LSK-Nybergsund/Trysil 15.1.10 kl 1430

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

    #81
    søgård spilte til godkjent han. bidro lite offensivt synes jeg, virket mere spennende for laget å lempe ballen fra Kippe og håpe at ocean snappet den opp.

    en ting til med tanke på dette at unggutta ikke får ballen så mye når de står ute på kantene..... jeg syntes det etterhvert førte til dårlig bevegelse uten ball, frister vel lite å løpe som en gal for å stille seg i posisjon hvis ingen sender deg ballen... ond sirkel dette. håper det er noe Henning tar tak i!
    så nok av det ifjor at nosa og edwin kun ville spille med hverandre isteden for å ha fokus på at laget putta....
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #82
      Opprinnelig skrevet av ragnarrock
      virket mere spennende for laget å lempe ballen fra Kippe og håpe at ocean snappet den opp.
      Ärlig talt. Kippe hadde jo så vidt ballen i dag. Langpasningene var det andre herremenn som sto for. Dog synes jeg langballfrekvensen var veldig lav, datoen tatt i betraktning. Synes vi holdt ballen bra i laget og mye langs bakken, samtidig som vi viste frem småpent passningsspill og kombinasjoner til tider. Selvfölgelig må vi heve oss til sesongstart, men dette var en godt gjennomfört kamp. Hvor mange treningskamper i Januar er egentlig fyrverkeri og super underholdning? Det så mye bedre ut i dag enn i fjor og året för, ihvertfall om man er bekymret for langballer.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7029

        #83
        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Var Søgård så usynlig som man får inntrykk av fra oppsummeringene her? Ingen nevner ham jo!
        Jeg syntes ikke Søgård utmerket seg. Ok uttelling på det fysiske og duellspillet, men ballbehandlingen er ikke stort å snakke om. Jeg vil helst se Dosso eller Kiko sentralt sammen med Nosa.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #84
          Jeg så ikke det første kvarteret, og ikke det siste.
          Men resten så jeg, og det var SKUFFENDE!
          Først og fremst fordi ingen av de fire på midtbanen evnet å ufordre og passere en motstander med ballen i beina nesten en eneste gang.
          Resultatet ble derfor veldig mange lange pasninger opp mot et spisspar med ryggen mot mål. Ufarlig.
          Dette laget er i øyeblikket skrikende avhengig av Nosa, som kan gjøre noe uventet med ballen i beina.
          Med samme nivå mot Strømmen neste uke, så får vi bank.
          Men jeg tar som sagt forbehold om at ting var grisebra det første og siste kvarteret...

          Sånn: Da har jeg levert en januarkommentar som forventet..
          Last edited by gamle-perta; 15.01.2010, 21:54.
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #85
            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
            Med samme nivå mot Strømmen neste uke, så får vi bank.
            Men jeg tar som sagt forbehold om at ting var grisebra det første og siste kvarteret...

            Sånn: Da har jeg levert en januarkommentar som forventet..
            Det er jo klasseforskjell på Strømmen og Nybergsund, kan ikke leve lenge på en 3-0 seier som aldri var truet.

            Så får vi i dag trøste oss med at vi ikke holder med Viking som bare spilte uavgjort mot Randaberg. De rykker ned i år!
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #86
              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Jeg så ikke det første kvarteret, og ikke det siste.
              Men resten så jeg, og det var SKUFFENDE!
              Først og fremst fordi ingen av de fire på midtbanen evnet å ufordre og passere en motstander med ballen i beina nesten en eneste gang.
              Resultatet ble derfor veldig mange lange pasninger opp mot et spisspar med ryggen mot mål. Ufarlig.
              Dette laget er i øyeblikket skrikende avhengig av Nosa, som kan gjøre noe uventet med ballen i beina.
              Med samme nivå mot Strømmen neste uke, så får vi bank.
              Men jeg tar som sagt forbehold om at ting var grisebra det første og siste kvarteret...

              Sånn: Da har jeg levert en januarkommentar som forventet..
              Det første kvarteret var jo helt klart det beste... Så da gikk du glipp av noe! Det siste kvarteret var vel av det bedre det også....!!
              Men ærlig talt, å si det er skuffende å vinne lett 3-0, kunne fort blitt både 4 og 5, kan ikke i mine øyne bli skuffende.

              Kommentar

              • WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 959

                #87
                Har det stått noen sted hvorfor ikke Nosa spilte? Han sto jo sammen med Tokstad, Gabrielsen og Mini Bukken og skøyt på mål i pausen.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7029

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av WAK
                  Har det stått noen sted hvorfor ikke Nosa spilte? Han sto jo sammen med Tokstad, Gabrielsen og Mini Bukken og skøyt på mål i pausen.
                  Mageproblemer, i følge en jeg overhørte.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5093

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Mageproblemer, i følge en jeg overhørte.
                    Forvent et titalls innlegg om kosthold, afrikanske matvaner og kebabmas i kostholdstråden.
                    Last edited by McGuffy; 15.01.2010, 22:52.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Mageproblemer, i følge en jeg overhørte.
                      Feil han møtte opp forseint til spillermøte. Han hadde sett på klokka som er på veggen på Lillestrøm kirke og den går vel riktig bare 2 ganger i døgnet.Det var årsaken ingen ting annet.

                      Kommentar

                      • Emil B
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 5921

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Feil han møtte opp forseint til spillermøte. Han hadde sett på klokka som er på veggen på Lillestrøm kirke og den går vel riktig bare 2 ganger i døgnet.Det var årsaken ingen ting annet.
                        Helt herlig hvis det stemmer! Fantastisk bra gjort!

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2504

                          #92
                          Lars Kristian Eriksen spilte i drakt nummer 5 - uten påtrykt navn.
                          I fjor hadde han nummer 3, som han fortsatt står med på lsk.no. Den siste med nummer 5 var vel Bjørkøy.
                          Jeg vet ikke om det betyr at Eriksen skal bytte nummer, eller om drakta hans var til vask, men de som har ambisjoner om å komme høyt i LSK-quizer bør følge med.

                          Kommentar

                          • Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                            Lars Kristian Eriksen spilte i drakt nummer 5 - uten påtrykt navn.
                            I fjor hadde han nummer 3, som han fortsatt står med på lsk.no. Den siste med nummer 5 var vel Bjørkøy.
                            Jeg vet ikke om det betyr at Eriksen skal bytte nummer, eller om drakta hans var til vask, men de som har ambisjoner om å komme høyt i LSK-quizer bør følge med.
                            Håper det er spillere som velger å bruke drakt nummer 77, 66, 44, i år! Er så fett!!!!

                            Kommentar

                            • okb
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2377

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                              Lars Kristian Eriksen spilte i drakt nummer 5 - uten påtrykt navn.
                              I fjor hadde han nummer 3, som han fortsatt står med på lsk.no. Den siste med nummer 5 var vel Bjørkøy.
                              Jeg vet ikke om det betyr at Eriksen skal bytte nummer, eller om drakta hans var til vask, men de som har ambisjoner om å komme høyt i LSK-quizer bør følge med.
                              Eriksen byttet drakt underveis i den første omgangen. Den han startet med hadde nummer 3 på ryggen.
                              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                              Kommentar

                              • gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Det første kvarteret var jo helt klart det beste... Så da gikk du glipp av noe! Det siste kvarteret var vel av det bedre det også....!!
                                Men ærlig talt, å si det er skuffende å vinne lett 3-0, kunne fort blitt både 4 og 5, kan ikke i mine øyne bli skuffende.
                                Ja, la oss lulle oss inn i samme forestilling som i fjor. "Det er lenge til seriestart, og når alvoret begynner så vil vi være mye bedre"...
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                  Ja, la oss lulle oss inn i samme forestilling som i fjor. "Det er lenge til seriestart, og når alvoret begynner så vil vi være mye bedre"...
                                  Sure meldinger etter en overlegen 3-0 på hjemmebane i januar er mildt sagt helt på trynet hvertfall...

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Sure meldinger etter en overlegen 3-0 på hjemmebane i januar er mildt sagt helt på trynet hvertfall...
                                    Perta er allerede nervøs for tap mot Stømmen. Derfor sier han at 3-0 er dårlig så han kan glede seg ekstra over 4-1 mot Strømmen

                                    Kommentar

                                    • gamle-perta
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2418

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Sure meldinger etter en overlegen 3-0 på hjemmebane i januar er mildt sagt helt på trynet hvertfall...
                                      Ok, så da skal vi slutte å diskutere om LSK blir bedre eller dårligere enn i fjor?
                                      Jeg ble litt skremt av det jeg så, og jeg ble litt skremt av det jeg leste av reaksjoner etterpå. F eks at treneren var "godt fornøyd".
                                      Stusser også litt når Hening Berg skriver i bloggen sin at han har stor tro på Kiko som kantspiller. "Han er ennå ingen dribler", skriver Berg blant annet. Betyr dette at han tror han kan lære en spiller på 29 år (fyller det i februar) å bli en dribler? Eller mener han at vi kan bruke spillere på kanten som ikke kan drible?
                                      Slike ting gjør at et nervevrak som meg blir enda mer nervøs foran sesongen som kommer. Og da kan enkelte velge å tolke det som sure oppstøt, andre kan tolke det som at jeg ivaretar imaget som forumets mest negative og noen kan forhåpentligvis innrømme at jeg kanskje har et poeng i ny og ned...
                                      Mvh
                                      Gammer´n (Per T)

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7029

                                        #99
                                        Pust med magen, Per. Det var uspektakulært, rett nok, men solid, og vi hadde ikke med Nosa. Dette går seg til.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                          andre kan tolke det som at jeg ivaretar imaget som forumets mest negative
                                          Du har vel fortsatt et stykke igjen til en herremann bosatt i Oslo

                                          Og du er ikke alene om å være skeptisk etter fredagens forestiling.
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎