Vålerenga IF - Lillestrøm SK Søndag 16 aug. kl. 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    Da har vi tatt seier'n på forskudd i denne kampen også:
    http://lsk.no/default.aspx?did=9113655

    Jævlig bra. Snakk om å spikre tapet.

    Kommentar

    • Spntneous
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 1990

      Jeg skal ta med en kompis på kampen på søndag. Han er ikke lillestrømsupporter, men ønsker å se klassikeren allikevel. Hvilke tribuner er det greit for bortesupportere å sitte på? vi er keene på langside, helst litt oppe, men jeg er redd for å bestille billetter i frykt for å stå på apekattsiden

      anyone?
      Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
      Episodene ligger på iTunes og kfl.no

      Kommentar

      • Spntneous
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 1990

        Opprinnelig skrevet av reka
        Da har vi tatt seier'n på forskudd i denne kampen også:
        http://lsk.no/default.aspx?did=9113655

        Jævlig bra. Snakk om å spikre tapet.
        evig jinx
        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

        Kommentar

        • dennis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 872

          Opprinnelig skrevet av reka
          Da har vi tatt seier'n på forskudd i denne kampen også:
          http://lsk.no/default.aspx?did=9113655

          Jævlig bra. Snakk om å spikre tapet.
          Jeg kan ikke se noe negativt i den han sier.
          Gutta må da få lov til å ha trua på seier!!!

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            Opprinnelig skrevet av Spntneous
            Jeg skal ta med en kompis på kampen på søndag. Han er ikke lillestrømsupporter, men ønsker å se klassikeren allikevel. Hvilke tribuner er det greit for bortesupportere å sitte på? vi er keene på langside, helst litt oppe, men jeg er redd for å bestille billetter i frykt for å stå på apekattsiden

            anyone?
            Han kompisen må da tåle å stå sammen med de gul-svarte! Ellers hadde jeg sendt ham til apekattene alene!

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              Opprinnelig skrevet av dennis
              Jeg kan ikke se noe negativt i den han sier.
              Gutta må da få lov til å ha trua på seier!!!
              En av to ting:
              1) Slike uttalelser stadfester at det blir tatt for lett på oppgaven i spillergruppa.
              2) Slike uttalelser fører til at det blir tatt for lett på oppgaven i spillergruppa.

              Har til gode å se en kamp blir vunnet når spillerne har uttalt at de forventer seier på forhånd.

              En riktig uttalelse ville vært: "Vi ligger dårligere til på tabellen og er derfor pr dags dato et dårligere lag. Alllikevel har vi en sjanse til å oppnå et godt resultat hvis alle spillerne yter full innsats og vi får marginene på vår side."

              Dette ville ikke vært en sovepille for spillerne, og ville også vist den riktige respekten overfor kanarifansen (og motstander). Vi har tross alt sett laget gå på snørra så mange ganger de siste sesongene at vi har fortjent å se at spillerne viser en ydmyk holdning. Å tro på seier slik ståa er i klubben i dag er som å tro at julenissen skal komme inn og putte fire strake i andre omgang.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                Opprinnelig skrevet av Spntneous
                Jeg skal ta med en kompis på kampen på søndag. Han er ikke lillestrømsupporter, men ønsker å se klassikeren allikevel. Hvilke tribuner er det greit for bortesupportere å sitte på? vi er keene på langside, helst litt oppe, men jeg er redd for å bestille billetter i frykt for å stå på apekattsiden

                anyone?
                Hafslund (æsj) tribunen (på den siden billettsalget er).

                Kommentar

                • Roll75
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 834

                  Synes egentlig ikke det gjør noe at spillere går litt høyt ut før denne kampen. Jeg tror INGEN av spillera på noen måte undervurderer nær sagt noen i det heletatt i inneværende sesong. Hvem skulle det i tilfelle være å undervurdere? Lyn? Som man heller ikke maktet å beseire. Ser ikke dramatikken her.

                  Kommentar

                  • Spntneous
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 1990

                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Hafslund (æsj) tribunen (på den siden billettsalget er).
                    Takk
                    Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                    Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                    Kommentar

                    • A-net
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2006
                      • 447

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Da har vi tatt seier'n på forskudd i denne kampen også:
                      http://lsk.no/default.aspx?did=9113655

                      Jævlig bra. Snakk om å spikre tapet.
                      Mangler bare "vi har hatt en bra treningsuke".....
                      I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                      Kommentar

                      • Spntneous
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 1990

                        "Gutta er i toppform og spillerne som har slitt med skade er friske til kampstart"

                        jinx jinx jinx
                        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                        Kommentar

                        • dennis
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 872

                          Det blir selvsagt en utrolig viktig kamp. Vi ligger der vi ligger på tabellen. Hver eneste kamp framover blir kjempeviktig. Det er klart det blir en tøff bortekamp mot Vålerenga, og jeg har stor tro på at vi kan klare å vinne, sier Steinar Pedersen til LSK.NO.

                          Er det så jævlig mye å ta inn når han uttaler dette da??
                          Jeg har tro på seier sjøl selvom det ikke kommer som en bombe om det skulle bli tap!!!!

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            Vi trenger noe å le av før denne kampen. Derfor har jeg fremskaffet klanens tiltak for å begrense tilskuerflukten fra Ullevaal Stadion:

                            eg har noen stikkord som kanskje kan være et diskusjonsgrunnlag:

                            • Inkluderende
                            Alle tilskuerne må føle seg like mye verdsatt. Familifaren som kommer med barna en gang nå og da eller VIP’n er akkurat like mye verdt som den feite tatoverte klansmedlemmen.

                            • Sikkerhet
                            Folk må føle seg sikre på og utenfor stadion. Idiotene som på dø og live må springe ned andre på tribunen og er mer interessert i trim enn fotball er null verdt som tilskuere. De er få, skaper ingen stemning, er null interessert i fotball og bør som tradisjon bankes opp etter hver kamp. Fulle folk bør nektes adgang da de er en plage for virkelige supportere og skaper frykt blant f.eks. barnefamilier.

                            • Aktiv markedsføring
                            Det bør investeres i orntlige pr rådgivere. På samme måten som de har lurt deg til å tro at det er kult å drikke bondedrikken kaffe med melk når man setter et italiensk navn på den, må de og klare å overbevise 3-4% av Oslo’s befolkning at det er kult å gå på VIF kamp.

                            • Begrense utenlandsk fotball på TV
                            NFF bør jobbe for å begrense utenlandsk fotball på norsk TV. Det faktum at mange nordmenn støtter først en engelsk og så en norsk klubb, viser hvor sterk påvirkning TV har hatt. For meg er det både latterlig og idiotisk at en Engagutt skal støtte en eller annen klubb i England. Ett av de viktigste elementene i fotball er tilhørighet og det er vel de færreste av oss som har noen tilhørighet til England.

                            Håper dette kan sette igang en konstruktiv debatt om hvordan vi skal få folk tilbake til kampene våre.
                            Og ja, dette er hentet fra kilden bare den vise kan drikke fra. Ytterligere kommentarer dukker opp npr jeg er ferdig med å grine av latter....

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Vi trenger noe å le av før denne kampen. Derfor har jeg fremskaffet klanens tiltak for å begrense tilskuerflukten fra Ullevaal Stadion:



                              Og ja, dette er hentet fra kilden bare den vise kan drikke fra. Ytterligere kommentarer dukker opp npr jeg er ferdig med å grine av latter....
                              Har noen flere her:
                              • Narkotikaprisene må ned. Færre og færre av oss har råd til å gå på kamp nå.
                              • Trygdekontoret må flyttes til Ullevåll. Samme med sprøyterom så vi kan ta en "friskmelding" i pausa
                              • Berre må gå! Skremmer ungjenter bort fra tribunen.
                              • Ny sponsor må inn. Skeidar??? Vi hakke råd til Ikea en gang!
                              • Blåkors må inn på banen! Kanke gå sulten på kamp. Suppekjøkken må til.
                              • Bytt farger på sidelinja. Får så jævelig lyst på en "justering" at jeg ikke klarer å følge med på kampen.

                              Ps: Dette hører vel kanskje mest hjemme i den lattervekkende vålerengatråden? Flytt i tilfellet.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                Ærlig talt er klanen mer ufrivillig morsom enn noe vi klarer å finne på her inne. Til syvende og sist tror jeg vif overtok forumet og klikkene slik at færrest mulig besøkende skal være fristet til å besøke vpn og se nivået apene ligger på.

                                Kommentar

                                • KEBABavSVIN
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 594

                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Vi trenger noe å le av før denne kampen. Derfor har jeg fremskaffet klanens tiltak for å begrense tilskuerflukten fra Ullevaal Stadion:
                                  • Aktiv markedsføring
                                  Det bør investeres i orntlige pr rådgivere. På samme måten som de har lurt deg til å tro at det er kult å drikke bondedrikken kaffe med melk når man setter et italiensk navn på den, må de og klare å overbevise 3-4% av Oslo’s befolkning at det er kult å gå på VIF kamp.
                                  Og ja, dette er hentet fra kilden bare den vise kan drikke fra. Ytterligere kommentarer dukker opp npr jeg er ferdig med å grine av latter....
                                  "Burde være mulig å lure 3-4% av Oslo til å tro at det er kult å gå på VIF-kamp".:lol:
                                  Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                  Kommentar

                                  • Spntneous
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 1990

                                    Kansje vi bør tenkte på og skafe oss noen skikeklig orntlige pr rådgivere vi åsså?
                                    Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                                    Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      Martine tvilsom på søndag:

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Hafslund (æsj) tribunen (på den siden billettsalget er).
                                        Hasjlund, hva er det? -Har jeg forlengst sagt opp abonementet hos...
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                                          "Burde være mulig å lure 3-4% av Oslo til å tro at det er kult å gå på VIF-kamp".:lol:
                                          Vif's evige dilemma er vel at jo flere rapende fettnakker, håpløse sosialtilfeller og narkisser fra klanen som kommer, desto færre vanlige tilskuere (den store mengden) kan/ønsker assosiere seg med laget. Og dermed blir den store mengden av Oslo-publikummet borte fra Vålerenga-kamp, og forblir hjemme.

                                          Fint for klubber som LSK, Lyn, Skeid og Stabæk, som automatisk får et mye større grunnlag å rekruttere fra.
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎