Håvard Nordtveits låneopphold i LSK er ferdig

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

    #81
    redd for at vi har tapt vår kjære Håvard til tyskerne jeg..

    er vel ikke så mye utfordring for han å bli værende i et lag hvor han er garantert plass i 11'ern.
    men et lag hvor det er fult av unge sultne.. minner vel litt om arsenal.. og der må han nok krige litt for å få en plass.. minne rlit tom arsenal.. og motstanderne er vel litt raskere, tøffere, bedre.. minner litt om arsenal..

    faen altså, hadde ikke hatt noe imot hvis vi klarte å finne en måte å ha han hos oss for resten av karrieren hans..
    faen for en fyr!

    Takk Håvard, kom tilbake!
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

      #82
      Tipper han blir, selv om jeg kan tenke meg at Wenger ikke er veldig fornøyd med at han har spilt så mye på backen. Han er langt unna de backtyper Arsenal ønsker å bruke, og det er vel neppe der Wenger ønsker at han skal spille.

      Heldigvis har han vært mye mer midtstopper de siste kampene.

      Kommentar

      • sbraathen
        Medlem
        Møteplager
        • Apr 2004
        • 88

        #83
        Nordtveit reiser til Nürnberg

        Da er det klart....han har faktisk allerede dratt

        Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
        - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #84
          Da har vi mistet våre to beste spillere i en krisesesong. Lykke til videre Håvard, sikker på at du vil ta nivået i Tyskland også. Og for LSKs del får vi håpe at det er noe i det han sier om at det vil komme flere spillere fra Arsenal hit i fremtiden, er det mulig vi har en ny på plass fra 1.august tro? Som et plaster på såret?

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2318

            #85
            Må bare ønske han lykke til videre. Uten tvil en av de mest lovende spillerene vi har hatt i LSK. Er nok ikke lenge før han spiller på landslaget. Blir nok også en
            stor forandring å komme til en profesjonell klubb som Nürnberg istedenfor å leke toppidrettsutøver i Norge. Men Håvard virker profesjonell som bare det og klarer nok å omstille seg raskt

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #86
              Vel vel..... det var flott så lenge det varte, Lykke til videre i livet MR Arsenal!
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7055

                #87
                Takk for en kjempeinnsats for laget, og lykke til i Tyskland, Håvard. Utvilsomt ett av de aller største stoppertalentene jeg har sett i gult og svart.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • sbraathen
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Apr 2004
                  • 88

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Takk for en kjempeinnsats for laget, og lykke til i Tyskland, Håvard. Utvilsomt ett av de aller største stoppertalentene jeg har sett i gult og svart.
                  synes faktisk at han er et av de beste stoppertalentene i norge på mange mange år....alle sier at demidov er en mann for fremtiden....mener nordtveit er på vei til å bli langt bedre....fremtidig landslagsspiller og fast på Arsenal om noen år....wenger har gjort et scoop.

                  takker for alt håvard..lykke til videre

                  ps: håper vel at han får lite spilletid i nürnberg slik at han kan komme tilbake neste sesong
                  Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                  - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                  Kommentar

                  • Helguson
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Jul 2009
                    • 36

                    #89
                    Lykke til videre Håvard,du er bare 19 år,men satte deg i respekt i tippeligaen fra første stund,stort!
                    Ønsker deg alt godt i Tyskland og håper du gjør det like godt der
                    Håper jeg også ser deg på Åråsen engang i framtiden og kanskje enda bedre,utpå banen i stopperparet i gult og svart

                    sett med LSK øyne er dette en tung dag.........

                    Ps:du har lagt igjen både svette,tårer og blood på Åråsen,alle spillere som gjør det for klubben anses som helter for min del.

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #90
                      Lykke til i Tyskland, og regner med at du returnerer til Lillestrøm om du noen gang skal spille i Tippeligaen igjen.
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • aguado
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 448

                        #91
                        LSK har kjøpt flere såkalte stjerner i millionklassen som har brukt år på å finne seg til rette i drakta. Selv Koren brukte rimelig lang tid på å komme i gang. Nordtveit storspiller fra dag én og etter bare et halvt år er han dypt savnet. At denne mannen kommer til å bli en klassespiller er det liten tvil om og oppholdet hans står det stor respekt av!

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          #92
                          Håvard Nordtveit har vært en ekstremt viktig brikke i det relativt skrantne laget vi har stilt i årets Tippeliga. At han nå forsvinner er trist, ikke veldig overraskende, men veldig fortjent for Håvards del. Han har stått fram og vært blant våre klart beste spillere i år sammen med Riise og Kippe. Han har vist ekstrem profesjonalitet og holdninger som går langt utenpå pizza-gutta våre. At han er 18 år er tilnærmet uvirkelig, både i kvalitet og modenhet kunne han like gjerne vært 28. Det grenser faktisk til irriterende å lese hvor korrekt han uttaler seg om overgangen og hvor varmt han omtaler klubben. Han er rett og slett en utrolig bra fyr som man er nødt til å unne all suksess.

                          Lykke til i Nurnberg, Håvard. Håper du gjør det skarpt der, du er definitivt blant våre største fotballtalenter per dags dato. Forhåpentligvis tar du steget helt opp og spiller deg inn på Arsenals A-lag, det fortjener du og det trenger norsk fotball. Og når du er dritt lei av å tjene gryn og være superstjerne kan du flytte tilbake til Lillestrøm og tilbringe dine siste fotballår i LSK!
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • Robban
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • May 2006
                            • 56

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Helguson
                            Ps:du har lagt igjen både svette,tårer og blood på Åråsen,alle spillere som gjør det for klubben anses som helter for min del.
                            I følge en kompis som følger Arsenal relativt tett var nettopp dette med blodet som ble lagt igjen en årsak til at Wenger ikke ville at han skulle få fortsette i Norge. Om det er noe i dette aner jeg ikke, men kan'ke vi gjøre det enkelt og si at det er Bernt Hulsker sin skyld at vi mista Nordtveit?
                            Robban


                            Mr Owl ate my metal worm

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Robban
                              I følge en kompis som følger Arsenal relativt tett var nettopp dette med blodet som ble lagt igjen en årsak til at Wenger ikke ville at han skulle få fortsette i Norge. Om det er noe i dette aner jeg ikke, men kan'ke vi gjøre det enkelt og si at det er Bernt Hulsker sin skyld at vi mista Nordtveit?
                              Det nekter jeg å tro, hvorfor skaldet være noe mindre blod i tyskland? Høye albuer og solide taklinger er en del av fotballen. Er ikke noe pinglesport dette her. Hvis norsk fotball er så røff, hvanår han kommer til PL? da blir han drept..
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                #95
                                Fyren er 19 år, har aldri spilt tippeligafotball før, og kommer rett inn og preger laget strekt. Fyren taklet også media som om han skulle ha spilte i premier league i 10 år.

                                Denna gutten har talent, men også riktige holdninger og kommer til å nå langt. Det er bare å håpe at vi får han to-tre år før han legger opp.

                                Kommentar

                                • Robban
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • May 2006
                                  • 56

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Det nekter jeg å tro, hvorfor skaldet være noe mindre blod i tyskland? Høye albuer og solide taklinger er en del av fotballen. Er ikke noe pinglesport dette her. Hvis norsk fotball er så røff, hvanår han kommer til PL? da blir han drept..
                                  Dette er sakset fra www.arsenalyouth.worldpress.com:
                                  "One of the reasons for Havard Nordtveit’s loan move to Bundesliga side Nuremburg, other than the opportunity to test himself at a higher level, was because the Arsenal coaching staff felt that their Norweigan starlet was finding it difficult to cope with the physical approach adopted by some individuals in his homeland."
                                  Det hadde vært spennende å fått ei liste over hvilke "individuals" trenerteamet til Arsenal frykter .

                                  For øvrig ser heller ikke jeg bort i fra at hovedgrunnen til klubbskiftet er at noen ignoranter anser Nürnberg å være en bedre fotballklubb enn LSK (evt at Bundesliga holder høyere kvalitet enn TL).
                                  Robban


                                  Mr Owl ate my metal worm

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Robban
                                    Det hadde vært spennende å fått ei liste over hvilke "individuals" trenerteamet til Arsenal frykter .
                                    Det er vel liten tvil om at de tenker på slakteren Bernt Hulsker.

                                    Kommentar

                                    • rælingen kanaris
                                      Kaptein Reketråler
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 1445

                                      #98
                                      Bernt Hulsker, Jeg hater deg, om mulig, enda mer en før!
                                      Custodes
                                      I med og motgang

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                                        Det er vel liten tvil om at de tenker på slakteren Bernt Hulsker.
                                        Kanskje det er en diplomatisk formulering for Øl-, Kebab- og Pizzakulturen i LSK?
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • general
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2004
                                          • 1150

                                          Det toppet seg for Arsenal da Bernt Hulsker begynte å møte opp på pizzakveldene.

                                          Det blir ekstremt spennende å se hvordan vi har tenkt å spille som backlinje. Med Håvard har vi sweeperen som gjør at Kippe kan "gå" på alle baller, med det i bakhodet at Håvard rydder opp.

                                          Problemet oppstår i det Kippe tar med seg/får lov til å ta med seg denne holdningen inn i et nytt partnerskap. Ofte har VR gått inn og da har vi to stk stoppere som begge liker å bryte ball. Til de som ikke ser forskjellen her så er Håvard vår Rio Ferdinand og Kippe er vår Nemanja Vidic.
                                          Seriegull 2016!!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎