Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Hvor fort man glemmer overlevelse og seriegull i rene dommergaver... Oppbrukt ord, men like fullt: Patetisk.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Gøy at spillere blomstrer med en gang de forsvinner fra Valle. Pusic siste eksempel. Herjer i FFK.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1818

        Svette Vålerenga bytter inn Kongshavn etter 1 minutt for å kunne bruke han i 2. lags kamp imorra.. faens drittlag, feige.
        Viser også hvor latterlig 2.lagssystemet er

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av sigurdsen
          Svette Vålerenga bytter inn Kongshavn etter 1 minutt for å kunne bruke han i 2. lags kamp imorra.. faens drittlag, feige.
          Viser også hvor latterlig 2.lagssystemet er
          Får håpe karmaen lever og de får skader nok til å ikke kunne fullføre med 11 mann da...
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Får håpe karmaen lever og de får skader nok til å ikke kunne fullføre med 11 mann da...
            En skade holder, om Kongshavn blir skadet har de neppe en keeper til å sette innpå
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av xeR
              En skade holder, om Kongshavn blir skadet har de neppe en keeper til å sette innpå
              Ønsker aldri skader, men aldri en regel uten et unntak!!!

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Ønsker aldri skader, men aldri en regel uten et unntak!!!
                akutt diaré hadde da vært livlig artig..
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                  Ønsker aldri skader, men aldri en regel uten et unntak!!!
                  Skade på ekle spillere gjør ikke meg noe... Stygt men sant.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Skade på ekle spillere gjør ikke meg noe... Stygt men sant.
                    Nettopp og her er unntaket.

                    Kommentar

                    • *46*

                      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                      Svette Vålerenga bytter inn Kongshavn etter 1 minutt for å kunne bruke han i 2. lags kamp imorra.. faens drittlag, feige.
                      Viser også hvor latterlig 2.lagssystemet er
                      Merklig nok gjør dem det for at han skal spille i Fair Play ligaen.... Smak på det i 5 sekunder.

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9412

                        4000 på Ullevål i dag? 3000?

                        Flaut og forventa, så gi Martin mer makt og fler år!

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Rimi Lyn er nå blitt Rimi Vålerengen.. Ser ikke vålerengen kamper, bortsett fra når de spiller mot LSK, men jeg surfet forbi den møkkakanalen som viste kampen i sta og alt jeg så var Rimi reklame!

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            RIF - Oslos stolthet!

                            Neste reklamesnutt på TVNorge
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Fridtjof
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2005
                              • 2120

                              Ærlig talt, dere skjønner at det er på grunn av saker som dette at vi blir ledd av, ikke sant? Dette innbyttet er en storm i vannglass, og det kunne like gjerne vært vi som gjorde det. Faktisk bør vi være ytterst forsiktige med å påstå at vi aldri kunne gjort det samme.

                              Reglene er klare, dette er lov. Da er det heller ikke noe problem. Søpla betalte også prisen ved å gi fra seg ett bytte. Uproblematisk.
                              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                Ærlig talt, dere skjønner at det er på grunn av saker som dette at vi blir ledd av, ikke sant? Dette innbyttet er en storm i vannglass, og det kunne like gjerne vært vi som gjorde det. Faktisk bør vi være ytterst forsiktige med å påstå at vi aldri kunne gjort det samme.

                                Reglene er klare, dette er lov. Da er det heller ikke noe problem. Søpla betalte også prisen ved å gi fra seg ett bytte. Uproblematisk.
                                Tror faktisk ikke LSK ville ha gjort det. Røttene i klubben er bygd på mye solid måte og på bedre prinsipper. Det VIF gjør en un-fair. Og deg for å spille i det som kalles fair play ligaen.... Gir meg en dårlig smak i munnen. Ville fått samme dårlige smaken i munnen om LSK, mot alle odds, skulle gjort det samme.

                                Kommentar

                                • sigurdsen
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 1818

                                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                  Ærlig talt, dere skjønner at det er på grunn av saker som dette at vi blir ledd av, ikke sant? Dette innbyttet er en storm i vannglass, og det kunne like gjerne vært vi som gjorde det. Faktisk bør vi være ytterst forsiktige med å påstå at vi aldri kunne gjort det samme.

                                  Reglene er klare, dette er lov. Da er det heller ikke noe problem. Søpla betalte også prisen ved å gi fra seg ett bytte. Uproblematisk.
                                  For det første, er det at 2. lag får lov til å delta i en divisjon sammen med andre satsene lag i samme divisjon idiotisk. For disse lagene kan nedrykk eller opprykk bety all verden. 2. lagene burde ha en egen liga, eller finne en annen å bedre løsning enn det er nå, for nå er det helt kokkos.

                                  For det andre, synes jeg faktisk tippeliga og adeccoligaklubbene har et visst ansvar om å stille med det laget som man i utgangspunket kan stille med. Jeg synes det er etisk uriktig å drive å trikse og bytte for å få en enkelt spiller klar til en kamp, kun fordi man ga faen i 2. laget i vårsesongen. Dette minner meg noe om det Real gjorde i fjor da ramos og Alonso fikk rødt kort med vilje for å nulstille kortene inn til 8 delsfinalen.

                                  For det tredje reagerer jeg og er sint, fordi det selvfølgelig er søpla som gjør det, og fordi det selvfølgelig går ut over Lillehammer....

                                  At det er uproblematisk er hvertfall tull !

                                  Kommentar

                                  • Reyrey
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2010
                                    • 379

                                    Siem om Vålerengas keeperbytte: - En gråsone

                                    ** NFF-toppen ber klubbene tenke seg om
                                    ** Konkurrent i 2.divisjon reagerer kaller enga feige


                                    http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10046205
                                    LSK i med- og motgang <3

                                    Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Jeg liker ikke å forsvare enga egentlig, men nå har de sikkert stilt med Kongshavn i omtrent alt av 2. div kamper hittil, så at de gjør noen bytterokkeringer for å stille med Kongshavn i denne også gjør jo at laget dems blir mer likt laget som har møtt de andre lagene i 2. div og gjør vel konkuransen mer riktig enn om de plutselig stilte med 3. keeper etter å ha møtt rivalene til Lillehammer med 2. keeper. Saken hadde stilt seg ganske annerledes om det var 1. keeperen de triksa med for å få klar til 2. div synes jeg.

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Tror faktisk ikke LSK ville ha gjort det. Røttene i klubben er bygd på mye solid måte og på bedre prinsipper. Det VIF gjør en un-fair. Og deg for å spille i det som kalles fair play ligaen.... Gir meg en dårlig smak i munnen. Ville fått samme dårlige smaken i munnen om LSK, mot alle odds, skulle gjort det samme.
                                        Jeg håper og tror LSK gjør alt som er mulig innenfor gjeldene lover og regler for å gjøre det best mulig sportslig. Det Søpla gjør er helt greit. Om det er noe som er feil her, er det at reservelagene ikke har egen liga.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Jeg håper og tror LSK gjør alt som er mulig innenfor gjeldene lover og regler for å gjøre det best mulig sportslig. Det Søpla gjør er helt greit. Om det er noe som er feil her, er det at reservelagene ikke har egen liga.
                                          Kan i grunn bare konkludere med at vi ikke er enige om det vif gjør er korrekt. Hva det gjelder reservelagene, burde det vært en/flere ligaer bestående av lagene i de to øverste divisjonene slik at man kan dele det inn regionsmessig for å minske reiseavstanden.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎