Brannfakkel: Bør LSK hvile spillere mot FCK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fyfarao
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Sep 2007
    • 26

    #61
    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    En ting til. Se på Meter'n i dag. Tydelig at han var pumpet siste 20 minuttene. Hadde kanskje vært lurt å hvile han litt mot FCK, og heller gitt en unggutt verdifull erfaring?
    Eg skulle ynskja det gjekk an å gje applaus for innlegg, ikkje berre "tommel opp".

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #62
      I dine øyne er nok argumentene bedre, men ikke i mange andres. Mange hevder at vi leverte årsbeste idag. Da faller argumentene dine på stein grunn. Dessuten så finnes det flere eksempler på lag som har spart spillere som ikke har prestert som ønsket i kampene etterpå.

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        #63
        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Jeg er enig i å spare Riise. Det er ikke problemet. Tvert i mot ønsket jeg å stille spørsmål til hvorfor det var så umoralsk å spare folk mot FCK, mens det plutselig ikke var umoralsk nå. Det var jo noen som mente vi måtte stille med det neste laget, uansett.
        Klagefant.
        Spare Otto i FCK Kampen ? Pga. Betennelse etter operasjon ? Hva trudde du han skulle gjøre utpå banen mot FCK, opereres igjen ? Nei du, sjansen for tilbakefall for Otto er like stor om han spiller eller ei.

        Spare Riise i dag ? Pga. tilbakekommende trekkskade ? Det høres litt mer fornuftig ut spør du meg.

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Å neida. Jeg har bygget en sterk sak. Kampen mot FCK (hvor vi var sjanseløse uansett lag), og dagens sparing av Riise (som ingen klager på) har bare styrket Benny.
        Kjekk holdning. Godt du ikke spiller.

        Vi burde vel ha spart gutta i dag også, Stabæææk leder jo TL. Vi burde jo være sjanseløse i dag også. Kanskje vi skulle stille fullt kun mot AaFK, Kamma og Enga?

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        En ting til. Se på Meter'n i dag. Tydelig at han var pumpet siste 20 minuttene. Hadde kanskje vært lurt å hvile han litt mot FCK, og heller gitt en unggutt verdifull erfaring?
        Han sliter siste 20 i hver eneste kamp han spiller. Uavhengig av antall dager spillefri før kampen.

        Slutt å mas, du tar feil.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3404

          #64
          Opprinnelig skrevet av BennyLem
          Jeg er enig i å spare Riise. Det er ikke problemet. Tvert i mot ønsket jeg å stille spørsmål til hvorfor det var så umoralsk å spare folk mot FCK, mens det plutselig ikke var umoralsk nå. Det var jo noen som mente vi måtte stille med det neste laget, uansett.
          Problemet med Riise slik jeg ser det, er at han ofte blir veldig ivrig og han gjerne overser skadesymptomer for å kunne spille. Dermed blir faren stor for at han ikke er helt ærlig med både seg selv og apparatet slik at han skal spille selv om han burde stå over.

          Jeg føler meg trygg på at Benny og ser forskjellen mellom å spare en spiller som kommer tilbake fra skade og spare spillere som har fire dager til å restituere seg.

          Argumentet for å starte med beste lag mot FCK var at folk flest øynet et lite håp om vi skulle klare 2-0 om vi hadde dagen.

          Opprinnelig skrevet av BennyLem
          Å neida. Jeg har bygget en sterk sak. Kampen mot FCK (hvor vi var sjanseløse uansett lag), og dagens sparing av Riise (som ingen klager på) har bare styrket Benny.

          En ting til. Se på Meter'n i dag. Tydelig at han var pumpet siste 20 minuttene. Hadde kanskje vært lurt å hvile han litt mot FCK, og heller gitt en unggutt verdifull erfaring?
          De færreste var enig i at vi var sjanseløse før kampen mot FCK. Vi hadde et elendig utgangspunkt, men om vi hadde hatt dagen og mye flaks, samt spilte opp imot lagets beste, så kunne det ha gått veien.

          FCK har seire mot ManU, og RBK slo AC MIlan på San Siro, og begge skulle være sjanseløse i de kampene og.

          Når det gjelder Occean så burde han heller blitt byttet ut. Når han tar tak og jobber som han gjør på sitt beste er han sliten. Det er bare å jamføre med Viking hjemme i år hvor han aldri hadde vært så sliten, og (jeg tror) ville vært byttet ut om laget kunne gjøre flere bytter.

          Om spillerne ikke klarer å restituere seg på fire dager, så har vi et større problem.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          Working...