Aalesund-LSK, Color Line stadion, søndag 5. april kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hel1017
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2008
    • 196

    Opprinnelig skrevet av Rovfugl
    vi fortsetter som tidligere, vi spiller kun en omgang, vet faen ikke våre spillere at det er 2 omganger i foppall?
    1 omgangen og delvis i 2 omgang forteller meg at vi sålangt ikke har forbedra oss en dritt fra i fjor og dette vil bli nok en sesong med å kjempe for å beholde plassen
    Enig, svinger alt for mye i prestasjonene.
    Vil tippe at vi trenger to år før vi kan hevde oss i toppen på TL.

    Tror nedre del på tabellen må være realistisk i år, topp fem neste år, og så kanskje....
    Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

    Kommentar

    • Arind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2006
      • 459

      Karakterboka kan vi bare droppe etter denne kampen.....her er det stryk og bare hjem og trene i påsken for å få tilbake gutsen til 2. påskedag. Jeg vil faen meg ikke bli pissa på igjen av møkkalaget.....
      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

      Kommentar

      • Kanarijenta
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 504

        Et ekstremt farlig skudd fra Mouelhi nå, i følge VG-nett
        Super Kanaris

        Kommentar

        • Skikanari
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Oct 2007
          • 19

          Hva f.. skjer a?

          Sitter langt oppi fjellheimen med familien, og med guds lykke fant jeg et usikret nettverk som jeg fikk logget meg på akkurat nå. Men hva finner jeg? Grisebank av Aalesund? Jeg gremmes!

          Nei, god jævla påske til hele hurven. Skal visst begynne å regne også, og det passer humøret mitt perfekt!:twisted:

          Men! Dette kan ikke bety annet enn at gutta reiser seg voldsomt, og grisebanker søpla så langt inn i ....... (må jo avslutte positivt!)

          Kommentar

          • forzakanaris
            Medlem
            Møteplager
            • Feb 2007
            • 92

            Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
            Et ekstremt farlig skudd fra Mouelhi nå, i følge VG-nett
            INGENTING var farlig med det LSK presterte i kveld!!

            Dette minner meg stygt mye om i fjor, og er redd for at vi kommer til å slite på nedre halvdel i år også! (Håper jeg tar skammelig feil her!!)
            -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

            Kommentar

            • meg
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 290

              For en møkka kamp, men får se neste runde gratis hos vg da, kan se ut til å bli en lønnsom deal i år dette.
              Gul og svart
              Team Wenche Myhre

              Kommentar

              • Ranakanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 487

                Opprinnelig skrevet av meg
                For en møkka kamp, men får se neste runde gratis hos vg da, kan se ut til å bli en lønnsom deal i år dette.
                Ja, noe positivt kom det da ut av denne kampen

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  Jeg kan ikke annet enn å synes veldig synd på de LSK supporterne som dro opp til møkkabyen for å støtte gutta. Det er en lang vei hjem! De hadde fortjen mer innsats av spillerne.

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    Opprinnelig skrevet av meg
                    For en møkka kamp, men får se neste runde gratis hos vg da, kan se ut til å bli en lønnsom deal i år dette.
                    Neste runde er på Åråsen mot Søpla. Den skal du vel ikke se på VG.live?

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4376

                      Hvor er tenningsnivået? Hvor faen er viljen til å vinne? Dette greiene her er det dårligste jeg har sett på ehh... Siden samme/siste kamp i fjor! For en patetisk gjeng!! Det er greit å tape kamper, men måten det skjer på er fullstendig uakseptabel. Det er ingen, absolutt INGEN som ofrer noe som helst for klubben, bortsett fra de 100 tilreisende fra Lillestrøm på tribunen. Forbanna frustrerende å se på at ingen viser hjerte for klubben, med unntak av Søgård og Sundgot som gjør en godkjent figur når de kommer innpå. Resten får stolpe på børsen av meg hvertfall.

                      Sett spillerne på bussen til KFL hjem igjen, og la supporterne fly hjem. Forbanna tapere.
                      ..................

                      Kommentar

                      • Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

                        ....har ei venninne i orange og blått på Colorline stadion nå og selvsagt har jeg fått meldinger nå. Jeg har gratulert med fotjent seier og svart at jeg er flau over så forbanna dårlig innsats fra våre.....
                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                        Kommentar

                        • meg
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 290

                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          Neste runde er på Åråsen mot Søpla. Den skal du vel ikke se på VG.live?
                          Det har du selvfølgelig helt rett i.
                          Jeg har faktisk trua mot søpla, selv etter denne kampen.
                          Gul og svart
                          Team Wenche Myhre

                          Kommentar

                          • Lund83
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Apr 2009
                            • 2

                            Er ofte innom å titter på forumet og er ofte på Martins, og følger gjevnlig med på fugla. Var stille under Nordlie tida og valgte heller å støtte klubben, enn å kritisere. Men nå dette kan jeg ikke akseptere.

                            Jeg synes vi bør begynne å tenke om Berg er den rette for oss. Vi spiller jævla dårlig, og jeg kan ikke tenke på hva som skjer neste runde mot søpla.

                            Kommentar

                            • forzakanaris
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Feb 2007
                              • 92

                              Det er kanskje dumt av meg å "skyte et skudd" nå rett etter matchen og humøret mitt er ganske langt nede, MEN hva i helv... driver PSA med??!!!

                              Syns han har skyld i 2 av aafk-målene!
                              Mister ballen sinnsykt lett ved det første, og slipper markeringen på en "lompe-ball" ved 3-1 scoringen!!
                              -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                Opprinnelig skrevet av meg
                                Det har du selvfølgelig helt rett i.
                                Jeg har faktisk trua mot søpla, selv etter denne kampen.
                                Dumme som vi supportere er så er de fleste av oss full av optimisme igjen dagen etter å ha blitt pissa på. I dag er jeg pessimist og er lei av alt, men i morra er jeg klar igjen.

                                Men Søpla skal vi uansett klare å slå! De er heldigvis jævlig ræva i år!
                                La oss håpe at å gruse Søpla blir boosten vi trenger for å få til mer også mot andre lag.

                                Kommentar

                                • Hel1017
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2008
                                  • 196

                                  Etter å ha sett denne kampen så skjønner jeg at de leverte under pari.
                                  Det var noe passivt over hele laget.
                                  Vi evner jo ikke å skape noen ting framover.

                                  Nordtveit ok som stopper, men som sideback syns jeg han er alt for passiv. Er ikke med framover i det hele tatt, slår kun langt.
                                  PSA var mildt sagt rufsete bakover.
                                  Kippe ok, men heller ikke noe mer.
                                  Ringstad virket som han ikke hang helt med på tempo, og heller ikke han noe særlig involvert framover.
                                  Dosso og Kiko var katastrofe på midten, noe bedre etter at Espen kom inn.
                                  Men sitter med en følelse av at vi trenger noen på midten som kan skape noe framover. Eller ligge tettere opp mot spissene og fange opp 2. ballene.
                                  Mykle som vanlig enkelte kjempe innvolveringer men så sovner han i perioder helt.
                                  Riise ikke veldig synelig, men heller ikke noen grove miss såvidt jeg kan se.
                                  Ingen av spissene våre hadde dagen heller, men virker som samspillet Sundgodt/ Ocean funket noe bedre.

                                  Får håpe de kan få brukt denne uka godt til forbredelser til vi skal møte laget som ingen gidder å nevne med navn.
                                  Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                                  Kommentar

                                  • Arind
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2006
                                    • 459

                                    Opprinnelig skrevet av Lund83
                                    Er ofte innom å titter på forumet og er ofte på Martins, og følger gjevnlig med på fugla. Var stille under Nordlie tida og valgte heller å støtte klubben, enn å kritisere. Men nå dette kan jeg ikke akseptere.

                                    Jeg synes vi bør begynne å tenke om Berg er den rette for oss. Vi spiller jævla dårlig, og jeg kan ikke tenke på hva som skjer neste runde mot søppla.
                                    Dette har ikke no med Henning å gjøre....spillerstilen er offensiv fotball. Dette her var bare kollektiv kollaps hvor gutta løp rundt som hodeløse høner. Man vinner ikke kamper uten 100% tenning og at vi vinner ballene på midtbanen og at de faktisk treffer hverandre med passninger. Det har ingenting med Henning Berg å gjøre....
                                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      Orker ikke skrive noen ordentlig karakterbok i dag.

                                      Otto: 4
                                      Passiv og uten matchvinneregenskapene som trengs i en slik kamp. Kunne tatt både 1-0 og 3-0, men det er uansett ikke hans skyld. Feig i feltet.

                                      Ringstad: 4
                                      En av få som klarer seg ok forholdene tatt i betraktning. Noen glipper pga manglende rutine, men det er alt. Er kommende storspiller, men dårlige dødballer.

                                      Kippe: 2
                                      Taper alt i lufta, sklir, mister markeringer, etc. Ikke i nærheten av seg selv.

                                      PSA: -
                                      Fortjener ikke karakter. Forferdelig.

                                      Nordveit: 3
                                      Helt greit, mye bedre som stopper enn han han erstattet. Eneste som ser ut som en eliteseriespiller i første omgang.

                                      Dosso: 1
                                      Ingenting. Burde ikke spilt under slike forhold, gutten kommer rett fra Nigeria.

                                      Mouelhi: 2
                                      Litt bedre i andre enn i første, men fortsatt elendig. Er milevis unna fjoråret.

                                      Myklebust: 4
                                      Prøver i det minste, men møter en strålende back i Jääger. Fin assist.

                                      BHR: 5
                                      God, fint mål. Følger ikke Phillips godt nok og får defensivt trekk.

                                      Occean: -
                                      ELENDIG, fortjener ikke karakter.

                                      Edwin: -
                                      Burde ikke spilt under slike forhold.

                                      Berg: 3
                                      Kan ikke starte med to fjortisser fra Nigeria mot Aafk på verdens dårligste bane i drittvær. Hvorfor var ikke spillerne gira fra start? Gode bytter trekker opp.

                                      Arildo: 6
                                      Holder strålende på ballen, distribuerer veldig bra og kommer til sjanser.

                                      Espen: 6
                                      Er Espen, nå også med teknikk og følsomme pasninger. Skal starte neste.

                                      Sælen: Jeg gidder ikke.

                                      KFL: 8 BB
                                      I særklasse det beste LSK har å bidra med i dag.

                                      God natt.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • chrissp
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 2403

                                        Opprinnelig skrevet av Lund83
                                        Er ofte innom å titter på forumet og er ofte på Martins, og følger gjevnlig med på fugla. Var stille under Nordlie tida og valgte heller å støtte klubben, enn å kritisere. Men nå dette kan jeg ikke akseptere.

                                        Jeg synes vi bør begynne å tenke om Berg er den rette for oss. Vi spiller jævla dårlig, og jeg kan ikke tenke på hva som skjer neste runde mot søpla.
                                        Jeg synes du burde gjort motsatt.

                                        For guds skyld. Henning får laget back on track igjen snart. Med to poeng etter fire kamper har vi to færre enn jeg trodde vi ville ha etter tre kamper.
                                        Bølerkanaris

                                        Kommentar

                                        • veiron
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6267

                                          Opprinnelig skrevet av forzakanaris
                                          Det er kanskje dumt av meg å "skyte et skudd" nå rett etter matchen og humøret mitt er ganske langt nede, MEN hva i helv... driver PSA med??!!!

                                          Syns han har skyld i 2 av aafk-målene!
                                          Mister ballen sinnsykt lett ved det første, og slipper markeringen på en "lompe-ball" ved 3-1 scoringen!!
                                          Han var en katastrofe i dag. Jævlig synd, for han er jo en ekte LSK-gutt som jeg hadde håpet skulle bli en landslagsspiller snart.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎