Den GIGANTISKE Man Utd tråden :D

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimito
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 2600

    Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
    Tar fortsatt ikke fra humoren at Gerrard aldri har vunet ligaen. Som sagt og nevnt - Luke Chadwick:-)
    Er det ikke litt rart når fotballsupportere bruker illojale lykkejegere til å mobbe lojale klubblegender? (Jeg sikter til van Persie, ikke Luke Chadwick)
    Ferdigskåra

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av Kimito
      Er det ikke litt rart når fotballsupportere bruker illojale lykkejegere til å mobbe lojale klubblegender? (Jeg sikter til van Persie, ikke Luke Chadwick)
      Arnar Førsund har flere ligatitler enn Espen Søgård, Frode Kippe og Arild Sundgot tilsammen..
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Superstefan
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 2180

        Fy faen for no ræva greier det vi så i dag var. Kan nesten ikke trekke ut en eneste spiller som jeg følte sto fram i dag. Latterlig filming av Sturridge, men det hadde desverre ikke en dritt og si. Faen i år tror jeg vi ikke kvalifiserer oss til Europacupen en gang.
        Fotograf Kreativ Kanaris

        KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          David de Gea var bra. Eneste som har levert hele året. Ellers er det tynt over hele fjøla. Fullt fortjent tap i dag, synd for Liverpools del at Sturridge klarer å sette skår i gleden ved en patetisk filming. LFC er definitivt en kandidat til seriegullet nå, men det er vanskelig å bruke en 3-0 seier mot United som særlig referanse, det er rett og slett ikke et veldig imponerende resultat lenger, så dårlige som United er for tiden.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Percy Nilegård
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 5146

            Synes det er merkelig at Moyes ikke bytta før. Gary Neville(som forøvrig er en topp kommentator) etterlyste bytter allerede til pause. Filmingen til Sturridge var flau, men ble heldigvis ikke utslagsgivende.
            "Alltid blodsprengt"!
            Fong/Macho

            Even Nordlien

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              Jeg har gitt min støtte til Moyes hele veie og tenkt at han må også få sommeren på seg. Nå er jeg i tvil…
              Ryktes fra United Issue at Moyes fort kan være på vei ut. Dersom planen er å bytte manager til sommeren kan det likegodt skje nå. Det fordi at en positiv avslutning på sesongen kan være med å gjøre sommeren enklere. Men ikke vær redd, som Petter Myhre sa, United slår tilbake.

              Man så det fra 1 min at Liverpool hadde gnisten og viljen, noe United var i mottsatt skala. Grattis til de som leser, fult fortjent.

              Men, Liverpool supportere har klaget i årevis på Ronaldo og senere Nani med uttalelser som: det hadde ikke blitt akseptert i Liverpool med videre. Nå håper jeg de tenker det samme om Suarez og ikke minst kødden Suarez. Det var på et kritisk tidspunkt i matchen(hadde nok tapt uansett med dersom atte lever) og United måtte ned i 10 mann. Håper Sturridge er ærlig nok til å innrømme dette så Vidic ikke får karantene for dette tåpelige skuespiller. Liker ikke VG Svea videre godt men er jævlig enig i en ting: Rødt kort i etterkant eneste som virker mot juks.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7055

                Stille i fjøset!
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Stille i fjøset!
                  Hva er det for en søpla-kommentar??

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                    Men, Liverpool supportere har klaget i årevis på Ronaldo og senere Nani med uttalelser som: det hadde ikke blitt akseptert i Liverpool med videre. Nå håper jeg de tenker det samme om Suarez og ikke minst kødden Suarez. Det var på et kritisk tidspunkt i matchen(hadde nok tapt uansett med dersom atte lever) og United måtte ned i 10 mann. Håper Sturridge er ærlig nok til å innrømme dette så Vidic ikke får karantene for dette tåpelige skuespiller. Liker ikke VG Svea videre godt men er jævlig enig i en ting: Rødt kort i etterkant eneste som virker mot juks.
                    Filming er en uting, og det er ingen tvil om at Sturridge kaster seg fremover i den situasjonen. Samtidig må ikke United supporterne se seg blinde på denne situasjonen her heller. Januzaj forsøkte seg flere ganger utenfor straffefeltet mens Wayne Rooney hadde sitt forsøk innenfor 16-meteren rett etter Liverpool sin andre straffe.


                    Som jeg har sagt tidligere, så har dommeren også en rolle å spille her. Tidlig i kampen blir Luis Suarez tråkket på hælen to ganger og holder seg på beina inne i 16-meteren. Hadde han falt der, så ville han sannsyligvis fått straffe. Den dagen dommeren faktisk dømmer selv om man ikke faller, så tror jeg også man vil se langt mindre av det. Sånn som det er nå, så er det ingen tvil om at det lønner seg å falle fremfor å prøve å stå på beina.

                    Filming er ett helvete, men man har kommet inn i en ond sirkel der "alle" gjør det. Åpenbar filming bør utvilsomt straffes med suspensjon i etterkant, og da helst mot det laget man synder mot. Da må forøvrig all filming straffes, uansett om det er en forsvarsspiller som faller lett i en løpeduell med en angrepsspiller, eller det er en angrepsspiller som faller i straffefeltet. Deres egen Vidic er blant de verste på å falle rutinert i 1 mot 1 duellene defensivt.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      Januzaj filmet ikke i går og har heller ikke gjort siden media slo han rett i bakken - gutten veier 60 kg og detter deretter. Rooney er så dum at han hopper inn i Skrtl, og mener det er frispark/straffe(husker ikke om det skjedde innafor eller utenfor).Sturridge sin er STYGG!! Den han bedriver der er innenfor annen kultur. På 2-0 så sørger han for at United må ned i 10 mann, totalt unødvendig og gir han en stygg ripe i lakken. Tenk om han hadde sagt til dommer at det ikke var straffe slik som skjedde i Bundesliga forrige helg? Da hadde Pool sikkert vunnet uansett og han hadde fått helvetes mediadekning fra hele verden som sympatisk. I dag ler alle av dusten for å jukse på 2-0...

                      Ingen vet hva som hadde skjedd om UNited kunne fullført siste 20-25 med 11 mann. Sannsynlig tapt uansett men den sjansen ble frarøvet oss på værst tenkelig måte.

                      Liverpool hadde 1 rasshøl på topp, i dag 2 stk rasshøl!

                      Dueller og hæltråkking kan ikke være straffe hver gang, skal ikke spillerne være nær hverandre lenger nå da. Spillerne har noe å lære av Jones, fytti helvete for noen susertaklinger han hadde i går, DEILIG! Ekte mannfolk - navnet er Jones!

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Stille i fjøset!
                        Riktig riktig god bedring!

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7055

                          Opprinnelig skrevet av Serbern
                          Hva er det for en søpla-kommentar??
                          Payback for dine omtrent 300 "Loserfool"- og andre assorterte drittbemerkninger opp gjennom årene. Sambafotball!
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Payback for dine omtrent 300 "Loserfool"- og andre assorterte drittbemerkninger opp gjennom årene. Sambafotball!
                            Mine?? Ta deg en bolle! Så kan du se over mine 38 innlegg i liverpool-tråden og prøve å finne et eneste innlegg hvor jeg har skrevet looserfool og ta deg en bolle til. Til slutt kan du også se mitt innlegg på side 23 i pool-tråden og ta deg en pose med boller! Hvis du skal hovere så gjør det med stil hvertfall, ikke med tåpelige søpla-rop.

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              Hva tenker United supporterne om fortsettelsen?
                              Fortsette med Moyes ut sesongen eller erstatte han umiddelbart?

                              Sesongen er uten tvil allerede spolert, og jeg er selv usikker. Ikke nok med at Moyes har feilet mye men spillerne virker å fraskrive seg ansvaret ovenfor klubben og dens supportere. Har så jævlig lyst at Moyes skulle lykkes og peke nese til omverden men det ser jo unektelig bekkmørkt ut.

                              Hva er eventuelt alternativene?

                              Flere journalister mener det kan være slutt etter onsdagens match:
                              Flere engelske journalister utelukker ikke at det snart er slutt for Moyes. Les hva som skrives her.

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4377

                                Bare å få han ut med en gang, sånn at det er mulig å reparere skadene før det er for seint. Må ha inn en med internasjonal erfaring som har respekt i gamet. Moyes har ingenting, hele verden bare ler. Tror han har det bedre i en mindre klubb.
                                ..................

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Bare å få han ut med en gang, sånn at det er mulig å reparere skadene før det er for seint. Må ha inn en med internasjonal erfaring som har respekt i gamet. Moyes har ingenting, hele verden bare ler. Tror han har det bedre i en mindre klubb.
                                  Hvilke alternativer Jonern?

                                  Kommentar

                                  • Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

                                    Klopp, som tar med seg Reus, Gundogan, Hummels og Subotic fra Dortmund.

                                    Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har mine tvil på at United vil gå for en utenlandsk trener. Av britiske trenere er det egentlig ingen som har den internasjonale erfaringa som kreves i mine øyne.

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      Opprinnelig skrevet av Serbern
                                      Klopp, som tar med seg Reus, Gundogan, Hummels og Subotic fra Dortmund.

                                      Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har mine tvil på at United vil gå for en utenlandsk trener. Av britiske trenere er det egentlig ingen som har den internasjonale erfaringa som kreves i mine øyne.
                                      Klopp virker som har kompetanse, erfaringen og som spiller "dagens" fotball med tempo og teknikk. Han har også tidligere sagt at han kunne tenke seg å ta over et britisk lag i fremtiden. Derimot at han skulle tatt med seg halve Dortmund er bare å drømme om. Det er riktig som du sier, det finnes dessverre ingen britiske trenere som er gode nok pr d.d.

                                      Kommentar

                                      • Herman
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2010
                                        • 1101

                                        Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                                        Klopp virker som har kompetanse, erfaringen og som spiller "dagens" fotball med tempo og teknikk. Han har også tidligere sagt at han kunne tenke seg å ta over et britisk lag i fremtiden.
                                        Han har senere sagt at målet hans om å trene i England i fremtiden ikke lenger finnes, og at Bundesligaen er best i verden. Når det er sagt så ønsker han ikke være i BVB ut karrieren, men han vil teste ut andre ting og oppleve noe nytt, og da er det vel trolig Premier League som passer ham best av de internasjonale toppligaene.
                                        Twitter

                                        Kommentar

                                        • _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4377

                                          Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                                          Hvilke alternativer Jonern?
                                          Hakke peiling, følger ikke godt nok med internasjonalt

                                          Men jeg føler at United er en såpaas stor og interessant klubb at den kan tiltrekke seg de aller mest interessante managerne rundt om i europa. Klopp er jo veldig spennede!
                                          ..................

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎