Hønefoss - Lillestrøm, Hønefoss Stadion, lørdag 24. mars, kl 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #21
    Opprinnelig skrevet av Felt C
    Jeg får for Ståles skyld håpe de ikke holder av billetter på denne måten nå.Da blir det tungt å få billett.Kan noen i KFL svare på om de går for denne varianten på seriestarten?

    Dersom det er KFL som står for fordelingen av billetter, så håper jeg virkelig at de prioritere de aktive på tribunen, ikke buljong og ostepop-folka. Laget trenger all verbal support de kan få, sittefolket kan prioritere å kjøpe sitteplasser på AKA Arena.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Dersom det er KFL som står for fordelingen av billetter, så håper jeg virkelig at de prioritere de aktive på tribunen, ikke buljong og ostepop-folka. Laget trenger all verbal support de kan få, sittefolket kan prioritere å kjøpe sitteplasser på AKA Arena.
      Gi deg, Rønnern! For det første er bortefeltet for bortesupportere, ikke kun for klakken, og hvordan ser du for deg en fordeling ut fra aktivitet på tribunen? Skal du lage kriteriene og være overdommer? :-)
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #23
        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Gi deg, Rønnern! For det første er bortefeltet for bortesupportere, ikke kun for klakken, og hvordan ser du for deg en fordeling ut fra aktivitet på tribunen? Skal du lage kriteriene og være overdommer? :-)

        Dersom det er KFL som står for fordelingen bør KFL prioritere aktivitet på tribunen. En måte å få til det er å gjøre det som Felt C håpet at KFL ikke gjør, nemlig å holde av billetter til de som er i kjernen av KFL.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #24
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Dersom det er KFL som står for fordelingen bør KFL prioritere aktivitet på tribunen. En måte å få til det er å gjøre det som Felt C håpet at KFL ikke gjør, nemlig å holde av billetter til de som er i kjernen av KFL.
          Er vel ingen grunn til dette utspillet? Kjernen av KFL kommer til å stå på bortefeltet i Hønefoss de. Har vel aldri hent at de ikke har fått plass?
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #25
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Er vel ingen grunn til dette utspillet? Kjernen av KFL kommer til å stå på bortefeltet i Hønefoss de. Har vel aldri hent at de ikke har fått plass?
            Dersom man skal ri prinsippene så er vel ikke det sikkert? Har du lest hva som er blitt skrevet i denne tråden?

            Dersom LSK fordeler billetter basert på sesongkort og medlemsskap, så kan man i teorien risikere at man ikke har med seg verken forsangere eller trommiser til Hønefoss. Nå gråter ikke jeg for min syke mor, sesongkort og medlemsskap i både LSK og KFL er i orden, men det var ikke jeg som gjorde dette til en diskusjon om prinsipper.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #26
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Dersom man skal ri prinsippene så er vel ikke det sikkert? Har du lest hva som er blitt skrevet i denne tråden?

              Dersom LSK fordeler billetter basert på sesongkort og medlemsskap, så kan man i teorien risikere at man ikke har med seg verken forsangere eller trommiser til Hønefoss. Nå gråter ikke jeg for min syke mor, sesongkort og medlemsskap i både LSK og KFL er i orden, men det var ikke jeg som gjorde dette til en diskusjon om prinsipper.
              Den eneste måten å fordele billetter på er å tildele etter prinsippet om prioritet til sesongkortholdere, LSK og evt KFL medlemmer. Alt annet legger opp til et system hvor tribunepolitiet kan regjere fritt og man fjerner fordeler fra sesongkortholderne som er et viktig argument for å kjøpe sesongkortet.

              Hvem mener du skal bedømme hvem som skal få kjøpe billetter? Skal de på audition til onkel Ronnie? Alle blir utstyrt med desibelmåler på hjemmematch og sesongsnittet avgjør cupfinalebillettkøen?

              Edit: bruk heller energien på å overtale de som er uvurderlige på tribunen til å kjøpe sesongkort.
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #27
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Den eneste måten å fordele billetter på er å tildele etter prinsippet om prioritet til sesongkortholdere, LSK og evt KFL medlemmer. Alt annet legger opp til et system hvor tribunepolitiet kan regjere fritt og man fjerner fordeler fra sesongkortholderne som er et viktig argument for å kjøpe sesongkortet.
                Fordeler for sesongkortinnehavere er vel og bra, men vi har vel et par tusen sesongkort og drøye 500 billetter til salg. Hvordan fordele innad innenfor den gruppen. Og husk prinsippene og ikke pragmatikken.

                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Hvem mener du skal bedømme hvem som skal få kjøpe billetter? Skal de på audition til onkel Ronnie? Alle blir utstyrt med desibelmåler på hjemmematch og sesongsnittet avgjør cupfinalebillettkøen?

                Edit: bruk heller energien på å overtale de som er uvurderlige på tribunen til å kjøpe sesongkort.
                KFL har god oversikt over de mest aktive medlemmene, de kan vurdere hvem som bør være prioritert.

                Forøvrig er det sikkert mange grunner til at man ikke kan/vil kjøpe sesongkort. Ikke alle har muligheten.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • maurakanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 635

                  #28
                  Etter å ha tenkt litt mener jeg at sesongkortinnehavere bør ha førsterett, men kanskje man først kunne solgt til de som har ses.kort på kanari-feltet. Deretter resten av stadion, og er det fler igjen da kan man selge de til KFL og LSK medlemmer. Når jeg først mente at KFL-medlemmer burde komme først i køen, mente jeg at man må ha noen fordeler ved og være medlem i en supporterklubb. Skal man ha billetter til kamper i England f.eks, er det jo en STOR fordel og være medlem i deres norske supporterklubber. Men de mest lojale er jo de med sesongkort, for det er jo mange som kan være medlem av KFL og nesten ikke møte på kamper.
                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    #29
                    Når LSK synes det er greit at KFL gis forrang, så kan det vel muligens tenkes at de ønsker å prioritere supportere som gir høylydt støtte til laget.

                    Jeg har ingen problemer med å forstå argumentet om at man burde belønne de trofaste tilskuerne, altså sesongkortholderne. Men LSK har altså ikke brukt "prioritet på billetter til bortekamper" som et salgsargument for sesongkort.
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • Felt C
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 776

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Fordeler for sesongkortinnehavere er vel og bra, men vi har vel et par tusen sesongkort og drøye 500 billetter til salg. Hvordan fordele innad innenfor den gruppen. Og husk prinsippene og ikke pragmatikken.



                      KFL har god oversikt over de mest aktive medlemmene, de kan vurdere hvem som bør være prioritert.

                      Forøvrig er det sikkert mange grunner til at man ikke kan/vil kjøpe sesongkort. Ikke alle har muligheten.
                      Forstår jeg deg rett at av hvis KFL fordeler billettene så skal de fordele billettene etter hvem som er mest aktive?

                      Kommentar

                      • dennis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 872

                        #31
                        Jeg går vel snart inn i mitt tjuende år med sesongkort på Åråsen,(må være minst 15år) har vært medlem i kanarifansen i en mannsalder!! og har vært medlem i lsk i 7-8 år men er ikke aktiv på kanarifeltet, sitter på feltet siden og dette skal kanskje sette meg lengre ned på lista over å bli prioritert med hensyn til å få bill. til kampen??? Erre mulig??

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          #32
                          Erre mulig å tolke det slik at Rønnern kanskje satte diskusjonen litt på spissen?
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Felt C
                            Forstår jeg deg rett at av hvis KFL fordeler billettene så skal de fordele billettene etter hvem som er mest aktive?
                            Jeg synes de absolutt bør prioritere de som er aktive innad i KFL ja. De som er med å lage tifoer, er med på ringerunder og alt det andre KFL driver med i tillegg til de som er med på borteturer og er aktive på feltet bør prioriteres dersom det er slik at KFL har fått ansvaret for å fordele billetter.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av dennis
                              Jeg går vel snart inn i mitt tjuende år med sesongkort på Åråsen,(må være minst 15år) har vært medlem i kanarifansen i en mannsalder!! og har vært medlem i lsk i 7-8 år men er ikke aktiv på kanarifeltet, sitter på feltet siden og dette skal kanskje sette meg lengre ned på lista over å bli prioritert med hensyn til å få bill. til kampen??? Erre mulig??
                              La oss vri på det, skal du prioriteres høyere enn andre fordi du har hatt sesongkort i 20 år på Åråsen? Prioriteres høyere enn for eksempel styremedlem, Stian Nystuen i KFL, med ansvar for tifo og trommis for KFL fordi du har hatt sesongkort lengre enn ham? Fyren er jo knapt fylt 20 år...
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • dennis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 872

                                #35
                                Sett av en dag for billsalg for de med sesongkort, medlem av kfl samt medlem av lsk.
                                De som dukker opp først i køen får bill først, er det flere bill. igjen til dag to til de som er "vanlig supporter uten noe mere engasjement en en kamp i nye og ne uten noe sesongkort/kfl-medlem/lsk-medlem.
                                er du for sent ute/på ferie ellerlign. ja da får du skylde deg sjøl.
                                Når blir bill forresten lagt ut?

                                Kommentar

                                • Skinke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2007
                                  • 3914

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av dennis
                                  Når blir bill forresten lagt ut?
                                  Info kommer om ikke altfor lenge
                                  Daukjøtt Felt C

                                  Kommentar

                                  • Felt C
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 776

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Jeg synes de absolutt bør prioritere de som er aktive innad i KFL ja. De som er med å lage tifoer, er med på ringerunder og alt det andre KFL driver med i tillegg til de som er med på borteturer og er aktive på feltet bør prioriteres dersom det er slik at KFL har fått ansvaret for å fordele billetter.
                                    Prioritere "supersupporterne" fremfor den vanlige KFL`er,ja.Ville denne slags elitetenkning falle i god jord hos resten av medlemmene i KFL?

                                    Jeg forstår at du vil belønne de du mener fortjener det mest og som står på mest for øyeblikket,men tror det er en farlig vei å gå hvis KFL vil beholde og gjerne øke medlemstallet.Med slik fordeling internt i KFL vil jeg tro folk fort kan føle seg mindreverdig og tilsidesatt.
                                    Det må finnes andre måter å belønne disse ivrige sjelene enn å skyve andre fans til side.

                                    Syns det blir feil å kategorisere supportere siden alle støtter klubben på den måten som passer de best.Kommer noen og sier de ikke får være med fordi du er ikke bra nok supporter i kjernen av KFL sine øyne blir det feil.Helt feil.
                                    Alle sesongkortholdere er likeverdige uavhengig av hvor mange år de har hatt kortet.
                                    Alle LSK-medlemmer er likeverdige uavhengig av hvor lenge de har vært medlem og hvor mye dugnad de har jobbet.
                                    Alle KFL-medlemmer bør være likeverdige uavhengig av hvor høyt og hvor mye de synger.

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Skinke
                                      Info kommer om ikke altfor lenge
                                      På Facebook antar jeg?
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                        På Facebook antar jeg?
                                        Hvor ellers?
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • gorken
                                          Administrator
                                          • May 2006
                                          • 1483

                                          #40
                                          Telepati!
                                          I have this condition.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎