Lillestrøm - Vålerengen, Åråsen stadion, søn. 4. juli kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2887

    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    Det som er mest pinlig er hvor mange som velger å forlate stadion på 4-0. Jeg synes ikke spillerne fortjente det etter at alle marginer gikk i mot. På hjemmebane burde vi støtte gutta uansett hvor skuffa vi er, resultatet er tross alt ikke representativt for hverken innsats eller spill.
    Men så du når folk reiste seg og klappa for fugla? Det er stort, og dette ville vi aldri sett på Ullevål.
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      De fortjener all den kritikken de kan få men å gå før slutt er latterlig

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        Opprinnelig skrevet av Boing
        Gikk da søpla putta sitt tredje mål og var så sint att jeg klappet vennlig til en søppelsupporter som satt å provoserte så brillene fløy litt ned på tribunen.

        Uansett resultat mot rbk gir jeg meg selv karantene resten av sesongen og finner på noe annet på kampdagene enn å se LSK da jeg ikke klarer å styre sinnet rett vei.

        Sett gjerne tommel ned så mye dere vil, men jeg svikter ikke LSK, jeg svikter mine egne prinsipper om å ikke slå folk på tribunen samme hva som blir sagt og gjort ute på banen og tribunen.
        Tommel opp for at du har vett nok til å holde deg hjemme heretter. Flere Tomler ned for manglende selvkontroll og for å forlate kampen. Hjem og jobb, det der er ikke noe særlig å la oss være bekjent av.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          Opprinnelig skrevet av Paddis
          De fortjener all den kritikken de kan få men å gå før slutt er latterlig
          I dag gikk jeg når Søpla putta sitt tredje, og det skammer jeg meg faen ikke over! Gidder ikke sitte der å bli ydmyka og pissa på!
          Fullstendig rævkjøring av Søpla så lenge, og så renner måla inn andre veien? Faen heller, da er ikke fotball bra for sinnstilstanden min!

          Og NÅR I HELVETE skal de forpulte vaktene på Åråsen gjøre jobben sin og få bort søplesupportere fra våre tribunedeler?? Er ufattelig provoserende med så mange svin i blått utenom bortesvingen!

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            Først Follo og nå dette. Er det en eller annen kampanje igang for å få et tomt Åråsen på hjemmekampa ?

            Det virker forsåvidt, jeg er blant dem som gikk ved 0-4.

            Førsteomgangen var, selv om det er fullstendig betydningsløst, grei nok. Synd det ikke finnes folk med vinnervilje på laget, det hele virker en smule for lett. For mange "gjør jobben" istedenfor å "gi jernet".

            Gi noen fyken og få inn en eller annen full av faenivoldskhet.
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • woody
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 374

              Greit at laget var best i 1. omgang. Men, det er forferdelig urovekkende at vi ikke kjemper mer etter 1. målet. Holdninger og vinnerskalle heter det. Ser ut som laget vårt er litt for fullt av folk som bare er på banen for å gjøre en grei jobb -og ikke er opptatt av så mye mer.

              Det er vel bare banemesteren på Åråsen som fortjener lønna si for tida - gressmatta er bare strålende . . .

              Tror kanskje vi skal avskrive denne sesongen. Da er det mulig å begynne å spille inn unggutta som kanskje har de riktige HOLDNINGENE . . .
              woody

              Kommentar

              • Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

                I pausen tenkte jeg at dette må være flashback fra Serbia-Australia, ett lag dominerer, men klarer ikke utnytte sjansene sine, og da blir man straffa. Gjett om vi ble

                Kommentar

                • Mollari
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Dec 2003
                  • 135

                  Kan bare konkludere med at en eller flere søppelfolk har solgt sjela si for å få til dette her. Håper de synes at en evighet med høygaffel i ræva og å bli brukt som kondom av Attila the Hun mens de må se på de rettferdige kanarifans fornøyelser i himmelen på 150 tommers 3D-HD storskjerm er verdt det.
                  http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                  Kommentar

                  • Xavi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 1275

                    Eneste lyspunktet i denne svarte dagen er at i de 3 forrige tapene mot søpla på Åråsen spilte vi ræva, I år overkjørte vi regerett VIF til tider, men detta er fotball, og fotball kan være jævla uretferdig noen ganger!

                    Da gikk denne uka til helvete.. forventer oppreising mot bartene!
                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1224

                      Heldigvis er det sommer og fotball VM og ikke alt for mange bryr seg.
                      Ingen kan si at vi ikke prøvde men det er til tider en grenseløs naivitet i laget.
                      Vi trenger en sjef i laget som kan lese kambildet og ta de grep som trengs for å holde laget samlet, men hvem? I andre omgang i dag vle vi regelrett rundlurt.
                      VIF visste at mulighetene ville komme når vi igjen begynnte å bli utålmodige og de vant til slutt helt fortjent.
                      Uansett så er vårsesongen godkjennt og jeg tipper på en ganske lik høstsesong.

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Skal LSK vinne publikum tilbake må individuelle ferdgiheter dyrkes. Det må ble flere tilfeller der Åråsenpublikummet gisper i kor etter fremragende rykk av andre enn bare Nosa. I tillegg til ham har vi spillere som Bergmann og Edwin med slikt repetoar, men det er også alt. Og kun Nosa leverer på et noenlunde jevnt nivå. Og problemet vårt, og som gjør at vi så sjelden evner å vinne kamper, er at kreativiteten henger på for få og for unge spillere.

                        Jeg kan ikke se hva LSK har å tjene på å sette Kiko på kant på lengre sikt, mannen er snart historie på Åråsen og har ingenting som bør sette en yngre spiller på sidelinja. Vår best betalte spiller er en skikkelig utenlandsk middelmådighet jeg tviler hadde fått plass på andre lag enn bånntrioen i TL. I økonomiske krisetider føles det som å få hivd salt på et åpent sår.

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          Kantspiller fra ranheim, songdal eller løvham må være bedre enn Kiko. Mot RBK skal Edwin og Ujah starte.

                          Får magesår av alle sure oppstøt som renner inn på SMS

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5914

                            Hva var urettferdig her, Xavi? Det første målet skulle vært annullert. Hvem vet hvilken retning spillet hadde tatt hvis så hadde skjedd. Men siden det ikke ble det; Pedersen skulle avverget målet og det er forbud mot å klappe så fullstendig sammen etter en scoring. Da hjelper det ikke med en anstendig førsteomgang, hvor vi ikke klarer å omgjøre sjansene til mål.

                            Dette er så langt fra godkjent og i mitt hode peker pila bratt nedover. Liker ikke! Noe må definitivt snu nå.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • erikh
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2008
                              • 443

                              Opprinnelig skrevet av woody

                              Tror kanskje vi skal avskrive denne sesongen. Da er det mulig å begynne å spille inn unggutta som kanskje har de riktige HOLDNINGENE . . .

                              Naa faar du gi deg. de siste to sesongene har vaert konstant kamp mot nedrykk! LSK har prestert godt i aar. Med litt mer utvikling vil flere av uavgjortene bikke rett veg og LSK vil vaere helt i toppen. Er vi topp seks til slutt har det vaert en god sesong. Vi er, selv etter dette tapet, blant topp seks, og det er bra.

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Opprinnelig skrevet av erikh
                                Naa faar du gi deg. de siste to sesongene har vaert konstant kamp mot nedrykk! LSK har prestert godt i aar. Med litt mer utvikling vil flere av uavgjortene bikke rett veg og LSK vil vaere helt i toppen. Er vi topp seks til slutt har det vaert en god sesong. Vi er, selv etter dette tapet, blant topp seks, og det er bra.
                                Men noen medalje blir det ikke dersom dette fortsetter, så hvorfor ikke gjøre som resten av fotballverden og gi de yngste gutta en sjanse?!!
                                La Nosa få selskap av Edwin, Ujah, Ringstad i det minste, kanskje kan andre unge gutter ta ett ekstra steg i løpet av sesongen også.

                                Kommentar

                                • woody
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 374

                                  Opprinnelig skrevet av erikh
                                  Naa faar du gi deg. de siste to sesongene har vaert konstant kamp mot nedrykk! LSK har prestert godt i aar. Med litt mer utvikling vil flere av uavgjortene bikke rett veg og LSK vil vaere helt i toppen. Er vi topp seks til slutt har det vaert en god sesong. Vi er, selv etter dette tapet, blant topp seks, og det er bra.
                                  Det er HOLDNINGENE og VINNERSKALLENE jeg etterlyser. Etter litt motstand i de tre siste "offisielle" kampa våre "renner" måla inn (Follo, Molde og Søpla) -og det virker som om ingen har ORK eller EVNE til å ta litt tak og få LØFTA laget igjen. At vi ved et mirakel klarte å få poeng i Molde - det viser bare hva vi får til med toppkapasitet.

                                  Jeg håper jeg tar feil, men jeg ser dessverre litt for mye av ei spillergruppe som mangler den siste "killer"-innsatsen.
                                  woody

                                  Kommentar

                                  • Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1555

                                    Opprinnelig skrevet av erikh
                                    Naa faar du gi deg. de siste to sesongene har vaert konstant kamp mot nedrykk! LSK har prestert godt i aar. Med litt mer utvikling vil flere av uavgjortene bikke rett veg og LSK vil vaere helt i toppen. Er vi topp seks til slutt har det vaert en god sesong. Vi er, selv etter dette tapet, blant topp seks, og det er bra.
                                    Jeg tror fraværet av Tarik vil være svært merkbart. Han er en spiller i landslagsklasse som nå er erstattet av spillere (Knutzon, Kiko) som er nærmere adeccoliganivå. Med tanke på hvor jevn tippeligaen er i år, er jeg svært tvilende til at det mannskapet som startet dagens kamp er godt nok til å bli blant de 6 beste. Forhåpentligvis tar jeg feil.

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Men noen medalje blir det ikke dersom dette fortsetter, så hvorfor ikke gjøre som resten av fotballverden og gi de yngste gutta en sjanse?!!
                                      La Nosa få selskap av Edwin, Ujah, Ringstad i det minste, kanskje kan andre unge gutter ta ett ekstra steg i løpet av sesongen også.
                                      Vi spiller da med to stk under 20 fra start. Er ikke som om resten av verden gjør deT?

                                      Kommentar

                                      • antikris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 520

                                        1. omgang er bra, og 2. omgang litt under pari. Det er jo bare noen sinnsyke minutter som skaper dette resultatet.

                                        Det som burde bekymre alle som holder med LSK er hva som skjer med forsvaret vårt. 3 mot molde, 4 mot follo og 4 mot enga. Det er faenmeg 11 baklengs på 3 kamper og alle varsellamper burde nå lyse!

                                        Formkurven peker bratt nedover, og nå hjelper det ikke med bortforklaringer, her må det stilles krav! UWE RÖSLER STYLE!

                                        Til sist; hva faen gjør Kiko på kanten??

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Mitt forslag er å ansette Uwe som assistent igjen. Under Uwe hadde denne typen av ydmykelser aldri skjedd. 5 kamper spilte vi mot Söpla under Uwe. 4 seire, en uavgjort, og LSK fortjente hvert bidige poeng. Uwe fikk gutta til å gi alt og fokusere 110% mot Söpla.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎