Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    Colonel Gadaffi claims he has roamed the streets in disguise and is appalled by what he has seen:
    The horribly disfigured people, ransacked houses and factories, all the debris and shit on the street. This has raised fears he may be living by the Ensjø T-Bane station.
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK

    Kommentar

    • El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

      Deres tur!

      Gunnarsson: - Helt sykt at vi ikke har fått straffe i år
      Veigar Pall Gunnarsson (31) er sjokkert over at Vålerenga ikke har fått ett eneste straffespark i årets sesong.

      OSLO (VG Nett) (Vålerenga - Odd Grenland 0-1) Veigar Pall Gunnarsson (31) er sjokkert over at Vålerenga ikke har fått ett eneste straffespark i årets sesong.
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

      Kommentar

      • jerven
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 272

        Opprinnelig skrevet av El Caco
        Gunnarsson: - Helt sykt at vi ikke har fått straffe i år
        Haha. Tror ikke du skal skylde på dommerne for at dere ikke får straffer. Det er nok av dommere i eliteserien som gjerne gir straffe til vif. Tror problemet til vif er at dommerne ennå ikke har oppdaget at noen fra laget har vært innenfor 16 meteren.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av El Caco
          Gunnarsson: - Helt sykt at vi ikke har fått straffe i år
          Veigar Pall Gunnarsson (31) er sjokkert over at Vålerenga ikke har fått ett eneste straffespark i årets sesong.

          http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10010192
          Så jævlig typisk at denne kommer i media før kampen mot LSK. Å ta en "Rekdal" før kamp slår som regel heldig ut.. Med andre ord trenger vi ikke å bli overrasket dersom dommern ser en straffe til vif som ingen andre på stadion ser! Får bare håpe det blir noen andre enn Ogude og Bojan som tar straffa, de er vel alene om å klare å løpe og skyte en ball samtidig!

          Kommentar

          • Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2600

            Opprinnelig skrevet av Folke
            de er vel alene om å klare å løpe og skyte en ball samtidig!
            Bojan løpe?

            løpe
            løpe løp, løp(e)t (norr hlaupa)
            1 springe, bevege seg raskt l- om kapp / l- etter jentene / l- fra, forbi en / l- ærend / l- løpsk / l- en over ende / l- første etappe

            lunte
            lunte
            II lunte v1 (besl med lty lunderen 'fordrive tiden, nøle') gå, trave smått og makelig gå og l-

            Ferdigskåra

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av Kimito
              Bojan løpe?

              løpe
              løpe løp, løp(e)t (norr hlaupa)
              1 springe, bevege seg raskt l- om kapp / l- etter jentene / l- fra, forbi en / l- ærend / l- løpsk / l- en over ende / l- første etappe

              lunte
              lunte
              II lunte v1 (besl med lty lunderen 'fordrive tiden, nøle') gå, trave smått og makelig gå og l-

              http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/or...ordbok=bokmaal
              Er det en spiller jeg ikke gidder å disse i den troppen der er det Bojan. Han kan gjøre alt alene!

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Vålerengas Mohammed Fellahs strekkskade holder ham ute fra fotballbanen i inntil fire uker.


                Vålerengas Mohammed Fellahs strekkskade holder ham ute fra fotballbanen i inntil fire uker.
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  Gunnarsson: - Helt sykt at vi ikke har fått straffe i år
                  Veigar Pall Gunnarsson (31) er sjokkert over at Vålerenga ikke har fått ett eneste straffespark i årets sesong.

                  http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10010192

                  Dommerne har fått med seg all filminga til Feigur Fall Snublarsson forhåpentlig og gir svinet ingenting gratis lenger.
                  Ynkelig å se en en såpass fysisk sterk spiller ligge i gresset og ule som en islandsk shitunga etter straffer han verken bør eller skal ha.

                  Vi har sett det tusen ganger alt i Stabæk-drakta, der det pågikk en slags fallesyke-konkurranse mellom Snublarsson og han derre spøkefuglen fra Skåne. Dommerne er jo ikke så komplett fjerne heller at de ikke har fått med seg dette theateret.

                  Nå får han ingenting i drakta til Oslo Renovasjonsvesen. Poetic justice.
                  Last edited by Hamburg & Kanari; 17.09.2011, 00:25.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10010333

                    Vålerengas Mohammed Fellahs strekkskade holder ham ute fra fotballbanen i inntil fire uker.
                    Deilig! Da er det en j..vla spillersang vi slipper å høre. "For vi har Mohammed Fellah..." Blæh!
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      Pussig det der med hvordan enga i flg. mediene "har funnet seg sjæl" når de en gang i blant vinner en kamp. Når de støtt ellers spiller ræva- og gampefotball, har de da en identitetskrise (eller er det kanskje nettopp da de har funnet sitt rette jeg) ?
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Macho-Morten
                        Ikke KFL-styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2687

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Får bare håpe det blir noen andre enn Ogude og Bojan som tar straffa, de er vel alene om å klare å løpe og skyte en ball samtidig!
                        Opprinnelig skrevet av Kimito
                        Bojan løpe?
                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Er det en spiller jeg ikke gidder å disse i den troppen der er det Bojan.
                        Noen spesiell grunn til at dere er på fornavn med en vif-spiller?

                        Kommentar

                        • Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

                          Alle heter Bojan i Serbia!

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                            Noen spesiell grunn til at dere er på fornavn med en vif-spiller?
                            Liker ikke enga noe særlig, så jeg har ikke brydd meg med å sjekke opp om han har noen flere navn.. På sporten sier dem Bojan, ergo han går som Bojan for meg!

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2600

                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              Er det en spiller jeg ikke gidder å disse i den troppen der er det Bojan. Han kan gjøre alt alene!
                              Hm, jeg trodde dette var en sånn lett tråd der VIF-spillere var fritt vilt. Vel, vel, fair nok, men så vidt jeg har forstått, så løper han ikke stort mer enn nødvendig, tross talentet. Har riktignok knapt sett en kamp med VIF i hele år.
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Opprinnelig skrevet av Kimito
                                Hm, jeg trodde dette var en sånn lett tråd der VIF-spillere var fritt vilt. Vel, vel, fair nok, men så vidt jeg har forstått, så løper han ikke stort mer enn nødvendig, tross talentet. Har riktignok knapt sett en kamp med VIF i hele år.
                                Selvsagt, kjør på.. Men jeg tenker det er typisk om vi disser han her inne, for så å se at Martine setter han innpå 15 min før slutt også snur han hele dritten på egenhånd med soloraid og frisparkmål.

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13244

                                  Antall heroinister innom kontoret i dag: 1
                                  %-vis andel av heroinister som hadde på seg vif-klær: 100 %

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Selvsagt, kjør på.. Men jeg tenker det er typisk om vi disser han her inne, for så å se at Martine setter han innpå 15 min før slutt også snur han hele dritten på egenhånd med soloraid og frisparkmål.
                                    Når jeg så de sette innpå Nielsen, var jeg sikker på å unngå baklengs. Så kan man altså ta feil.
                                    Er vel bare vårt ustødige forsvar som kløner det til så til de grader at selv denne relativt ufarlige juniorgutten plutselig får scort seg et mål.
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

                                      Du har ikke peiling. Håvard Nielsen er det største spisstalentet i sin aldersklasse, og også en bedre spiss enn f.eks. Fredrik Gulbrandsen, selv om han er ett år yngre.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                        Når jeg så de sette innpå Nielsen, var jeg sikker på å unngå baklengs. Så kan man altså ta feil.
                                        Er vel bare vårt ustødige forsvar som kløner det til så til de grader at selv denne relativt ufarlige juniorgutten plutselig får scort seg et mål.
                                        Når de tok ut Berre (en av historiens aller mest oppskrytte fotballspillere) så var jeg helt sikker på at det var for å forandre spillet.. Der den ene tusler rundt på midtbanen uten mål og mening, så løper den andre rett på mål. At vi har spillere i den bakre rekka som liker å holde seg på midtbanen med "klø seg i ræva" tempo er Henning Berg sitt ansvar.

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Martin er virkelig ufyselig: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...t-3594417.html

                                          Jeg og de fleste som holder med Sportsklubben har svelget mange, mange, MANGE! kameler opp i gjennom åra, men han trur jeg ikke jeg hadde fiksa som trener. Et sted får grensen gå...
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎