Hønefoss - Lillestrøm, Hønefoss Stadion, lørdag 24. mars, kl 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2504

    #81
    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
    én person har som regel ett navn?
    Jeg kjenner mange med dobbeltnavn, men det er ikke det som er problemet.

    Én billett pr person er noe helt annet en én billett pr navn.
    Det første betyr at man bare får kjøpt én billett uansett hvor mange kort man har med, det andre betyr at man får kjøpt like mange billetter som man har kort med forskjellige navn.
    Det første betyr at alle som vil ha billett må møte opp selv. Det andre betyr at de som vil ha billetter kan sende kortet sitt med noen som kjøper for dem.

    Man trenger ikke gjøre det så mye vanskeligere enn det det er...
    Det har blitt vanskelig fordi dere har sagt to forskjellige ting.

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2504

      #82
      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Fra lsk.no

      Det vil være lukket salg for sesongkortinnehavere, medlemmer av LSK og Kanari-Fansen.
      Nå må da alle være fornøyde. Løp og kjøp.
      Poenget til Felt C gjelder fortsatt. Sesongkortinnehavere har ingen fordeler framfor mannen i gata, siden hvem som helst kan komme på det "lukkede" salget, tegne KFL-medlemskap og kjøpe billett.

      Kommentar

      • Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

        #83
        KFL har styremøte ikveld så vi kommer ut med en litt mer presis ordlyd på hvordan dette blir.
        Daukjøtt Felt C

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #84
          Kan være en fordel at alle i styret vet hvordan det blir ja..

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            #85
            Etter alt det som er skrevet nå, hadde det nesten vært gøy om ikke alle billetter ble solgt!
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • maurakanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 635

              #86
              Selvsagt har sesongkortene forskjellig navn på kortet, men JEG har stått for bestillingene og fått penger fra de andre seinere, og dermed er alle 4 "registrert" på meg. Selvsagt bør jeg da få kjøpt 4, så de 3 andre får muligheten til å få billett. En billett pr kort. !
              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                #87
                Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                Poenget til Felt C gjelder fortsatt. Sesongkortinnehavere har ingen fordeler framfor mannen i gata, siden hvem som helst kan komme på det "lukkede" salget, tegne KFL-medlemskap og kjøpe billett.
                Vel, når mannen i gata har kjøpt KFL-medlemsskap, meldt seg inn i LSK eller kjøpt sesongkort, er han vel ikke å betrakte som mannen i gata lenger. Alle tre muligheter er både åpne og ønskelige (fra mitt ståsted) fram til lørdag. Mener du man skulle ha en siste dato for innmelding i LSK/KFL og kjøp av sesongkort for å komme i betraktning?
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Vel, når mannen i gata har kjøpt KFL-medlemsskap, meldt seg inn i LSK eller kjøpt sesongkort, er han vel ikke å betrakte som mannen i gata lenger. Alle tre muligheter er både åpne og ønskelige (fra mitt ståsted) fram til lørdag. Mener du man skulle ha en siste dato for innmelding i LSK/KFL og kjøp av sesongkort for å komme i betraktning?
                  Jeg tror ganske bestemt at Felt C sitt poeng er at de som har sesongkort bør komme foran alle andre, da det er disse som er de mest lojale ift at de allerede før sesongen har startet har gitt signal til klubben om at "uansett hvordan det går, så har dere fått penger av meg for samtlige kamper."

                  Regner med at han retter på meg om jeg tar feil
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2504

                    #89
                    Leif A svarte greit mens jeg skrev, men jeg poster det uansett:

                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    Vel, når mannen i gata har kjøpt KFL-medlemsskap, meldt seg inn i LSK eller kjøpt sesongkort, er han vel ikke å betrakte som mannen i gata lenger. Alle tre muligheter er både åpne og ønskelige (fra mitt ståsted) fram til lørdag. Mener du man skulle ha en siste dato for innmelding i LSK/KFL og kjøp av sesongkort for å komme i betraktning?
                    Først og fremst mener jeg det er humbug å snakke om et lukket salg. Alle kan møte opp og kjøpe.

                    Jeg synes det er flott hvis klubben får solgt ekstra sesongkort hvis noen kjøper det for å få kjøpt billett til Hønefosskampen, men jeg vil tro at de heller kjøper et billigere KFL-medlemskap.
                    Hadde jeg vært en av dem som ikke er medlem av Kanari-Fansen, men hadde betalt tusenvis av kroner for sesongkort, hadde jeg nok følt meg litt snytt hvis billetten min hadde gått til et nyinnmeldt KFL-medlem.
                    Trolig er dette bare en akademisk diskusjon, men i prinsippet bør sesongkortinnehaverne være klubbens mest attraktive kunder, som tas best vare på.

                    Det siste spørsmålet ditt, om tidspunktet for innmelding teller, har i hvert fall Kanari-Fansen en mening om, i vedtektene:
                    Overstiger antallet medlemmer i KFL antallet billetter tilgjengelig til cupfinaler og andre attraktive kamper/arrangement, vil tidspunkt for betalt medlemskap i aktuelt år være bestemmende for tildeling av billetter.

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      #90
                      I samråd med LSK har vi nu kommet frem til følgende rundt billettsalget til Hønefoss:

                      1 billett per person. Du kan kjøpe inntill 4 billett til dine venner/familie, i henhold til krav som er stilt (ref tidligere info). For familiemedlemskap i KFL gjelder antall innmeldte familiemedlemmer.

                      Når det gjelder paragraf 4 i vedtektene

                      Overstiger antallet medlemmer i KFL antallet billetter tilgjengelig til cupfinaler og andre attraktive kamper/arrangement, vil tidspunkt for betalt medlemskap i aktuelt år være bestemmende for tildeling av billetter.


                      Så mener styret at
                      vedtektene blir ivaretatt utifra antall tilgjengelige billetter på forhåndssalget og tilgjengelige billetter ellers på stadion.
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • Petter Ø
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3008

                        #91
                        Jeg kjøper billett i døra på Hønefoss jeg
                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #92
                          Jeg har 4 medlemsskap i KFL, men skal nok ikke kjøpe opp billetter for å gi de til semiinteresserte puddinger. Hold billettene til de som vil bidra til stemningen! De som vil se kampen kan kjøpe på langsidene...
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #93
                            Uansett, så begynner det vel å bli på høy tid at LSK og KFL får sendt ut medlemskortene. For øyeblikket er jeg ikke i stand til å bevise noe medlemskap i noen av foreningene. Regner med at det gjelder flere.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Leif A
                              Uansett, så begynner det vel å bli på høy tid at LSK og KFL får sendt ut medlemskortene. For øyeblikket er jeg ikke i stand til å bevise noe medlemskap i noen av foreningene. Regner med at det gjelder flere.
                              Kvittering, Leif, som alltid på denne tiden av året.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Jeg har 4 medlemsskap i KFL, men skal nok ikke kjøpe opp billetter for å gi de til semiinteresserte puddinger. Hold billettene til de som vil bidra til stemningen! De som vil se kampen kan kjøpe på langsidene...
                                Ok så jeg som reiser dit mest for og se kampen bør ikke kjøpe billett sammen med kfl da eller???? Da bør kfl gå ut med at dem KUNN ønsker pasienter på tribunen...Og så bør dem også gå ut med hvor vi skal kjøpe billetter på sittan så vi sitter sammla.

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  Kvittering, Leif, som alltid på denne tiden av året.
                                  Med under 20 dager igjen til det hele starter så er det vell på tide og få ut kortene eller????

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Ok så jeg som reiser dit mest for og se kampen bør ikke kjøpe billett sammen med kfl da eller???? Da bør kfl gå ut med at dem KUNN ønsker pasienter på tribunen...Og så bør dem også gå ut med hvor vi skal kjøpe billetter på sittan så vi sitter sammla.
                                    I utgangspunktet skulle jeg ønske at alle som stod på bortefeltet var kun de som ville synge. Men det vil ikke skje.
                                    Feltet kommer til å være delt med en syngedel og en del som ser på. Det er sånn miljøet i Lillestrøm er pr. dd. Og med det utgangspunktet må man jobbe deretter

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      I utgangspunktet skulle jeg ønske at alle som stod på bortefeltet var kun de som ville synge. Men det vil ikke skje.
                                      Feltet kommer til å være delt med en syngedel og en del som ser på. Det er sånn miljøet i Lillestrøm er pr. dd. Og med det utgangspunktet må man jobbe deretter
                                      Jeg klarer begge deler jeg da både synge og se hvor står jeg da????

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Jeg klarer begge deler jeg da både synge og se hvor står jeg da????
                                        Bakerst sammen med Morten.
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        • Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

                                          Helt riktig, og vi kan ikke nekte medlemmer av kfl som ikke ønsker å bidra verbalt om å stå på feltet vårt.

                                          Men det vi kan og SKAL gjøre er å kjøre god gammel nazi stil på hvor vi skal stå, hvem som skal stå på den delen av tribunen, at organiseringen blir kanon bra noe alla 2006-2007 på det beste. Vi kommer til å kjøre ALLE klumpe folk, pasienter, ufc? og de som ønsker å bidra maksimalt på den ene siden av stå feltet med forsangerfeltet mot midten med 2 feite nyinnkjøpte megafoner som skal dra lasset. Dette kommer vi til å kjøre hardt på, hel haug av info kommer nærmere.

                                          Tribunegruppa kommer tilbake som i gode gamle dager så de som ønsker å være med på de kan bare sende meg en liten notis så ordner vi det.
                                          Daukjøtt Felt C

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎