Den GIGANTISKE Man Utd tråden :D

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

    Den GIGANTISKE Man Utd tråden :D

    For første gang på flere år ser det ut til at et lag kan utfordre Chelsea i Ligaen, og dette er selvfølgelig Verdens Beste & største klubb Manchester United!

    De har nå hentet inn Henke Larsson som skal hjelpe i kampen mot gull og håper på å hente Owen Hargreaves i nærmeste fremtid!

    Vinner Man Utd serien i år?!? Seff!!!

    Hvem blir toppskorer? Man Utd har flere spillere som ligger rundt 10 mål akkurat nå. Toppskorer for øyeblikket er Christiano Ronaldo!

    Alex Ferguson utalte også at et naturlig mål for årets sesong slik den har utviklet seg er å repetere bragden som få klubber har gjort. Nemlig ta det Treble!!! 2006/2007 Nok en fantastisk sesong!
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #2
    Håper ikke United går for Hargreaves, synes ikke han er god nok for United midtbane. Burde sikte høyere, Gattusso er en drøm. Ellers hadde det vært spennende med Torres ved neste overgangsvindu. United rulerer for mye på spissene til at jeg tror noen av disse blir toppscorere. Om det så skulle bli en ville jeg tippe Saha, da Rooney ikke har funnet scoringsformen sålangt i år. Ronaldo er en sterk kandidat til toppscorertittelen.

    Ingen tvil om at United har hevet seg i år etter et generasjonsskifte-år ifjor. Om de vil holde helt ut blir spennende å se, men Chelsea virker svakere enn United for tiden. Så blir det spennende å se om unggutta takler presset, og om man klarer å opprettholde den gode formen de har hatt før nyttår. Får vi gjennoppleve suksess-sesongen 99 igjen i år?
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • Rubinho
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2005
      • 1501

      #3
      aaaaaa..endelig, hadde tenkt å starte denne tråden selv!

      Mye kan sies om United i år, men de har spillt underholdende og er klart det beste laget på balløya om dagen. Jeg ser ikke helt hva United skal med Owen H - en mann som er intet mer enn en ok spiller og itillegg har en skyhøy pris til ivertfall å gå skada! Men Gattuso som ble nevnt her er helt klart en mann for United.

      Ellers syns jeg de skulle sikre seg 12 åringen fra danmark som er prikk lik Ronaldinho..det er det værste jeg har sett, ikke bare hadde han teknikk, men han var jo som snytt ut av øra på mannen..

      Tror faktisk United vinner Pl, og Fac, men Chl blir værre...der er de litt for ustabile syns jeg..

      Kommentar

      • Ballkunstneren
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 780

        #4
        Nykommer og Skuffelse

        CL kan nok bli vanskelig, men der er det en kamp om gangen og hvis man klarer å presse seg max i de kampene kan det bli seier der å. Jeg har virkelig nytt de siste kampene til Manu i CL, hvor de har spillt fantastisk fotball! Rett og slett.

        Toppskorere er det vanskelig å få ja, når man rullerer for mye, men det har vel United alltid gjort. Husker godt årene før Van Nistelrooy, hvor Cantona, Cole, Scholes, Solskjær alle skorte mye mål. Og dette er også styrken til laget i år.

        Synes årests "Nykommer", han debuterte vel egentlig i fjor, men har virkelig spillt seg inn på laget og vist gode offensive kvaliteter på Uniteds venstre back. Nemlig Patrice Evra!

        Rooney må siees å være årets "skuffelse" etter den sesongen han hadde i fjor har han ikke funnet formen i år, men har fortsatt skoret noen mål og gjør det greit. Brukt mye i Cantona rollen egentlig. Mellom spiss og midtbane.

        Ellers har vel den største nykommeren gjort en grei jobb, nemlig Michael Carrick. Synes han er utrolig flink til å sende pasninger gjennom flere ledd. Fra sin litt dype rolle på midtbanen klarer han gang på gang å finne spillere i leddet mellom midtbane og forsvar noe som ofte resulterer i farligheter. Sammen med Scholes den beste midtbanen på lenge.

        Mitt lag:

        Van der Sar

        Neville Ferdinand Vidic Evra

        Ronaldo Carrick Scholes Giggs

        Rooney Saha

        Drømmelag spør du meg!

        At hargreaves ikke er god nok er jeg ikke enig i, han er god på veldig mye. Selv om han på en enkelt attributt ikke er i verdensklasse er han det totalt sett. Han er en alsidig spiller som kan alt! Og han kan det godt!

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          [quote=Rubinho;146480]aaaaaa..endelig, hadde tenkt å starte denne tråden selv!

          Mye kan sies om United i år, men de har spillt underholdende og er klart det beste laget på balløya om dagen. Jeg ser ikke helt hva United skal med Owen H - en mann som er intet mer enn en ok spiller og itillegg har en skyhøy pris til ivertfall å gå skada! Men Gattuso som ble nevnt her er helt klart en mann for United.
          quote]

          At ikke Owen H hadde gått inn å forsterket United er det dummeste jeg har hørt.Det er en grunn til at mannen ble kåret til Englands beste spiller i VM samt at Bayern er veldig lite interesert i salg. Ser en del på Tysk fotball Owen er meget bra.

          At Gattuso er en bra spiller er det heller ikke mye tvilom - minuset er at han nesten har en dårligere passningsfot enn søgård

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #6
            Glory, glory Man United!
            ...and the reds go marching on!
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              #7
              Who the fuck are man utd! Who the fuck are man utd!

              Tror vi tar serien. Hvis vi slipper unna skader på sentrale spillere
              ..................

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Angrepspillet til United i år har vært gnistrende. Bevegelsen, og løpene av Ronaldi, Giggs, Rooney, Solskjær og nå også Larsson har gjort at forsvarspillere aldri har fått ordentlig tak på United spillerne. At Ronaldo endelig har skjønt at fotball er ett lagspill er også en vesentlig del av grunnen til at dem for tiden er Englands desidert beste lag.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Larsk
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1053

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                  For første gang på flere år ser det ut til at et lag kan utfordre Chelsea i Ligaen, og dette er selvfølgelig Verdens Beste & største klubb Manchester United!

                  De har nå hentet inn Henke Larsson som skal hjelpe i kampen mot gull og håper på å hente Owen Hargreaves i nærmeste fremtid!

                  Vinner Man Utd serien i år?!? Seff!!!

                  Hvem blir toppskorer? Man Utd har flere spillere som ligger rundt 10 mål akkurat nå. Toppskorer for øyeblikket er Christiano Ronaldo!

                  Alex Ferguson utalte også at et naturlig mål for årets sesong slik den har utviklet seg er å repetere bragden som få klubber har gjort. Nemlig ta det Treble!!! 2006/2007 Nok en fantastisk sesong!

                  Inspirert av meg eller?
                  !!Gunners!!

                  Kommentar

                  • MagnetMagne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 446

                    #10
                    Spillet i år er bare et bevis på hvor mye fotball som bor i Sir Alex. Tiden var moden for et generasjonsskifte etter den gylne '92 årgangen, og dette er ikke gjort over natta. Er så ufattelig imponert over toppnivået til United om dagen, og det er vel kun Arsenal som klarer å spille en like vakker fotball på de britiske øyer.

                    Dog er jeg litt bekymret for bredden i stallen, og en liten smule kritisk til at Henrik Larsson ser ut til å bli spiss "kjøpet" i Januar. Ikke kritisk til spilleren Larsson, for han beviste greit på søndag at han fortsatt har mye å fare med, men faktumet at han sannsynligvis skal reise tilbake igjen i Mars. April og Mai er 2 sinnsykt viktige måneder i England. Mye suspensjoner, slitne spillere og belastningsskader. Skyt meg gjerne nå, men jeg ville gitt hva som helst for å se Beckham avslutte karrieren der han hører hjemme (og JA, jeg vet jeg nevnte generasjonsskifte tidligere i innlegget ). Ikke at de offensive dødballene har vært noe problem i år, men høyrefoten til Beckham ville bragt tilbake en ny dimensjon på Old Trafford. Jeg tror også det ville ført til et løft for alle som engasjerer seg i Manchester United FC. David vil alltid være rød!

                    We'll never die, we'll never die
                    We'll never die, we'll never die
                    We'll keep the red flag flying high
                    'Cos Man United will never die!!
                    Snart neste hælj.....

                    Always Hardcore
                    TS05

                    Kommentar

                    • Rubinho
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2005
                      • 1501

                      #11
                      [quote=Paddis;146495]
                      Opprinnelig skrevet av Rubinho
                      aaaaaa..endelig, hadde tenkt å starte denne tråden selv!

                      Mye kan sies om United i år, men de har spillt underholdende og er klart det beste laget på balløya om dagen. Jeg ser ikke helt hva United skal med Owen H - en mann som er intet mer enn en ok spiller og itillegg har en skyhøy pris til ivertfall å gå skada! Men Gattuso som ble nevnt her er helt klart en mann for United.
                      quote]

                      At ikke Owen H hadde gått inn å forsterket United er det dummeste jeg har hørt.Det er en grunn til at mannen ble kåret til Englands beste spiller i VM samt at Bayern er veldig lite interesert i salg. Ser en del på Tysk fotball Owen er meget bra.

                      At Gattuso er en bra spiller er det heller ikke mye tvilom - minuset er at han nesten har en dårligere passningsfot enn søgård
                      Du har et vesentlig poeng der..jeg har ikke sett noe særlig tysk fuzzball i det siste og må jo inrømme at min begrunnelse for OH er noget grunnløse... men er fortsatt litt skeptisk til skaden hans, men påden annen side..det var jo NvN når han kom også og vi så jo hur det gikk

                      "Det Zlatan kan gjøre med en fotball kan jeg gjøre med en håndgranat" Nemanja Vidic
                      Last edited by Rubinho; 11.01.2007, 11:11.

                      Kommentar

                      • Ballkunstneren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 780

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
                        Dog er jeg litt bekymret for bredden i stallen, og en liten smule kritisk til at Henrik Larsson ser ut til å bli spiss "kjøpet" i Januar. Ikke kritisk til spilleren Larsson, for han beviste greit på søndag at han fortsatt har mye å fare med, men faktumet at han sannsynligvis skal reise tilbake igjen i Mars.
                        Henrik Larsson er nok ikke akkurat den spissen vi håpet på nei. Men det var en i Ledelsen som sa at de ikke gjør de store kjøpene på vinteren, men om sommeren. Men jeg regner med at united kommer til å kjøpe en spiss til sommeren. Torres, Villa, Luca Toni ville vært på toppen av min ønskeliste...

                        Og i den rekkefølgen. Torres tror jeg ville passet best inn i Engelsk fotball. Han har fysikken, men teknikk i tillegg.

                        Akkurat nå har vi Saha, Rooney, Solskjær, Rossi, Larsson.

                        Larsson forsvinner, solskjær bli gammel. Rossi ville jeg gitt litt tillitt for å få prøvd seg frem. Kan bli god! Men Ferguson er jo kjent for å rotere en del og i tilfelle skader hadde det ikke vært ille med en Verdensklasse spiller i troppen.

                        Men det er samtidig vikitg å la dem få vite at de kan bli henvist til benken. Men dette betyr ikke at de har bitt vraket, men at de tar en pause. Van nistelrooy forsvant jo pga dette og det tyder på at nederlenderens ego ble for stort for de fleste...

                        Opprinnelig skrevet av Larsk
                        Inspirert av meg eller?
                        Kanskje... Men måtte ha en større tråd en deg Derfor den gigatiske

                        Kommentar

                        • Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

                          #13
                          [quote=Rubinho;146560]
                          Opprinnelig skrevet av Paddis

                          Du har et vesentlig poeng der..jeg har ikke sett noe særlig tysk fuzzball i det siste og må jo inrømme at min begrunnelse for OH er noget grunnløse... men er fortsatt litt skeptisk til skaden hans, men påden annen side..det var jo NvN når han kom også og vi så jo hur det gikk

                          "Det Zlatan kan gjøre med en fotball kan jeg gjøre med en håndgranat" Nemanja Vidic
                          Du skal ikke kødde med Vidic.. Han er Serber og han er gal..

                          Må si jeg er mektig imponert over hvordan Vidic har taklet engelsk fotball. Øst-europeere er ikke akkuart kjent for det. Og med han og Rio i forsvar kan det ikke bli noe annet enn seriegull..

                          Kommentar

                          • MoBee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 958

                            #14
                            har ikke sett united så samspilt siden -99...

                            Kommentar

                            • Rubinho
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2005
                              • 1501

                              #15
                              Enig i det..det er noe som virker betryggende over United i år! Det virker som de klarer å vinne de kampene de skal i år!

                              Håper bare at det fortsetter!!

                              Driver å vurderer om jeg skaldra og se United - Bl`burn siste helga i Mars..er det noen som trenger billetter eller har lyst å dra er det bare å si ifra..klarer alltids å fikse kampbilletter.. prisene ligger på 800-1400 alt ettersom det er borte eller hjemme og hvilken kamp man skal se... Når det gjelder Arsenal og Chelsea så er de ekstra dyre..ca 300 pund..syke priser (hvis man ikke er medlem av One United da..-evnt kan man jo søke og nesten garantert få billetter- forresten noen som er medlem av One United?)

                              Jeg er ikke i år, men til neste sesong skal jeg melde meg inn der..koster ca 30 pund i året ..litt for lite igjen av sesongen og blei litt dyrt for vip billett på åråsen sist år så da ble det ikke mange turene til england i år..

                              Kommentar

                              • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                                Utestengt
                                • Sep 2005
                                • 768

                                #16
                                Det som gleder meg mest denne sesongen er å se hvor mye Ronaldo har vokst som spiller.
                                Han har lagt fra seg de portugisiske Figotendensene vi så ifjor, hiver seg ikke ned i tide og utide, krangler ikke med alt og alle, og finter ikke hele kampen gjennom lenger.
                                Gutten har begynt å bli voksen.

                                Var å så kampene i jula. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har ikke sett United bedre siden 99 sesongen.
                                Jeg ser ikke hvordan LC skal klare å tukte de, men jeg venter med å feire the treble til etter sesongslutt

                                Kommentar

                                • Ballkunstneren
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 780

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av TurboJenta
                                  Det som gleder meg mest denne sesongen er å se hvor mye Ronaldo har vokst som spiller.
                                  Han har lagt fra seg de portugisiske Figotendensene vi så ifjor, hiver seg ikke ned i tide og utide, krangler ikke med alt og alle, og finter ikke hele kampen gjennom lenger.
                                  Gutten har begynt å bli voksen.

                                  Var å så kampene i jula. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har ikke sett United bedre siden 99 sesongen.
                                  Jeg ser ikke hvordan LC skal klare å tukte de, men jeg venter med å feire the treble til etter sesongslutt
                                  Høres ut som om du mener dette seriøst og ikke er som søstra mi som bare digger ham... ja... for andre grunner

                                  Må si jeg er enig med deg... Vi har alltid sett talentet hans, men nå har han selv fått kontroll på det... nice... Verdens beste. Håper Rooney kommer i form snart å. Når united spillerne er i form har vi verdens beste lag. Ingen tvil. Håper de snart slipper til Rossi også. Men noe vi mangler er en ny solskjær, en spiller med hans avslutter men også motivasjon, eksempel og sosiale egenskaper...

                                  Kommentar

                                  • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                                    Utestengt
                                    • Sep 2005
                                    • 768

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                    Høres ut som om du mener dette seriøst og ikke er som søstra mi som bare digger ham... ja... for andre grunner
                                    Skal ikke legge skjul på at CR gir meg vannplaning til tider.

                                    Kjempebra fotballspiller som jeg håper blir lenge i United (selv om jeg har mine tvil), men han er ikke min favoritt.

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      #19
                                      Deilig å være United supporter om dagen... Håper formen varer og Arsenal går på et tap neste helg

                                      Kommentar

                                      • Rubinho
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2005
                                        • 1501

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                                        Deilig å være United supporter om dagen... Håper formen varer og Arsenal går på et tap neste helg
                                        The answer is Nemanja Vidic. The Question doesnt matter

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎