Den GIGANTISKE Man Utd tråden :D

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

    #21
    Ny overbevisende seier 3-1... Og alle skoringene kom fra midtbane spillere. Dette tyder på at Man Utd endelig har den bredden og kompetansen som var så viktig i årene før. Nemlig at de har mange til å skore mål og avgjøre kamper. Dette funker for min del mye bedre en send ballen til van nistelrooy... Gleder meg til å se om et par år når de har blitt enda bedre samspillte..

    Kommentar

    • Rubinho
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2005
      • 1501

      #22
      Jeg er så sinnsykt lei de ryktene rundt C.R ! United kan da ikke seriøst mene at de skal bytte eller selge Ronaldo!!

      Hvis de gjør det så synes jeg det er helt totalt hjernedødt! http://united.no/index.php/news/nyhe...ronaldo_rykter

      Kommentar

      • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
        Utestengt
        • Sep 2005
        • 768

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rubinho
        Jeg er så sinnsykt lei de ryktene rundt C.R ! United kan da ikke seriøst mene at de skal bytte eller selge Ronaldo!!

        Hvis de gjør det så synes jeg det er helt totalt hjernedødt! http://united.no/index.php/news/nyhe...ronaldo_rykter
        United.no og italienske aviser stoler jeg null på så det der tar jeg med ett kilo salt.
        Kan aldri tenke meg at United er så dumme at de bytter Ronaldo med Trezeguet (?)

        Eneste jeg har hørt i det siste er at Gareth Bale fra Southampton visstnok skal være aktuell,
        at United har gitt opp jakten på Torres,
        og at Rossi er utlånt til Parma.
        I tillegg har Heinze avvist at han er på vei bort fra klubben.

        Kommentar

        • Rubinho
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2005
          • 1501

          #24
          Opprinnelig skrevet av TurboJenta
          United.no og italienske aviser stoler jeg null på så det der tar jeg med ett kilo salt.
          Kan aldri tenke meg at United er så dumme at de bytter Ronaldo med Trezeguet (?)

          Eneste jeg har hørt i det siste er at Gareth Bale fra Southampton visstnok skal være aktuell,
          at United har gitt opp jakten på Torres,
          og at Rossi er utlånt til Parma.
          I tillegg har Heinze avvist at han er på vei bort fra klubben.
          Southampton har satt foten ned og det har også Bales foreldre... så det blir fortsatt en saga..

          Men hvorfor stoler du ikke på United.no? De henter jo bare kildene fra engelske tabloider..stoler du ikke på sky news og the times mflere heller da?

          Kommentar

          • Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

            #25
            Rossi er nå lånt ut til Parma til 30.juni

            Kommentar

            • Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

              #26
              Opprinnelig skrevet av TurboJenta
              Eneste jeg har hørt i det siste er at Gareth Bale fra Southampton visstnok skal være aktuell
              Gareth Bale hadde vært genialt. Gary Neville blir jo ikke akkurat yngre. Hadde vært bra å få inn en ung en nå som etterhvert kan steppe inn for Neville. Greit å ha litt tid på seg til å bli kjent med lag, tempo og spillestil og rekke å bli samspilt.

              Håper det fortsatt går i orden selv om ryktene sier noe annet.

              Kommentar

              • MagnetMagne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 446

                #27
                Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                Gareth Bale hadde vært genialt. Gary Neville blir jo ikke akkurat yngre. Hadde vært bra å få inn en ung en nå som etterhvert kan steppe inn for Neville. Greit å ha litt tid på seg til å bli kjent med lag, tempo og spillestil og rekke å bli samspilt.

                Håper det fortsatt går i orden selv om ryktene sier noe annet.
                Denne Bale er vel utgangspunktet venstreback, dessuten har Neville aldri spilt bedre fotball enn hva han gjør nå! Han har vært enorm i hele år, både offensivt og deffensivt. Begynner å bli noen år siden han stod vinka og veiva på offside ved hvert eneste angrep imot under klubb VM i 2000

                Men enig med du at jeg gjerne skulle sett en back-up på høyrebacken, og da mener jeg en ren back. Wes Brown er og blir en midtstopper. Synd at man ikke klarer å få mer ut av potensialet til Bardsley.
                Snart neste hælj.....

                Always Hardcore
                TS05

                Kommentar

                • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                  Utestengt
                  • Sep 2005
                  • 768

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Rubinho
                  Men hvorfor stoler du ikke på United.no? De henter jo bare kildene fra engelske tabloider..stoler du ikke på sky news og the times mflere heller da?
                  United.no henter sine nyheter i stor grad fra The Sun som er Englands svar på Se&Hør.
                  De er utelukkende ute etter å selge mest mulig aviser (forståelig nok), å går over lik (bokstavelig talt) for å finne tåplige ting å spinne opp en historie på.
                  Nyheter og rykter som kommer fra The Sun eller United.no overser jeg til jeg eventuelt får høre de fra andre og mer pålitelige kilder.

                  Når United.no skriver at engelske aviser på søndag skrev at United ville bytte Ronaldo mot Trezeguet så har de ikke lest verken Telegraph, Sky Sports, Sunday Mirror, The Daily Mail, Redissue eller noen av de andre sidene jeg er innom daglig.
                  Ingen av disse har nevnt ett ord om at Ronaldo er på tur bort fra klubben.

                  Jeg bruker NewsNow.co.uk for å leser nyheter om United, og etter å ha lest gjennom overskriftene fra lørdag og frem til idag var den eneste nyheten jeg fant, som omhandlet Ronaldo, at han fortsatt har ett veddemål med Sir om antall mål han vil score i år.

                  Skjer det noe drastisk med Ronaldo regner jeg med at jeg vil få en telefon fra nesten rett over veien fra OT....


                  Uansett nekter jeg å tro på noe som helst før det kommer en uttalelse fra klubben, og ikke italienske, spanske eller engelske "sportsjournalister"

                  Kommentar

                  • Rubinho
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2005
                    • 1501

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av TurboJenta
                    United.no henter sine nyheter i stor grad fra The Sun som er Englands svar på Se&Hør.
                    De er utelukkende ute etter å selge mest mulig aviser (forståelig nok), å går over lik (bokstavelig talt) for å finne tåplige ting å spinne opp en historie på.
                    Nyheter og rykter som kommer fra The Sun eller United.no overser jeg til jeg eventuelt får høre de fra andre og mer pålitelige kilder.

                    Når United.no skriver at engelske aviser på søndag skrev at United ville bytte Ronaldo mot Trezeguet så har de ikke lest verken Telegraph, Sky Sports, Sunday Mirror, The Daily Mail, Redissue eller noen av de andre sidene jeg er innom daglig.
                    Ingen av disse har nevnt ett ord om at Ronaldo er på tur bort fra klubben.

                    Jeg bruker NewsNow.co.uk for å leser nyheter om United, og etter å ha lest gjennom overskriftene fra lørdag og frem til idag var den eneste nyheten jeg fant, som omhandlet Ronaldo, at han fortsatt har ett veddemål med Sir om antall mål han vil score i år.

                    Skjer det noe drastisk med Ronaldo regner jeg med at jeg vil få en telefon fra nesten rett over veien fra OT....


                    Uansett nekter jeg å tro på noe som helst før det kommer en uttalelse fra klubben, og ikke italienske, spanske eller engelske "sportsjournalister"
                    Slike uttalelser fra deg ligger det tyngde i! Greit da har jeg lagt inn NewsNow.co.uk på favoritter..og jeg håper du melder meg pm hvis du får høre noe uansett hva det er om United..kan vi ha en deal på det?

                    Kommentar

                    • Kopperud
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2006
                      • 1697

                      #30
                      Meulensteen tilbake på Old Trafford




                      Rene Meulensteen er tilbake i United etter et lite opphold i Brøndby
                      Ultras Felt C 2005x2015

                      Lillestrøm & Bajen

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #31
                        En annen troverdig side er Manchesteronline.co.uk. Dette er lokalavisen!

                        Kommentar

                        • Rubinho
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2005
                          • 1501

                          #32
                          Selv Scouserene vil at vi skal vinne serien
                          http://www.manutd.com/default.sps?pa...&newsid=396062- og i samme åndedrag: Bud på Bale på 9 mill pund!Jippi!!

                          Og jeg vil at de skal ta sølv fremfor Chelski!

                          Kommentar

                          • Ballkunstneren
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 780

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
                            Denne Bale er vel utgangspunktet venstreback,

                            Synd at man ikke klarer å få mer ut av potensialet til Bardsley.
                            Venstrebacker trenger vi ikke flere av nå. Med Heinze & Evra i troppen allerede har vi to verdensklassespillere der. Bardsley har jeg store forventninger til, men han har vel blitt utlånt igjen, har han ikke??

                            Kommentar

                            • Rubinho
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2005
                              • 1501

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                              Venstrebacker trenger vi ikke flere av nå. Med Heinze & Evra i troppen allerede har vi to verdensklassespillere der. Bardsley har jeg store forventninger til, men han har vel blitt utlånt igjen, har han ikke??
                              Han er vel utlånt til Rangers såvidt eg hugsar..

                              Kommentar

                              • MagnetMagne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 446

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                Venstrebacker trenger vi ikke flere av nå. Med Heinze & Evra i troppen allerede har vi to verdensklassespillere der. Bardsley har jeg store forventninger til, men han har vel blitt utlånt igjen, har han ikke??

                                Ligger vel i kortene at Heinze må finne seg ny arbeidsgiver til sommeren om Bale kommer inn. Personlig er jeg stor fan av Heinze og han høye albuer (i Olivier klasse ). Et annet scenario som er diskutert er vel at Bale blir kjøpt til sommeren for så å spille i Southampton på utlån neste sesong..
                                Menmen.. Tar vel det aller meste med en klype salt. Er vel ikke andre steder i verden hvor Silly Season tar så mye av som på de britiske øyer.
                                Snart neste hælj.....

                                Always Hardcore
                                TS05

                                Kommentar

                                • MagnetMagne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 446

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Rubinho
                                  Selv Scouserene vil at vi skal vinne serien
                                  http://www.manutd.com/default.sps?pa...&newsid=396062- og i samme åndedrag: Bud på Bale på 9 mill pund!Jippi!!

                                  Og jeg vil at de skal ta sølv fremfor Chelski!

                                  LiverpOil unner jeg ikke en dritt.. Hater den klubben over alt på jord, og ser helst at den klubben holder seg utenfor topp fire:twisted:

                                  We won it 2 times, we won it 2 tiiiiiimes!
                                  Without killing anyone, we won it 2 times!
                                  Snart neste hælj.....

                                  Always Hardcore
                                  TS05

                                  Kommentar

                                  • Ballkunstneren
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 780

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
                                    Ligger vel i kortene at Heinze må finne seg ny arbeidsgiver til sommeren om Bale kommer inn. Personlig er jeg stor fan av Heinze og han høye albuer (i Olivier klasse ). Et annet scenario som er diskutert er vel at Bale blir kjøpt til sommeren for så å spille i Southampton på utlån neste sesong..
                                    Patrice Evra spiller for tiden veldig bra og jeg tror ikke at bale kan ta plassen hans med en gang. Men det blir vanskelig å beholde Heinze en sesong til... Hvis han vet at han kommer til å bli byttet ut neste...

                                    Tror Evra & Heinze og bale på utlån hadde vært det beste, men om heinze går med på det er jeg ikke sikker på...

                                    Kommentar

                                    • Ballkunstneren
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 780

                                      #38
                                      Chelsea tap

                                      Liverpool slo Chelsea 2-0, nå er det bare for oss å slå Arsenal, men det er lettere sagt enn gjort...

                                      Kommentar

                                      • Rubinho
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2005
                                        • 1501

                                        #39
                                        Hmmm..nå er alt presset på United borte foran kampen imorgen..nå kan de bare gå ut og kose seg i full forvissning om at det uansett vil være 6 poengs ledelse..men klart hvis de skulle legge inn et ekstra gir nettopp for å få 3 poeng så er jo mye gjort mht gullet!

                                        Og jeg håper og tror..selvom jeg er litt bekymret!

                                        Kommentar

                                        • Runbernt
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • May 2004
                                          • 127

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                          Bardsley har jeg store forventninger til, men han har vel blitt utlånt igjen, har han ikke??
                                          Bardsley er nå på utlån i Villa.
                                          Runbernt

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎