Strømsgodset vs Lillestrøm SK. Torsdag 21.05.09. Klokken 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    Opprinnelig skrevet av KFL109
    Det er både buss- og kampbilletter til Felt H igjen.
    Selges på Shop'n fram til stengetid kl 18 i dag.

    Viktig i forhold til bussbilletter: Busser må faktisk bestilles på forhånd. Det er overraskende mange som tar det som en selvfølge at det bare er å komme slentrende et kvarter før avgang - uten å kjøpe billett eller melde ifra.

    Det tas en opptelling av solgte bussbilletter i formiddag for å avgjøre hvor mange busser vi trenger. (Vi har ikke økonomi til å sette opp en ekstra buss for 5-6 personer.)

    Får du ikke kjøpt på forhånd må du gjøre avtale med Mariell Sørensen. (Se post over.)

    Eventuelle restbilletter til Felt H blir solgt på Martin's fra kl 12 i morgen, men vi oppfordrer folk om å kjøpe på Shop'n i dag.

    Spre budskapet til vennene dine som ikke leser Forumet 24/7! - og ta dem med på matchen. Fugla trenger støtte!
    hadde håpa det skulle være utsolgt for lenge siden, vet du hvor mange billetter det faktisk er igjen til felt H
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      Det er altfor mange igjen...

      168 stk igjen

      Kommentar

      • marriell
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Dec 2008
        • 227

        Opprinnelig skrevet av Tony
        Det er altfor mange igjen...

        168 stk igjen
        skuffende, kom igjen folkens!!! - Det er flust med billetter igjen, kjøp idag!

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          Opprinnelig skrevet av KFL109
          Det er både buss- og kampbilletter til Felt H igjen.
          Selges på Shop'n fram til stengetid kl 18 i dag.

          Viktig i forhold til bussbilletter: Busser må faktisk bestilles på forhånd. Det er overraskende mange som tar det som en selvfølge at det bare er å komme slentrende et kvarter før avgang - uten å kjøpe billett eller melde ifra.
          At ikke styret bare bestemmer at feks bussbilletter sluttes og selges x antall døgn føre vi drar. Etterhvert så lærer folk seg dette. Blir sikkert gnisnginger første gangen, men det er bedre det enn at KFL går med underskudd på y antall turer.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • marriell
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Dec 2008
            • 227

            Opprinnelig skrevet av iL
            At ikke styret bare bestemmer at feks bussbilletter sluttes og selges x antall døgn føre vi drar. Etterhvert så lærer folk seg dette. Blir sikkert gnisnginger første gangen, men det er bedre det enn at KFL går med underskudd på y antall turer.
            Det har allerede vært i diskusjon. Men som du sier så vil det alltid være noen som klager på dette, men skjønner ikke problemet, når dere har muligheten til å ringe meg til alle døgnets tider for å få holdt av billetter etc. Bruk det dere har, bruk venner.

            Kommentar

            • T3X4C0
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Nov 2008
              • 23

              Vi har i hvertfall sikret oss billetter! Synest det var ganske rimelig jeg, 150kr for H er ikke for ille

              Skal kjøre selv til Drammen(skal innom en venn på veien, så drar tidlig). Men, er ikke sikker på hvor jeg skal parkere. Aldri vært på Marienlyst før.
              Ser at det finnes noe som heter "Marienlyst Pkjeller/Hus", men finner ingen adresse for GPSen eller annen Info.

              Kunne noen gitt tips for rimelig og lang(i hvertfall 3timer) parkering?

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Opprinnelig skrevet av T3X4C0
                Vi har i hvertfall sikret oss billetter! Synest det var ganske rimelig jeg, 150kr for H er ikke for ille

                Skal kjøre selv til Drammen(skal innom en venn på veien, så drar tidlig). Men, er ikke sikker på hvor jeg skal parkere. Aldri vært på Marienlyst før.
                Ser at det finnes noe som heter "Marienlyst Pkjeller/Hus", men finner ingen adresse for GPSen eller annen Info.

                Kunne noen gitt tips for rimelig og lang(i hvertfall 3timer) parkering?
                Når du svinger av motorveien, første avkjørsel etter brua, ta til venstre i to rundkjøringer. Kjør så gjennom 1(?) lyskryss og ta til venstre i neste rundkjøring (v/ Shell).
                Ved skolen der har jeg alltid parkert. Koster sikkert 20 spenn eller noe.

                Kommentar

                • scages
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1292

                  Opprinnelig skrevet av KFL109
                  Spre budskapet til vennene dine som ikke leser Forumet 24/7! - og ta dem med på matchen. Fugla trenger støtte!
                  Pusher i dette øyeblikk på kompiser. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Vær A.M for en dag. Burde være peanøtter å få solgt unna, så mas, mas, mas, over hele linja, - så bærer det frukter. Kom igjen: PUSH!

                  Kommentar

                  • marriell
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Dec 2008
                    • 227

                    Billetter etc

                    Når dere velger å sende melding til meg blir jeg veldig glad om det står:
                    Hva man skal ha.
                    Antall
                    Fullt navn
                    Å da eventuelt hvor man ønsker å hente disse.
                    Dette vil gjøre jobben litt lettere

                    Imorgen vil jeg være å finne på Martins ganske tidlig å tilgjengelig pr telefon, de som har holdt av henvender seg til meg FØR bussen går, 16.00.

                    Kommentar

                    • Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

                      Da er serber-kanaris klar for å hente hjem 3 poeng fra drammen

                      Kommentar

                      • wænk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 2244

                        Jeg har kjøpt meg ny bil i dag, så tar turen selv med en kompis. woho.
                        Tenk at jeg skal på Marienlyst for første gang, og jeg har gått på åråsen i 14 år :o
                        If you're not living on the edge, you take up too much room!

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          Hvor mange billetter ble solgt?

                          Kommentar

                          • Tine
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • May 2009
                            • 5

                            Er det for seint å holde av billetter? Vennina mi ville bli med.
                            Tine

                            Kommentar

                            • Highlander
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Apr 2008
                              • 60

                              Jk har noen buss billetter og ett pr kamp billetter igjen ! ring Martin på 95015978
                              From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.

                              Kommentar

                              • marriell
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Dec 2008
                                • 227

                                ALLE avholdinger av billetter skal skje ved at jeg kontaktes pr telefon! Imorgen vil jeg være tilstede på martins fra det åpner klokken 13 til vi reiser, dere henter billettene deres der eller etter avtale. Billetter som ikke blir hentet innen halv fire MAKS vil bli solgt videre!
                                Last edited by marriell; 20.05.2009, 20:44.

                                Kommentar

                                • Serbern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 5496

                                  Opprinnelig skrevet av marriell
                                  ALLE avholdinger av billetter skal skje ved at jeg kontaktes pr telefon! Imorgen vil jeg være tilstede på martins fra det åpner klokken 12 til vi reiser, dere henter billettene deres der eller etter avtale. Billetter som ikke blir hentet innen halv fire MAKS vil bli solgt videre!
                                  Jeg prøvde å ringe deg men kom til Jan. Han sa han skulle holde av så regner med at det er i orden.

                                  Kommentar

                                  • marriell
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Dec 2008
                                    • 227

                                    Opprinnelig skrevet av Serbern
                                    Jeg prøvde å ringe deg men kom til Jan. Han sa han skulle holde av så regner med at det er i orden.
                                    Det er nok i boks Av å til så må man tjene litt penger, å attpåtil oppå det igjen har man skole

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      Det er latterlig dårlig hvis Felt H på Marienlyst ikke blir utsolgt! Hvorfor gidder ikke folk å ta den 52 min. lange turen til Drammen?! De aller fleste har fri i dag! Ingen unnskyldning for og bli hjemme i dag!!!! Laget trenger all den støtte de kan få!!!!! Alle til Drammen!!!!!!!

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Opprinnelig skrevet av Emil B
                                        Det er latterlig dårlig hvis Felt H på Marienlyst ikke blir utsolgt! Hvorfor gidder ikke folk å ta den 52 min. lange turen til Drammen?! De aller fleste har fri i dag! Ingen unnskyldning for og bli hjemme i dag!!!! Laget trenger all den støtte de kan få!!!!! Alle til Drammen!!!!!!!
                                        Jeg vil virkelig dra.. Skal prøve å fikse litt her jeg sitter på jobb..

                                        Kommentar

                                        • mats
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 621

                                          får vi kjæpt billett der?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎