Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Håper møkka skriver ny 5 års kontrakt med Martine.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Tror vi skal vente til en stubb uti sesongen før vi eventuelt ler av svina. De har mye mer å klaske seg på låret over enn oss om dagen, det er i alle fall helt sikkert. Trenger spisser og backer, og henter spisser og backer. Høres jo vidunderlig ut. Om Thorbjørnsen mener at denne kidden fra Benin er det største afrikanske talentet han har sett er det nok ikke akkurat usannsynlig at gutten er god, for dessverre har mannen peiling(alle som har sett eurosports sendinger fra afrikamesterskapene vet at dette er en fyr som forstår fotball og vil være en ressurs uansett hvor han går). At Rosenborg ikke fikk flertallet av spillerne han skaffet til å funke står mer på klubben enn på ham.

      Husk også på at VIF plutselig fremstår som veldrevne og til og med går i pluss, samt at de faktisk spiller god fotball. Det er vondt å innrømme det, men jeg tror det blir en stund til vi faktisk får god grunn til å le av avskummet igjen. Selvsagt har de fått uvurderlig, urimelig og beint frem urettferdig drahjelp av mediene de siste ti-femten årene, og de skulle også være slått konkurs et utall ganger samt at de egentlig rykket ned i 2004, men nonworking karma aside... Vi bør holde skikkelig kjeft til vi faktisk har noe på dem igjen.
      Tenker vi kan ta frem denne igjen. Tok 5 måneder før de var latterlige igjen og 8 før de begynte å lukte på nedrykk. Signeringa til Thorbjørnsen av "det største afrikanske talentet han har sett" må vel kalles en heidundrende fiasko, sammen med resten av spillerne søpla har henta.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Tror hele Torbjørnsen greia var et komplott av Skutle og Hoftun.

        Bartene syntes søpla så farlige ut før sesongen. Med trenerbytte og salg av viktige spillere så de seg nødt til å ty til andre metoder for å øke gapet mellom klubbene. Økonomien er ikke hva den var, så den gamle "kjøpe-konkurrentenes-beste-spillere" taktikken funker ikke lenger. Tåfis-Brakka bestemte seg for å late som om Torbjørnsen og bart hadde avslutta forholdet. Andresen, som vil ha alt som rbk har eller ønsker seg, så sitt snitt med en gang. Torbjørnsen scouta rundt litt, og presenterte de størst møkkaspillerne han kunne finne. Ooops, kort tid før seriestart slutta Torbjørnsen å jobbe for søpla og gikk tilbake til pungsvett-brakka.

        Finnes det egentlig noen mer logisk forklaring på dette? Torbjørnsen henta jo Sapara, Konan Ya og Kone til bartene, så det henger ikke på greip at han skulle ha bomma så jævlig hos søpla. Torbjørnsen hadde lett gått med på det også. Han er en skruppelløs, skammelig hund, som kun tenker på penger.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13271

          For ikke å snakke om Kone. Der snakker vi rene al Quaida-operasjonen.

          Forøvrig må vi takke ledelsen i VIF (martin generelt), diverse talspersoner i klanen og kanskje spesielt mortenPappskalle i dagbla for å gjøre fallhøyden ekstra stor før seriestart. Det var ikke engang spørsmål om hvor seriegullet skulle havne, det eneste man diskuterte var om poengdifferansen til sølvvinneren ville overgå rævBKs beste resultat fra 90-tallets korrupte trønderske kjøpejippo. Her snakker vi om et gigantisk mageplask som vel er på høyde med den verste nedrykksesongen til søpla, iallefall hva angår k(r)oner og øre brukt på oppblåste spillernavn og selvskryt før sesongstart.
          Last edited by reka; 08.08.2011, 14:48.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            Morsom lesing av dagbokaipe på egne er for drøy kost. Hvor er det blitt av det tidligere varemerket til Klanen? Hvor er det blitt av støtten i motgang? Og hvor har det blitt av humoren? Hvorfor piping? Har Vestbredden glemt «Heldig med været»? Heldigvis har vi yngre tribunekrefter enn grinebiterne på gamle konge. Benditsvingen hørtes kampen igjennom, men deltok ikke i pipekonserten etter kampen.

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              Dette er også gladnyheter! http://www.nettavisen.no/nyheter/article3204866.ece
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • lskgogo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 633

                Opprinnelig skrevet av iL
                jaha?
                Tar seg en pause til mars 2012..

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Opprinnelig skrevet av iL
                  ?????
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13271

                    Søpleforumet er utrolig god underholdning om dagen, de klansapene som ikke sitter med brev og besøksforbud teppebomber forumet med krav om nye innkjøp, da de "ikke orker å rykke ned en gang til". Dog er det noen som i ren Toska-stil har forsøkt å legge to og to sammen og komme opp med en plan, noe som selvfølgelig er hysterisk morsom lesning:

                    Jeg håper nå at vi:
                    - Kansellerer utlånet av Dawda om mulig(regner ikke med at det er mulig). Han har spilt seg opp de siste kampene, og er en av ytterst få som tar mange løp og utfordrer i bredden.
                    - Lar Nielsen spille enda mer på kanten med klar beskjed om å ta ut bredde, utfordre og komme til innlegg fra kant.
                    - Lar Koné få masse spilletid sånn at han faktisk kommer i skikkelig form. Hvis han ikke kan, bør vi bruke Sid.
                    - Lar Singh og Hæstad få hvile litt mer, og bruke Haidar og Ogude i deres plasser.
                    - Bruker VPG som hengende playmaker-spiss.
                    - Gi alle offensive spillere ordre om å ta hauger av løp. Hele jævla tida.
                    - Ber forsvaret om å forsvare punktum. Bruk heller en fra midtbanen til å hente ballen nede om så nødvendig. De har mer enn nok med åklare det for tida.
                    - Henter 2kanter og 2 gode forsvarspillere.
                    - Spiller kynisk i bortekamper, og gjerne starter med å ligge litt defensivt i 4-4-2 og kontrer inn et par mål. Dette til vi får igjen sjøltilliten.
                    - MA finner ut hvilken av trenerne som er best på motivasjon og lar han ta ansvar for alt av lagprat før neste kamp. MA kan ikke være særlig flink til dette.
                    Å bruke en "hengende playmakerspiss", "få alle offensive spillere til å gå på løp hele tida" og ikke minst "kontre inn et par gåller" før man begynner med finspillet høres jo ut som en god start...

                    Mon tro om forsøket på å kopiere Barcelona ikke er litt bortkastet på dette publikummet.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Ler av Mos ass. Herjer i TIL og Søpla har ikke spisser. Bare synd han faktisk er ganske bra og forsterker dem neste år.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13271

                        Trodde du hadde lært? Hva tilsier at Mos beholder skåringsformen om han returnerer til søpla? Til neste år har trolig valle-balle ca 18 spisser og én midtbanespiller i sin 35 manns store stall fordi martin prøver å kjøpe seg ut av måltørka, kan bli tynt med spilletid da...

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Trodde du hadde lært? Hva tilsier at Mos beholder skåringsformen om han returnerer til søpla? Til neste år har trolig valle-balle ca 18 spisser og én midtbanespiller i sin 35 manns store stall fordi martin prøver å kjøpe seg ut av måltørka, kan bli tynt med spilletid da...
                          Han har en bror som gjorde det brukbart bl.a. Uansett har jeg rett til å kose meg med at han storspiller i TIL mens Søpla er manko på topp!!!
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Han har en bror som gjorde det brukbart bl.a. Uansett har jeg rett til å kose meg med at han storspiller i TIL mens Søpla er manko på topp!!!
                            kan jo håpe at han spiller så bra at andre klubber kommer på banen da.

                            Kommentar

                            • OppsalKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2008
                              • 1881

                              I cant find the link, but its funny reading if you read exactly who Martine has signed whilst he's been at Vålerenga to play up front. The man has wasted 40 million NOK in fees alone for strikers, let alone their inflated pay-packets.
                              Nå bosatt på Rasta !!!!!

                              Alltid Celtic og LSK

                              Kommentar

                              • kimmern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 1173

                                Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                I cant find the link, but its funny reading if you read exactly who Martine has signed whilst he's been at Vålerenga to play up front. The man has wasted 40 million NOK in fees alone for strikers, let alone their inflated pay-packets.
                                i vif kjøper man 10mann av gangen og satser på at de treffer med 0 til 1.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10084734

                                  Håper de holder formen utover høsten.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Marit
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2010
                                    • 885

                                    Min vif-elskende sjef har vært usedvanlig plagsom i dag, så jeg hengte opp tabellen på døra hans etter at han hadde gått for dagen og markerte lsk og vif i hver sin ende av tabellen. Det enkle er ofte det beste, gleder meg til i morgen!
                                    Last edited by Marit; 11.08.2011, 16:19.
                                    Andas in och andas ut
                                    Orkar jag så orkar du

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10084734Håper de holder formen utover høsten.
                                      Regner med at det er juleferien. Kommer til å bli sinnsyke når det gjelder som mest på La Manga i 1881 turneringa!

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13271

                                        Lederplass på klanen.no. Kunne ikke sagt det bedre sjæl:
                                        VIF Fotball i krise

                                        Av: Nimo W. Gasparini (8. august 2011 19.08)

                                        Mener jeg. Hvorfor? Fordi vi ligger på 12.plass og er 6 poeng unna nedrykksplass. Jeg sier ifra nå før det blir verre. Det som virkelig er krise, er at verken MA eller noen andre i klubben ser fakta i øynene og har ballene til å si at vi er møkk pr. dags dato. Vi er ferdig i Europa, etter 5-0(!) sammenlagt mot PAOK. Mens Cupen blei vi ferdig med i 2.runde mot Kjelsås(!) for mange måneder sida.
                                        Det som ikke nytter, som jeg ser det, er å tru at alt ordner seg til neste kamp. Javel, Sogndal er ett gjerrig lag, som driter i å spille fotball. Men vi er faen ikke no’ bedre som påstår at vi er så jævla godt innstillte på å spille fotball. Mot innavlet fra Sogn og Fjordane så ga vi jernet i 20 min., før vi fant ut at 1-0 holder, eller bare ikke evna å gi mer...
                                        Da syns jeg ikke det holder å si at vi ga Sogndal en gavepakke og at derfor klarte vi ikke å drepe kampen, Martin. Det er det faktum at vi spiller gåfotball fra 20 og ut som gjør at vi driter oss ut. Si det, og ikke unnskyld tragedien med at vi har ett tett kampprogram og slitne spillere. Hvilket geni var det som bestemte at vi skulle spille mot Liverpool midt i vårt tetteste program? Får vi sikkert aldri vite kjenner jeg vår ledelse rett.

                                        Er det noe som er sikkert, så er det at vi skal jobbe jævla hardt for ikke å havne i ulykka resten av sesongen. Da nytter det ikke å stå med henda i lomma som vår sjef gjorde idag. Eneste vi har å spille for som jeg ser det, er ikke å rote oss bort i nedrykksstriden.
                                        Det er faen ikke godt nok for en klubb som oss. Som i tillegg har brukt vinteren og våren til å kvitte seg med spillere som visstnok ikke er gode nok for oss. Det ser vi jo i nord. Hvem har vi henta for å erstatte våre utrolig utslitte helter? Veigar Pall Gunnarsson. Han har en enorm bør på sine skuldre for å si det sånn. Det er ikke han sin skyld. Men han skal gjøre det sjukt bra for oss for at vi kan tilgi den åpenbare sportslige fadesen som klubben har leda oss inn i.
                                        Dere har svikta oss hittil denne sesongen Martin, Truls, Pål og resten av hva som kan kalles det sportslige apparatet. Ikke minst spillerne. Så intervjuet med MA istad. Mulig at vi spilte hawaifotball. Men fra mitt ståsted så spilte vi løkkefotball, det er bare ikke godt nok. Ingen fart, ingen bevegelser, ingen balltempo, nesten kun feil og som vanlig vegring mot å nærme seg mål. Hva betyr det? At noen har forsømt jobben sin i år. Jævla mange faktisk. Fordi dette var bare toppen av søpledynga. Vi har sett tendensene i hele år. Nå gjelder det å redde stumpene. Så får vi se om dere klarer det. Odd på fredag, jeg tviler. Overrask meg, vær så snill. Men det skal mye til trur jeg.
                                        Håper det kommer nye spillere snart, for det er en god del av spillerne våre som sårt trenger konkurranse. Ikke klippekort. Det så vi igår. Det må de ansvarlige tåle å høre, spesielt når spillere forsvinner fra oss. Dawda Leigh var kanskje ett av få lyspunkter på høyrebacken igår, samt Hirschfeld som ikke akkurat kan klandres for situasjonen. Er det noe hele spillergruppa må ta til seg, så er det at vi ikke krever seier i hver eneste kamp (jo vi krever seier hjemme mot Sogndal), men vi krever innsats, vi krever hjerte utapå drakta, spesielt når det nærmer seg slutten av en møkkakamp som gårsdagens. Da kan vi gjerne se hawai. Tegn på vilje til seier. Det fikk vi ikke se igår, vi fikk se tiltaksløshet og panikk innafor 16-metern. Mulig dere er slitne. Det er vi og, dødsslitne av å følge dere i tykt og tynt, med stort sett skuffelser i sekken i år.
                                        Men vi gir oss ikke uansett hva slags resultater vi får slengt i trynet. Håper så mange som mulig tar turen til Skien på fredag, for å bevise at vi aldri gir opp. Med sangviljen fra første til siste spark på ballen. Igår var vi ikke spesielt gode fra tribuneplass heller. Forståelig er det helt klart. Når poenga uteblir og resultatene, så er det allikevel nettopp da vi skal gi 100% for å vise gutta at sjøl om dere gir opp så gjør faen ikke vi det. Og skulle skuta snu, så er vi der da og for å feire snuoperasjonen. Men den bør starte førstkommende fredag.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Opprinnelig skrevet av NAV.no
                                          dette var bare toppen av søpledynga.
                                          Kunne ikke si det bedre selv.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎