Hvem skal trene LSK? (Var: Tom N. ferdig som trener...)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    Synes styret kunne gitt Tom mere støtte, er 100% sikker på at han er rett mann til å bringe seriegullet til Lillestrøm, ikke i år, kanskje ikke neste år, men eventuelt. Bytte trener hvert år funker ALDRI. Håpløse løsninger.
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • Dommeren
      -AaFK-supporter-
      Bøffelpromp
      • May 2008
      • 15

      Ler!

      Hoff er ikke helt smellgod:


      Kjetil Rekdal derimot sier følgende:

      - Små marginer
      Kjetil Rekdal beklager det som nå har skjedd.

      - Jeg synes veldig synd på Tom som er en kollega. Men jeg har vært gjennom dette selv. Uansett hvor lite eller mye skyld man har så er det treneren som ofte må ta støyten.

      - Overraskende at det skjer?

      - Tom er veldig flink, men også veldig krevende. Når man er veldig krevende må man ha en gruppe som også tåler det, og det er ikke bestandig man får det. Samtidig vet alle vi som er med på dette at det er små marginer som skiller mellom suksess og fiasko. Det går ikke an å være svart-hvitt.
      AaFK-Supporter, men ikke medlem av Stormen. Medlem av Fredagsklubben - Speakers Corner!

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        Har trua på Uwe Rösler tilbake. evt en annen utlending.
        Jørn Andersen ledig på markedet? Det er viktig med en trener som lokker gode spillere, slik Uwe Rösler gjorde.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • Rathsmeister
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 561

          Opprinnelig skrevet av antikris
          At TN tok cupen hjem til Åråsen er selvsagt bra det, men la oss innse det; hadde vi spilt mot et TL lag, hadde vi tapt. Hvor lang tid skal man gi en trener egentlig? Jeg har ikke sett noe av denne fotballen vi skulle spille etter han tok over, og det at han ikke selv kan innrømme at LSK har vært dårlige lenge sier vel egentlig alt. Tror nok stilen til Tom passer bedre på aldersbestemte lag der han kan coache alt han vil.
          Skulle man fulgt dette resonnementet hadde LSK slått Valencia lett. LSK slo jo RBK 4-1 tre dager før RBK vant over Valencia.

          Å dra slutninger fra en kamp over til konklusjoner i en fiktiv kamp er helt på trynet. Alle kamper lever sitt eget liv.

          Nei, LSK var ikke gode i den kampen. En kamp mot f.eks. Brann hadde blitt en helt annen kamp, med sitt eget liv. Fotball er ikke så enkelt.
          Mvh
          Martin Raths

          Kommentar

          • Vidarw
            Medlem
            Hoffnarr
            • Apr 2006
            • 67

            Opprinnelig skrevet av Kimito
            Gjorde du det bare for å irritere meg?
            Synes Berg står for en spillerstil som er Meget bra, tatt i betraktning de spillerne han har å velge mellom i Lyn.

            Mener vi trenger en trener som spiller fotball, som tenker litt mer på individuelle ferdigheter, ikke bare kollektivt hele tiden. Selvfølgelig skal vi fremstå som ett lag, men er møkka lei lange baller og harde taklinger. Hadde vært morsomt om Kiko, brenne osv fikk lekt seg litt mer på banen. Er bare å se på hvordan stabæk spiller. My mer morsomt å se på, og de gjør det vel sånn passe bra også!

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              ser at noen mener at han trakk seg er ærverdig etc etc, med æren i behold , og uten fallskjerm osv osv.... At han trakk seg kan fort være pga at han og klubben ble enige om det for å skåne både den ene og den andre, det ser bedre ut enn å få sparken der tror jeg det ligger, men det blir jo bare en spekulasjon.
              og fallskjerm tipper jeg han får likevel
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • Vidarw
                Medlem
                Hoffnarr
                • Apr 2006
                • 67

                Opprinnelig skrevet av Dommeren
                Men er ikke KTE utbrent? Han har jo gått lenge sykmeldt, og valgte å slutte framfor å fornye sykemeldingen. Er det da trolig at han ønsker seg ny trenerjobb med det første?

                Jeg vet ikke, men dyktig er han ihvertfall.

                Fattern møtte KTE i Pisa på mandag denne uken. Tviler på at han kommer til å trene ett fotballag med det første. Var visst rimelig knekt psykisk

                Kommentar

                • Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2756

                  På spørsmål fra pressen om hvordan det ble med økonomisk kompensasjon svarte Nordlie at denslags ble man enige om da han ble ansatt. Jeg regner med at dette betyr at han har fått en fallskjerm av noe slag.
                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    Trist og leit at Tom forsvinner fra klubben. Men LSK består, og vil alltid være klubben i mitt hjerte.
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • Awfuls
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Mar 2006
                      • 138

                      nordli det var voksent gjort men hva med fjøra og diverse spillere?

                      Hei nordli takk for en veldig voksen avgjørelse. og tusen takk for alt du har gitt oss av glede.

                      men et par punkter.

                      -fjøra syntes kanskje hans oppførsel er like klander verdig. kanskje ikke voksen nok til og innse fakta.

                      - spillerne når noen spillere ikke tør og si det direkte til trenneren at de er fornøyd så har vi kanskje en gjeng med drittunger og bortkjemte barnerumper?

                      -og hva med og ha insatts og blø for drakta som. syntes ikke mange nok blør for drakta
                      Fugla forever... eLSKer

                      Kommentar

                      • Bjørka
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • May 2008
                        • 8

                        Rekdal.

                        hva med rekdal?

                        Han pleier i hvertfall å få med seg spillerne:



                        Fin fyr.

                        Kompis med Fjøra?

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          Stod det ikke i en avis her forleden at Tom fikk 2.5 mill med seg hvis han ga seg før tiden..
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            Hva skal vi egentlig med trener i det hele tatt når vi bare gir dem sparken etter tur ?

                            La Råner'n styre med Fjøra som linjemann.
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              Sats skikkelig når når ny trener skal ansettes: Frank Rijkard er ledig.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • zephyre
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Apr 2008
                                • 12

                                dritt

                                Dette er noe dritt, det stinker lang vei, Hadde Tom fått jobbe på sitt vis så tror jeg han hadde klart det. Føler at det hadde vært bedre for klubben om Fjøra gikk.

                                PS jeg har vært en stor tillhenger av fjørtoft, og støtta opp om stort sett alle oppgulp han har kommi med tidligere, men når han nå legger seg opp i hvordan vår hovedtrener vil trene laget, og til de grader slik at treneren velger å gå, ja da bør jammen fjøra gå dyyyyypt i seg selv og trekke seg han også.

                                Kommentar

                                • mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

                                  Jaha, noen har feiga ut, ja. Etter press fra grinete spillere... Bah! Der forsvant respekten noen hakk nedover gitt. Puslinger!
                                  Fugla mot nye høyder

                                  Kommentar

                                  • Xavi
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 1275

                                    Opprinnelig skrevet av Dommeren
                                    Hoff er ikke helt smellgod:


                                    Kjetil Rekdal derimot sier følgende:

                                    - Små marginer
                                    Kjetil Rekdal beklager det som nå har skjedd.

                                    - Jeg synes veldig synd på Tom som er en kollega. Men jeg har vært gjennom dette selv. Uansett hvor lite eller mye skyld man har så er det treneren som ofte må ta støyten.

                                    - Overraskende at det skjer?

                                    - Tom er veldig flink, men også veldig krevende. Når man er veldig krevende må man ha en gruppe som også tåler det, og det er ikke bestandig man får det. Samtidig vet alle vi som er med på dette at det er små marginer som skiller mellom suksess og fiasko. Det går ikke an å være svart-hvitt.
                                    Ivar Hoff kan komme seg vekk fra Lillestrøm. Har gått kraftig lei av den fyren, hvis Tom Nordli er tidlig sædavgang, da er Ivar Hoff Herpes. Dritt når det er der, og går aldri helt bort..
                                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Fugl1970
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • May 2008
                                      • 99

                                      Trist!

                                      Feil mann som går!!
                                      Burde vært Fjøra. Nei ,dette er trist. Veldig trist

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2600

                                        Opprinnelig skrevet av Vidarw
                                        Synes Berg står for en spillerstil som er Meget bra, tatt i betraktning de spillerne han har å velge mellom i Lyn.

                                        Mener vi trenger en trener som spiller fotball, som tenker litt mer på individuelle ferdigheter, ikke bare kollektivt hele tiden. Selvfølgelig skal vi fremstå som ett lag, men er møkka lei lange baller og harde taklinger. Hadde vært morsomt om Kiko, brenne osv fikk lekt seg litt mer på banen. Er bare å se på hvordan stabæk spiller. My mer morsomt å se på, og de gjør det vel sånn passe bra også!
                                        Vel, spillermaterialet står vel Bjarmann noe til ansvar for. Har ikke sett at Lyn spiller så feiende flott fotball, men viktigere enn det er det at man har noen resultater å vise til. Har ikke noe behov for å se Kiko og Brenne leke på midten, men har veldig lyst til å se Sportsklubben vinne kamper igjen. Jeg kan ikke se noe annet enn at Berg har gjort det helt middels med Lyn, som har disponert en del gode spillere inntil nylig.

                                        Å sammenlikne Lyn med Stabæk er ganske i overkant. Jan Jönsson og Stabæk har bygd opp noe som er ganske imponerende i norsk standard.
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        • fjacob82
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 1507

                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Da blåser vi liv her igjen, mer aktuellt enn noensinne.

                                          SS i ledelsen så langt.

                                          Ser at Grodås og Johnsen tar over i de neste to kampene. Hvis de vinner begge kampene hva blir da utfallet? At de skal fortsette? Hvem blir isåfall hovedtrener? Og burde ikke Grodås fortsette med keeper engasjementet sitt og Erland med ungdoms satsningen?

                                          Og hvem er egentlig aktuelle da? Skal vi se: (jeg bare ramser opp så får man heller diskutere om de virkelig er så aktuelle)
                                          Ivar Hoff
                                          Thorbjørn Eggen
                                          Tom Lund
                                          Ståle Solbakken
                                          Kjetil Rekdal
                                          Thodesen?
                                          Steinar Nilsen
                                          Sture Flatmark
                                          Jan åge Fjørtoft
                                          Henning Berg
                                          Benny Lennartson
                                          +++++


                                          Personligser jeg ikke så mange alternativene egentlig.
                                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                          *Brasseberget*

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎