Hvem skal trene LSK? (Var: Tom N. ferdig som trener...)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
    Ikke at det betyr noe for argumentasjonen din, men Fjørtoft og Grønlund sitter ikke i styret. De er ansatt i administrasjonen i klubben.
    Greit nok, men du skjønner hva jeg mener.

    Alle som er med å bestemmer på Åråsen bør evalueres.

    Kommentar

    • OJ
      Medlem
      Bøffel
      • May 2005
      • 31

      Krise I Sportsklubben!!

      Da er det krise i sportsklubben..

      Vi hadde Arne, og var ett stabilt topplag i Norge. Ja, vi samlet på fjerdeplasser, men vi var der hvert år, og marginene avgjorde medaljekampen bak Rosenborg.

      Dette var ikke bra nok, så spillerne med Røsler i spissen ble hørt, Arne fikk fyken!!

      Røsler var helten som skulle føre LSK videre.. Vel, det samme skjer igjen, LSK befetser sin posisjon som ett av vinterlandets beste fotballlag. Ingen titler, men vi er som vanlig med til "the bitter end".

      Ikke bra nok. "Vi samler ikke på fjerdeplasser i LSK" Bort med Røsler, inn med Nordlie.. Gromgutten har kommet hjem.. Nå skal vi ta steget!! Tom skal få tid, og bygge opp LSKs nye lag..

      Lsk presterer som vanlig i serien, og marginene avgjør igjen medaljekampen, Brann vinner etter mange år med dårlige plasseringer, og bråk, men med samme trener..

      Fugla vinner cupfinalen!! Tom tok cupen hjem!!! ENDELIG tittel!!

      (Samtidig uttaler vår kjære Manager, Tom må roe seg ned(ikke være så hissig), og at laget må unngå så mange kort) Bra Fjørtoft!! Hva har gjort LSK til ett stabilt topplag alle disse årene? Flust av stjerner og landsalsspillere? ELLER knallhard jobbing, og massiv bruk av fysikken vår i duellene?)

      Dårlig seriestart, mye skader på nyerhvervelser.. Fjørtoft skyder på Tom, og vips!! vi trenger ny trener..

      Hvem overtar, og hvem burde egentlig gått? Tom har gjort en knaljobb for LSK, og startet byggingen av et nytt topplag.

      Fjørtoft har sittet som en gallionsfigur, slengt ut lite gjennomtenkte utspill i media, og kommet på kant både med Røsler og Nordlie.


      Vel, nå har vi mistet landets to beste trenere de siste sesongene.. Noen som er klar tik å overta?? Dere får 1,5 sesonger på dere til å vinne ALT med LSK, ellers kommer FJØRA og tar dere!!!

      mvh,

      En frustrert kanari, som synes ledelsen i LSK er ufattelig trangsynte, og som mener at gamle storspillere som TOM LUND og FJØRTOFT bør holde kjeft!!

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        Krisemaximering på sitt aller ypperste.

        For det første samlet vi vel først og fremst på 7.plasser under Arne Erlandsen.

        Vi gjorde en klar feil da Røsler fikk sparken men vi ble også satt under press grunnet mannen med pengesekken. Jeg føler på en måte vi ikke hadde noe valg her.

        Føler også det var helt riktig at Tom Nordlie trakk seg. Ja, faktisk fryktet jeg Adecco om Tom fikk hele sesongen på seg. Vi hadde ikke spillermateriellet til 4-3-3 og nedoverbakken ville sannsynligvis bare blitt lengre og lengre. Dette må selvsagt også styret ta ansvaret for, ikke bare Tom. 1/3 av sesongen er ferdigspilt og vi har ikke vist ørsmå tegn til forbedring engang, da må noe gjøres før det er for sent. Se på Start, de kvittet seg med Stig Inge for sent og må betale for dette i år.

        Kommentar

        • caLitri
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 634

          Opprinnelig skrevet av OJ
          Vi hadde Arne, og var ett stabilt topplag i Norge. Ja, vi samlet på fjerdeplasser, men vi var der hvert år, og marginene avgjorde medaljekampen bak Rosenborg.
          Arne hadde vel for vane og samle på 7. plasser. med unntak av en 2. plass.
          Så noe stabilt topplag var vi vel ikke....

          Røsler tok oss et steg videre til 4. plasser.
          Og cup finale og royal league finale.

          Nordlie klarte å gi oss en ny 4. plass og cup gull.

          Neste trener tar en dobbel!!!
          Gi alt, stå på LSK

          Kommentar

          • Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

            Opprinnelig skrevet av OJ
            Fjørtoft har sittet som en gallionsfigur, slengt ut lite gjennomtenkte utspill i media, og kommet på kant både med Røsler og Nordlie.
            Når kom Fjørtoft på kant med Rösler? Han var jo den som kjempet hardest for å beholde Uwe.

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1174

              Johnsen og Grodås blir til sommeren og det er sannsynlig at de blir ut sesongen.. blir dette en permanent løsning bør hele styret ta sin hatt og gå

              Kommentar

              • erlando
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 858

                Opprinnelig skrevet av kimmern
                Johnsen og Grodås blir til sommeren og det er sannsynlig at de blir ut sesongen.. blir dette en permanent løsning bør hele styret ta sin hatt og gå
                Så etter 18 strake seire under Johnsen & Grodås, vil du kreve styrets avgang dersom de gir radarparet ett år til? (...sånn rent hypotetisk, mener jeg.)

                J & G må i det minste få et par kamper som trenerkonstelasjon før man avskriver dem...selv om de ikke akkurat har historien på sin side.
                Ja til pause i pausen!

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Hareide ville faktisk värt veldig bra.
                  Pompös og klönete som landslagssjef, men en veldig sterk klubbtrener
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • tomtom
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Oct 2007
                    • 85

                    Nå vil jeg ha 1. Rekdal eller 2. Berg. Jeg driter i om de er usympatiske, jeg driter i om Rekdal elsker Engen. Han er en ytterst profesjonell kar, kynisk som faen. Jeg tror Rekdal er mannen!

                    Kommentar

                    • zephyre
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Apr 2008
                      • 12

                      Opprinnelig skrevet av tomtom
                      Nå vil jeg ha 1. Rekdal eller 2. Berg. Jeg driter i om de er usympatiske, jeg driter i om Rekdal elsker Engen. Han er en ytterst profesjonell kar, kynisk som faen. Jeg tror Rekdal er mannen!
                      etter at reka har høvla LSK i mer enn 20 år så mener du det er ok at han kommer hit????

                      skal vi ikke hente tilbake bergdølmo samtidig eller?

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Opprinnelig skrevet av tomtom
                        Nå vil jeg ha 1. Rekdal eller 2. Berg. Jeg driter i om de er usympatiske, jeg driter i om Rekdal elsker Engen. Han er en ytterst profesjonell kar, kynisk som faen. Jeg tror Rekdal er mannen!
                        I den situasjonen vi er i nå er jeg også positiv til reka. En frådende rabiat vinnerskalle, som pisker spillerne til innsats. "Löper du ikke? Neivel, da starter konkurrenten din i neste kamp." Spiller også en form for fotball som motstandere synes er komplett jävlig å möte.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • maurakanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 637

                          Blir Berg ny trener, leverer jeg tilbake sesongkortet. Makan til traust trener. Litt stor kontrast med han, i forhold til Røsler og Nordlie. Dessuten har Lyn spilt møkkafotball de siste årene. Har ergret meg mange ganger hvordan de har halt ut tiden mot oss, spilt skada osv.
                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                          Kommentar

                          • kimmern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 1174

                            Opprinnelig skrevet av andersmm
                            I den situasjonen vi er i nå er jeg også positiv til reka. En frådende rabiat vinnerskalle, som pisker spillerne til innsats. "Löper du ikke? Neivel, da starter konkurrenten din i neste kamp." Spiller også en form for fotball som motstandere synes er komplett jävlig å möte.
                            lang ball opp på en stor sterk spiss også løpe etter du mener?

                            Kommentar

                            • KrisB
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2008
                              • 2923

                              Hadde ikke orka rekdal som trener.

                              Lurer veldig på hva som vil skje fremover nå¨. Håper den neste treneren som vil komme blir der en stund, alltid trist med trenere som må gå.

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                Nå kommer vel Tommy Sharif med de 10 millionene han har lovet kroner til nye spillere. Han skulle jo bare vente til Nordlie fikk sparken.

                                Kommentar

                                • kjelln
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Nov 2006
                                  • 9

                                  Hva med Drillo, Mini og Ivar Hoff. Seriøse og dyktige personer som benytter enhver anledning til å fortelle hvordan fotball skal spilles. Her kan de få en skikkelig utfordring!

                                  Kommentar

                                  • mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

                                    Dette er en tåpelig tråd.

                                    Det finnes ingen der ute en kan hente inn i løpet av noen timers tenking og allikevel ha en langsiktig strategi bak. Det er like godt at JÅF, EJ, ES og FG får ta seg av ting som best de kan ut denna sesongen og inn i neste om nødvendig.

                                    Bruk tia til å finne rett mann!
                                    Gjør iallefall et ærlig forsøk på leting med lys og lykte og ikke noe fordømt hasteansettelse.

                                    Like greit å innrømme det først som sist, kontinuitetsforsøket sprakk og klubben står på bar bakke. Det kan gå minst et par sesonger før en igjen er klare til å starte på et nytt, kanskje da med andre spillere.
                                    Fugla mot nye høyder

                                    Kommentar

                                    • sbraathen
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Apr 2004
                                      • 88

                                      Ny trener i for kjære klubb!!

                                      Først vil jeg si at dette er en trist dag,satt med klump i halsen under pressekonferansen tidligere i dag. Mener at dette er en stor feil av styret i lsk. Hva kommer ut av at vi skal bytte trener så fort vi møter litt motgang. Greit nå har det vært veldig mye motgang i 2008 da. Men se hva som skjedde i Brann for noen år siden da Mons Ivar tok over. De hadde mange middelmådige sesonger og spillere og fans var misfornøyde med Mons. Men i motsetning til styret i lsk, så stillte de seg bak trenere og hadde tro på at dette kunne snu. Og vi husker jo alle hvordan det gikk i fjor.

                                      Når vi da skal få en ny trener kanskje?? (kan jo hende at Johnsen/Grodås får prøve en stund).

                                      Ståle Solbakken har ikke utrettet så mye i FCK, greit at han vant serien og videre i CL, men i år har FCK ikke vært i nærheten av det de skulle ha vært med de ressursene som er i klubben. I tillegg spiller de en kjedelig type fotball.....så nei takk

                                      Uwe Rösler er en god trener og hadde vært et bra alternativ, men så lenge styret i LSK består og Per Berg fortsatt er aktiv i kulissene, så er det neppe sannsynlig.

                                      Mitt soleklare førstevalg er Steinar Nilsen. Dette er en trener som har fått ut utrolig mye av en liten klubb med litt middelmådige spillere. Har gjort Tromsø til et fryktet lag for de fleste. Han har klare mål og meninger om hvordan det skal spilles god og underholdene fotball.

                                      Du er hjertelig velkommen til klubben Steinar.
                                      Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                                      - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                                      Kommentar

                                      • Kjelstad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 352

                                        Opprinnelig skrevet av VK
                                        Nå kommer vel Tommy Sharif med de 10 millionene han har lovet kroner til nye spillere. Han skulle jo bare vente til Nordlie fikk sparken.
                                        Kan jo ikke komme å si at LSK ikke har tatt "grep". Da vil den nye treneren ha litt midler til rådighet når han kommer!
                                        -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                        Kommentar

                                        • Kjelstad
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 352

                                          Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                          Blir Berg ny trener, leverer jeg tilbake sesongkortet. Makan til traust trener. Litt stor kontrast med han, i forhold til Røsler og Nordlie. Dessuten har Lyn spilt møkkafotball de siste årene. Har ergret meg mange ganger hvordan de har halt ut tiden mot oss, spilt skada osv.
                                          Alternativtene er vel ikke så bedre heller da. Rekdal? Nei, heller Berg en Rekdal.

                                          1. Gud
                                          2. Henning Berg
                                          3. Steinar Nilsen

                                          Ellers er jeg jævlig god i footbal manager og kan godt tenke meg å bli trener for LSK. Spiller som regel i 4-4-2 også
                                          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎