Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
    "Ryktes" på Twitter om hattrick av Erling i dag på andrelaget. Digg!
    Fy faen for en spiss han blir hvis han blir god foran mål.... Håper dette og søpla gir en ketchupeffekt
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3956

      I dag vil jeg ikke snakke om Erlings spissegenskaper, men for et fantastisk forarbeid og innlegg til PVM på 2-0! Ferdigscora!
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
        I dag vil jeg ikke snakke om Erlings spissegenskaper, men for et fantastisk forarbeid og innlegg til PVM på 2-0! Ferdigscora!
        At Erling aldri faller er så forbanna ekte. Irriterende at vi ikke får de straffene/frisparkene vi skal ha, men faen for en ekte mann! Og ikke for å snakke om innlegget, PVM behøvde ikke tenke engang.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Ser LSK - Viking nå og Erling er helt outstanding de første 15. Er på alle baller og ødelegger spillet deres helt. Er på 3-4 løp med forsvarer de første 10 og de bli trukket mer og mer bakover.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • TomLundby
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 616

            Erling holder rett og slett ikke tippeliganivå. Det blir ikke bedre av at ligningstallene antyder en årslønn nær millionen for årevis med balltap, feilpasninger, fotballblindhet og underprestasjon. Når skal Erlingfansen, inkludert Haglund, Henning Berg og Bjarmann, krype til korset og innrømme det mange av oss har sett i årevis?

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Årsværste i dag synes jeg. Han fikk ikke med Godset-stopperne med på mange løpeturer og kom seg ikke til sjanser. De eide han hele kampen.

              Benken neste Erling.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • BroganTrundler
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2014
                • 665


                Triste nyheter, Erling er ute for resten av sesongen. Pelle's time to shine. Eller kanskje Palmi som spiss?

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3324

                  Kan ikke si jeg synes dette er så leit. Nå får vi endelig en spiss fra start.

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av LS89
                    Kan ikke si jeg synes dette er så leit. Nå får vi endelig en spiss fra start.
                    Herregud...

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3324

                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Herregud...
                      Hva behager? Spilleren som ikke har levert i hele år og fått gjennomgå på forumet av deg og flere er ute i de to siste kampene. Jeg unner ingen av våre spillere skader, men i dette tilfellet vil ikke dette påvirke laget i stor grad, med tanke på hva Erling har prestert i år. Dette bør gi etterlengtet mulighet for både Friday og Pelle. Ikke nødvendig å henge seg så veldig opp i dette.

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        Jeg er vel en av de som kanskje har gått hardest ut mot Erling, men slike utsagn faller på sin egen urimelighet.

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          Synd for Knudtzon selvsagt. Om ikke annet blir det veldig spennende å se Pellegrino (eller Fred) fra start!
                          ..................

                          Kommentar

                          • plantemiddel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2012
                            • 801

                            Hva skjedde med at snakket om tosifret? Ble det for kjedelig å gjennomføre i praksis?

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Kåsene forsvinner og skadene hoper seg opp. Hmmm...

                              Kommentar

                              • Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2527

                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Kåsene forsvinner og skadene hoper seg opp. Hmmm...
                                Snart sesongslutt, mulig det også har noe å si for at skadene hoper seg opp - litt tidlig å dele ut all skyld enda?
                                Sint og tverr på felt N

                                Kommentar

                                • 307
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2007
                                  • 358

                                  Synd med skaden, men en fin anledning til at andre kan vise seg frem. Litt rart at noen syns dette er bra, men får da kritikk for det ettersom andre har ønsket han på benken. Nå kan vi kanskje se hvor viktig Erling er uten at han scorer målene. Mulig lagene kan presse høyere på banen mot oss når vi ikke har Erling på topp. Husker også kritikken mot Sundgot at han ikke var tøff nok i duellene. Vi hadde da Frode Birkeland og Powell som spissmakkere. Folk ønsket den gang de to sistnevnte på banen og ikke Sundgot sjøl om det var Sundgot som scoret de viktige målene.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Opprinnelig skrevet av Børge
                                    Snart sesongslutt, mulig det også har noe å si for at skadene hoper seg opp - litt tidlig å dele ut all skyld enda?
                                    Bare en observasjon foreløpig, derav hmmm. God helg, Børge!

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2527

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Bare en observasjon foreløpig, derav hmmm. God helg, Børge!
                                      Vi deler nok bekymringene, men jeg har ikke tenkt på å dra dem ut skyggene enda

                                      God helg!
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Synes ikke en tommel ned holder her.
                                        * Erling gir alltid 100% i kampene som ikke er en selvfølge i dagens fotball
                                        * Han har alene kommet bort til feltet og beklaget en ræva kamp for å bli bua ut mens resten av laget for lengs var i spillertunellen
                                        * Han har vært 100% lojal til klubb, trenere og lagkamerater fra dag 1
                                        * Han lager et mareritt for forsvarerne og gir de som skal inn for han en veldig takknemlig oppgave
                                        * Han viser takknemlighet og respekt for fansen

                                        Kan sikkert legge på masse mer her men Erling er en flott type som jeg ikke forstår at folk rakker så ned på. Skulle gjerne sett mer mål jeg og men det er strengt talt trenerens ansvar å komponere rett lagoppstilling. Vi hadde tatt mindre poeng uten Erling i år. Han tvinger motstanderne til å ligge lavt og hvis de nærmer seg midtsirkelen og vi bryter er han konstant på løp som gjør at vi sjeldent blir utspilt i etablert forsvar med trykk mot oss som jeg er redd vi hadde gjort ellers.

                                        PS: Han er ikke eldre en at han kan lære å score.

                                        Erling er ekte fugl og fortjener respekt uansett hva man synes om avslutteregenskapene hans. Har vært hakkekylling før og svart gang på gang. Å juble over en skada fugl? WTF?!?!?!
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3324

                                          Haha, så mye styr for så lite? Juble over skade? Har det gått av skaftet til folk her inne? Må neste gni meg i øyne. Som jeg også skreiv (fordel å lese det som skrives her inne) så unner jeg ingen spillere skadet. Jeg personlig mener det ikke er leit at Erling går glipp av de siste to kampene fordi dette gir etterlengtet mulighet for Pelle og Friday til å vise seg frem, så får vi se hvordan det går. Det betyr ikke at jeg ønsker spillere skadet. Jeg ønsker å se nye og spennende spillere få muligheten. En mulighet som hele forumet har ropt etter i hele høst. Sjeldent sett makan til ramaskrik. Herreverre.

                                          Selvfølgelig er Erling er spiller som alltid blør for drakta, har aldri sagt noe annet. En flott fyr på alle områder. Har overhodet ikke noe i mot Erling. Igjen, herre..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎