Godset - LSK torsdag 21. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • merch
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2007
    • 938

    Opprinnelig skrevet av heidar
    Ikke faen. Den håpløse "stå-nede-ved-cornerflagget"-taktikken, er i mine øyne usportslig så det holder, og burde straffes med kort og ekstra tillegg i tid. Hva har det med fotball å gjøre?? Det fins da abdre måter å holde ballen i laget på også, f.eks. ved hjelp av pasninger. Feigt og stusselig, og noe jeg ønsker å se like lite av av Sportsklubben som filming. Ellers så kan man vel bare gjøre det samme i 90 minutter i hver bortekamp, da sikrer man jo ett poeng?

    For min del syns jeg det var herlig å se Bjørkøy og Nosa spille taktisk der mot slutten av kampen! God gammel Rösler stil mot slutten av kampen for å redde poenga. De var tross alt det eneste som gjaldt i går og fy fan så godt å endelig prikke inn alle 3
    Jeg ser gjerne taktisk spill igjen jeg, så lenge match-uret tilsier det 88min og ut med ledelse!!
    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      Opprinnelig skrevet av merch
      For min del syns jeg det var herlig å se Bjørkøy og Nosa spille taktisk der mot slutten av kampen! God gammel Rösler stil mot slutten av kampen for å redde poenga.
      Såvidt jeg kan erindre så var det vel ikke akkurat potte tett bakover når laget gikk over til "Rösler"-stilen mot kampslutt.
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        Opprinnelig skrevet av heidar
        Ikke faen. Den håpløse "stå-nede-ved-cornerflagget"-taktikken, er i mine øyne usportslig så det holder, og burde straffes med kort og ekstra tillegg i tid. Hva har det med fotball å gjøre?? Det fins da abdre måter å holde ballen i laget på også, f.eks. ved hjelp av pasninger. Feigt og stusselig, og noe jeg ønsker å se like lite av av Sportsklubben som filming. Ellers så kan man vel bare gjøre det samme i 90 minutter i hver bortekamp, da sikrer man jo ett poeng?
        Skjønner ikke hvordan det er så jævlig usportslig og teit. Nosa står med ballen ved cornerflagget, det er fullt mulig å ta fra han ballen? At Godset-spillerne ikke klarer å ta fra Nosa ballen tyder på at Nosa er god til å holde på den, samt at Godset-spillerne lot han holde på for lenge. Jeg tror de aller fleste ønsker at LSK skal fortsette å male på og score flere mål også på slutten av kampene, men i poengnød som vi er nå synes jeg det er helt ok at vi bruker så mye tid vi kan med ball. Du kan jo ikke sammenligne det å holde på ballen ved cornerflagget og filming. Filming er juks og et forsøk på å lure dommern, å skjerme ballen ved cornerflagget er like destruktivt som når en forsvarsspiller bruker kroppen for å skjerme ut baller over dødlinja. Det er kanskje ikke noen nytelse å se at et lag holder ballen nede ved hjørneflagget, men spør du meg er det hverken feigt eller stusslig. Vi brukte 2 minutter der nede som vi kunne brukt på å spille på oss brudd i midtbaneleddet om vi skulle trillet ball. Nei, dette synes jeg gutta løste meget godt og fortjener all mulig ros. Vi kan begynne å spille sambafotball som metter enkelte forumbrukeres kresne gane når vi har nok poeng til å unngå nedrykk.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • morrari
          Medlem
          Hoffnarr
          • Nov 2006
          • 58

          Greit å drøye så lenge det funker! Men det gjorde vel sjelden det under Røsler... Da er det jævli irriterende.

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            To herlige mål. Første på en lur ball fra Kippe i bakrommet som Nosa snapper opp og lurer et passivt forsvar/keeper. Mål 2 er vel årets mål. Kippe vinner ballen på midten, viser eminent teknikk og finner Nosa som vender av sin forsvarer og gir til Sundgot som utrolig nok ingen godsetspillere ønsker å støte på, han smeller ballen i nota!!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎