Lillestrøm SK - Sandefjord, Åråsen Stadion, søndag 02. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #41
    Lurer hva Sundgot tenker, sannsynligvis at han spiller nitti minutter uansett prestasjon.

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #42
      Sandefjord har gitt opp og vi vinner fortjent, DEILIG med en etterlengtet seier og 3 poeng.
      deilig at OO får seg et mål!
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • Hexaphim
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 2756

        #43
        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Lurer hva Sundgot tenker, sannsynligvis at han spiller nitti minutter uansett prestasjon.
        Jeg tipper han tenker at "det var en fin assist!"
        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #44
          Arilds rasjonelle side ville egentlig gi ballen til Tarik, men hans store hjerte tvang ham til å gi Occean muligheten til å skaffe seg litt selvtillitt.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #45
            Ärlig talt. Jävla grinebitere dere er her inne. Arild putter ikke, men han gjör da alldeles ingen dårlig match.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #46
              Meter'n!

              Endelig noe å juble for her. Stor feiring på London Pub.

              Absolutt ingenting som tilsier at Meter'n skal være spedalsk. Fin goll og mange gode involveringer på kort tid!
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • Odinster
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2008
                • 160

                #47
                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                hahaha klasse du liksom, mølje og flaks at Bjørn fikk ballen der. avslutninga i målet må være såpass og kvalifiserer ikke til "klasse"

                Vi leder 2-0 og det er jævla bra, men jeg klarer liksom ikke å være helt fornøyd med spillemåten vår, selv om vi leder synes jeg vi spiller mye rart.
                Beklager så meget. Jeg glemte vel en der.

                Men å påstå at det kun er flaks er omtrent like drøyt. Det var mange gode prestasjoner i forkant, og goalgettere kjennetegnes ofte ved at ballen "spretter deres vei".

                Kommentar

                • KickassKlemp
                  Medlem
                  Møteplager
                  • May 2005
                  • 88

                  #48
                  Sutring

                  Vi skaper mange sjanser, slipper SF til kanskje 2, dominerer i banespillet, scorer 4 mål og tar 3 poeng. Allikevel er 4 av 5 innlegg på forumet om hvor ræva vi er, hvor håpløse byttene er osv. Prøv å gled dere litt a folkens, sånn surmaga sutring får meg i dårlig humør på en dag hvor jeg endelig har ro i sjela og er glad etter en fotballkamp. Nå løsner'e!
                  Klempern. Translation german-english: Hammer
                  Hammer: To defeat (a person, a team) resoundingly

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av KickassKlemp
                    Vi skaper mange sjanser, slipper SF til kanskje 2, dominerer i banespillet, scorer 4 mål og tar 3 poeng. Allikevel er 4 av 5 innlegg på forumet om hvor ræva vi er, hvor håpløse byttene er osv. Prøv å gled dere litt a folkens, sånn surmaga sutring får meg i dårlig humør på en dag hvor jeg endelig har ro i sjela og er glad etter en fotballkamp. Nå løsner'e!
                    Enig. Folk her inne minner mest om Kjetil Rekdal. Spiller ingen rolle om laget presterer bra, det er bare negativt piss som veller ut uansett.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av KickassKlemp
                      Vi skaper mange sjanser, slipper SF til kanskje 2, dominerer i banespillet, scorer 4 mål og tar 3 poeng. Allikevel er 4 av 5 innlegg på forumet om hvor ræva vi er, hvor håpløse byttene er osv. Prøv å gled dere litt a folkens, sånn surmaga sutring får meg i dårlig humør på en dag hvor jeg endelig har ro i sjela og er glad etter en fotballkamp. Nå løsner'e!
                      Dette er et forum og man må da få lov å ikke være fornøyd med alt hvis man vil det. jada vi vant og er jævlig glad for det, men det betyr ikke at jeg må være fornøyd med alt som skjedde utpå der.
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • Hexaphim
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 2756

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                        Dette er et forum og man må da få lov å ikke være fornøyd med alt hvis man vil det. jada vi vant og er jævlig glad for det, men det betyr ikke at jeg må være fornøyd med alt som skjedde utpå der.
                        Enkelte (ikke deg) er negative uansett, og nøler ikke med å dele det med alle. Dersom de ikke klarer å konstruere noe negativt pleier de gjerne å holde kjeft.
                        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #52
                          Jeg er dritfornøyd jeg, med defensiven! Offensivt er det haugevis å gå på og det mener jeg man må kunne få kritisere, det gjenspeiles i antall tilskuere også. Folk kommer tross alt ikke for å se innkastene. Vi møter et gjennomført ræva lag, men kampen lever godt ut i andre omgang. Vi dominerer på ingen måte banespillet før Sandfjord rett og slett gir opp. Vi lever på å være et dødball- og kontringslag.

                          Vi skaper en rekke halvsjanser, presisjonen i siste del mangler for å skape de virkelig store mulighetene og et vedvarende trykk, selv mot et lag som Sandefjord. En middels kamp der vi opplever en slags ketchupeffekt etter lang tids måltørke.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                            Enkelte (ikke deg) er negative uansett, og nøler ikke med å dele det med alle. Dersom de ikke klarer å konstruere noe negativt pleier de gjerne å holde kjeft.
                            Hvorfor ikke argumentere for det du synes er så bra da?

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2600

                              #54
                              Sutring, sutring og atter sutring, etter 4-0 på hjemmebane, i en kamp hvor Sandfjord ble avkledd. Med tanke på det som har skjedd de siste sesongene, ikke minst måten det rant inn bakover i fjor, synes jeg det er på sin plass å være en smule positiv.

                              Vi tar den andre storseieren for året (noe vi vel ikke har vært i nærheten av de siste par sesongene), vi har sluppet inn fire mål til sammen, vi mønstrer unge spillere og vi ligger rett ved den spådde sjetteplassen.
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • Oddis
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 2744

                                #55
                                Jeg mener det nesten er en prestasjon å være negativ etter 4-0. Vinner man 4-0 burde man værre fornøyd samma åssen det skjedde!
                                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                Kommentar

                                • Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2756

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Hvorfor ikke argumentere for det du synes er så bra da?
                                  Vi scorer fire mål, flere av dem fine. Vi er det desidert beste laget. Vi slipper nesten ikke til sjanser, og på de siste åtte kampene har vi sluppet inn ett mål. I forhold til å fjor er det en fantastisk snuoperasjon, som Berg skal ha masse cred for.

                                  Søk igjennom postene dine på dette forumet og se hvor mange av dem som er negative i forhold til positive. Er det virkelig ingenting å være fornøyd med i Lillestrøm om dagen? Og ja, jeg vet at det mangler noen måneder her som ligger på det nye forumet. Men jeg tipper det ligger på samme konstruktive nivå som her.
                                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                  Kommentar

                                  • MartinRE
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2008
                                    • 738

                                    #57
                                    Tar det her fordi jeg ikke gidder lage en stemningstråd for dette, men hvorfor i helvete presterte mange å pipe på BBS når han ble byttet ut? Han spilte jo dritbra og putta tilogmed
                                    "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                                    Kommentar

                                    • Hexaphim
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 2756

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av juniorkanari
                                      Tar det her fordi jeg ikke gidder lage en stemningstråd for dette, men hvorfor i helvete presterte mange å pipe på BBS når han ble byttet ut? Han spilte jo dritbra og putta tilogmed
                                      Slik jeg forstå det pep de fordi det var han som ble byttet ut.
                                      "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                      Kommentar

                                      • MartinRE
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2008
                                        • 738

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                        Slik jeg forstå det pep de fordi det var han som ble byttet ut.
                                        Åja, da var det jeg som missforstod. Men kan jo også missforstås av BBS, så syntes fortsatt dette er(og kommer alltid til å være) en uting.
                                        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av juniorkanari
                                          Tar det her fordi jeg ikke gidder lage en stemningstråd for dette, men hvorfor i helvete presterte mange å pipe på BBS når han ble byttet ut? Han spilte jo dritbra og putta tilogmed
                                          Pipingen fra felt G kom definitivt fordi Occean skulle inn for Björn. Stående applaus fra de aller fleste, vel fortjent ettersom Björn leverte nok en bra kamp. Denne gangen ikke like teknisk elegant som han pleier, men med meget bra innsats og et fint mål. Gledelig å se at Bergmann stadig starter og får spille så lenge som han gjør. Uten tvil et av de store lyspunktene i Lillestrøm om dagen, han kommer til å bli en stjerne.
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎