Opprydding på gang i stallen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Opprinnelig skrevet av gearet
    PSA er ute i flere uker, kanskje gir han seg etter alle skadene de siste årene?
    PSA gir seg hvor har du det fra ......?????Får da virkelig håpe han kommer tilbake han har MANGE gode år forann seg..
    Last edited by RSP; 21.04.2009, 15:12. Begrunnelse: Lagt inn sitat pga. trådredigering.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Nå har PSA hatt lange skadeavbrekk siden slutten av vårsesongen i fjor, og har vel kontrakt til 2011. Og nå som klubbben har forlenga kontrakten med Kippe tillater jeg meg å tvile på PSAs fremtid i LSK. De to er for like og ingen av dem er av den spillende typen, derfor tror jeg PSA ikke får et nytt tilbud.
      Last edited by GIFKanari; 21.04.2009, 12:31. Begrunnelse: Navneendring

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Nå har PSA hatt lange skadeavbrekk siden slutten av vårsesongen i fjor, og har vel kontrakt til 2011. Og nå som klubbben har forlenga kontrakten med Kippe tillater jeg meg å tvile på PSAs fremtid i LSK. De to er for like og ingen av dem er av den spillende typen, derfor tror jeg PSA ikke får et nytt tilbud.
        Jeg tror du er helt på jordet. For det første er PSA 4 år yngre enn Kippe og har sånn sett en mye lengre karriere foran seg enn Kippe. For det andre er det totalt feil at de er veldig like, PSA har voldsom fart, noe Kippe ikke har. PSA er også vesentlig mer anvendelig enn Kippe. At PSA har vært skadet mye de siste årene er selvsagt ikke bra, men klubben tilbyr han ny kontrakt. Garantert.

        Forøvrig tolker jeg "ryktesprederens" kommentar kun som egen meningsytring, ikke som en troverdig kilde på hva PSA selv tenker.
        Last edited by RSP; 22.04.2009, 07:36. Begrunnelse: Fjernet setning pga. flytting til ny tråd.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Jeg tror du er helt på jordet. For det første er PSA 4 år yngre enn Kippe og har sånn sett en mye lengre karriere foran seg enn Kippe. For det andre er det totalt feil at de er veldig like, PSA har voldsom fart, noe Kippe ikke har. PSA er også vesentlig mer anvendelig enn Kippe. At PSA har vært skadet mye de siste årene er selvsagt ikke bra, men klubben tilbyr han ny kontrakt. Garantert.
          Du har gode poenger, men jeg tenker på spillertypene klubben nå er på jakt etter, og da klarer jeg ikke å se for meg Kippe og PSA som en fremtidig stopperduo. Og på backplass er han ikke noe førstevalg uansett. Da står det på hans egne ambisjoner om han fortsatt vil bli.

          Kommentar

          • Hel1017
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Oct 2008
            • 196

            Dette blir bare for dumt!

            Spekulasjoner uten noen form for hold i virkeligheten.

            Ikke noe å bruke tid og resurser på per i dag.
            Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av Hel1017
              Dette blir bare for dumt!

              Spekulasjoner uten noen form for hold i virkeligheten.

              Ikke noe å bruke tid og resurser på per i dag.
              Enig!
              Bare glem tanken på at han er på vei bort, en skadefri vinter neste år og han er med på landslaget i løpet av 2010.

              Kommentar

              • Slakter Fjes
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2006
                • 288

                Opprinnelig skrevet av Hel1017
                Dette blir bare for dumt!

                Spekulasjoner uten noen form for hold i virkeligheten.

                Ikke noe å bruke tid og resurser på per i dag.
                Riktig. Pål er IKKE på vei bort. Jeg har fått bekreftet at dette bare spekulasjoner og vås.
                "And I never thought this life was possible.
                You're the yellow bird that I've been waiting for."
                Bright Eyes - Poison Oak

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎