LSK-Nybergsund/Trysil 15.1.10 kl 1430

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stian
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2004
    • 156

    #21
    Opprinnelig skrevet av McGuffy
    Hvordan blir det med LSK-TV/TV2 Sumo? Blir det overføring?
    LSK.no sier at de etterhvert skulle prøve å få til å få vist treningskampene på lsk tv, men tror ikke dette er klart allerede. men håper de er det
    stian;);)

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #22
      Opprinnelig skrevet av KrisB
      -Fredag starter treningskampene med oppgjør mot Nybergsund i LSK-hallen. hvem er aktuelle på kantene i den kampen?
      -Vi har Kristoffer Tokstad, Mathis Bolly og Khaled Mouelhi i tillegg til Ringstad. Vi får se hvem av dem vi bestemmer oss for, sier Berg
      Herlig at Mouelhi er aktuell som kantspiller! Nå må det bli slutt på at Berg bruker spillere på plasser de overhode ikke fungerer på.

      Kommentar

      • Yellow-not-jella
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2009
        • 1606

        #23
        Opprinnelig skrevet av Emil B
        Herlig at Mouelhi er aktuell som kantspiller! Nå må det bli slutt på at Berg bruker spillere på plasser de overhode ikke fungerer på.
        hehe, han ser malplassert ut på venstre ja. Gjorde vel jobben sin borte mot Odd kanskje, med sedvanlige rundturer for å få den på godfoten. Heller ikke som den offensive (om han i det hele tatt hadde den rollen) av de to sentralt fungerte det i fjor, f.eks borte mot FFK.

        Derimot løste han høyresida på en glimrende måte borte mot vif og hjemme mot sif/stabæk. Da er det å komme i posisjon for legg så langt fram i banen som han tør. Det er ikke alltid så langt...

        I tillegg kan nevnes godt samarbeid og forståelse med ett stk framrusende Ess.

        Kommentar

        • sparwasser
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3185

          #24
          I følge papir-RB spares Pål Steffen Andresen, Bjørn Bergmann Sigurdarsson og Marius Johnsen: "spiller neppe før LSK kommer til La Manga, men alle er friske i følge LSKs fysiske trener"

          I tillegg til disse tre vil heller ikke Arild Sundgot (strekk i låret) spille kampen mot Nybergsund.

          André Hansen, problemer med en lyske, og Stian Ringstad, "dro på seg en liten skade under styrketreninga mandag", er begge usikre.

          Piero Minoretti kan i følge Henning Berg være aktuell for et innhopp i kampen mot Nybergsund.

          Kommentar

          • stian
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2004
            • 156

            #25
            Opprinnelig skrevet av stian
            LSK.no sier at de etterhvert skulle prøve å få til å få vist treningskampene på lsk tv, men tror ikke dette er klart allerede. men håper de er det
            Ser ut som dette er klart til treningskampen på fredag
            stian;);)

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              #26
              Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Hvordan blir det med LSK-TV/TV2 Sumo? Blir det overføring?
              Ja. Overføring blir det.

              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                #27
                Noen som har noe som kan ligne på en sannsynlig lagoppstilling til kampen?

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Roll75
                  Noen som har noe som kan ligne på en sannsynlig lagoppstilling til kampen?
                  Logi
                  Essediri - Pedersen - Kippe - Eriksen
                  Kiko - Søgård - Nosa - Bolly
                  Occean
                  Edwin

                  Rimelig sikker på at det er oppstillinga etter å ha vært en tur innom treninga i dag.

                  Kommentar

                  • Roll75
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2007
                    • 834

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Logi

                    Essediri - Pedersen - Kippe - Eriksen
                    Kiko - Søgård - Nosa - Bolly
                    Occean
                    Edwin

                    Rimelig sikker på at det er oppstillinga etter å ha vært en tur innom treninga i dag.
                    Takk!

                    Er det grunn til å tro at Occean kan blomstre opp litt i år, eller blir han valgt her i mangel av noe bedre?

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Roll75
                      Takk!

                      Er det grunn til å tro at Occean kan blomstre opp litt i år, eller blir han valgt her i mangel av noe bedre?
                      Om Bergmann hadde vært klar tror jeg Occean hadde blitt valgt fremfor Edwin som spydspiss. Tror han er førstevalget på den fremste spissplassen for øyeblikket. Men akkurat i denne kampen er jo Bergmann og Sundgot ute, så valget her sier ikke så mye.

                      Ser uansett ikke for meg et stort gjennombrudd. Tipper vi signerer Ujah eller lignende som sender Occean bak i køen. Syntes også Occean så bra ut forrige vinter. Han putter nok noen mål i år om vi ikke henter nye spillere. Putta på treninga i dag.

                      Kommentar

                      • Jesse Livermore
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Nov 2009
                        • 93

                        #31
                        Ingen grunn til å sette Occean bak Edwin i lagoppstillingen. I perioder i fjor lå Sundgot veldig dypt og man kunne kalle det en 4-4-1-1, men vi spiller absolutt 4-4-2. Og om du absolutt vil definere en av spissene som møtende, har du valgt feil mann. Det er Edwin som møter mest av de to når de spiller sammen. For eksempel i det mye brukte trekket der Kippe slår opp langs bakken til Edwin, som legger igjen til en rettvendt Nosa.

                        Kan ikke skjønne annet enn at den rette måten å sette opp morgendagens lag er denne:

                        Eddie-Ollie
                        Bolly-Nosa-Espen-Kiko
                        LKE-Kippe-Steinar-Karim
                        Logi

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #32
                          Er spent på denne kampen. Selv om det er tidlig, og enkelte spillere ikke er med, så vil vi nok få en god pekepinn om det er framgang å spore. Dessuten er det jo ikke mer enn to måneder til seriestart.
                          Jeg forventer i alle fall høy intensitet, langt flere initiativ/mer beveglighet fra spillere som ikke har ballen og hurtigere pasningsspill.
                          To måneder og to uker har gått siden den pinlige sesongavslutningen i Molde. Det er lang tid, og jeg ser fram til å se forbedringene..
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Jesse Livermore
                            Ingen grunn til å sette Occean bak Edwin i lagoppstillingen. I perioder i fjor lå Sundgot veldig dypt og man kunne kalle det en 4-4-1-1, men vi spiller absolutt 4-4-2. Og om du absolutt vil definere en av spissene som møtende, har du valgt feil mann. Det er Edwin som møter mest av de to når de spiller sammen. For eksempel i det mye brukte trekket der Kippe slår opp langs bakken til Edwin, som legger igjen til en rettvendt Nosa.

                            Min oppfatning er at Occean ligger lavere i banen når de to spiller sammen. Edwin trekker mye ut mot kantene for å motta ball, uansett hvem han spiller med.

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              Min oppfatning er at Occean ligger lavere i banen når de to spiller sammen. Edwin trekker mye ut mot kantene for å motta ball, uansett hvem han spiller med.
                              nja... synes nå ollie lå veldig høyt i alle kamper ifjor. Men mulig du har et point.

                              Uansett ingen grunn til å tro på samba-fotball i denne kampen. Tålmodighet, og bygge stein-på-stein er mitt motto (og håp).

                              Kommentar

                              • El Caco
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2009
                                • 2286

                                #35
                                lukter 4-1 seier lang vei !!
                                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                Kommentar

                                • sten
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2005
                                  • 873

                                  #36
                                  Håper på noe kampoppdatering ettersom jeg sitter på jobb.La oss håpe detter blir en kamp med mye positive svar,men regner det er mange "bedrevitere"her som ser "alle" feil trenere og spillere gjør og innlegg om att vi kommer til å rykke rett ned.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #37
                                    Blir svært overraska om dette blir en målrik affære, tipper en svært sjansefatig kamp der det toppen scores to mål.

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      #38
                                      Håper LSK er såpass revansjesugne at de kjører på det de kan..
                                      Alle ledd har mye å bevise i forhold til en begredelig sesong sist!!!

                                      Kommentar

                                      • morrari
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Nov 2006
                                        • 58

                                        #39
                                        Jeg har satt penger på seier så nå må dem levere! Jada, veldig smart...

                                        Kommentar

                                        • ragnarrock
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 937

                                          #40


                                          LSKs startellever (4-4-2): Stefan Logi Magnusson - Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen - Khaled Mouelhi, Espen Søgård, Hassane Dosso, Mathis Bolly - Olivier Occean, Edwin Eziyodawe

                                          Benken: André Fjeldstad (juniorstallen), Ruben Gabrielsen, Kristoffer Tokstad, Nosa Igiebor, Fredrik Gulbrandsen, Marius Amundsen (juniorstallen)


                                          Dosse i startopstillingen istedet for Nosa har jeg blitt lurt? har jeg lest feil? Har ikke Berg gått ut og sagt at vi satser på å putte masse mål? Er det feil av meg å tolke det som; vi skal toppe laget?
                                          Eller har Dosso blitt såpass god iløpet av to treningsuker?

                                          Skal prøve å oppdatere litt her etterhvert, håper flere tar på seg samme ansvar ettersom at jeg sliter med et bedriten nettverk..

                                          Ps. gleder meg som en unge på julaften, ikke sunt å være SÅ ivrig før en treningskamp i januar..
                                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                          -RagnarRock-

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎