Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    lurer på om jeg rett og slett bare er ondskapsfull, eller om det er lov å hate enga like mye som jeg gjør?

    Sitter og leser nettaviser, ser en overskrift som sier: nok en vålerengaspiller ute med skade.
    jeg tar meg selv i å tenke " hahaha satan så bra, flott!"

    Er det ok å synes det er bra? og godte seg over andres ulykke :-) måtte ALLE i enga bli skada! jævler! det er vel gtreit å synes det eller? :-)

    Uansett...... nok en søppelspiller ute med skade, Stefan Strandberg. åååååååå sååååå synd
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
      Uansett...... nok en søppelspiller ute med skade, Stefan Strandberg. åååååååå sååååå synd
      Du kan jo tippe hvem som ikke er med i troppen i kveld pga totalbelastningen på sitt såre kne... Tenker ikke på Strandberg.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        Det nærmer seg med stormskritt at jeg må plukke frem hva jeg skrev om Koné før seriestart. Ordene klokke og reint comes to mind...
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Det nærmer seg med stormskritt at jeg må plukke frem hva jeg skrev om Koné før seriestart. Ordene klokke og reint comes to mind...
          Og jeg tror jeg nå velger å trekke tilbake min bastante påstand om at seriemesteren 2011 heter vif.

          Forøvrig så er det hyggelig at du traff med den, spesielt mtp det gode sandefjordtipset ditt ifjor
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Opprinnelig skrevet av Rovfugl
            Uansett...... nok en søppelspiller ute med skade, Stefan Strandberg. åååååååå sååååå synd
            Artig at skade på Strandberg er et tap. Strandberg er mökkdårlig, men likefullt deres nest beste stopper etter Muri.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              Opprinnelig skrevet av xeR
              Og jeg tror jeg nå velger å trekke tilbake min bastante påstand om at seriemesteren 2011 heter vif.

              Forøvrig så er det hyggelig at du traff med den, spesielt mtp det gode sandefjordtipset ditt ifjor
              Nå var det ikke meg, Grusom!
              Knurr...

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Sitter å ser på oss-grenland mot enga nå, først når VPG skulle byttes ut la jeg merke til at han var på banen.. Kan ikke skjønne hvordan Bojan kan sitte på benken fra start? Han er jo en av ytterst få gode spillere i den troppen der, men blir jo nesten ikke brukt!

                Kommentar

                • MartinRE
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2008
                  • 738

                  Der må Ogude sone neste kamp også, hahaha så synd. Rykk ned, svin.
                  "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                  Kommentar

                  • Superstefan
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 2180

                    Ogude med sitt 7 gule for sesongen.

                    edit: MartinRE slo meg
                    Fotograf Kreativ Kanaris

                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                    Kommentar

                    • lskgogo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 633

                      Vi har putta dobbelt så mange mål som søppla hittil i år...
                      Tar seg en pause til mars 2012..

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Martine melder at VPG ble byttet ut fordi han var høyt i banen.. Også spiller han spiss!!

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7042

                          Viktig poeng i bunnstriden for søppelet, dette. Jeg så de siste 20 minuttene, og de fortonte seg som power play mot Lars Hirschfeldt. Hadde Oss hatt mer bevegelse rundt Frode Johnsen, ville de vunnet bare den vesle perioden med tre mål.

                          Jeg tror dessverre de har noen poeng for mye til at de kan rykke ned, men jeg ser lattermild fram til en høst med 5000 betalende tilskuere på Ullevaal og piping mot egne spillere.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Viktig poeng i bunnstriden for søppelet, dette. Jeg så de siste 20 minuttene, og de fortonte seg som power play mot Lars Hirschfeldt. Hadde Oss hatt mer bevegelse rundt Frode Johnsen, ville de vunnet bare den vesle perioden med tre mål.

                            Jeg tror dessverre de har noen poeng for mye til at de kan rykke ned, men jeg ser lattermild fram til en høst med 5000 betalende tilskuere på Ullevaal og piping mot egne spillere.
                            Om Martine bruker de beste spillerne fra start, samt ikke bytter ut de som faktisk bidrar med noe (les; Leigh i dag) så rykker dem aldri i verden ned, til det er de andre lagene for dårlig. Men dersom Martine fortsetter som nå og lar lagets beste sitte på benken, selger/gir bort (mobber dem ut) gode spillere og kjøper inn skadegods så kan de fort rykke ned.. Måtte Gud (Ståle) høre mine bønner og gi meg den perfekte bursdagsgaven i november (seriemedalje til fugla og nedrykk til enga)!

                            NB! Rimelig spesielt er det jo også da, at treneren til en eliteserieklubb ikke veit hvordan han skal bruke en av de mest profilerte spillerne i serien siste årene! Hvorfor kjøpe VPG når man ikke bruker han riktig? Kan tenkes det kjøpet kun var i panikk, at de var redd for at han skulle havne i rbk!

                            Kommentar

                            • McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5096

                              Jeg syns egentlig dere er litt for krasse i denne tråden.

                              Det er ikke akkurat sånn at bydelslaget ikke har vunnet på fire kamper, har en trener uten fotballfaglig innsikt, ligger i ingenmannsland på tabellen, har kjøpt en klassespiller uten anelse om hvordan de skal bruke han, har en gjeng med geriatriske pasienter i klubben som tidligere kalte seg for utenlandsproffer, blir pepet ut av sitt eget publikum som stadig blir mindre og mindre, og at den beste spilleren starter på benken kamp etter kamp.

                              Da kunne vi tillatt oss og hovere. Men sånn er det ikke.

                              Eller vent nå litt.......

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                Uten Lars Hirschfeldt hadde vif vært under streken. Han har vært deres desidert beste spiller denne sesongen, og redder de nok en gang fra tap i dag, slik han også gjorde når vi spilte mot de på Ullevaal.

                                Kommentar

                                • jerven
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2007
                                  • 272

                                  Opprinnelig skrevet av Folke
                                  Martine melder at VPG ble byttet ut fordi han var høyt i banen.. Også spiller han spiss!!
                                  Jeg tror jeg har skjønt hva som skjedde når Martine reiste for å se på laget han hadde fått i oppgave å kopiere stilen til, Barcelona. Litt for mye alohol før og etter kampen gjorde at han rett og slett forvekslet lagene, og som vanlig fulgte med laget i blå trøyer. Laget med blå trøyer stilte med alle mann i forsvar i et forsøk på å stoppe Barcelonas angrepsfotball. Martine våkner opp dagen etter og tenker at dette er noe han kan mestre.

                                  Sjølsikker etter å ha sett "Barcelona" spille reiser Martine hjem. Samtidig avviser han alle som mener de har fotballkunnskap og dele med han. Han har jo tross alt studert verdens beste fotballag fra tribuneplass.

                                  Merk at dette dette er min hypotese og ikke nødvendigvis sannheten. Å bytte ut Veigar Pall Gunnarsson for at han står for høyt i banen avkrefter i hvertfall ikke hypotesen.

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    Faktum, når alt kommer til alt, er at vif ikke er et veldig godt fotballlag. Det var de ikke i fjor heller, men da traff de på en medgangsbølge der alt klaffet for alle i hele klubben på samme tid. Dette skjer så å si aldri, siste eksempelet jeg kan huske er Start i 2005 og oss i 2001. I fjor var vif sin tur. Om vi går gjennom stallen spiller for spiller sitter man igjen med en vanvittig overvurdert gjeng som alle trodde i år var året det skulle bli seriegull, men den gang ei. Taper de neste kamp er bunnstriden et faktum, og da rykker de fort ned. Dette er et lag bestående av spillere som tror de er superstjerner og en trener som tror han er Pep. De er ikke i nærheten av å være mentalt rustet til bunnkamp, noe Sogndal, Odd og Sarpsborg er. Jeg blir ikke overrasket om Start og vif er i adecco neste år.

                                    Lars Hirschfeld, Bojan Zajic, VPG, Mohammed Fellah og Fegor Ogude. Det er det som er av kvalitet. Noen vil sikkert hevde at Muri også hører hjemme i denne kategorien, men det stemmer altså ikke. Han er god på dødballer, og selv der når han ikke Frode til ballene. That's it. Singh kan bli god over tid, men har falt i vif-talentfella og makter ikke prestere i nærheten av i fjor. Et sentralt poeng med den begrensede beholdningen kvalitetsspillere er at alle minus Lars blir brukt på feil sted. Det må være helt åpenbart at man må kjøre en 4-2-3-1(en trang sådann) med BZ, MF og VPG som offensive spillere som svitsjer posisjon ofte mens han vesle idioten med kapteinsbind og Fegor Ogude som defensive kvestere, men det er vel for mye logikk å ta inn over seg på en gang for den godeste Fader Martin. Neida. Her skal backene ligge bakpå og vingene skal trekke så langt opp og ut at det krever milimeterpresisjon for å i det hele tatt inkludere dem i spillet. Jeg skrev før sesongen at det eneste man trengte å gjøre for å ta ut vif var å presse høyt, og jeg må få påstå at det er det som har skjedd i år. Skoleeksempelet i så måte var Oddkampen, der Odd lå dypt i første omgang og ble grisa, mens de i andre omgang flyttet opp presset og kjørte dampveivals over avskummet. Press dem, så rakner dem. Vif er en klubb i dyp psykologisk krise, og for guds skyld, måtte det vare!
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • glasgow
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 1251

                                      Mye morsomt og lese om vårt forhatte vålerenga.
                                      Men at noen her seriøst ønsker vif ned i 1 div virker håpløst.
                                      Det er og blir årets 2 viktigste kamper.
                                      Mobiliseringen, spenningen og trykket på disse kampene er jo årets happening for de fleste som holder med lsk.

                                      Men dere vil vel heller kanskje bytte bort disse kampene mot Bodø-glimt eller kongsvinger......

                                      Syntes det er digg at vif sliter. men Håper alldrig vi slipper og møte de i serien lenger.
                                      Ligg gjerneå kav i bunnen, men ikke dra laget ned i adecco Martin.

                                      Kommentar

                                      • OlaG
                                        Oversetterdrone
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 891

                                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                                        Syntes det er digg at vif sliter. men Håper alldrig vi slipper og møte de i serien lenger.
                                        Ligg gjerneå kav i bunnen, men ikke dra laget ned i adecco Martin.
                                        Tøft valg mellom å ha gleden av å se de rykke ned og miste hatoppgjørene, men jeg har også kommet til at jeg heller vil ha dem i Tippeligaen enn i Adecco. Men helst på kvalikplass, hvert eneste år

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13271

                                          Herregud! Skjerpings! Det er ikke akkurat noe å grine av om vi ikke møter dem en sesong, tvert i mot. Det skjerper bare appetitten til neste sesong. Kjøp dere marsipangris hver dag, så får vi se hvor glade dere blir når'n også ligger under juletreet.

                                          Dessuten: Hva ville søpla vært uten hyppige nedrykk? Jo, et lag uten identitet! Og lag uten identitet er det vanskelig å føle noe som helst for.

                                          Er helt sykt å påstå at man "vil" ha søpla i eliten pga. oppgjørene. Det er faenmeg helt sykt og jævlig provoserende, faktisk. Da er det vel liksomhat som kommer ut på tribunen også da? Plastikkfølelse? Hat uten hat? Anbefaler dere å prøve å¨føle litt mer, så vil dere kanskje få noe mer ut av fotballen.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎