Sesongavslutningen i Neglebiterligaen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1073

    #81
    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Rykke ned på Fosshaugane Campus i øsende regnvær. Hørtes deilig ut!
    Kan fort bli en realitet. Det regner ofte i Sogndal og LSK er ufattelig ræva om dagen.

    Kommentar

    • Canário
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1471

      #82
      Sarpsborg har kanskje den beste spissduoen og det høyeste toppnivået i Adeccoligaen. En kamp passer dem trolig best, og eliteserielaget dårligst. Med seier mot Brann blir det ikke oss, ettersom Aafk aldri verden slår RBK borte og FFK og Godset vinner samtidig. Men vi er rett og slett nødt til å slå Brann. Irriterer meg mer og mer over tapet i Fredrikstad og seieren til Start mot RBK. Hadde de to kampene endt med uavgjort og RBK-seier hadde det sett lysere ut, men ingenting er med oss i år. Men tross alt så det verre ut før samme runde i fjor.

      Kommentar

      • vollafugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 978

        #83
        Her var det mye pessimisme, noe som er helt naturlig med tanke på hvor mye som står på spill. Dersom man likevel prøver å se litt realistisk på det tror jeg at sannsynligheten for en ny sesong i tippeligaen er relativt mye større enn at det blir nedrykk.

        Jeg vil anslå at sannsynligheten for å havne på den utsatte kvalikkplassen er omtrent 25%. Dersom det skulle skje, bør sjansen for å overleve kvalikken være ca. 50/50.

        vollafugl - som for tiden leder tippekonkurransen 2009.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13271

          #84
          Opprinnelig skrevet av vollafugl
          vollafugl - som for tiden leder tippekonkurransen 2009.
          Ikke glem at Mr. Jordbakke, som på løpende bånd sanker inn 1. plasser i Nasjonale Tabelltipskonkurranser, har gått i indre eksil.

          Kommentar

          • Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

            #85
            Opprinnelig skrevet av vollafugl
            Her var det mye pessimisme, noe som er helt naturlig med tanke på hvor mye som står på spill. Dersom man likevel prøver å se litt realistisk på det tror jeg at sannsynligheten for en ny sesong i tippeligaen er relativt mye større enn at det blir nedrykk.

            Jeg vil anslå at sannsynligheten for å havne på den utsatte kvalikkplassen er omtrent 25%. Dersom det skulle skje, bør sjansen for å overleve kvalikken være ca. 50/50.

            vollafugl - som for tiden leder tippekonkurransen 2009.
            hehe, stortipper'n

            Vil heller anslå sannsynligheten for å overleve til nærmere 99%! Gir 20% sjans for kvalikplass, og 95% for å klare en evt kvalik. 0,2 * 0,05 = 0,01 altså 1 prooooosents sjans for nedrykkine.

            Kommentar

            • 007

              #86
              Sitter her og er jævlig nervøs.
              Dette er nesten like jævlig som i fjor.
              Men bare nesten.
              Vi kan klare å ro i land dette selv.

              Sitter å tester forskjellige resultater i to "EliteserieTabellKalkulatorer" samtidig:
              Sunnmørsposten holder til i Ålesund og er regionavis for Nordvestlandet. Oppdaterte nyheter og grundig, engasjerende journalistikk. Ble grunnlagt i 1882.

              Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!

              Har prøvd de fleste resultater, men vi kan avgjøre dette selv.

              Vi MÅ slå Brann, så bør det gå!

              ALLE menn/kvinner/barn/etc. til Åråsen på søndag!!

              Dette skal vi helt klart vinne, men det fordrer like stort engasjement og lydstyrke som mot RBK i tilsvarende match i fjor av ALLE på stadion!

              Jeg har trua, har du?

              Kommentar

              • vollafugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 978

                #87
                Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella

                ...95% for å klare en evt kvalik.
                Med tanke på at lag nr. 14 i Eliteserien først må ut i hjemmekamp mot lag nr. 5 i Adecco, og først deretter (eventuelt) møte vinneren av adecco-lag nr. 3 og 4 over to kamper, er nok det for optimistisk.

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  #88
                  Begynner allerede nå å bli nervøs for de to forestående kampene...
                  men prøver å se rasjonelt på det...er mest sannsynligvis noen i drammen og noen i fredrikstad som svetter litt de også og vil bli preget av dette i kampen til søndag. For ikke å nevne at det er noen siddiser som vil kvitte seg helt med nedrykkspøkelset ved å slå drammenserne på marienlyst...Og RBK legger seg ikke ned for Aafk med det første...
                  Så jeg tror vi klarer oss med ett nødskrik...men det betinger at vi legger all hjerte og sjel i brann kampen og vinner! i verste tilfelle uavgjort så vi får ett poeng. Forhåpentligvis vil sølvkampen være avgjort før siste kamp og da har ikke molde noe å spille for som kan gjøre sakene litt lettere for oss...
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av vollafugl
                    Dersom det skulle skje, bør sjansen for å overleve kvalikken være ca. 50/50.
                    Støtter den vurderingen. Gir oss 70 % sjanse for å vinne den første hjemmekampen og 70 % for å vinne finalen over to kamper.

                    Kommentar

                    • KEBABavSVIN
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 594

                      #90
                      Tre poeng til syvendeplassen, dette ordner seg.
                      Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #91
                        Vil bare minne om at vi har vært i lignende sitvasjoner tidligere. Når vi trenger det som mest kommer gutta til å vise hjerte og sjel å sikre plassen.

                        Brann blir sendt hjem i skam! LSK rykker aldri ned!

                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • christoffer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 326

                          #92
                          Takk Kjell, det trengte jeg..

                          Kommentar

                          • rulfi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2007
                            • 982

                            #93
                            Følerm eg langt fra sikker og har selv begynt å forberede meg på Alta borte neste år, så blir det gledelig om jeg slipper den turen.

                            Likevel er jeg langt fra så negative som mange her er.
                            Molde får tilbake Thioune som hadde karantene, han er bnok spillesugen, samtidig som jeg ser for meg at Molde gjøre alt de kan for å slå FFK da de tar sølvet i tippeligaen med seier. De har vel 11 plussmål mer enn Stabæk, og vil ved seier i neste runde ha tatt sølvet.
                            Mot oss kan de da fort ha tankene i cupfinalen, så å ha Molde borte i siste trenger ikke være verdens undergang.

                            Selv håper jeg vi bare gjøre det enkelt og knuser Brann til søndag, mens noen av de andre lagene roter bort poeng, og at saken da blir biff.

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Vil bare minne om at vi har vært i lignende sitvasjoner tidligere. Når vi trenger det som mest kommer gutta til å vise hjerte og sjel å sikre plassen.

                              Brann blir sendt hjem i skam! LSK rykker aldri ned!

                              Der fikk jeg litt trua igjen. Hadde helt glemt hvor deilig det var!!

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Vil bare minne om at vi har vært i lignende sitvasjoner tidligere. Når vi trenger det som mest kommer gutta til å vise hjerte og sjel å sikre plassen.

                                Brann blir sendt hjem i skam! LSK rykker aldri ned!

                                [youtube]snip[youtube]
                                Har fortsatt den kampen liggende på PC'n trur jeg skal lete den fram å se/høre noen jubelscener igjen. Får klumpen i halsen med en gang!
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • El Caco
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2009
                                  • 2286

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Vil bare minne om at vi har vært i lignende sitvasjoner tidligere. Når vi trenger det som mest kommer gutta til å vise hjerte og sjel å sikre plassen.

                                  Brann blir sendt hjem i skam! LSK rykker aldri ned!


                                  Glemt en scoring? Occean putta vel til 4-2 ? Mulig det var meningen å ikke ha den med, men uansett!
                                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                  Kommentar

                                  • KEBABavSVIN
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 594

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Xavi
                                    Har fortsatt den kampen liggende på PC'n trur jeg skal lete den fram å se/høre noen jubelscener igjen. Får klumpen i halsen med en gang!
                                    Kunne du fått slengt opp øyeblikket rundt scoringa til Arild på Youtube?
                                    Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Ikke hvis AaFK, Godset og FFK vinner sine kamper.
                                      Det er faktisk helt avgjørende at Aalesund ikke vinner, om Fredrikstad og Strømsgodset vinner betyr ingenting. Vinner LSK og Aalesund spiller uavgjort eller taper mot trøndera, spiller vi Tippeligaen også i 2010.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        #99
                                        Kjenner pungen stivner og håra på hele kroppen reiser seg, faen så deilig det der var. Nå er det bare å håpe at det samme skjer til Søndag:=)

                                        Fy faen jeg gleder meg:=)

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Liker ikke denne sangen..Its time too say goodbye.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎