Den generelle Tippeliga-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3144

    Men fytte helvete hvor mye elendig dømming det var denne runden. På Åråsen ble Gjermund fratatt et mål og vi ble snytt for å spille med en mann mer i over en omgang - og likevel var vi et av lagene som slapp billig - det sier alt.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4297

      Ellers litt moro å se RBK som fester som gale i garderoben etter å ha slått Sandefjord hjemme. How the mighty have fallen

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2864

        Glimt legger 10 miller på bordet for Salvesen (Godset). Spinnvilt! Da skal ikke Akor gå for noe mindre enn 25 til en eventuell norsk klubb.

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9370

          Er visst bare jeg som synes Molde har gjort en ok investering i Eriksen? Framtidig kontinuitetsbærer, hiv og hoi, og hindra konkurrentene Bodø Glimt og RBK å styrkes med da kontinuitetsbærer #røkkebetaler

          Usikkerheta ligger i reaksjonen hans på Molde sitt kunstgress. Kan jo gjøre hvem som helst idrettsinvalid.

          ​​​​​Men er prisen 15 mill grunnpris eller er det maksprisen etter CL kvalifikasjon, 100 spelte kamper osv? Noen som veit?

          Kommentar

          • BD
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2006
            • 1385

            Opprinnelig skrevet av knut
            Er visst bare jeg som synes Molde har gjort en ok investering i Eriksen? Framtidig kontinuitetsbærer, hiv og hoi, og hindra konkurrentene Bodø Glimt og RBK å styrkes med da kontinuitetsbærer #røkkebetaler

            Usikkerheta ligger i reaksjonen hans på Molde sitt kunstgress. Kan jo gjøre hvem som helst idrettsinvalid.

            ​​​​​Men er prisen 15 mill grunnpris eller er det maksprisen etter CL kvalifikasjon, 100 spelte kamper osv? Noen som veit?
            Så et eller annet sted at deler av de 15 millionene er avhengig av Molde sine prestasjoner i hjemlig serie og Europa.

            Kommentar

            • Sailor Man
              Moderator
              • Jun 2007
              • 1328

              Opprinnelig skrevet av knut
              Er visst bare jeg som synes Molde har gjort en ok investering i Eriksen? Framtidig kontinuitetsbærer, hiv og hoi, og hindra konkurrentene Bodø Glimt og RBK å styrkes med da kontinuitetsbærer #røkkebetaler

              Usikkerheta ligger i reaksjonen hans på Molde sitt kunstgress. Kan jo gjøre hvem som helst idrettsinvalid.
              Det er nok gjort med en tanke om at han betaler for seg selv hvis det bidrar til et bra europaeventyr.. Og siden Molde tross alt har mye penger og for lite å bruke dem på, kan de betale helt andre summer enn for eksempel oss, som bare unntaksvis betaler overgangssummer for spillere uten videresalgspotensial.

              Om det er en god investering gjenstår jo å se. Hvis han blir en bærebjelke på et godt Moldelag i flere år, a la Eikrem (bare ikke like god), er han kanskje verdt penga. Men ut fra hva han har vist så langt i ES synes jeg ikke han forsvarer en overgangssum på 15 mill, nei. Han er en bra eliteseriespiller, men ikke noen stjernespiller for et topplag.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4297

                Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                Det er nok gjort med en tanke om at han betaler for seg selv hvis det bidrar til et bra europaeventyr.. Og siden Molde tross alt har mye penger og for lite å bruke dem på, kan de betale helt andre summer enn for eksempel oss, som bare unntaksvis betaler overgangssummer for spillere uten videresalgspotensial.

                Om det er en god investering gjenstår jo å se. Hvis han blir en bærebjelke på et godt Moldelag i flere år, a la Eikrem (bare ikke like god), er han kanskje verdt penga. Men ut fra hva han har vist så langt i ES synes jeg ikke han forsvarer en overgangssum på 15 mill, nei. Han er en bra eliteseriespiller, men ikke noen stjernespiller for et topplag.
                Henter vel fort inn igjen de 15 millionene i videresalgsprosenter nå som Aursnes sannsynligvis går til Benfica. Rykter om overgangssum på 15 millioner her og, dog i Euro...

                Har jo ferske Haaland-penger på bok og. Mister neppe nattesøvnen i Molde av Eriksen-overgangen.

                Kommentar

                • Sailor Man
                  Moderator
                  • Jun 2007
                  • 1328

                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                  Henter vel fort inn igjen de 15 millionene i videresalgsprosenter nå som Aursnes sannsynligvis går til Benfica. Rykter om overgangssum på 15 millioner her og, dog i Euro...

                  Har jo ferske Haaland-penger på bok og. Mister neppe nattesøvnen i Molde av Eriksen-overgangen.
                  Neida, ingen tvil om at de har råd til det og at det ikke blir økonomiske problemer der pga denne overgangen. Men om det er en god deal blir en litt annen diskusjon. De burde kunnet få en bedre offensiv midtbanespiller for 15 mill, tror nå jeg.

                  Kommentar

                  • Zindrinho
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2019
                    • 450

                    Har glimt fått nytt underlag eller, noen som vet? Ser jo nesten ut som det kan gå an å spille fotball der jo, hvis de har lagt ny plast mister de veldig mye av hjemmefordelen, om ikke helt på særp etter europan dems så hvertfall i stor grad.

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 465

                      Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                      Har glimt fått nytt underlag eller, noen som vet? Ser jo nesten ut som det kan gå an å spille fotball der jo, hvis de har lagt ny plast mister de veldig mye av hjemmefordelen, om ikke helt på særp etter europan dems så hvertfall i stor grad.
                      Ja, de har lagt nytt kunstgress i sommer.

                      EDIT: Du har helt rett. Glimt viser at det går an å spille fotball der
                      Last edited by Dumbo; 03.08.2022, 18:18.

                      Kommentar

                      • Zindrinho
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2019
                        • 450

                        Opprinnelig skrevet av Dumbo

                        Ja, de har lagt nytt kunstgress i sommer.

                        EDIT: Du har helt rett. Glimt viser at det går an å spille fotball der
                        Herlig, da har jeg ett hatobjekt mindre å plage den stakkars skallen min med neste gang det hår på tverke for oss i bodø Var jo virkelig feige lag der oppe da de hadde den gamle glattplasten sin.

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2864

                          Glimt og bartene kommer halsende bakfra som en glupsk ulveflokk. Nå har vi ikke råd til noen bananskall, om det skal bli medaljer til slutt.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9370

                            Når skal Mvuka på landslaget?

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1519

                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Når skal Mvuka på landslaget?
                              Utvilsomt en spiller som Norge vil få glede av.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4297

                                Takk til Viking som bistår med å fjerne bittelitt flau smak fra munnen etter søndagens fadese.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9370

                                  Haha

                                  På Twitter har oppgjøret Bodø/Glimt - Molde fått det passende navnet;

                                  The clash of bæsj

                                  Kommentar

                                  • Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1519

                                    En råsterk prestasjon i Bodø sikret Molde et velfortjent seriemesterskap.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4297

                                      Det mest interessante for meg med denne kampen er at Pellegrino gikk av med skade. Hvor lenge blir han ute tro? Er ikke flust med målscorere i Glimt i år.. Vetlesen med 8 og Espejord og Saltnes med 5. Supermann Salvesen målløs så langt

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3144

                                        Opprinnelig skrevet av Dole
                                        En råsterk prestasjon i Bodø sikret Molde et velfortjent seriemesterskap.
                                        Bør bare forbigås i stillhet.

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2864

                                          Ok. Der doblet August Mikkelsen prisen. Da blir det B/G eller faens Molde, som er de eneste som har råd til å bla opp 25 mill, om han ikke går til en utenlandsk klubb.

                                          Lasse Nordås er fugl, for øvrig.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎