Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Opprinnelig skrevet av *46*
    Kan i grunn bare konkludere med at vi ikke er enige om det vif gjør er korrekt. Hva det gjelder reservelagene, burde det vært en/flere ligaer bestående av lagene i de to øverste divisjonene slik at man kan dele det inn regionsmessig for å minske reiseavstanden.

    Det er selvflgelig mulig med mer enn 2 kamper mellom hvert lag også, slik at man kan ha en liga med færre lag og samtidig holde nivået ok og kampene lokale.

    Kommentar

    • Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
      For det første, er det at 2. lag får lov til å delta i en divisjon sammen med andre satsene lag i samme divisjon idiotisk. [...]
      Fullstendig irrelevant i denne sammenheng

      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
      For det andre, synes jeg faktisk tippeliga og adeccoligaklubbene har et visst ansvar om å stille med det laget som man i utgangspunket kan stille med. Jeg synes det er etisk uriktig å drive å trikse og bytte for å få en enkelt spiller klar til en kamp, kun fordi man ga faen i 2. laget i vårsesongen. Dette minner meg noe om det Real gjorde i fjor da ramos og Alonso fikk rødt kort med vilje for å nulstille kortene inn til 8 delsfinalen.
      Vi kan mene hva vi vil. Det er fremdeles ikke ulovlig. Jeg sitter for øvrig ikke med inntrykket av at enga ga f. i andrelaget i vårsesongen og sammenlikningen med Reals røde kort er way off!

      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
      For det tredje reagerer jeg og er sint, fordi det selvfølgelig er søpla som gjør det, og fordi det selvfølgelig går ut over Lillehammer....
      -_-

      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
      At det er uproblematisk er hvertfall tull !
      Faren min er sterkere enn din!
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

      Kommentar

      • sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1818

        Du kan få mene hva du vil, vi er uansett uenige.

        Men hvordan kan du mene at det er uproblematisk? Da hadde det vel ikke blitt noen sak av dette

        Kommentar

        • Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

          Vel, først og fremst er dine ankepunkter usakelige. Det får du stå for selv.

          Det står ingen steder hvilke kriterier trenerne kan benytte når de skal vurdere bytter. Ergo er det ikke problematisk. At enkelte supportere av den aktuelle klubbens erkerival reagerer er intet annet enn forventet. Det betyr likevel ikke at det er noe annet enn meningsløst rabbel.
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            Opprinnelig skrevet av sigurdsen
            Du kan få mene hva du vil, vi er uansett uenige.

            Men hvordan kan du mene at det er uproblematisk? Da hadde det vel ikke blitt noen sak av dette
            Det eneste Vålerenga har gjort, er å følge regelverket. Jeg skjønner heller ikke noe av hvorfor det lages en sak av dette. Mener å huske at LSK gjorde det samme for noen år siden foran en viktig LSK2-kamp.

            Kommentar

            • A.Bilet
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2005
              • 808

              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Jeg skjønner heller ikke noe av hvorfor det lages en sak av dette.
              Det er jo ikke noe tvil om at det er en ganske spesiell situasjon. Er vel det mest spesielle som skjedde (og som skjer hver uke) på engas hjemmekamper. Skjønner godt at man lager en sak ut av det.

              Når det er sagt, så mener jeg det verken er usportslig eller problematisk. vif gjør ikke noe galt her. Det problematiske er at man blir tvunget til å gjøre sånt. NFF burde ikke styre klubbenes bruk av deres egne spillere.
              A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

              Twitter-bruker

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                Det er ikke gitt at ting er bra, selv om de ikke er direkte ulovlig. Selv synes jeg bare at det aktualiserer en gammel debatt. Har de de store lagenes andrelag egentlig noe som helst i 2.div å gjøre?

                Triksing og miksing med spillere mellom første og andrelag gir ingen fair situasjon for de øvrige lagene.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • sigurdsen
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 1818

                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Det eneste Vålerenga har gjort, er å følge regelverket. Jeg skjønner heller ikke noe av hvorfor det lages en sak av dette. Mener å huske at LSK gjorde det samme for noen år siden foran en viktig LSK2-kamp.
                  Roten til problemet er jo det at 2. lagene får lov til å delta i samme liga som andre lag, noe jeg skrev i mitt andre innlegg...
                  Vil påstå at det er veldig stor forskjell å spille mot et 2.lag på starten og på slutten av en sesong, noe vi også kan se på laget LSK2 har mønstret de siste kampene.
                  De er jo dette som gjør det problematisk.

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Det eneste Vålerenga har gjort, er å følge regelverket. Jeg skjønner heller ikke noe av hvorfor det lages en sak av dette. Mener å huske at LSK gjorde det samme for noen år siden foran en viktig LSK2-kamp.
                    Enig. Er jo bare å lage en regel om at en innbytter f eks ikke kan spille mer enn 45 min av en kamp for 1. laget for å for å være berettiget til å spille for 2. laget. Problem solved.

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      Dere ser ut til å bry dere altfor mye om denne drittklubben.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9413

                        Kommentar

                        • OptimistFugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 462

                          Dette er bare piss. Martin er en fantastisk trener!
                          Håper han fårbli lenge.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            Blir krimkveld på tv i dag. Først to timer Lov og orden på Fox crime, deretter FFK-VIF på TV2 Zebra.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9413

                              Håper Fellah forsvinner fra vif snart. Han er jo hele Vålerenga at the moment. Burde forsåvidt også vært i landslagstroppen.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2887

                                Nok en rimelig ufortjent seier til VIF. Lurer på åssen den middelmådigheten der alltid klarer å dra i land ufortjente seiere. For en gangs skyld greit når det er FFK som blir snytt
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • wænk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 2244

                                  Var akkurat med i en spørreundersøkelse for folk i Osloregionen, den handla litt om hafslund og mest om søpla.. Skjønner ikke hvorfor de tror at bare fordi man bor her, så er man intr i søppel??? Men greit å kunne bidra til litt negativitet til begge to da
                                  If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13272

                                    Snuten går for tiltale i overgangssvindelsaken

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Snuten går for tiltale i overgangssvindelsaken

                                      http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...n-3892925.html
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • FinnLizzy
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2006
                                        • 109

                                        Fra TV2-sporten etter at Fram utlikner til 1-1 mot VIF 2, 8 min. på overtid: "Vålerenga 2 vil nok føle seg snytt ettersom dommer Saggi la til så mye, men samtidig falt de for eget grep. Keeper Kongshavn drøyet så mye ved et utspill at det ble idømt indirekte frispark til Fram. Det ble det først ikke mye ut av, men på den påfølgende corneren ble innbytter Kryeziu dagens Fram-helt."
                                        Gul fugl i Bærrgæn.

                                        Kommentar

                                        • Martin83
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2007
                                          • 794

                                          Oslo-klubben ansetter en ny stabssjef i TILs Stig-Ove Sandnes (ref.deres nettside). Ikke som erstatter for Breen eller Haakonsen (som ble erstattet for noen uker siden). Neida, de ansetter en ny tillegg-til-sjef. Som om det er for få meninger og for så som styrer på Valle fra før.

                                          (S.O.S. har for øvrig gjort en god jobb med Bergensmillionene i TIL)

                                          Kommentar

                                          Working...