Lillestrøm - Vålerengen, Åråsen stadion, søn. 4. juli kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Det her er pinlig. Ikke til å tro. Fetter-Anton lag.

    LSK förer kampen med god kontroll, og ut av det blå får svina offsidemål og det som verre er. Utgjort.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Mollari
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Dec 2003
      • 135

      What doesn't kill you makes you stronger. Eneste jeg klamrer meg til. Og så hatet mot denne søpleklubben da. Husk det i morgen folkens, når en haug med tapere skal være morsomme etter dette her, angrep er det beste forsvar! Skjell dem ut etter noter!
      http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        Trenger ikke skylde på noen andre enn oss selv. Kan ikke skylde på dommeren hver gang vi taper kamper eller poeng, virker som det er gjennomgangsmelodien for mange her.
        Vi er nemlig ikke bedre.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          Opprinnelig skrevet av Mollari
          What doesn't kill you makes you stronger. Eneste jeg klamrer meg til. Og så hatet mot denne søpleklubben da. Husk det i morgen folkens, når en haug med tapere skal være morsomme etter dette her, angrep er det beste forsvar! Skjell dem ut etter noter!
          Gidder du å lage en tråd med rettingslinjer for hvordan man skal håndtere stikkere fra søppel på jobben i morgen?

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            Opprinnelig skrevet av HSft
            Gidder du å lage en tråd med rettingslinjer for hvordan man skal håndtere stikkere fra søppel på jobben i morgen?
            Tja, slå?
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2887

              Aldri følt meg så ydmyka og fysisk og psykisk nedbrutt som nå. Idag føler jeg faktisk ingen sinne. Jeg syns synd på gutta idag som rundspiller VIF fram til de FÅR et mål av linjedommer (den skal du faen meg se!!!). Etter dette går alt søplas vei. Jeg er glad Moa og Shelton ble bytta ut, eller så hadde det blitt styggere, det er jeg nesten sikker på. At nevnte Shelton scorer to i denne kampen viser bare at alt gikk søplas vei, han regelrett stinka fram til han scorte. Men jeg veit gutta revansjerer seg mot trønderpakket, jeg veit at de føler ekstrem hevnlyst nå. Detta reiser vi oss fra Fugla! Elsker det fotballlaget
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • rælingen kanaris
                Kaptein Reketråler
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 1445

                Fytti faen så jævlig patetisk det er å knekke så jævlig sammen etter et baklengsmål!! vi har fullstendig kontroll og overkjører rasshøla helt til de scorer, så knekker vi helt sammen!! Søpla har flaks, javell, men det holder ikke som unnskylding, ingenting unnskylder det her! tape 4-1 for verdens værste lag på hjemmebane finnes det faen ikke en eneste unnskylding for, samme hvor mye flaks motstander skulle ha! FAEN!!!
                Custodes
                I med og motgang

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                  Aldri følt meg så ydmyka og fysisk og psykisk nedbrutt som nå. Idag føler jeg faktisk ingen sinne. Jeg syns synd på gutta idag som rundspiller VIF fram til de FÅR et mål av linjedommer (den skal du faen meg se!!!). Etter dette går alt søplas vei. Jeg er glad Moa og Shelton ble bytta ut, eller så hadde det blitt styggere, det er jeg nesten sikker på. At nevnte Shelton scorer to i denne kampen viser bare at alt gikk søplas vei, han regelrett stinka fram til han scorte. Men jeg veit gutta revansjerer seg mot trønderpakket, jeg veit at de føler ekstrem hevnlyst nå. Detta reiser vi oss fra Fugla! Elsker det fotballlaget
                  Alt annet enn storseier og blod på drakta mot bartefaen nå er helt uakseptabelt.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Å kaste bort så mye penger og tid på dette laget går ikke lenger.... Jeg skader familien med mittbgjentagene sure humør.
                    Hadde billett mot Rosenborg- håper han 12 åringen får glede av den.
                    Nok er nok!!

                    På tide å få onkel rik til å åpne pengeboka, dette holder til 10 plass

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      OGSÅ HAR DE FLAKSEN I DAG????

                      Er du ikke vel bevart mann?? De svina der har alltid flaksen! Alltid!!! Dette hadde aldri skjedd om linjemannen hadde gjort jobben sin!
                      Hehe, joda. Jeg frykta detta på forhånd dessverre, baklengsmåla har rent inn i flere runder nå. Den såkalt samspilte forsvarsfemmeren har vært shaky lenge og det er på høy tid å gi spillere som Eriksen en pause nå. En flau opptreden mot Follo ble avløst av en ny anonym kamp i dag.

                      Og det er nå på tide å ta tak i ryggesyndromet som har preget LSK i flere sesonger! Er helt jævli å se på hvor store rom vi gir bortelaget i store perioder, de får gå opp til vår egen seksten med ball.

                      Kommentar

                      • Mollari
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Dec 2003
                        • 135

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Gidder du å lage en tråd med rettingslinjer for hvordan man skal håndtere stikkere fra søppel på jobben i morgen?
                        Svar enhver henvendelse med "bare flaks.", "flaks." og "lucky". Nynn på "Vi brenner en god gammaldags kjerke" hele dagen. Eller ta en Gro-dag.
                        http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          Ingen vits i å diskutere dommeren her. Om spillere er et par cm i offside eller ikke gjør ikke oss dårligere eller bedre. Slike marginer kan vi ikke spille på.

                          Her må vi bare prøve å ta med oss mest mulig lærdom og forbedre oss, målet mitt i år er europa neste år, det er fortsatt mulig.

                          Synes Edwin gjorde en grei figur etter at han kom inn. Ujah også. Disse bør få muligheten i neste match. Nosa herja på midten. Ringstad bør vurderes meget sterkt på venstrebacken til neste match. Synes Pedersen sov litt mye i dag og må gå litt i seg selv. Tankene i start?

                          Håper noen av ryktene om spillere inn materialiserer seg snart så vi får noen forsterkninger.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            Opprinnelig skrevet av Grusom B
                            Tja, slå?
                            Funker sikkert bra når man er lærer. Men hos meg er folka på jobben over en og en halv meter.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              Det var ikke centimetere, det var en hel meter.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2887

                                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Alt annet enn storseier og blod på drakta mot bartefaen nå er helt uakseptabelt.
                                Og jeg tror vi får det. Av en eller annen grunn føler jeg meg sikker på det.

                                Og folkens, dette er ikke dagen for å spre eder og galle på spillerne. De veit de har driti seg ut og er like skuffa som oss. Det kommer fra en som også er glad i å kritisere spillera når vi driter oss ut. Kom igjen fugla, nå reiser vi oss som faen og viser trøndera og hele Norge hvem stolte LSK er.
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  Gidder du å lage en tråd med rettingslinjer for hvordan man skal håndtere stikkere fra søppel på jobben i morgen?
                                  Her trenger man ikke vente på en ny arbeidsdag. Det ligger 28 kommentarer på FB-sida mi :-( Med unntak av en skadefro Ålesundfyr er resten engafolk. Blæh!
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

                                    Synes egentlig det er en meningsløs slakt å lese her inne. Dagens kamp beviser egentlig hvor mye marginer det er i fotball. Det er liten tvil om at vi er det klart beste laget i første omgang og også best de første 15 av den andre. Jeg synes vi spiller godt, Vålerenga skaper ikke en dritt og vi har flere gode muligheter, heading i tverrligger, et Vålerenga-bein unna et Arild styrer inn 1-0 fra 5 meter og ikke minst en stor sjanse til Bergmann som blir blokkert på 12 meter. Nosa dominerer midten totalt.

                                    Vålerenga får en klar offside-scoring godkjent og Moa hylles som en iskald avslutter. Imponerende av linjemann som har fri sikt å ikke se at Moa står en god halvmeter innafor, han må ha trodd av det var Essediri som slo pasningen. Deretter er Vålerenga riktignok uheldige som header i stolpen, men har nok en gang marginene ekstremt på sin side med et sleivspark fra Muri som banens mest bedritne spiller, Luton Shelton klarer å få en tå på. Begge disse scoringene må likevel forsvaret kritiseres for noe jeg mener har vært en svakhet hos oss i hele år, klareringene er rett og slett alt for dårlig. Ved 1-0 rygger vi ekstremt mye bakover, mens ved 2-0 kommer ikke klareringa ut av 16-metern en gang. 3-0 er rett og slett pur ræva av Kippe og Pedersen, mest Kippe som opphever offsiden, men de er sammen om å sette linja.

                                    Etter 3-0 er Vålerenga naturlig nok mer med i en periode da de får en boost mens vi mister motet. Jeg synes likevel vi avslutter kampen med stil og skaper mest. Vålerenga får nok en scoring av banens, på det tidspunktet, fortsatt mest bedritne spiller, Luton Shelton. Moro er det at Moa ble kåret til banens beste spiller av TV2-seerne etter å ha dunket inn 1-0 fra offsideposisjon umarkert fra rundt 10 meter og en scoring der han kommer helt aleine med keeper og har all verdens tid til å plassere. Bortsett fra det fikk han ikke til en drit. Jeg tipper Shelton var nummer to i kåringa.

                                    Vi må definitivt forbedre klareringsspillet vårt. Uflaksen har vært nevnt og også deler av udyktigheten. Det er åpenbart at vi er ekstremt ustabile foran kassa og vi savner sårt en trygg målgjører framme. Mot Molde scorer vi 3 mål på 3 sjanser, mot Vålerenga scorer vi 1 mål på sikkert 10 gode muligheter. Nosa har en forferdelig dårlig skuddfot, han hadde mulighet til å score 2-3 mål. Bergmann er uheldig og udyktig, Arild mye av det samme.

                                    Synes ikke vi skal grave oss ned til tross for et bedritent resultat. 1-4 er et totalt feil bilde av kampen, spillemessig, sjansemessig, cornermessig, stort sett alt av statistikk skulle tilsi at vi vant denne kampen. Det som er mest pinlig er hvor mange som velger å forlate stadion på 4-0. Jeg synes ikke spillerne fortjente det etter at alle marginer gikk i mot. På hjemmebane burde vi støtte gutta uansett hvor skuffa vi er, resultatet er tross alt ikke representativt for hverken innsats eller spill.
                                    Lauken er vår venn!

                                    Kommentar

                                    • erikh
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2008
                                      • 443

                                      Vi var ikke veldig gode i 1.omgang, det var soepla som sugde.

                                      I andre omgang fikk vi i hvert fall brukt opp en del daarlig karma, saa forhaapentligvis kan vi faa litt marginer fremover.

                                      Er utrolig bittert naar dommerfeil skaper maal, men aerlig talt, som jeg har sagt tidligere, man kan stort sett unngaa aa lide av dommerfeil ved aa spille solid.

                                      1) SP skal SELVFOELGELIG gaa etter ballen og moete den og dermed avverge hele situasjonen. synd at en av faa SP tabber blir scoring i mot
                                      2) Karim skulle klarert andre vegen

                                      de andre scoringene kommer kun av at vi satser hodeloest fremover (hvilket man maa gjoere i saanne situasjoner), saa de er det ikke saa mye poeng i aa kommentere.

                                      men hellan dussen, soepla hadde flaks up the wazoo med hvordan ballen spretter i dag, men saann er det iblant. haaper gutta er offensive og revansjesugne mot RBK og reiser kjerringa paa soendag.

                                      Uansett stolt av aa hoere hvordan LSK fansen stod paa gjennom 2. omgang. midt i all ydmykelsen og sinnet ble jeg roert av aa hoere synginga med ordentlig troekk naar vi ligger under 0-4 mot verdens mest ufyselige lag paa hjemmebane. det er klasse.

                                      Kommentar

                                      • Boing
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 711

                                        Gikk da søpla putta sitt tredje mål og var så sint att jeg klappet vennlig til en søppelsupporter som satt å provoserte så brillene fløy litt ned på tribunen.

                                        Uansett resultat mot rbk gir jeg meg selv karantene resten av sesongen og finner på noe annet på kampdagene enn å se LSK da jeg ikke klarer å styre sinnet rett vei.

                                        Sett gjerne tommel ned så mye dere vil, men jeg svikter ikke LSK, jeg svikter mine egne prinsipper om å ikke slå folk på tribunen samme hva som blir sagt og gjort ute på banen og tribunen.

                                        Kommentar

                                        • Odinster
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2008
                                          • 160

                                          For første gang på lenge er det utsolgt på Åråsen, og dette er det våre 11 utvalgte klarer å prestere. Total sprekk. Etter utvandringen fra Åråsen kvarteret før slutt å dømme, er det mye som tyder på at publikum holder seg hjemme resten av året.

                                          Det er tydelig at vi mangler bredde i stallen idag. Søpla har klart flere strenger å spille på her, og er et bedre lag enn oss. Balllen spratt deres vei fra første spark, men LSK burde ha lært dette nå. Dette gjelder også dømming i mot. Som Lillestrømspiller må man bare akseptere disse fakta, og yte det lille ekstra.

                                          Håper dette inspirerer investorene til å åpne lommeboka. Ellers kan vi glemme å havne blant de seks beste. Egoistiske bakromsspisser på vingen "just doesn't cut it". Uten at jeg på noen måte skylder tapet på Eddie. Han gjorde en grei jobb han. Han er bare ingen ving. Det samme gjelder Kiko.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎