Håvard Nordtveits låneopphold i LSK er ferdig

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    #21
    Regner med det. Han sier iallefall at han skal trene med LSK i morra. Er helt enig i hans vurdering.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #22
      Opprinnelig skrevet av HSft
      Virker litt rart at han skal trene med LSK i morgen og er i Lillestrøm i dag. Skal ikke g19 spille mot italia i morgen? Nordtveit er jo tatt ut i troppen der. HAr han meldt forfall for å trene med den nye klubben sin?
      Ser på fotball.no at han har meldt forfall. Det står ingen grunn, men jeg regner med at han vil komme i gang i lillestrøm.

      Kommentar

      • tilt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 813

        #23
        Lurt og godt.

        Dette var særdeles gode nyheter. Velkommen skarru værra.-Synd han ikke skal være lenger enn til sommern men alikevel. Gullsignering og akkurat det vi mangla. (Bortsett fra venstrebeinte spillere da...)
        Tror dette var lurt og godt for alle parter og for vår del særlig med tanke på den lurvete statistikken vi har med karantener og skader i forsvarsrekka.
        Nå slipper vi å se SP i midtforsvaret ! Takk for det.
        livet er en gamp for de som ikke kan si k
        https://twitter.com/#!/KjetiI

        Kommentar

        • nob
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Mar 2007
          • 137

          #24
          faaaaaantaaaaaaaaastiiiisk

          Han må spille HVER match, hvis ikke kan han like greit spille for reservelaget til gunners.

          nydelig!!!
          "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

          Kommentar

          • heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2121

            #25
            Han kommer ikke hit for å sitte på benken, nei.... Kippe-Nordtveit blir stopperparet framover. Basta!
            Last edited by chrissp; 11.03.2009, 09:49. Begrunnelse: Fjernet personhets.
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

            Endelig er mørketida over.

            Kommentar

            • KFL #40
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Dec 2006
              • 11

              #26
              Velkommen!



              Pratet med han utenfor Emirates stadium før kampen mellom Arsenal og manutd, han nevnte ingenting om att han skulle spille for fugla da...

              Virker som en evighet til lørda`n......

              Kommentar

              • CFD
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2319

                #27
                Jeg er ikke så positivt som mange andre her på forumet , men det er uten tvil positivt om Nordtveit kan spille på alle plassene i beckrekka og def midtbane ,men jeg har problemer med å se hvor gutten skal spille hvis alt holder seg skadefritt. Jeg håper selvsagt han tar nivået uten problemer og forsterker lage betydelig og forlenger til sesongslutt.

                Jeg er også negativ til at gutten skal være med oss til 1.August. 1.August? Hva med resten av sesongen? Det er greit at han skal ha med seg sesongforbredelsene i Arsenal ,men vil det ikke være positivt om han spiller førstelagsfotball til November slik at han er i toppform ved dette tidspunktet?

                Det er uten tvil deilig å ha bedre dekning ,men når han forsvinner er det viktig å ha spillere i (som måtte ut i kulden pga Nordtveit) i matchtrening slik at vi kan fortsette kampen om poengene. Blir kjedelig om en rusten PSA kommer tilbake i August og forsvaret da begynner å lekke fordi Kippe har blitt vant med å spille med Nordtveit.

                Jeg håper selvsagt at dette ikke skjer ,men det kan fort bli en kraftig nedtur den 1.august hvis han spiller seg inn på laget og bare forsvinner midt i sesongen.
                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13272

                  #28
                  Regner med at 1. august er foreløpig dato - Arsenal evaluerer, om han har fått spilletid og utvikles vil sikkert avtalen forlenges litt til - til glede for begge parter. Går det dårlig vil de sikkert lete etter andre muligheter eller hente ham hjem. Trolig er han nær 1. laget, sannsynligvis er leieoppholdet den siste finpuss. Derfor kan seriestart i England og Arsenals behov avgjøre om han må reise. PSA har jeg ingen bekymringer for - han har jo knapt rørt en ball på et år før han spilte sist helg. Spilleren i forsvarsrekka trenger også konkurranse, fint for PSA om han får bryne seg på Nordtveit. Det er jo like bekymringsfullt om PSA ikke har konkurrenter, nok av spillere som blir dårligere av det. Søgård har jo blitt skvisa hver forbanna vår og har hevet seg betydelig på det - ditto bør man forvente av PSA. Skader og suspensjoner i hele backrekka vil også sørge for at alle som er kvalifisert får opptredener titt og ofte på ulike plasser

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av CFD
                    ...men jeg har problemer med å se hvor gutten skal spille hvis alt holder seg skadefritt.
                    Skadefritt på alle bak der samt Kiko fra nå til august, hva er sjansen for det ?
                    Jeg antar denne puddingen er såpass at han kan ta en plass til fordel for Pedersen om noen blir skada og i så tilfelle er ikke veien lang til førstelags spill. Det ligger vel dessuten litt i kortene at han trolig er god nok til første 11'en.
                    Opprinnelig skrevet av CFD
                    Jeg er også negativ til at gutten skal være med oss til 1.August. 1.August? Hva med resten av sesongen?
                    Hadde han gått til Brann eller blitt i Arsenal ville vi vel hatt det problemet allerede fra 14 Mars. Det kan jo umulig være noe bedre ?
                    Opprinnelig skrevet av CFD
                    Det er uten tvil deilig å ha bedre dekning ,men når han forsvinner er det viktig å ha spillere i (som måtte ut i kulden pga Nordtveit) i matchtrening slik at vi kan fortsette kampen om poengene. Blir kjedelig om en rusten PSA kommer tilbake i August og forsvaret da begynner å lekke fordi Kippe har blitt vant med å spille med Nordtveit.
                    ... og dersom tanta mi hadde hatt snurrebass vill'a vært onkæl'n min. Fra spøk til revolver; Kippe klarer sikkert å tilpasse seg en rusten PSA (som han bør kjenne godt fra før) om Nordtveit blir fast partner gjennom sommeren. Jeg trur nesten han kan spille ved siden av Riseth også dersom det skulle bli aktuelt.
                    Opprinnelig skrevet av CFD
                    Jeg håper selvsagt at dette ikke skjer ,men det kan fort bli en kraftig nedtur den 1.august hvis han spiller seg inn på laget og bare forsvinner midt i sesongen.
                    Er avsnittet hentet fra pessimistens ABC ?
                    (...for det ville jo vært ille om en spiller klubben henta inn faktisk slo til)
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #30
                      Regner med at det er en del Bergensere som er lange i maska si i dag. Penger er ikke alt i fotball.
                      Herlig at talentet kommer hit og spiller. Fantastisk bra at vi har Berg på laget, tror han kommer til å lokke utallige talenter til LSK i de kommende 5 årene!
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2121

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av reka
                        PSA har jeg ingen bekymringer for - han har jo knapt rørt en ball på et år før han spilte sist helg.
                        Et godt poeng fra reka (og ikke subtilt pakket inn, skuffende..) Når han forsvinner i august (og det heter når, ikke om; han skal definitivt være med på Arsenals sesongoppkjøring), har vi forhåpentligvis en fit PSA til å steppe inn, etter å ha bygget seg opp gjennom forsiktig matching i vårsesongen. Bedre det, enn at han blir tvunget til å slå opp skaden sin i hver kamp framover.
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • JMKANARI
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2007
                          • 170

                          #32
                          Mulig jeg husker feil her, men jeg mener å minnes at også Søpla var interessert i å hente ham. Rett meg om det er feil, men det er jo isåfall ekstra gledelig. Før det første har vi henta et supertalent på en plass vi trenger påfyll, og for det andre var det rett foran nesa på både Bergen og Bydelen.

                          Fantastisk.

                          Velkommen og lykke til i LSK, Håvard! Regner det som en selvfølge at du bærer drakt nr 4 med større verdighet enn forgjengeren...
                          Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3191

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av JMKANARI
                            Mulig jeg husker feil her, men jeg mener å minnes at også Søpla var interessert i å hente ham. Rett meg om det er feil, men det er jo isåfall ekstra gledelig. Før det første har vi henta et supertalent på en plass vi trenger påfyll, og for det andre var det rett foran nesa på både Bergen og Bydelen.
                            Joda, Brann, Viking og kirkerottene var de andre tre laga som var interessert, i følge Bergensavisen:




                            gilbert

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              #34
                              Noen som vet hvor høy Håvard er på strømpelessen?

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3191

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Roll75
                                Noen som vet hvor høy Håvard er på strømpelessen?
                                188 cm.

                                (Tips: Sjekk lista over Stallen, som jeg holder oppdatert så godt og så fort jeg kan...)

                                gilbert

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  #36
                                  Lønna...

                                  Først og fremst er det bare å si hjertelig velkommen!! Og takk for at de høye herrer i Arsenal skjønte at LSK var rette laget for unge Nordtveit.

                                  Når det er sagt så mener jeg at Bjarmann gikk ut og sa at det ikke var aktuelt da man rett og slett ikke hadde spenna som var nødvendig til å dekke lønnen hans. Noen som vet hvordan det løste seg? Betaler vi nå hele lønna i utlånsperioden eller er den subsidiert fra Arsenal sin side?

                                  Er enig med tidliger innlegg som nevner at Berg kommer til å hanke inn mange gode talenter de neste 5 årene. Jeg er sterk i trua om at Berg kommer til å fostre opp noen av Norges neste storstjerner som vi kan nyte godt av både sportslig og økonomisk. Allerede nå har vi jo noen unggutter som på sikt fort kan gå for en god slump ut til europeiske klubber.

                                  argh...kan det ikke bli lørdag snart da!!!
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    #37
                                    noen som vet om han er komfortabel på både venstre og höyre back?
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • mrognan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2008
                                      • 845

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      noen som vet om han er komfortabel på både venstre og höyre back?
                                      Etter det jeg har hørt så kan han bekle alle roller i back-fireren.

                                      Forresten flott å få enda en spiller med bursdag på samma dag som meg. Blir kake på åråsen i den forbindelse i år
                                      Last edited by mrognan; 11.03.2009, 10:46. Begrunnelse: Bortekampen i Bodø er vel ikke så spennende at det blir tv-kamp, så kake på åråsen 21.juni utgår.
                                      Morten

                                      Kommentar

                                      • T.Pennant
                                        I karantene
                                        Forumsadist
                                        • Jul 2008
                                        • 121

                                        #39
                                        Får ønske han velkommen til tross for at jeg er spurs fan. Dette tror jeg er en bra avtale. Han kan gjøre en god jobb, samtidig som våre andre unge, spesiellt Gabrielsen, vil kunne lære enormt av han..

                                        Kommentar

                                        • mooph
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2005
                                          • 1496

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                          Når det er sagt så mener jeg at Bjarmann gikk ut og sa at det ikke var aktuelt da man rett og slett ikke hadde spenna som var nødvendig til å dekke lønnen hans. Noen som vet hvordan det løste seg? Betaler vi nå hele lønna i utlånsperioden eller er den subsidiert fra Arsenal sin side?
                                          Jeg vil tippe at Arsenal subsidierer. Det viktigste for dem er at gutten får matchtrening og lønna er vel som en dråpe og regne i det havet.
                                          Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                          Er enig med tidliger innlegg som nevner at Berg kommer til å hanke inn mange gode talenter de neste 5 årene.
                                          HB har et navn i utlandet samtidig som det utvilsomt virker som om han har teft. Lyn fikk jo hanka inn noen riktig gode spillere når Berg/Bjarmann styrte (selv om dem rota det til for seg). Hos oss har det jo skjedd mer med hensyn til talenter på et halvt år enn hva klubben klarte de 20 foregående sesongene.
                                          Dersom LSK blir den mest attraktive klubben på østlandet for talenter tipper jeg vi har mye bra å se frem til.
                                          Fugla mot nye høyder

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎