Den GIGANTISKE Man Utd tråden :D

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    #61
    Opprinnelig skrevet av xeR
    Real Madrid er verdens største klubb, de vil lokke til seg verdens største stjerner unasett om de ligger på 1. plass eller 10. plass. Real satser veldig og det kommer snart til å komme noen virkelig store overganger og man skal ikke se bortifra at CR kan være en av de. Mener du noe annet så er du naiv.
    Jeg mener ikke noe annet i forhold til at Real sikkert kommer til å invistere stort..men det blir ikke CR. Og hvis du mener at jeg er naiv, da har du vel skyti hønsen litt vel høyt over buret!

    Det er da like sannsynlig at de vil hente Ronaldinho,Zlatan,Gerrard....for det er jo verdensstjerner det og?! Klart at de spesiellt sikler etter CR siden han vel for tiden en av verdens beste spillere, men jeg tror United er klar over sitt eget beste og de derfor ikke kommer til å selge han og jeg tror også at CR innser at det er bedre å være hos United - en bedre klubb og en bedre liga!!

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #62
      Opprinnelig skrevet av Rubinho
      Jeg mener ikke noe annet i forhold til at Real sikkert kommer til å invistere stort..men det blir ikke CR. Og hvis du mener at jeg er naiv, da har du vel skyti hønsen litt vel høyt over buret!

      Det er da like sannsynlig at de vil hente Ronaldinho,Zlatan,Gerrard....for det er jo verdensstjerner det og?! Klart at de spesiellt sikler etter CR siden han vel for tiden en av verdens beste spillere, men jeg tror United er klar over sitt eget beste og de derfor ikke kommer til å selge han og jeg tror også at CR innser at det er bedre å være hos United - en bedre klubb og en bedre liga!!
      Er ikke noen hemlighet at CR ønsker seg til spania og Real Madrid. CR er en spiller Real har fulgt lenge og hvis Real virkelig går inn for å kjøpe han så får de han. Ingen klubb i verden har mer økonomiske muskler enn det Real har og Real har en tendens til å få dem de vil ha. Håber for guds skyld at han ikke kommer til Real, finnes spillere jeg mye heller vil ha i den hellige hvite drakta.

      Om ManU er ett bedre lag enn Real og at PL er bedre enn primera Div. er en helt annen diskusjon.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Rubinho
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2005
        • 1501

        #63
        Opprinnelig skrevet av xeR
        Er ikke noen hemlighet at CR ønsker seg til spania og Real Madrid. CR er en spiller Real har fulgt lenge og hvis Real virkelig går inn for å kjøpe han så får de han. Ingen klubb i verden har mer økonomiske muskler enn det Real har og Real har en tendens til å få dem de vil ha. Håber for guds skyld at han ikke kommer til Real, finnes spillere jeg mye heller vil ha i den hellige hvite drakta.

        Om ManU er ett bedre lag enn Real og at PL er bedre enn primera Div. er en helt annen diskusjon.
        Jaja..skønner at jeg ikke gidder å fyre kanonen for å skyte en spurv

        Men vil kommentere ên ting allikevel: At CR ønsker seg til real?? Ikke i følge engelske tabloider som jeg har lest senest idag! - Ja han var i kontakt med real i sommer pga omstendigheter med Rooney og kanskje litt lite spilletid..men tonen er en annen nå, som det kom frem av tabloidene- han trives i Unted og Sir Alex har forklart hans rolle i United fremover.. Man forlater ikke et Cruise skip til fordel for en middels stor jolle!

        CR blir..allt tyder på det! Og jeg tror heller ikke hvis jeg skal tolke engelske tabloider at CR har noe ønske om å forlate Uinted- bedre klubb, bedre liga.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #64
          Opprinnelig skrevet av Rubinho
          Jaja..skønner at jeg ikke gidder å fyre kanonen for å skyte en spurv

          Men vil kommentere ên ting allikevel: At CR ønsker seg til real?? Ikke i følge engelske tabloider som jeg har lest senest idag! - Ja han var i kontakt med real i sommer pga omstendigheter med Rooney og kanskje litt lite spilletid..men tonen er en annen nå, som det kom frem av tabloidene- han trives i Unted og Sir Alex har forklart hans rolle i United fremover.. Man forlater ikke et Cruise skip til fordel for en middels stor jolle!

          CR blir..allt tyder på det! Og jeg tror heller ikke hvis jeg skal tolke engelske tabloider at CR har noe ønske om å forlate Uinted- bedre klubb, bedre liga.
          Interessant sammenligning. ManU=Cruise skip og Real= Middels stor jolle.. Sier mest om hvor lite du egentlig kan om europeisk fotball..
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

            #65
            Opprinnelig skrevet av xeR
            Interessant sammenligning. ManU=Cruise skip og Real= Middels stor jolle.. Sier mest om hvor lite du egentlig kan om europeisk fotball..
            Intressant å se hvordan du ikke klarer å se forskjell på en spøk og virkelig mening..
            selvom United er en større klubb

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #66
              Opprinnelig skrevet av Rubinho
              Intressant å se hvordan du ikke klarer å se forskjell på en spøk og virkelig mening..
              selvom United er en større klubb
              dine ord....
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • Rubinho
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2005
                • 1501

                #67
                Opprinnelig skrevet av xeR
                dine ord....
                .. + endel andres...

                Men chatte kan vi gjøre på pm - la denne tråden komme tilbake til topic

                Kommentar

                • rælingen kanaris
                  Kaptein Reketråler
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 1445

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av xeR
                  Er ikke noen hemlighet at CR ønsker seg til spania og Real Madrid. CR er en spiller Real har fulgt lenge og hvis Real virkelig går inn for å kjøpe han så får de han. Ingen klubb i verden har mer økonomiske muskler enn det Real har og Real har en tendens til å få dem de vil ha. Håber for guds skyld at han ikke kommer til Real, finnes spillere jeg mye heller vil ha i den hellige hvite drakta.

                  Om ManU er ett bedre lag enn Real og at PL er bedre enn primera Div. er en helt annen diskusjon.
                  Vell, jeg tror faktisk chelsea har hakket større økonomiske muskler en real madrid..
                  Custodes
                  I med og motgang

                  Kommentar

                  • Larsk
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1053

                    #69


                    HAHAHA Semprè Barca
                    !!Gunners!!

                    Kommentar

                    • Rubinho
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2005
                      • 1501

                      #70
                      Jaja..da er det duket for et oppgjøre som burde by på 3 poeng.

                      Preview United - Watford

                      United MÅ vinne, etter tapet for Arsenal. Motstander Watford er inne i sin beste form for sesongen.




                      United har sanket kun fire poeng av de seneste ni mulige. Watford har til sammenligning tatt tre. Ikke store forskjellen, med andre ord.

                      Uniteds form
                      Manchester United har på sine seneste åtte kamper i liga og cup, vunnet seks, spilt én uavgjort, og tapt én. Tapet for selvsagt det utrolig bitre 1-2-nederlaget for Arsenal borte i seneste ligakamp. United har på de nevnte åtte kampene scoret 19 mål, eller 2,37 i snitt. Kun i ligaen har United på hele sesongen et snitt på 2,20 mål i snitt. Vi har 0,75 mål i snitt imot i ligaen, men vi har sluppet inn mål i alle de sju seneste kampene i liga og cup, og der er snittet urovekkende 1,43.
                      Heldigvis har vi vunnet flere ligakamper enn noen andre i Premier League. 18 av våre 24 første kamper er vunnet, og 0-1-tapene for Arsenal (hjemme) og West Ham (borte), er de eneste hvor vi ikke har klart å score mål.

                      Uniteds skader/tropp
                      Louis Saha står over dagens kamp, på grunn av kneskade. Alan Smith er ikke skadet, men er fortsatt inne i sitt spesialsydde treningsprogram for å bygge opp formen, etter skaden i februar i fjor. Cristiano Ronaldo er tilbake, etter et kort opphold i Dubai. Sir Alex Ferguson har tatt ut følgende preliminære 20-mannstropp.

                      Uniteds tropp: Van der Sar, Kuszczak, Neville, Brown, Ferdinand, Vidic, Silvestre, O'Shea, Evra, Heinze, Park, Fletcher, Scholes, Carrick, Giggs, Richardson, Ronaldo, Rooney, Larsson, Solskjær.

                      Watfords form
                      For første gang denne sesongen har Watford vunnet to strake kamper. Først 2-1 hjemme mot Blackburn i ligaen, og deretter 1-0 borte mot West Ham i FA-cupens 4. runde. Adrian Boothroyds mannskap har imidlertid ennå ikke vunnet borte i ligaen. Fasiten etter tolv kamper er fire uavgjorte og åtte tap, og målforskjellen borte er 4-19. To av Watfords fire uavgjorte på fremme mark, er på de seneste fem.

                      Watfords skader/form
                      Det settes spørsmålstegn bak Danny Shittu (f) og Gavin Mahon (mb), mens Clark Carlisle (f), James Chambers (f) og Marlon King (a) er langtidsskadet. Ellers spiller ikke Watfords førstekeeper Ben Foster. Han er som kjent utlånt fra nettopp United, og ifølge Premier League-regler kan ikke en utlånt spiller møte "eierklubben". Men; reserven Richard Lee har en imponerende statistikk så langt. 24-åringen har spilt sju ligakamper, han har holdt nullen tre av dem, og sluppet inn seks mål totalt. Når vi i tillegg forteller at to av de seks baklengsmålene er straffer, forstår man sikkert at det er ingen dårlig reservekeeper "Hornets" har.

                      Watfords tropp: Lee, Chamberlain, Mariappa, Mackay, DeMerit, Stewart, Smith, Francis, Bangura, McNamee, Bouazza, Henderson, Powell, Doyley, Kabba, Ashikodi, Shittu, Mahon, Priskin.
                      Tidligere møter
                      United slo Watford 2-1 på Vicarage Road 26. august, etter scoringer av Mikael Silvestre og Ryan Giggs. Vi har beseiret Watford i sju strake kamper, fordelt på seks i ligaen og én Ligacup. På ni hjemmekamper mot Watford er fasiten fem seirer, tre uavgjorte og ett tap. Tapet var i vår nest første hjemmekamp mot dem, da vi røk 1-2 i Ligacupen 4. oktober 1978.
                      Ingen kasteball

                      Hjemme mot Watford høres kanskje ut som grei skuring, men minner i all beskjedenhet om hjemmekampen mot Sunderland Langfredag. Akkurat som Watford var også Sunderland jumbo. Til tross for enorm dominans og 17-0 i corner, ble det 0-0. Håper Fergie påminner guttene om Langfredag før de går på banen i kveld...

                      Hentet fra United.no

                      Kommentar

                      • Ballkunstneren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 780

                        #71
                        forventer seier ja, men watford kjemper mot nedrykk... håper rooney fortsetter den gode trenden... 3 mål på de to siste kampene...

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #72
                          1-0 Ronaldo str.

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            #73
                            Man.Utd. leker seg til en ny seier og setter ny personlig rekord. De har aldri hatt så mange poeng etter 25 kamper i Premier League som nå..

                            Kommentar

                            • MagnetMagne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 446

                              #74
                              Lekestue.... Gidder ikke nevne Vidic og Ronaldo. Er faen ikke moro en gang!
                              Snart neste hælj.....

                              Always Hardcore
                              TS05

                              Kommentar

                              • Rubinho
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2005
                                • 1501

                                #75
                                Enkelt og greit 4-0 mot Watford


                                En ganske overbevisende seier tross svak motstand gjør at United holder stand på tabelltoppen.
                                Tre poeng til United var forventet når lille Watford kom til Old Trafford for 8. gang i historien. To ganger tidligere har de reist igjen med ett poeng, men ikke denne gangen! De ble malt i stykker av United og var rett og slett helt sjanseløse. Hadde hjemmelaget vært litt mer konsentrert kunne seieren blitt enda større. Begge lagene gjorde en del endringer fra forrige kamp, men forskjellen var synlig allerede før kampstart. Mens United frivillig satte innpå landslagsspillere for å spare folk som van der Sar, Evra, Scholes, Giggs osv måtte Watford ty til unge, urutinerte reservelagsspillere!

                                Første omgang var sjansefatting, men med stor dominans fra United. Et godt skudd fra Richardson landet oppå nett-taket, og Vidic var stadig oppe og headet cornere mot mål uten tellende resultat. Det nærmeste Watford kom en scoring var et mislykket innlegg som traff stolpen på stillingen 1-0. 1. omgans eneste scoring kom da Solskjær kom inn i feltet, men ble klønete dratt ned av Demerit og klar straffe til United. Ronaldo tar den og sender ball og keeper i motsatte retninger.

                                Ferguson var meget aktiv og ganske så hissig på benken i starten av 2. omgang. Det var tydelig at han mente United burde drepe kampen, og ikke opptre fullt så nonchelante som de til tider gjorde i første omgang. Som så ofte før responderte spillerne og satte opp farten på ballen. Med økt tempo ble Watford helt sjanseløse, og United kunne score 3 mål i andre omganger, og alle tre etter fantastisk spill. Det første var riktignok noe heldig. Richardson blir spilt fri på venstrekanten og han slår knallhardt inn foran mål hvor det er en kø av United spillere. Doyley i Watford forsvaret prøver og heade ballen vekk. Men siden innlegget er så hardt, når han ikke ordentlig frem til ballen og må se at han stusser den i eget mål.

                                Noen minutter etter den andre scoringen velger Ferguson å sette inn Larsson for Solskjær og svensken gjør nesten umiddelbart sitt første Premier League mål for United, og hvilket mål! Rooney spiller ballen opp til Larsson som legger den direkte tilbake til Rooney. Han spiller den så på direkten tilbake igjen til Larsson som nå er helt igjennom. Vår svenske leiesoldat kan dermed kaldt og rolig trille ballen til side for en sjanseløs keeper og Old Trafford eksploderer for et 3-0 mål mot Watford!

                                4-0 målet var ikke mye dårligere. Denne gangen var det Ronaldo som var servitør og Rooney ekspeditør. Ronaldo viser enorm presisjon i sitt gjennomspill, og alene med keeper lobber Rooney utsøkt inn sitt fjerde mål på tre kamper!

                                Og det kunne fort vært mer. Henke hadde en god sjanse hvor han dessverre ikke fikk kontroll på ballen. Ronaldo hadde en heading som traff en sprellende keeper i tillegg til et skudd i stolpen. Richardson, Rooney og Solskjær hadde alle gode sjanser. Det var klasseforskjell, og for å strø litt ekstra salt i sårede Watford-spillere avsluttet hjemmelaget med å trille ballen internt i laget nesten hele tilleggstiden på tre minutter, uten at Watford-spillerne kom nær den!









                                Watford: Lee - Mariappa, Doyley, Demerit, Stewart - Powell (Hoskins), Bangura, Francis, Smith (Williamson), Bouazza - Henderson (Kabba)
                                Ubenyttede reserver: Chamberlain og McNamee


                                Dommer: Mike Dean

                                Kommentar

                                • Rubinho
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2005
                                  • 1501

                                  #76
                                  - Et steg nærmere

                                  Sir Alex Ferguson er fornøyd med kampen i går, og sier United nå er ett steg nærmere seriegullet.

                                  01. februar 2007 Anders Løvstad <anders.lovstadSPAMFILTER@united.no>

                                  Sir Alex hadde grunn til å være fornøyd i går kveld
                                  Med 13 ligakamper igjen er United fortsatt seks poeng foran Chelsea, og Sir Alex er godt fornøyd med formen til spillerne idet siste del av sesongen tar til.
                                  - Det er 13 kamper igjen, det er en kamp mindre og et mål bedre i målforskjell enn våre rivaler. Du kan se på spillerne at de er klare for det her, det er entusiasme og selvtillit overalt, sa Ferguson til MUTV etter kampen i går.
                                  4-0 seieren i går kom etter at United sakte men sikkert malte over stakkars Watford.
                                  - Seieren var komfortabel. Det var en av de kampene hvor Watford legger seg bakpå for å forsvare seg, og det ble vanskelig fordi de la så mange menn bak ballen. Jeg trodde at det første målet ville åpnet opp kampen, men det skjedde ikke. Det var ikke før det andre målet kom at Watford tok litt mer sjanser - det åpnet kampen for oss, sa Ferguson videre.
                                  Ferguson var også godt fornøyd med at han kunne gi spillere som Heinze, O'Shea og Richardson verdifull spilletid.
                                  - Jeg gjorde noen forandringer på laget, men det er viktig. For når det virkelig gjelder, må alle kunne trå til, og da er det godt å ha verdifull matchtrening i beina.
                                  Om supergutta Rooney og Ronaldo sa Ferguson følgende:
                                  - Ronaldo var fantastisk! Og når det gjelder Wayne, hvis han fortsetter å skåre like ofte som nå, vil det være utrolig viktig for oss.
                                  Det var bare en ting Ferguson var misfornøyd med i går,
                                  - Vi misbrukte for mange sjanser. Men med en 4-0 seier så må du være fornøyd. Det er et godt resultat.

                                  Kommentar

                                  • Ballkunstneren
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 780

                                    #77
                                    Kan ikke si noe på en 4-0 seier nei... Husker en av kampene i CL... det var helt villt, har aldri sett et mer samspillt manu som bare presser motstanderne bakover med sitt fantastiske spill. Helt villt om dagen!! Noe slikt har aldri Chelsea kunne skilte med...

                                    Offensiv, Underholdene & Effektivt!! For en fotball Alex Ferguson har skapt!

                                    Kommentar

                                    • Kopperud
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2006
                                      • 1697

                                      #78
                                      http://united.no/index.php/news/nyheter/2007/fornoeyd_med_stallen

                                      - Fornøyd med stallen

                                      Januars transfervindu er nå lukket, Henke Larsson ble eneste nye fjes på Old Trafford. Sir Alex angrer ikke på det, og sier han er fornøyd med dagens stall.

                                      01. februar 2007 Anders Løvstad <anders.lovstadSPAMFILTER@united.no>

                                      Sir Alex er fornøyd med det han rår over
                                      United prøvde å få Owen Hargreaves fra Bayern München og Gareth Bale fra Southampton, men fikk ingen av dem. Nå må Ferguson vente til sommeren med å gjøre et eventuelt nytt forsøk.
                                      United-sjefen er uansett fornøyd med stallen sin idet United går inn den avgjørende delen av sesongen, for det er nå starten virkelig går i jakten på suksess i Premier League, F.A. Cupen og Champions League.
                                      - Vi er fornøyd med stallen vi har i dag, sa Sir Alex etter kampen i går.
                                      - Vi har en strålende gjeng med spillere, og stemningen i laget er veldig god. Så det er bare å fortsette i samme spor.
                                      Kilde: manutd.com
                                      Ultras Felt C 2005x2015

                                      Lillestrøm & Bajen

                                      Kommentar

                                      • Rubinho
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2005
                                        • 1501

                                        #79
                                        Ronaldo veit hva som er best for ham!

                                        Kommentar

                                        • Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496

                                          #80
                                          Moro å se på Ronaldo idag... Og United leker seg inn til nok en seier.. Kan jo ikke bli noe annet enn gull i år..

                                          VIDIC er kongen!!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎