Landslagskanaris

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimito
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 2600

    Opprinnelig skrevet av reka
    Dette har vel litt med hva slags spillertyper Drillo onsker seg, samt hvilke klubber han følger tettest. Tarik spiller jo ikke akkurat drillofotball eller har medlemsskap i Søplas Venner..
    Men for f...! Han jobber godt defensivt, er et uromoment og scorer mål. Nå er Moldskred hentet inn. Jeg liker ikke å kritisere Drillo, men når en fyr som har spilt fem kamper fra start, er byttet inn to ganger i løpet av sesongen, og står med 0 mål og 0 assist blir hentet før Tarik...

    For øvrig spiller vel heller ikke Huseklepp Drillo-fotball.

    PS! Ikke ment som et angrep på reka, men lufting av plutselig frustrasjon på Tariks vegne.
    Ferdigskåra

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3164

      Ruben og Fredrik for G18

      Ruben Gabrielsen spilte hele kampen og Fredrik Gulbrandsen spilte de første 58 da Norges G18 klarte uavgjort (1-1) mot vertslandet Portugal.



      Ruben spilte de første 66 minuttene og Fredrik praktisk talt hele kampen (90 min.) da USA ble slått 1-0 i går i samme turnering.



      Ruben og Fredrik, som hadde spilt det meste av de to første kampene, ble begge bytta inn de siste 15-20 minuttene da Norges G18 slo Romania 1-0 i den siste kampen og dermed tok andreplassen (bak vertslandet på målforskjell) i firenasjonersturneringa i Portugal.



      gilbert
      Last edited by gilbert; 30.05.2010, 17:35. Begrunnelse: Oppdatert med tredje kamp i turneringa.

      Kommentar

      • Geirfugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 561

        Marius Høibråten på G15

        Høibråten har vært god på landslaget den siste uka:

        - Jeg synes spesielt fem spillere har vært gode. Keeper Pål Vestly Heigre har vært imponerende, Kent Are Antonsen har vært god både defensivt og offensivt, Marius Høibråten er solid som stopper, mens Kamer Qaka og nevnte Mats Møller Dæhli har dominert på midtbanen, sier treneren.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Ser Drillo hinter til BHR at han trenger spilletid for å komme på landsen fremover.

          Det kan vel vi hjelpe til med? BHR på midtbanen neste år hadde vært en drøm.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2501

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Ser Drillo hinter til BHR at han trenger spilletid for å komme på landsen fremover.

            Det kan vel vi hjelpe til med? BHR på midtbanen neste år hadde vært en drøm.
            Det hadde vært skjebnens ironi.
            Bjørn Helge brukte landslaget til å komme seg vekk fra LSK, det er morsomt hvis han må bruke LSK for å komme seg tilbake på landslaget.

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5092



              A landslið karla - Steinþór og Stefán Logi inn í hópinn

              Vináttulandsleikur gegn Ísrael 17. nóvember næstkomandi

              9.11.2010

              Ólafur Jóhannesson, landsliðsþjálfari, hefur gert tvær breytingar á hópnum sem mætir Ísrael í vináttulandsleik ytra, 17. nóvember næstkomandi. Þeir Steinþór Freyr Þorsteinsson og Stefán Logi Magnússon koma inn í hópinn. Koma þeir í stað Rúriks Gíslasonar og Árna Gauts Arasonar sem þurftu að draga sig út úr hópnum vegna meiðsla.

              Stefán Logi endelig tatt ut i Islands landslagstropp igjen. Hentet inn som erstatter for en skadet Arason i troppen mot Israel. Kampen spilles 17.november.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎