Lillestrøm - Rosenborg 26.04.09 - Åråsen stadion. kl.20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • norskpoker
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 399

    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Lsks beste var Nordtveit.

    Andre som var elendig, spesielt i 1.omg var Myklebust, Nosa og Occean.
    Jeg er jammen glad at du ikke er trener for klubben vår. Nordtveit gjorde en del bra ting, men var feilplassert ved flere anledninger. At den mannen skal være bedre som stopper enn som back klarer ikke jeg helt å forstå da hans største mangel ser ut til å være markeringsstyrke. Nosa gjorde seg langt fra bort og Occean gjorde en helt grei jobb ut fra det han fikk å jobbe med. Det er ikke hans skyld at midtbanen vår ikke gir han noe ordentlig å jobbe med. Myklebust bidro med null og niks fremover på banen og var nok vær svakeste spiller i dag. Men, defensivt gjorde han en god jobb.

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1224

      Opprinnelig skrevet av veiron
      Morsom han jævla svensken til RævBK.
      "Lillestrøm hadde bare en sjanse, og den scoret de på"

      De er faenmeg helt lobotomerte alle sammen i den horeklubben!
      Svensken har jo helt rett

      Kommentar

      • ap4
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 271

        Å påstå at det bare er uflaks og dårlig dømming som gjør at vi bare har 3 poeng blir litt for dumt. Men jeg håper inderlig det snur på torsdag. Vi har mange gode spillere på laget, men det mangler en del på å få ut potensialet og få et samspilt lag.

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          Opprinnelig skrevet av veiron
          Morsom han jævla svensken til RævBK.
          "Lillestrøm hadde bare en sjanse, og den scoret de på"

          De er faenmeg helt lobotomerte alle sammen i den horeklubben!
          Nå har ikke jeg sett det nevnte intervjuet, men svensken har dessverre rett.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • m_skedsmo
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Aug 2006
            • 212

            Nå må folk skjerpe seg her inne. Vi har spilt 6, SEKS, kamper, og vi har 3 poeng. Javel, dritdårlig start vil mange si. Men se på hver enkelt kamp, isolert sett. Vi er ikke så dårlige, og i dag tapte vi mot de som kommer til å ta gull i år. De er bedre enn oss, basta. Vi hadde i tillegg dommeren mot oss, og det kunne fort sett annerledes ut om jævelen ikke hadde blåst av andremålet vårt (som var mål, ikke noe frispark der).

            Vi er bedre enn i fjor, vi har bedre spillere, og vi har spilt mot gode lag, og faktisk hengt med!

            La nå for faen meg Henning og gutta jobbe i fred. La spillerne få ro. Hvem i helvete er inne er så tett i hodt at han tror at vi tar gull etter fjorårets sesong??

            Nå må vi la Henning bygge laget sitt. Kanskje vi taper mot Brann i Bergen, men så kommer det (som andre sier) lettere kamper og vi kommer til å sanke poeng. Vi kommer ikke til å ta gull, sølv eller bronse i år, men vi klarer oss. Vi kommer til å bli bedre og vi kommer til å sanke nok poeng til å havne sånn ca midt på. Det bør være bra det i år. Så får vi ha høyere krav neste år.

            Skal vi sparke ut Henning hvis vi taper et par kamper til?? Er dere så jævla tette i hodet? Hvem skal ta skaffe poeng?

            Nei, gi gutta litt mer tid.

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              Nå har ikke jeg sett det nevnte intervjuet, men svensken har dessverre rett.
              Da er du passe lobotomert du også!!
              Har du glemt det feilaktig annulerte målet? Og den gedigne sjansen til Essediri? Hva med offsiden av Occean som var helt feil? Er ikke det en sjanse? I tillegg husker jeg da et par andre sjanser også.

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                Opprinnelig skrevet av trigz
                For eksempel at han redder to gigasjanser fra fem meter, rensker opp på hver bidige corner og ikke har et eneste dårlig utspill. Jo, og det at han er ute på 30 meter tre ganger og rydder opp de gangene Riseth og Kippe glipper markeringene. Har heller ikke sett målet i reprise, og kan derfor ikke gå god for plasseringa hans der.

                I forhold til Tromsø-kampen (der han var dårlig) var kampen i dag et stort steg i riktig retning for Otto.
                Har du røyka sopp? Otto hadde flere elendige utspill med venstrefoten, der han i tillegg til å ha eksepsjonelt god tid presterer å måke dem ut til innkast. Riktignok ikke like tragiske som Moldskreds, men likefult elendige. Otto skal ikke ha noen voldsom kreditt for at ikke RBK scorer, da de stort sett ikke treffer mål på de sjansene de har, med unntak av skuddet i stolpen. Ved første målet slipper han inn i keeperhjørnet, noe han forøvrig har gjort tidligere i år også. Dersom han skal fortsette å la korthjørnet stå åpent som et bordell på natt-tid, er det bare å skuffe inn Hansen. Det er vel liten tvil om at 2-1 er en keepertabbe, selv om jeg er enig i at det er slett forsvarsarbeid i forkant av begge målene. Prica skal ikke få avslutte så upresset, ei heller Sapara, men det er umulig å nekte et lag avslutninger i løpet av en kamp. Det er derfor en keepers oppgave å hindre det som kommer og Otto var i dag meget dårlig på akkurat det. Prica er relativt langt unna målet når han avslutter, kloss hold holder ikke her.

                Grusom har med riktighet slakta dommeren, vi skal ha 2-0 og Occean blir feilaktig avblåst, men det hadde nok ikke blitt scoring uansett. Med 2-0 blir kampen en helt annen. Ingen kan nekte for at RBK rundspilte oss store deler av kampen og de var klart best spillemessig. Det er likevel ikke dommerens oppgave å sørge for at rettferdigheten seirer. Synd at vi får målet annulert, synd at Otto leverer nok en dårlig kamp. Jeg synes Riseth og Kippe sto bra i forsvar med unntak av ved 1-1. Jeg synes uansett ikke at vi gjør noen god kamp, vi har lite ball og møter et meget bra lag. Grunnen til at Nosa blir fullstendig bortdømt er nok at han starter kampen med å gå knallhardt inn i alle dueller. Etter dette begynte Øvrebø å blåse mot han hele tiden. Generelt var det mange RBK-spillere som led av fallesyken, Annan og Olsen blant de værste.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Arind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2006
                  • 459

                  Ja, det er desverre rett gitt....vi sliter jo så inn i helvete med å komme til sjanser. At marginene så absolutt ikke var på vår side i dag, og så definitivt på bartelaget sin side(nær sakt som vanlig)......så nytter det ikke å gjemme bort at vi er fantastisk dårlige til å spille offensivt og skape sjanser. Istedenfor å sette fart bra backene og i midtbanen blir det spilt sidelengt, støttepasninger og alt for mye tilbake. Occean får ikke noe lage sjanser ut av og da blir han bare fomlende. I hele føste omgang var midtbanen mer opptatt av å løpe etter ballen og stoppe opp og spille sidelengs, enn å sette fart og skape åpninger. Blir ikke mål av det......og dette er nøtta som må knekkes før Brann-kampen.

                  Vårt "andre" mål så jeg ikke fra der jeg stod, men forut for bartenes første var jeg sikker på at linjemann-dritten skulle vinke, og det gjorde tydeligvis Riseth også,.......det var en kjempeblemme.......
                  Mål nr to.......skulle vært tatt av Otto, mer vanskelig var det ikke.....sånn er det bare.....
                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                  Kommentar

                  • Kay
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 763

                    Øvrebø vartet opp som forventet, konsekvent dårlig, og noen merkelig avgjørelser i fordel bartene, jeg er bare sjokkert at han ikke klarte å få lurt inn ett straffe til trønderne også. Men ikke bare var dommern frustrerende han klarte å få med seg linjedommerne ned på sitt nivå også.

                    to situasjoner skiller seg klart ut.

                    1. Occean "alene med keeper"
                    - for det første starter åkkien på egen banehalvdel
                    - for det andre står rosenborg stopperen også på rbk sin banehalvdel
                    det er to momenter som gjør at det umulig kan være offside.

                    2. Annuleringa av målet, Edwin står forann keeper, det står ALLTID en spiller forann keeper på cornere, Jarstein dytter vekk Edwin flere ganger og Edwin går tilbake, når cornern blir slått tar import-trøndern en siste dytt i edwin før han går tilbake på strek, da blåser dommern frispark, allerede før ballen blir stusset videre.

                    Kommentar

                    • ap4
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 271

                      Jeg tror det er skummelt å tenkte at det kommer "lette" kamper. Ja vi hang med mot Stabæk og Tromsø, men i dag ble faktisk Tromsø knust av Start, og Stabæk tapte mot Strømsgodset. Det er ingen garanti for at vi skal vinne mot såkalte "lette" lag.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        Til og med Mini Jacobsen og resten av søplegjengen i TV2 er helt klar på at LSK ble snytt for 2-0 målet!
                        Det sier vel alt.

                        2-0 og kampen hadde vært avgjort. FAEN!
                        Øvrebø kan brenne!

                        Kommentar

                        • Øyvind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 292

                          Det som irriterer meg er holdninga til Bjørn Helge Riise. "Jævlig irriterende måten vi slepper inn måla på, det blir for enkelt.." Lyser igjennom at han føler seg så jævlig mye bedre enn resten av laget. Noe han ikke er (per dags dato). Han oppfører seg på og utenfor banen som en drittunge. Våkn opp, Bjørn Helge. La beina dine snakke mer enn kjeften.

                          I forhold til kampen er mener jeg følgende - Myklebust, ræva - Otto, ræva - Occean, ræva. Nordtveit, glimrende!

                          Kommentar

                          • Superstefan
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 2180

                            Mini og Davy sier målet ALDRI burde vært annulert i det nye nachspill programmet.

                            Mens Frode Olsen sier målet var korrekt annulert. Jævla løk
                            Fotograf Kreativ Kanaris

                            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                            Kommentar

                            • Arind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2006
                              • 459

                              Opprinnelig skrevet av ap4
                              Jeg tror det er skummelt å tenkte at det kommer "lette" kamper. Ja vi hang med mot Stabæk og Tromsø, men i dag ble faktisk Tromsø knust av Start, og Stabæk tapte mot Strømsgodset. Det er ingen garanti for at vi skal vinne mot såkalte "lette" lag.
                              Det er helt sant......Aafk var et av de lette lagene.....men i serien i år tror jeg ikke det er noen lette og noen vanskelige......i år kan alle slå alle......også vi! Men så jeg er jeg også evig optimist....vi må bare spille ball rette veien....
                              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Opprinnelig skrevet av veiron
                                Da er du passe lobotomert du også!!
                                Har du glemt det feilaktig annulerte målet? Og den gedigne sjansen til Essediri? Hva med offsiden av Occean som var helt feil? Er ikke det en sjanse? I tillegg husker jeg da et par andre sjanser også.
                                Bra utsagn!

                                Det feilaktig annulerte målet er pr definisjon ikke en sjanse da ballen er ute av spill før Occean (?) header den videre til Nosa. Den feilaktige offsiden til Occean er på samme måten, samtidig som Occean med ballen i beina på midtbanen ikke er en sjanse selv om alle forsvarerne er bak han.

                                Karim hadde en feit en på slutten, det skal jeg gjerne være enig i, men faktum er at om vi hadde beholdl poeng på Åråsen etter denne matchen ville det vært årets ran. For all del, jeg ville tatt de, men vi taper fortjent - dessverre.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Opprinnelig skrevet av ap4
                                  Jeg tror det er skummelt å tenkte at det kommer "lette" kamper. Ja vi hang med mot Stabæk og Tromsø, men i dag ble faktisk Tromsø knust av Start, og Stabæk tapte mot Strømsgodset. Det er ingen garanti for at vi skal vinne mot såkalte "lette" lag.
                                  Helt enig! Det er livsfarlig å tro at vi bare skal hente poeng nå fremover. For spillet sitter overhode ikke offensivt. Mye bra i forsvar, men også en hel del elendige avklaringer hvor vi setter oss selv i unødvendige problemer. Og bakerst har vi langtifra en så sikker målvakt som vi trenger når ting ikke fungerer optimalt.

                                  Hvilke er liksom lagene vi skal kjøre over? Både Start og Sandefjord plukker poeng, og ser langtfra ut til å bli klare dumpekandidater. Ser bare Godset og muligens Bodø som lag vi for øyeblikket kan håpe å ha bak oss på tabellen etterhvert. Ting begynner å bli prekære, vi kan ikke la oss blende av at en haug med forandringer i klubben skal gjøre oss immune mot en ny nedrykksstrid.
                                  Last edited by GIFKanari; 26.04.2009, 22:40. Begrunnelse: skriveleif

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                    Mini og Davy sier målet ALDRI burde vært annulert i det nye nachspill programmet.

                                    Mens Frode Olsen sier målet var korrekt annulert. Jævla løk
                                    Frose Olsen får svare for sin egen inkompetanse. Mannen burde aldri sitte i et studio og kommentere noe som helst. Men hans mening betyr ingenting.

                                    Derimot synes jeg LSK skal kreve en forklaring fra Tom Henning Øvrebø, hvorfor han gjør dette mot oss gang på gang. En ynkelig, partisk dommer har ingenting på banen å gjøre, jøvla skitstøvel hele mannen! Jeg vil ikke se fysakken på Åråsen EVER AGAIN.

                                    Jeg forventer en forklaring fra dommer og NFF på hvorfor vi ikke får nøytral dømming. Helvete!
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9413

                                      Nei, detta var en sugen kamp.
                                      Orker ikke skylde på dommer'n engang. Skylder på diadora...

                                      Med flere spillere som presterer til adecco-nivå, har vi det jævla vanskelig med å etablere noe slags form for spill, uansett hvor på bana. Finns ikke en pasningssekvens innad i laget som er på fler enn 4 touch eller ender med no anna en en kælkepasning til en feilvendt Occean.

                                      De neste 2 hjemmekampene blir sjukt viktige! Kan ikke tape de.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                        Det som irriterer meg er holdninga til Bjørn Helge Riise. "Jævlig irriterende måten vi slepper inn måla på, det blir for enkelt.."
                                        Jeg irriterer meg over samme saker som Björn Helge. At en meritert veteran med CL erfaring og gode greier slepper RBK inn i matchen på den måten er intet annet enn irriterende.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          Opprinnelig skrevet av Arind
                                          Det er helt sant......Aafk var et av de lette lagene.....men i serien i år tror jeg ikke det er noen lette og noen vanskelige......i år kan alle slå alle......også vi! Men så jeg er jeg også evig optimist....vi må bare spille ball rette veien....
                                          Folk snakker om lette lag...vi er det lette laget i år. Igjen..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎