LSK - RBK lørdag 10. juli klokka 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2756

    Og RBK-tillegget bar frukter, ja. Faen i helvete.
    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      Teit.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • brisbane-kanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2006
        • 595

        fy faen i hælvete. det skulle faen ikke være mulig

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Det var det Sundgot hadde å bidra med... FAEN!!!!

          Og hvordan i pokker kan dommern droppe å blåse straffe der da, dommer jævel.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Også snytt for straffespark igjen. Bombe
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5096

              Samma faen! Jeg er stolt av dere gutta!

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Örlund drar jo ned Ujah når han er alene med ham og Stadsgaard. Også blir Kippe soleklart felt på overtid. Pent. Vi får et offsidemål, men det spiller jo ingen rolle når bartene alltid har mer marginer og flaks.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

                  Gir opp fotball snart. Klar straffe. ER så jævlig drittlei dommerfeil.

                  All ære til gutta. De jobber bra, og hever seg veldig til 2 omgang.
                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                  Nei til NFF!

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1555

                    Har vi tapt 3 av de 4 siste kampene mot RBK på overtid?

                    Rosenborg er fullastet med vinnerkultur, noe vi fullstendig mangler.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Helt skremende typsik surt tap, helt vanvittig å ikke dømme straffe der!!

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        jaja.. Burde vært straffe, men goalen vår i 1. var soleklar offside, så jeg skal ikke klage over dommeren her.

                        Dette ble en trist dag mest pga Ringstad sin skade men 0p hjalp jo heller ikke. Vi får uansett prøve å ta med oss det positive. Bergmann og Ujah spilte begge ekstremt gode matcher og linka opp meget godt en rekke ganger. Disse to bør starte resten av kampene sammen. Om Berg splitter duoen for å slippe til Sundgot i neste match så skal jeg ta en tur til Åråsen for å gi Berg buksevann.

                        Gabrielsen imponerte meg også voldsomt i dag. Spesielt offensivt. Den selvtilliten han spilte med i dag var enorm. Han bør sitte ytterst på benken om han ikke får startplass fremover.

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Opprinnelig skrevet av Dole
                          Har vi tapt 3 av de 4 siste kampene mot RBK på overtid?

                          Rosenborg er fullastet med vinnerkultur, noe vi fullstendig mangler.
                          Tommy Skjerven er i tillegg fullastet med dritt. Var det egentlig noe håp da han ble satt opp til kampen?
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            2 omgang i dag viste at de yngste gutta i stallen faen meg har noe å bidra med, dette var jaggu meg ikke værst tross tap.
                            RævBK vinner fortjent sett ut ifra første omgang, men totalt sett så syntes jeg det hadde hvert mer passelig med uavgjort.
                            Synd at Berg satte innpå Sundgot, hadde satt mye mer pris på om han hadde fortsatt med det som var planen!

                            Kommentar

                            • Hexaphim
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 2756

                              Jeg håper Gabrielsen kan bli vurdert på kanten framover, han var jo til tider brilliant framover!
                              "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                              Kommentar

                              • Dole
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 1555

                                Opprinnelig skrevet av andersmm
                                Tommy Skjerven er i tillegg fullastet med dritt. Var det egentlig noe håp da han ble satt opp til kampen?
                                Det er vel litt drøyt å skylde på dommeren i dag? Tross alt fikk vi et mål i gavepakke. Årets mest klare offside som ikke blir avblåst?

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Jeg er så lei av den jävla barteflaksen. Andre omgang gjör vi en god kamp, men selvfölgelig blir vi snytt for to jävla straffer. Etter vårt mål trodde jeg endelig vi skulle ha litt flyt igjen, men det her er jo helt parodisk.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

                                    Typisk RBK. Ingen kan vel være overrasket over at der kom. Snytt for straffe på overtid veier opp for offsidescoringa vår. Gutta skal være stolte av innsatsen de la ned, vi var best i 2 omgang med et ekstremt svekka mannskap, RBK har ingen grunn til å være fornøyde og skal takke seg til den sedvanlige overtidsscoringa si.
                                    Lauken er vår venn!

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Opprinnelig skrevet av Dole
                                      Det er vel litt drøyt å skylde på dommeren i dag? Tross alt fikk vi et mål i gavepakke. Årets mest klare offside som ikke blir avblåst?
                                      Visst, men både Ujah og Kippe går glipp av straffer.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        2 omgang i dag viste at de yngste gutta i stallen faen meg har noe å bidra med, dette var jaggu meg ikke værst tross tap.
                                        RævBK vinner fortjent sett ut ifra første omgang, men totalt sett så syntes jeg det hadde hvert mer passelig med uavgjort.
                                        Synd at Berg satte innpå Sundgot, hadde satt mye mer pris på om han hadde fortsatt med det som var planen!
                                        nåja, ikke bare positivt, man ser lett at dem mangler rutine på enkelte meget viktige ting. feks gikk det galt flere ganger da ball skulle skjermes ut eller til medspiller, man ser dem mangler litt rutine, ellers så spiller dem bra!
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                          Jeg håper Gabrielsen kan bli vurdert på kanten framover, han var jo til tider brilliant framover!
                                          Tenkte det samme selv, men kan jo hende han "kler" back plassen bedre.. Hvor han kan komme litt lunkende etter uten at motstander er helt oppi han. Uansett om det blir back, ving eller sentralt midtbane så syntes jeg denne gutten viser seg frem på en kjempe god måte, også teller det jo mye at han faktisk tar noen sjanser og prøver på det umulige. Hadde Bolly hatt halvparten av tøffheten hans ville disse utgjort en meget bra venstreside frem til Ringstad var på plass igjen ,-)

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎