Den generelle Tippeliga-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OlaG
    Oversetterdrone
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 875

    Opprinnelig skrevet av MortenA
    Må innrømme at jeg ser heller gullet gå til Stavanger eller Tromsø fremfor Bodø eller Molde.
    Ikke Stavanger, der er det en kultur for å være usympatisk. Tromsø milevis foran de andre tre alternativene.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3319

      Opprinnelig skrevet av OlaG

      Ikke Stavanger, der er det en kultur for å være usympatisk. Tromsø milevis foran de andre tre alternativene.
      Kjenner ikke til den kulturen, men siden moderns familie er fra Tromsø, så er jeg ikke helt nøytral. Om ikke TIL, så tar jeg Viking langt foran de to siste.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • Dumbo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2004
        • 463

        Mulig HamKam ender opp uten poeng i dag, men etter å ha sett de første 45 minuttene mot Glimt er det imponerende å se hvordan disse spillerne blør for drakta. Ingen tvil om at Jakob Michelsen får veldig mye ut av ressursene på Hamar.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3141

          Opprinnelig skrevet av Dumbo
          Mulig HamKam ender opp uten poeng i dag, men etter å ha sett de første 45 minuttene mot Glimt er det imponerende å se hvordan disse spillerne blør for drakta. Ingen tvil om at Jakob Michelsen får veldig mye ut av ressursene på Hamar.
          Hadde vi vist den samme gløden mot Ålesund hadde vi også putta fire mål, og det før pause.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9365

            Kjetil Knutsen har mista det.

            Eller hadde han det egentlig?

            Null glimt i øyet!

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1505

              For et mål av Pemi for Glimt i dag. Jeg kan ikke huske å ha sett tilsvarende siden Odd Iversen i 1977.

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2857

                Opprinnelig skrevet av Dole
                For et mål av Pemi for Glimt i dag. Jeg kan ikke huske å ha sett tilsvarende siden Odd Iversen i 1977.
                Fyren er helt vilt atletisk. Strek-redningen han hadde i siste Europa-kamp var av samme kaliber.

                Kommentar

                • niko
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2008
                  • 440

                  Viking-treneren mener seriestarten bør være tidlig i mars: – Tull - VG
                  Viking-trener Morten Jensen sier til Rogalands Avis at han ble overrasket over at eliteseriestarten neste år er lagt til 1. april.

                  "Han mistenker at det er forhold på Østlandet som gjør at seriestarten kommer først i april.
                  – Det har nok med Østlandet å gjøre, men ikke begynn med det der Holmenkollen-greiene. Det har jeg hørt argumenter på før. Hva betyr det? VIF har knapt nok folk på tribunene uansett. Stabæk det samme. Det argumentet faller bort. Om det var et poeng som holdt, kunne de spilt de kampene på Østlandet på mandagene heller.​"

                  Han tror altså grunnen til at seriestart tidlig i mars passer dårlig på østlandet er fordi vi er redd for at alle skal dra til Holmenkollen i stedet. For en nisse!

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3319

                    Jamfør Sesongen 2023-tråden om sluttinnspurten i nedrykksstriden.

                    Ham-kam vant nettopp 3-0 mot Viking. Må innrømme at jeg synes det var litt søkt å vedde mot Viking, men Melga og co dro det i land.

                    Edit: Kampen gikk i går. Bare meg som trodde den var tidlig i dag. Beklager. Like fornøyelig uansett.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1505

                      Opprinnelig skrevet av knut
                      Kjetil Knutsen har mista det.

                      Eller hadde han det egentlig?

                      Null glimt i øyet!
                      Jeg tipper noen er tilbøyelige til å være uenige med deg.

                      Det paradoksale er at en trener med hans filosofi neppe noen gang ville være aktuell for oss.

                      Kommentar

                      • mrognan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 845

                        Sandefjord blir med i plastikk-klubben, bytter ut gressbanen med kunstgress.

                        Sandefjord fotball, Eliteserien fotball | Gress byttes ut med kunstgress på stadion: – Vi ser ingen annen løsning nå
                        Morten

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎