn suge litt på denne karamellen vi ga oss selv i dag, den har vi fått gjennom et hardt og målrettet arbeid den siste tiden, fra øverste hold i KFL til oss der nede på tribunebetongen. Men la oss nå ikke sette oss ned å være fornøyde med dette, vi må bringe det med oss videre og gjenskape dette gang etter gang etter gang. Som prestasjonsgruppe kan vi aldri si oss fornøyd, vi må alltid søke etter noe mer, noe større. Det er min bønn.

                  Jeg er svart og gul, en kjempestolt kanarifugl!!

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7056

                    Karakterbok kommer først i morra, jeg er for sliten.

                    Men dette vil jeg si:

                    Kanarifansen er en kreditt til klubben og et eksempel til etterfølgelse. Jeg er stolt av å være med i denne syke, syke familien. Stemninga i kveld var på VIF-i-cupen-2005-nivå.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Macho-Morten
                      Ikke KFL-styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2687

                      Enig med Trigz over her, nevnte det samme på vei ut i dag. Personlig har jeg definitivt ikke vært mer bajas under/fornøyd etter en kamp siden den nevnte semifinalen for nesten to år siden, og det tror jeg gjelder mesteparten av feltet. Stemninga var helt vanvittig! Selvfølgelig soleklart årsbeste av oss, mest sannsynlig årets beste på norske arenaer, kanskje tidenes beste av oss... Jeg ante ikke at tradisjonelt lite trøkkende sanger som Lambada og "Å Lillestrøm, shalalalala..." kunne runge så mektig!

                      Etter kampen følte jeg meg som om jeg selv både hadde vært utpå banen OG vært på konsert med favorittbandet, så svett og hes og utslitt og jævlig og tilfreds var jeg. Og i dag følte jeg virkelig et bånd mellom oss på feltet og spillerne på banen som jeg ikke har følt på lenge - vi var ett, vi var LSK, og vi var uslåelige på alle fronter. Mer av denslags!

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        Jeg er helt utslitt etter dagens synging. Har vondt i hele brystet, så mye gaula jeg. Det var rett og slett for varmt idag til å gjennomføre synging også i pausen, i tillegg til alt for høy musikk. Takk til de som hentet vann under matchen, jeg tror jeg hadde svimi av uten. Jeg tror mange liter kroppssvette ble spilt på feltet under dagens batalje.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          Nå? Er det ikke mye morsommere å synge for full hals hver gang og gi alt og la det stå til..?

                          Det synes jeg i hvertfall.. Fantastisk i dag.. Håper det fortsetter, håper alle er like psyka før neste match å.. Takk..

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            Omsider har jeg fått summa meg sånn nogenlunde. Gårsdagen var .... EMOSJONELL!!! Alt jeg hadde håpet og drømt LSK og KFL skal være slo til på en gang i går. Enig med de som sier at vi ikke må ta av etter denne matchen, men gutta på banen og folket på tribunen satt standarden i dag. Etterleves den i hver match er det faen hakke meg ingen som stopper oss!

                            6. august 2007 - dagen da KFL aksjonerte på KFL-måten!!!

                            PS! Blei passa godt på av Rønnern i går

                            Kommentar

                            • mr.sandass
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2005
                              • 972

                              Igår var det helt ubeskrivelig og stemmen har ikke kommet seg ennå. Fantastisk!!!
                              www.ultrasfeltc.net

                              Kommentar

                              • detvarvondtdet
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 398

                                Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                Igår var det helt ubeskrivelig og stemmen har ikke kommet seg ennå. Fantastisk!!!


                                Satt på SS felt O, altså rett ovenfor kfl. Hadde med meg et lite tantebarn som var på match for første gang

                                Sjelden blitt så imponert! fantastisk trykk..Snakk om å heve seg..


                                "Har vel sjelden eller aldri blitt pisset på som i går.
                                Hørte jo KF tralla og sang i pausen også. "
                                "Dere kan sitere meg på dette:
                                Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                                Fjøra

                                Kommentar

                                • rælingen kanaris
                                  Kaptein Reketråler
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 1445

                                  Helt fantastisk stemmning igår Alle sang Og JA FOR FAEN trøkka som aldri før! Akkuratt det ropet tror jeg de hørte helt til oslos værste østkant
                                  Custodes
                                  I med og motgang

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813



                                    Rambekk sa etter kampen at han aldri hadde opplevd slik stemmning på Åråsen - meget bra, dere var fantastiske. Deilig ord Rambekk!

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      tror dere spillera skjønte pointet med at vi ikke sang spiller sanger?
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1251

                                        PS! Blei passa godt på av Rønnern i går[/quote]


                                        Enig i den

                                        Kommentar

                                        • keepern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 281

                                          Morro på Åråsen igår gitt


                                          Noen som vet hva som stod på bannerene før matchen??


                                          Kommentar

                                          Working...