LSK-Nybergsund/Trysil 15.1.10 kl 1430

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #61
    Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
    Virker som om Ollie har glemt å trene på offside-regelen, også denne vinteren.
    4 offside på ham i förste omgang tror jeg.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Kimito
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 2600

      #62
      Opprinnelig skrevet av holmiz
      Mouheli er ingen ving, og det viser han i dag også. Han er en god fotballspiller med et godt hodet, men ingen ving!

      Forøvrig, vi trenger vinger, jeg gjentar klassiske vinger med gode innlegg!
      Hm...jeg satt og tenkte at Mouelhi ikke vil være en håpløs høyrekant dersom han fortsetter slik. Aggressiv, klok og med noen harde og lovende innlegg. Hadde han bare lært seg å bruke innleggsfinte innimellom (ikke et vanskelig stunt), kunne han virkelig ha fått Mg.
      Ferdigskåra

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #63
        Opprinnelig skrevet av andersmm
        Kippe har ikke deltatt mye i spillet. Blir et par langballer på Occean i ny og ne, men det går ganske mye langs bakken. Pent passningsspill og fine kombinasjoner fra tid til annen. Godkjent försteomgang, datoen tatt i betraktning.
        Er vi dominerende i banespillet? Yter Nybergsund kvalifisert motstand?

        Kommentar

        • Gjest

          #64
          1.omgang

          Etter en grei 1. omgang kan jeg meddele følgende, ut i fra mitt syn:
          Logi - satt på få prøver. Kun en gang, hvor han redder fint en markkryper til for seg. Raskt nede og avverger.
          Karim - mye delaktig i spillet. Blant annet assisten til Occean fra corner. Varierer en del. Har et par feilpasninger, men er som nevnt veldig delaktig. Så postiv omgang.
          Steinar - er trygg som få. Men første halvtimen slår han konsekvent langt og unøyaktig. Så ødelegger mye av det oppbyggende spillet. Avslutter de siste minuttene med å slå noen korte sikre pasninger. Håper han fortsetter med det i 2. omgang.
          Kippe - vinner det som er av dueller og ikke noe å si på hans innsats.
          LKE - usynlig.
          Khaled - god 1. omgang. Sikker med ballen, og oser trygghet. Utgjør en god høyreside i samarbeid med Karim.
          Espen - vinner få dueller, litt for sein. Men kjemper det han greier på midten uten at det blir så mye ut av det.
          Dosso - veldig variabel. Har et par svake pasninger. Men takler også fint på midtbanen og slår en gjennombruddspasning til Edwin som han scorer på. Skal ikke heve seg mye i 2. omgang for å ha gjennomført en god kamp.
          Bolly - svak. Er omtrent usynlig. Fikk vel ballen tre ganger. Mistan enkelt et par av dem. Siste en god avslutning, som blir en dobbeltsjangse.
          Occean - begynner så bra som det går ann med å heade inn corner fra Karim. Ellers får han en del baller fra sentralt i banen som han forsøker å heade videre, med variabel suksess. Ikke mye delaktig ellers.
          Edwin - prøver en del. Mest lite vellykket. Fint løp som resulterte i scoring. Skulle hatt straffe. Er et uromoment.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #65
            Digger stilen til sundets keeper. Topplue i innendörskamp.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #66
              Meterdobbel
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • Mauer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 270

                #67
                Opprinnelig skrevet av andersmm
                Meterdobbel
                Kan han motbevise alle kritikerne og slå tilbake i år? Ikke utenkelig

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Mauer
                  Kan han motbevise alle kritikerne og slå tilbake i år? Ikke utenkelig
                  I så fall tar jeg på meg kegleformet hatt og stiller meg i hjörnet.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13244

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Mauer
                    Kan han motbevise alle kritikerne og slå tilbake i år? Ikke utenkelig
                    Kritikerne har ikke bevist noe som helst, så han har ingenting å motbevise. Skadefri putter han tosifra i år, det er opp til resten av laget (og esset) hvor mange det blir.

                    Kommentar

                    • Mauer
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2007
                      • 270

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Kritikerne har ikke bevist noe som helst, så han har ingenting å motbevise. Skadefri putter han tosifra i år, det er opp til resten av laget (og esset) hvor mange det blir.
                      Det er ihvertfall veldig mange her på forumet som har slakta hans spill og egenskaper og ønska han ut av klubben, så han kan ihvertfall motbevise veldig mange av påstandene mot han Å motbevise alle påstandene kan nok bli vanskelig, men jeg har trua på Occean. Får han mange gode døballer og innlegg i 2010 kan han fort score mange mål

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        #71
                        Ingen baklengs i dag. Sjelden kost.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • morrari
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Nov 2006
                          • 58

                          #72
                          Så lenge han holder seg i boksen er han god. Problemet har vært at han starter angrep fra midtbanen. Det har aldri funka. Bortsett fra en gang...

                          Kommentar

                          • ragnarrock
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 937

                            #73
                            noen små refleksjoner etter endt kamp...

                            vi må lære offisde regelen.
                            vi må lære å kjempe til ballen er ute av spill.
                            vi må lære at det ikke er vits å slå en pasning bare for å slå en pasning, man skal vel gjøre det for å forsøke å få til noe!
                            vi må lære at det ikke er vits å lempe ballen mot kornerflagget og håpet at noen kanskje finner den.

                            ble svakt på kantene idag gitt, men merket meg at Bolly var bra med når det gjaldt det defensive til tider, gutten tar igjen alle mann, presser de til å gi fra seg ballen, BRA!

                            Lars Kristian gjorde seg nettop til dagens helt i mine øyne, spile en god andre omgang, jobbet hard, og når man dukker opp med bandasje rundt huet siste 5 i en treningskamp vi alt har vunnet.. da vil du bevise noe, OG DET LIKER JEG!!! 14tomler og 15store tær opp til deg idag lasse!

                            Edwin må lære seg å sentre, han er jo livsfarlig med ball, men klarer aldri å skape en sjangse for noen andre.

                            Gulbrandsen må spille med noen som kan legge smarte stikkere, eller iallefall vinne ballen for han. Bergmann, Nosa, Ocean og legenden stiller alle her milvis foran Edwin.

                            Tokstad rakk vel ikke å imponere stort idag, men jeg tror enda han kommer til å bli kaptein på landslaget når han er 28.

                            Pedersen gjorde god figur i midtforsvaret, minnet meg om en våryr unghingst. hvis noen skaffer portrett av Steinar i romersk Toga og med Laurbær i gull på hodet, så kjøper jeg gjerne et kopi for å ha over peisen, flott fyr, kommer til å komme godt med iår!

                            Dosse, var mye bedre enn jeg forventet, men gjør enda mye rart, tipper vi fåår se han i flere treningskamper utover, men at Nosa er bankers så fort vi spiller kamper som er viktige.

                            Ocean viste ekstrem egenskapen sin idag. han er en tanks, han vinner dueller, klarer vi bare å få lagt inn presise pasninger, og kanskje variert spillet litt med litt nosa magic, evnt noen vinger som til tider har nok selvtillit til å forsøke selv, så blir det bra.

                            Lang vei å gå, men ser MYE bedre ut enn samme tid ifjor, tipper at et par kamper til gjør godt for selvtilliten til ung gutta våres, og da kan det begynner bli morro!

                            Nå har jeg skrevet mere enn jeg gjorde noen gang på Norsk examner når jeg gikk på skolen, så ønsker med det alle mann en god helg.

                            tvitvi
                            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                            -RagnarRock-

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Jesse Livermore
                              Ingen grunn til å sette Occean bak Edwin i lagoppstillingen. I perioder i fjor lå Sundgot veldig dypt og man kunne kalle det en 4-4-1-1, men vi spiller absolutt 4-4-2. Og om du absolutt vil definere en av spissene som møtende, har du valgt feil mann.
                              Du fikk rett i denne kampen =). Occean lå forran Edwin.

                              I etterpåklokskapens lys var det en helt naturlig bruk av spissparret ettersom det ikke ble noe bakrom å utnytte hos Nybergsund. Da var det en bedre taktikk å ha panserspissen langt fremme til å ta imot innlegg og teknikeren i rommet forran forsvaret. I kampen mot Rosenborg på Lerkendal, var det f.eks en helt annen kamp der taktikken gikk på å slå på hodet til occean så han kunne stusse den i bakrommet til Edwin.

                              Ingen av spissene la heller ned noen voldsom innsats som førsteforsvarer i dag.

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                #75
                                Synes dagens store mann var Karim Essediri. Han har virkelig blitt en klasseback, glad vi fikk fornya kontrakta hans.

                                Laget sleit en god del med at vi hadde to defensive midtbanespillere og to spisser med lav fotballforståelse. Både Edwin og Occean har veldig gode egenskaper, men store svakheter som lagspillere.

                                Likte det jeg så av Tokstad i dag selv om han ikke fikk gjort så mye, virker litt tryggere enn i fjor. Håper han tar høyrevingen i år. Tragikomisk å se han løpe i feltet mens han ropte "Edwin, Edwin, Edwin, Edwin". Har sett Tokstad på gode løp i feltet uten å få ballen litt for mange ganger. Det starta i slutten av kampen mot Lyn på Ullevål.

                                Håper kiko får muligheten sentralt etterhvert, tror han kan gjøre en like god jobb som Dosso og Søgård sentralt.

                                På venstrabacken tror jeg Ringstad kan ha muligheten etterhvert. Eriksen gjorde en ok jobb, men ikke noe mer i mine øyne.

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #76
                                  Kanskje en ørliten fremgang fra treningskampene i fjor vinter. Men jeg registrerer at laget fortsatt sliter med å spille mot "innsats-lag."
                                  Skuffende at LSK i store perioder i første omgang lar seg lure til å bli med på Nybergsund sitt spill, og at det blir veldig mange lange, og upresise, baller fra Kippe/Pedersen opp mot spissene og minimal bruk av flankene.

                                  Bedrer seg noe i andre omgang, med større bredde i spillet. Men det er veldig tydelig at det kun er én kantspiller i stallen. Og han spiller på høyre back.....

                                  Til sist et hjertesukk: er det ingen i lagledelsen som kan forklare Edwin at fotball er et LAGspill?
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7029

                                    #77
                                    3-0 over Nybergsund syntes jeg er et ok resultat. Tror ikke de kommer til å gjøre seg bort i Adecco i år, heller. Fuhre, Jackson og iblant Wallace viste mye bra for dem, og de er ikke noe møkkalag. Vi slo dem først og fremst ved å holde tempo på ballen, og det syns jeg lover godt. Pasningskvaliteten var helt ålreit i dag.

                                    Men jeg syns ikke Eziyodawe/Occean virker som en perfekt spisskonstellasjon. Edwin må snart få opp blikket og bruke medspillerne sine. I dag gikk han sur midtveis i første omgang og gikk rundt og survet i tillegg. Olivier syns jeg gjorde en helt ok jobb i dag, både med to mål og bedre avleveringer enn han har hatt for vane det siste året.

                                    Forsvaret virker stødig og bra. Stefan sto godt, unntatt en boksing i første omgang han bommet på, og Dosso spilte en meget god kamp. Bolly viser seg som en defensiv ressurs med stor arbeidskapasitet, selv om det foreløpig er variabelt i den andre enden. Likevel håper jeg han får sjansen utover vinteren, jeg ser mye bra i ham som jeg håper kan komme ut bare han får tillit og tid på seg.

                                    Alt i alt syntes jeg dette var variabelt, men solid og bra, og jeg gleder meg til fortsettelsen.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Kimito
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 2600

                                      #78
                                      Enig med trigz og synes Leif A har tatt med seg litt for pessimistiske briller til denne kampen. Bolly ble stående litt mye for seg selv, men det var ikke bare hans feil. Syntes jeg hørte Berg gi Søgård beskjed om å bruke han, men det ble med en feilpasning i Bollys retning fra da og ut omgangen.

                                      Spillerne må stole på Bolly og la han bli trygg på seg selv, men jeg savner også at han gjør seg litt mer synlig. Han blir stående litt mye på kanten å vente på at det kommer en pasning.
                                      Ferdigskåra

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #79
                                        Var Søgård så usynlig som man får inntrykk av fra oppsummeringene her? Ingen nevner ham jo!

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Var Søgård så usynlig som man får inntrykk av fra oppsummeringene her? Ingen nevner ham jo!
                                          Søgård hadde en nydelig pasning med hælen som fikk alle til å juble og Søgård selv måtte trekke på smilebåndet... Bortsett fra det var han vel den minst gode LSK spilleren i dag, selv om han ikke gjorde noen svak kamp.. Noen elendige pasninger som vanlig, men ellers løp han mye og kriget som han kan.
                                          Søgård er Søgård....

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎