Andrefugla (LSK 2)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    Mål Lillestrøm 2 1 - 1 Dan Alberto Fellus. Målgivende pasning Magnus Myklebust. Magnus Myklebust slår presist inn til Fellus, som møter ballen feilvendt ca. 8 meter skrått fra mål. Han avslutter med hælen. Ballen daler ned i lengste hjørnet. Vakkert gjort.
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      En liten pause oppsumering fra rb.no

      " Gjevnspilt 1. omgang. Spillemessig tok deg seg opp etter Nest Sotras ledermål. LSKs utligning var fortjent. De kom til flere store sjanser, og Fellus brant også en straffe. Han rettet det imedlertidig opp ved å utligne med en vakker scoring."
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • tHuLu
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 730

        Opprinnelig skrevet av Skinke
        Mål Han avslutter med hælen. Ballen daler ned i lengste hjørnet. Vakkert gjort.
        Flott Flott, høres ut som marginer vi sårt kunne trengt på førstelaget!
        For det er bedre å værra døv enn vålenga!

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          Opprinnelig skrevet av Skinke
          En liten pause oppsumering fra rb.no

          " Gjevnspilt 1. omgang. Spillemessig tok deg seg opp etter Nest Sotras ledermål. LSKs utligning var fortjent. De kom til flere store sjanser, og Fellus brant også en straffe. Han rettet det imedlertidig opp ved å utligne med en vakker scoring."
          Ikke bare teknikken som svikter RB i dag.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            1-2...

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              2-2 Gundersen setter straffa bak Sutterud som er etter ballen.Bra rb, Gundersen skyter straffe på egen keeper. 2-3 nå Ser at rb skriver Stutterud og ikke Sutterud hmmm heter keepern til nest sotra Stutterud kanskje det er jeg som driter meg ut..

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                her går det fort 3-3 og 4-3

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2600

                  ...og 5-3
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    Da er nok kampen punktert. 5-3 og utvisning for Nest Sotra.

                    Viktig seier dette. Ser ut som at vi klarer av begge nedrykkskampene.

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      2-2 Gundersen setter straffa bak Sutterud som er etter ballen.Bra rb, Gundersen skyter straffe på egen keeper. 2-3 nå Ser at rb skriver Stutterud og ikke Sutterud hmmm heter keepern til nest sotra Stutterud kanskje det er jeg som driter meg ut..

                      Keeper for NS er Stian Steffensen. Ifølge lagoppstillingen til rb.

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        Endte 5-4.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Hvis dette stemmer er det relativt Kokkos.

                          1. Er ikke denne Bolly venstrebent? Han burde da spilt på venstrevingen.

                          2. Gundersen er garantert ikke god på vingen. Han bør vel inn sentralt for å motta innlegg.

                          3. Det skyver Myklebust ut på høyre kant.

                          4. Antar forøvrig at Fallos ikke er en typisk indreløper. Merkelig at han plasseres der. Jeg skjønner at man er i manko for indreløpere, men dette gjør nok garantert ikke veien kortere for Fallos angående innhopp på A-laget.

                          5. Det hadde vel heller ikke vært urimelig at 2.-laget spilte samme formasjon som 1.-laget.

                          Edit: Nå har visst Fallosen både svidd en straffe samt scora gitt...
                          Formasjonen var 442:



                          Keeper:

                          (-) Lars Sutterud
                          Forsvar:

                          (-) Cristoffer Jørgensen, (-) Michael Omoijuanfo, (-) Trym Bogen, (-) Robin Vågan,
                          Midtbane:

                          (-) Dan Alberto Fellus, (-) Espen Søgård, (-) Marius Pireau, (-) Mathias Bolly, (-)

                          Angrep:
                          Magnus Myklebust, (-) Tore Andreas Gundersen,

                          Bytter: 45min Fellus ut for Salimi, mykle ble da flytta ned på høyrevingen

                          senere kom henrik hansen inn for pireau(ca 75 min?)
                          og etter 90 ble keeperne bytta

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Formasjonen var 442:



                            Keeper:

                            (-) Lars Sutterud
                            Forsvar:

                            (-) Cristoffer Jørgensen, (-) Michael Omoijuanfo, (-) Trym Bogen, (-) Robin Vågan,
                            Midtbane:

                            (-) Dan Alberto Fellus, (-) Espen Søgård, (-) Marius Pireau, (-) Mathias Bolly, (-)

                            Angrep:
                            Magnus Myklebust, (-) Tore Andreas Gundersen,

                            Bytter: 45min Fellus ut for Salimi, mykle ble da flytta ned på høyrevingen

                            senere kom henrik hansen inn for pireau(ca 75 min?)
                            og etter 90 ble keeperne bytta
                            Da ble sakene med en gang langt, langt bedre.

                            At Fallos blir tatt av ved pause, betyr det kanskje at han skal starte mot FCK torsdag?
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              Opprinnelig skrevet av BennyLem
                              Da ble sakene med en gang langt, langt bedre.

                              At Fallos blir tatt av ved pause, betyr det kanskje at han skal starte mot FCK torsdag?
                              Det vil overraske meg stort. Jeg så riktignok bare halve den omgangen han spilte, men det han viste da kvalifiserte definitivt ikke til noe plass på A-laget. Riktignok scoret han et fikst mål med hælen, etter at han tidligere hadde bommet på straffe, men ellers var det tynne saker, spør du meg
                              Jeg synes det så ut som han ble tatt av fordi han hadde fått seg en liten smell. Arrester meg om jeg tar feil.
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Speeder
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 951

                                Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                Det vil overraske meg stort. Jeg så riktignok bare halve den omgangen han spilte, men det han viste da kvalifiserte definitivt ikke til noe plass på A-laget. Riktignok scoret han et fikst mål med hælen, etter at han tidligere hadde bommet på straffe, men ellers var det tynne saker, spør du meg
                                Jeg synes det så ut som han ble tatt av fordi han hadde fått seg en liten smell. Arrester meg om jeg tar feil.
                                Hvordan var han i forhold til Myklebust, kantrollen tatt i betrakning?
                                Det er vel de som er nærmest spissplassen, etter att Arild mer eller mindre spilte seg bort fra den i går.
                                Tore Galgerud

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  Synes det er veldig lite banking på a-lagsdøra. Synes ikke noen utmerker seg spesielt.

                                  Bolly gjør bra ting noen få ganger, men er mye usynlig og roter ofte bort ballen når han får den. gjerne ved å forsøke å sette fart og løpe rett inn i en forsvarer.

                                  Gundersen er stor og sterk og putta to. Desverre har han en tendens til å holde på ballen til alle bevegelser har stoppa opp, da slår han pasningen som ofte blir brutt siden det er slutt på bevegelsene.

                                  Mykle blir det mye nesten med. Gjør en del bra ting.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    Opprinnelig skrevet av Speeder
                                    Hvordan var han i forhold til Myklebust, kantrollen tatt i betrakning?
                                    Det er vel de som er nærmest spissplassen, etter att Arild mer eller mindre spilte seg bort fra den i går.
                                    Synes fellus var litt friskere i første omgang enn mykle. Mykle hadde derimot en bra periode i andre omgang.

                                    På treningene jeg har sett den siste uka synes jeg myklebust virker en del bedre, men jeg tror det har mye med at de spiller på kort bane når de spiller. Fellus er best når han har rom til å bruke farten sin, mens myklebust er god på små flater. Tror myklebust har en del bedre nærteknikk.

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3172

                                      LSK 2 - Nest-Sotra: 5-4 (1-1)

                                      Startoppstilling for Andrefugla (4-4-2):

                                      Lars Sutterud
                                      Christopher Jørgensen-Trym Bogen-Michael Omoijunafo-Robin Vågan
                                      Dan Fellus-Espen Søgård (kaptein)-Marius Pierau-Mathis Bolly
                                      Magnus Myklebust-Tore Andreas Gundersen

                                      altså de minimum 4 (4-7) fra A-stallen som det er lagt opp til (utenom fotballferien).

                                      Bytter for LSK2: Setar Salimi for Fellus ved pause (Myklebust ned på høyre kant, der han i grunnen kom like godt til rette). Henrik Hansen inn for Marius Pierau etter 66 minutter. Grodås* inn for Lars Sutterud ved full tid, etter at Sutterud satt nede og fikk pleid et likevel fortsatt sterkt haltende bein etter 82 minutter.

                                      NS (jada, jeg veit hva det vanligvis betyr, men her betyr det Nest-Sotra) skårte etter 9 minutter ved å løpe fra forsvaret og runde keeper. Fullt fortjent, Andrefugla virket nølende og usikre den første halvtimen, og ble overkjørt fra kampstart. Etter 27 minutter fikk vi en feilaktig offsideavblåsning av Fellus, og etter 31 minutter misser samme Fellus ei straffe (skyter over) etter at Magnus ble felt innafor sekstenmeteren. Fellus gjør tabben god igjen minuttet etter, ved å skåre på et frispark fra Robin Vågan (1-1). Vågan tok stort sett de fleste dødballer det var mulig å bruke venstrefoten på (Myklebust la ett målgivende frispark med høyre), med litt varierende kvalitet, og la også en lang rekke lange oppspill mot Gundersen, som ikke alltid taima opphoppene riktig, men fikk lagt mange baller ned i retning Mykle og Fellus. (Jeg tror som andre at Fellus ble bytta til pause fordi han er sterkt aktuell for kampen mot FCK på torsdag, iallfall i bakhånd som forhåpentligvis tidlig innbytter.)

                                      NS fikk et mål annullert (for offside ?) etter 49 minutter, men tok så tilbake ledelsen (1-2) etter 56 minutter med et langskudd på en litt svak avklaring fra Michael Omoijunafo, som ellers gjorde en grei jobb i midtforsvaret sammen med Trym Bogen.

                                      2-2: TAG setter straffa etter at Myklebust blir felt etter 68 minutter.
                                      2-3: NS løper igjen gjennom forsvaret vårt etter 69 minutter.
                                      3-3: Myklebust serverer Salimi en ferdiskåra pasning etter god innsats på høyre, der han skapte mye etter pause (71 minutter)
                                      4-3: Myklebust skårer sjøl etter nytt frispark fra høyre (fra Robin Vågans venstrefot) eller 72 minutter.

                                      Setar Salimi stygt felt og rødt kort til en NS-spiller etter 86 minutter.

                                      5-3: Lekker pasning fra Henrik Hansen tas i mot og vendes til skudd av TAG på venstre side inne i sekstenmeteren etter 90 minutter. Det skal legges til minimum 3 minutter.

                                      5-4: Nytt mål til NS etter spilte 94 minutter (noe tillegg riktig etter keeperbytte og GK til Espen Søgård for en sein og lite pen takling, men ikke seks minutter, som dommeren endte opp med å legge til).

                                      gilbert

                                      *SONDRE Grodås, naturligvis...

                                      Kommentar

                                      • gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

                                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                                        ... og etter 31 minutter misser samme Fellus ei straffe (skyter over) etter at Magnus ble felt innafor sekstenmeteren.
                                        Litt pirk: Det var vel Bolly som ble felt...
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3172

                                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                          Litt pirk: Det var vel Bolly som ble felt...
                                          Visst var det det, ja.

                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎