LSK-Nybergsund/Trysil 15.1.10 kl 1430

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Opprinnelig skrevet av Emil B
    Håper det er spillere som velger å bruke drakt nummer 77, 66, 44, i år! Er så fett!!!!
    Håper vi får en spiller som tar drakt nr 10 jeg ,resten driter jeg i.

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      Opprinnelig skrevet av Emil B
      Håper det er spillere som velger å bruke drakt nummer 77, 66, 44, i år! Er så fett!!!!
      Gå og se hockey i stedet...

      Nei til faste nummer! Ja til draktnummer 1-11 i startoppstillingen HVER gang!
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2864

        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Håper vi får en spiller som tar drakt nr 10 jeg ,resten driter jeg i.
        Nosa er vel god nok til å ikle seg den drakta. Han er etter min mening den beste midtbanespilleren i landet. I år kommer han til å være skremmende god!
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          Ok, så da skal vi slutte å diskutere om LSK blir bedre eller dårligere enn i fjor?
          Jeg ble litt skremt av det jeg så, og jeg ble litt skremt av det jeg leste av reaksjoner etterpå. F eks at treneren var "godt fornøyd".
          Stusser også litt når Hening Berg skriver i bloggen sin at han har stor tro på Kiko som kantspiller. "Han er ennå ingen dribler", skriver Berg blant annet. Betyr dette at han tror han kan lære en spiller på 29 år (fyller det i februar) å bli en dribler? Eller mener han at vi kan bruke spillere på kanten som ikke kan drible?
          Slike ting gjør at et nervevrak som meg blir enda mer nervøs foran sesongen som kommer. Og da kan enkelte velge å tolke det som sure oppstøt, andre kan tolke det som at jeg ivaretar imaget som forumets mest negative og noen kan forhåpentligvis innrømme at jeg kanskje har et poeng i ny og ned...
          Du så jo ikke mer enn halve kampen..
          Klubben har vist seg fra tidenes dårligste side gjennom de siste 2 år og vi er ett bunnlag.. I forhold til det syntes jeg dette var en mye bedre start enn de siste 2 år!!

          NB! Desuten så syntes ikke jeg det er riktig å "slå" noen som ligger nede.. La HB og resten av troppen få en sjanse, så kan vi støtte dem alt vi kan på veien. Så får vi heller se hvordan det går mot Strømmen og de andre kampene som kommer på løpende bånd nå, gjøre opp status etter en kamp lukter svidd!!

          Kommentar

          • Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

            Husk at det er helt andre krav som rår den kommende sesongen. Litt klaging må're værra. Dosso og Søgg er vel en "poor" kombinasjon. Der er kruttet temmelig vått. Og Bolly får heretter imponere fra innbytterposisjon. Edwin må i tillegg strammes opp. Men alikevel mye positivt ja!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎