Landslagskanaris

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    Opprinnelig skrevet av general
    Hvordan spiller Nordtveit?
    Så som så. England er mange mange klasser bedre! De leker med Norge. 0-5 nå. De skal sies at det er mange Premier League spillere på banen.

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1386

      Bjørn Helge starter mot Sør-Afrika. Ser ut som han får rollen som indreløper..

      Laget:
      Jon Knudsen - Tom Høgli, Tore Reginiussen, Brede Hangeland, John Arne Riise - Daniel Braaten, Christian Grindheim, Henning Hauger, Bjørn Helge Riise, Morten Gamst Pedersen - Mohammed Abdellaoue.

      RUSTENBURG (VG Nett) På grunn av sykdom har Egil Drillo Olsen gjort endringer i lagoppstillingen til dagens kamp i Sør-Afrika.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13244

        Heller nesten mot at BH burde ha meldt forfall til denne kampen. Med hans skadehistorikk burde han opptre ekstremt tilbakeholdent i kamper som ikke genererer eliteseriepoeng for klubben som betaler ham. Greit nok at han trenger landskamper for å bli solgt, men denne affæren får neppe mye oppmerksomhet.

        Kommentar

        • dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

          BHR var helt usynlig i dagens kamp. Håper nesten Essidiri spiller bra mot IFK og starter mot AAfk. Riise kan varme benken i en kamp, kanskje det vil skjerpe ham. Har også lett for å miste besinnelsen i Ålesund.

          Kommentar

          • Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

            Synes Riise har vært god i begge seriekampene til nå, og ei heller synes jeg at han bør "straffes" for å bli tatt ut på landslaget.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av Henrik
              Synes Riise har vært god i begge seriekampene til nå, og ei heller synes jeg at han bør "straffes" for å bli tatt ut på landslaget.
              Synes egentlig riise får mye mer drit og mye mindre skryt enn han fortjener. Under kampene så synges det for alle spillere som gjør en stor innsats. Riise derimot gjør stadig lange sugende løp tilbake og vinner ballen. Ingen løper like mye som han og han er i følge meg lagets beste spiller, alikevel så vet jeg ikke en gang om han har noen sang eller hvordan den i så fall høres ut. Når han er med landslaget så kommer det stadig negative kommentarer, noe det f.eks aldri har kommet når Kippe er med.

              Kommentar

              • dollyholly
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2007
                • 965

                Jeg tror Riise er sliten etter to landskamper og kan ha godt av litt hvile. Tror også han har godt av å slippe å spille i Åleby med piping etc. fra publikum.

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  piping etc. fra publikum.
                  Må han lære seg å leve med. Som profesjonell fotballspiller er dette en del av hverdagen. Skulle tro pipingen hadde motsatt effekt på BHR og han ble super gira. Kast han utpå banen og la han revansjere fjoråret.
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • CFD
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2319

                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Jeg tror Riise er sliten etter to landskamper
                    Han må jo være ekstremt sliten etter å ha løpt vekk fra involveringer idag og TVkameraet idag.
                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                    Kommentar

                    • Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Når han er med landslaget så kommer det stadig negative kommentarer, noe det f.eks aldri har kommet når Kippe er med.
                      Det kan jo ha en viss sammenheng med at han har virket å være på topp når han har vært med landslaget, for så til stadighet å spille bedritent for LSK i kampene rett etter landskampene. Gjenstår jo å se om denne tendensen fortsetter i år. Men å ville sette ham ut av laget etter å ha spilt to ganske gode kamper virker jo helt håpløst...

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        BHR var helt usynlig i dagens kamp. Håper nesten Essidiri spiller bra mot IFK og starter mot AAfk. Riise kan varme benken i en kamp, kanskje det vil skjerpe ham. Har også lett for å miste besinnelsen i Ålesund.
                        Nevn en jeg sier en spiller som var bedre en BHR i denne kampen, hvor alle spilte til en 1 er på børsen.. Og jeg er sikker på at BHR kommer til å revangere seg etter sist kamp i aalesund.

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2504

                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          alikevel så vet jeg ikke en gang om han har noen sang eller hvordan den i så fall høres ut.
                          Da foreslår jeg at du kommer tidligere på kamper. Riise blir sunget for på hver eneste oppvarming, og han blir ikke sunget noe mindre for enn andre under kampene heller.

                          Sangen hans finner du lett ved å gå på underforumet Sanger, søke etter tråder med Riise i tittelen, og velge den øverste tråden som kommer opp:

                          Bjørn Helge Riise, e-e
                          Bjørn Helge Riise, å-å
                          Bjørn Helge Riise, Har vi!
                          Vår nye nummer 10!

                          Når han er med landslaget så kommer det stadig negative kommentarer, noe det f.eks aldri har kommet når Kippe er med.
                          Det kan ha noe med å gjøre at Kippe er klubbspiller først og fremst, og synes landskamper er en bonus, mens Riise nesten utelukkende snakker om landslaget som en måte å komme seg til en bedre klubb på.

                          Jeg regner meg selv som lojal mot klubb og spillere på grensen til det rumpeslikkende naive, men Bjørn Helge Riise er den spilleren som greier å irritere meg. Hver eneste fordømte jævlige gang han kommer i nærheten av landslaget og broren sin, skal han fortelle Gud og VG at han trenger å komme vekk fra LSK for å få utnyttet sitt fulle potensial. Når han må tråkke på oss som støtter den ikke store nok klubben han spiller for, må du nesten regne med at vi ikke jubler for det ikke alltid fantastiske landslagsspillet hans.

                          Kommentar

                          • Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

                            For min egen del skjønner jeg at spillere som han ønsker seg videre til utlandet, og når media spør han et direkte spørsmål om utlandet har jeg ingenting mot at han svarer ærlig på det. Selv om det innebærer at det kommer frem selvfølgeligheter som at han ønsker å spille i utlandet.

                            Og for en spiller som har vært hos oss så lenge som han nå har vært, uten å koste mye når han, samt at han har skrevet under en lang forlengese av kontrakten (ut 2011), uten at han på noen måte er lønnskonge her, så unner jeg han faktisk proffspill.

                            Såvidt jeg vet har han også vært meget positiv til LSK i så og si alle intervju gjennom de årene han har vært her, sett bort fra det intervjuet i forbindelse med at Uday hadde forsøkt å ødelegge han (seåvel som klubben).

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              Moderatormelding:

                              Dette er ikke Bjørn Helge Riise-tråden. Tilbake til tema.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3174

                                Fra nyhetstråden:

                                LSKs Ruben Gabrielsen spilte hele kampen på sentral midtbane da Norges G-17 slo Hviterussland 1-0 søndag kveld. Med tap 0-4 for Danmark og uavgjort mot Frankrike 1-1 gikk laget likevel ikke videre fra mellomspillet i EM.

                                http://www.fotball.no/t2.aspx?p=5317...5&x=1&a=247025

                                "Treneren trekker også frem enkeltspillere som har imponert under EM-mellomspillet.

                                - Keeper Eirik Johansen spilte seg opp, det samme med stopperne Krister Wemberg og Eivind Daniel Røed. I tillegg vil jeg trekke frem Ruben Gabrielsen, som spilte meget godt i dagens kamp."

                                Ruben ble også nevnt som en av de beste i kampen mot Frankrike.

                                LSKs Torje Slettli spilte høyreback i én omgang.

                                gilbert

                                Kommentar

                                • hoyt
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 2850

                                  Ser ut som Riise starter mot Finland i morgen:
                                  Martin Andresen starter på benken til tross for at han er meldt skadefri. I stedet foretrekkes Christian Grindheim og Bjørn Helge Riise sentralt.

                                  Norges Fotballforbund bekrefter i en pressemelding at Norge starter med følgende lag:
                                  (4-4-2): Jon Knudsen - Jon Inge Høiland, Tore Reginiussen, Brede Hangeland, John Arne Riise - Daniel Braaten, Christian Grindheim, Bjørn Helge Riise, Morten Gamst Pedersen - John Carew, Torstein Helstad.
                                  http://fotball.aftenposten.no/landsl...icle133871.ece
                                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                  - Nosa

                                  Kommentar

                                  • KrisB
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2008
                                    • 2923

                                    BH Riise starta i kampen i dag. Hittil i kampen har han vært god, aggresiv og vært mye med i spillet. Posetivt av Riise.

                                    Kommentar

                                    • Skinke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2007
                                      • 3914

                                      Opprinnelig skrevet av KrisB
                                      BH Riise starta i kampen i dag. Hittil i kampen har han vært god, aggresiv og vært mye med i spillet. Posetivt av Riise.
                                      Godt å høre, ser ikke kampen selv men på rb sine live tjenester kom det en morsom greie:

                                      "35 - J.A. Riise skal slå frisparket, men lillebror sitter i veien og knyter skoene..."

                                      Heia Norge
                                      Daukjøtt Felt C

                                      Kommentar

                                      • Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

                                        Riise har så langt i kveld sørget for at prisen hans på markedet er stigende.

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13244

                                          Kåret til banens beste av tv-publikummet på tross av Alsakers nedsettende kommentarer. Fyren har løpt og jobbet for tre mann, alt Alsaker presterer å si er at han er en del av "den lekke midtbanen".

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎