Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13271

    Nok en lovende spiller flasket opp på Valle forlater søpla: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle204667.ece

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      Ler ikke av denne saken, så lenge Ringstad ikke har signert ny kontrakt med Fugla...
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13271

        Ringstad til Start? Om vi hadde benka Ringstad i halvannet år etter at han ble nevnt som blivende landslagsspiller og foretrukket Vidar Riseth på plassen hans i mellomtiden. Muligens....

        Når Mostaf Adbeddaballauhhhe, dette hjemkomne supertalentet som MortenP mener vil bli landslagsspiller om kort tid og Nouri har forlatt søpla i samme sesong til hhv tromsø, ffk og start må man vel regne med at dette stikker litt dypere. Min første tanke er at disse har blitt invitert hjem til martin, blitt servert vin & kokain og bedt om å dele seng....

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5096

          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Ler ikke av denne saken, så lenge Ringstad ikke har signert ny kontrakt med Fugla...
          Nå da?

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Ler ikke av denne saken, så lenge Ringstad ikke har signert ny kontrakt med Fugla...
            Fantastisk timing på den der, du...
            Knurr...

            Kommentar

            • *46*

              Kun 1-0 over Mika - er det ingen andre som liker det? Merkelig.... Og når skal klanen starte kronerulling for å dekke bota til møbelhandleren?

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7040

                Den distingverte supertrener Martin får bot for å ha skjelt ut dommeren på det groveste, som den eneste treneren i Tippeligaen på overskuelig tid? Hva? Det må være en feil. Han er jo alltid så rolig og voksen når han intervjues på fjernsynet.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Fy fæn så oppskrytt Fellah og Singh er. Herlig å se Mos pisser Martine opp etter ryggen. 4-1 etter 73 min

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                    Fy fæn så oppskrytt Fellah og Singh er. Herlig å se Mos pisser Martine opp etter ryggen. 4-1 etter 73 min
                    Som jeg angrer på at jeg ikke tok meg tid til å se kampen, før jeg forlot Tromsø i dag.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7040

                      Nok en gang ser vi hvor effektiv Martines overlegne spillestil er i praksis. Dette må det jo bare bli seriegull av.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        Selger Moa, gir bort Sæternes og leier ut Mos. Igjen sitter skada Berre og Kone. Det skal Martine ha: spille kjedelig ball som gir uttelling som det minst målfarlige laget i ligaen... Fortsett å ødelegg Martine!!

                        Kommentar

                        • LasseN
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 1610

                          Tromsø eller noen andre må gjerne kjøpe Mos for en billig penge for min del så han ikke reiser tilbake. Han kan nok styrke søpla ved en retur til oslos "stolthet", og alt som styrker søpla er unødvendig.
                          LasseN

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Random dude på vpn-forum:

                            rett og slett, egentlig blei vi ikke overkjørt, hadde ballen masse, kunne jo putta vi også, om vi hadde hatt spiss vel og merke, her er det bare å handle inn... Likte forøvrig banneret VPN hadde nå...

                            Vi trenger spiss, ikke noe å diskutere en gang, vi trenger forsvarsspillere, og en på midtbanen, og da snakker jeg om å betale for kvalitet, noen som kan gå rett inn på laget, vi har for tynn stall om vi skal bli "unike i europa"

                            de spillerne vi så utpå der i dag, hadde jo ikke selvtillitt! Kred til Mos som ikke Jubler.... Gleder meg til du er tilbake i kongeblått!!!!

                            Doffen legger seg nok under kniven, Berre er nok ferdig etter endt sesong, det samme er dos, fellah sliter m beinet, Kone kan være rusten lenge, Cred for å prøve med brassespark...

                            Konklusjon: denne kampen vil jeg glemme, KJØPE NÅ!! samt ledelsen har driti seg ut, leie ut MOS!! Takk for meg for i dag
                            KJÖPE KJÖPE KJÖPE!
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              Opprinnelig skrevet av andersmm


                              KJÖPE KJÖPE KJÖPE!
                              For det er det jo ingen andre lag som snakker om? ;-) Mye dritt man kan slenge ut om bydelslaget, men det er bare å innse at samtlige norske tippeligaklubber er kjøpelag og kan knapt nok glede seg over å ha utviklet en og annen unggutt selv.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Mer moro:

                                Hvem har skylde for at vi har blitt "lillestrøm" og bare scorer tilfeldige mål på dødball?
                                Skal man være en toppklubb så trenger man dyktige scouter ansatt på heltid.
                                se på FCK, de har 2 personer som jobber heltid med å finsikte folk til klubben.
                                RBK har ansatt 1 person på heltid for å ta seg av spillere som skal til dem...
                                Kan ikke sitte å leke butikk på valle lengre, det nytter ikke. ANSETT EN SCOUT PÅ HELTID NÅ!!
                                Gullet glapp idag!
                                Vi får satse på topp 4 i år, og spill i EL, så får vi komme sterkt tilbake neste år, med 2 knallsigneringer og Mos tilbake!
                                Spiller for spiller har vi et bedre lag en Tromsø, ingen tvil om det.
                                I år så har vi vakla rundt som en gjeng pensjonister på glattisen og ikke kunnet stille en full 11'er samme hvor hardt vi skulle ønske. Den eneste løsningen jeg ser på dette er at vi kvitter oss med daukjøttet denne sesongen, gjør noen grep på overgansvinduet nå i sommer, satser på å overleve denne sesongen, og gjør ytterligere grepp i forhold til å forsterke stallen i vinter.
                                Og det er f*@! meg marginer det er snakk om. Hadde Kones mål gått inn hadde vi vunnet kampen. Det er bombesikkert. Tromsø vant riktignok sjansestatistikken 5-4 (iflg TV2). Og det til tross at for at Berre halter, Hæstad må av, og keepern vår ikke var på topp. Vår spillestil tilsier at alle må være i form, og slik er det dessverre ikke ennå. Synes heller ingen skulle klage på Martin sin avgjørelse om å sende Mos til Tromsø. Hele penget var jo at han skulle spille hele tiden og bli skikkelig god. Man trodde jo ikke at våre skadeproblemer skulle bli så store.
                                Ja, vi taper 4-1, og i historieboken kan det se ut som om vi har blitt rundspilt og pissa på, men det ble vi aldeles ikke. Dette var en jevnspilt kamp, der Tromsø scorer 4 mål på 4 sjanser, og da er jeg snill som kaller 3-1 målet for en sjanse.
                                Analyktiker, Martin har gamblet litt, og ikke hatt marginene på sin side. Ikke for å snakke om alt som kunne gått slik og slik. MEN dytten i ryggen mot Strømsgodset på overtid, og litt kjiipt tap mot Molde er alt som egentlig skiller oss fra gullkampen i år. To kamper vi hadde fortjent å vinne.
                                Forsterkninger trengs ja.
                                Nå må klubben få opp øya.

                                Jeg vil ha minst 2 klassespillere inn.
                                ASAP
                                Muslimovic hadde vært en drøm. Akkurat det vi trenger. En goalgetter.
                                Jeg må si meg enig i at det er idiotisk at det ikke er lov med klausul mot at utleide spillere skal få spille mot egen klubb...
                                Kjöpe, kjöpe, kjöpe! Ansett speidere! Egentlig er vi best. Mine favoritter er den om Muslimovic og "gullet glapp i dag".

                                Underholdende lesning.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  For det er det jo ingen andre lag som snakker om? ;-) Mye dritt man kan slenge ut om bydelslaget, men det er bare å innse at samtlige norske tippeligaklubber er kjøpelag og kan knapt nok glede seg over å ha utviklet en og annen unggutt selv.
                                  Mens de fleste andre tippeligalag er nödt til å utvikle selv og kjöpe billig/bosmann så skriker söplafansen etter etablerte klassespillere i 4-5 millionersklassen. Sånn er det når man alltid reddes av rike onkler og aldri behöver drive en bärekraftig virksomhet.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2600

                                    De vil være bohemklubb, men spiller i "kongens farger", hater bønder, men rekrutterer publikum fra Indre Aurskog, skal være et arbeiderklasselag, men helst sånn som FC København og gjerne støttet av moralsk bedervede skipsredere og en vestkantstrener som digger å spille bridge. Frp er mer konsekvent enn den gjengen der.

                                    Godt å se at de har funnet seg sjøl igjen på banen i hvert fall.
                                    Last edited by Kimito; 18.07.2011, 00:24.
                                    Ferdigskåra

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13271

                                      Må ikke glemme Celina. Kanskje hun kan lage en "gullkrem" de kan smøre på kneet til postordreKone, lysken til Daffen, låret til Luten og hodet til Martin. Skadd alt samma.

                                      ... og selvfølgelig er søpla norges desidert verste kjøpelag?!!!! Her snakker vi om en klubb 100 % finansiert av rike investorer, hvor panikkjøpene florerer og talentene rømmer pga. for lite spilletid. Søpla har jo en bundesligaspiller som kommer og går i løpet av samme sesong, i hvilken annen klubb kunne dette skjedd? En klubb så uspiselig og langt unna "idealene" på TV-reklamene at osloborgerne ikke liker den. Martin kjører Brann anno 2007-oppskriften, for det er alt han kan, måtte det ende i grøfta med kjempegjeld dette også.

                                      PS! Hvordan kan man overse denne:
                                      Standard Mistet klanskortet
                                      Howdy.

                                      Etter at namsmannen byttet lås på leiligheten min i Bergen så er jeg endelig tilbake til Oslo for å kunne se på kampene til mitt kjære Vålerenga.

                                      Men (ett veldig stort men), siden jeg ikke fikk hentet tingene mine i leiligheten, så ble mitt kjære klanskort låst inne, og forsvunnet. Så er det muligheter for at når man går i Sjappa for å kjøpe billetter at de finner meg i systemet sitt? Og er det muligheter for å få bestillt opp ett nytt kort?
                                      Å gjøre opp for seg er noe dritt....
                                      Last edited by reka; 18.07.2011, 05:02.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13271

                                        Hussein herjer for FFK, hva er det dophuene på Valle har drevet med?

                                        Kommentar

                                        • Kimito
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 2600

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          Hussein herjer for FFK, hva er det dophuene på Valle har drevet med?
                                          Ga'n bort. Trengte en fix.
                                          Ferdigskåra

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎