Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    Erling var god i dag. Han klarer å jobbe hardt, også de siste 15. Han vil bli en viktig spiller i år.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3326

      Med den stallen vi har til rådighet, er han en av våre mest rutinerte spillere. Jobber ræva av seg, selv om ikke alltid prestasjonene med ball er like bra så fortjener han å spille fast. Måten han truer bakrom (nettopp pga. hurtighet, så må motstanderen legge opp taktikken deretter) - er uvurderlig.

      Litt synd han ikke fikk flere baller å jobbe med på slutten i dag, flere gode løp som ble stoppet opp. Hadde pasningen blitt slått hadde han lett hvert igjennom.

      Starter på søndag, og senker nav igjen - sammen med Friday. 2-1

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Frode Kippe og Erling får begge 5 på børs av Tv2... Er det mulig?! Fortjener skryt i dag.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2882

          Erling gjorde et strålende forarbeid til 3-1 i dag, sjøl om "assisten" var en takling. Det var han som var nede og brøyt og takla til seg ballen på egen 20-meter og satte full fart nordover. I tillegg til å nedlegge veldig mange kilometer arbeid kampen gjennom.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3961

            Opprinnelig skrevet av Folke
            Frode Kippe og Erling får begge 5 på børs av Tv2... Er det mulig?! Fortjener skryt i dag.
            Enda verre i VG: Erling får kun en 4'er, dårligst av våre sammen med de to islendingene. Latterlig!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Enda verre i VG: Erling får kun en 4'er, dårligst av våre sammen med de to islendingene. Latterlig!
              Blir for dumt, i går fortjente han minst 6 på børsen.. 7 om han hadde putta på den store sjansen sin. Banens beste etter Fred (med 3 mål er man best uansett).

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                Opprinnelig skrevet av Folke
                Blir for dumt, i går fortjente han minst 6 på børsen.. 7 om han hadde putta på den store sjansen sin. Banens beste etter Fred (med 3 mål er man best uansett).
                Jeg mener at Origi var banens beste, med Friday hakk i hæl. Hadde ikke Origi hatt dagen ville vi ligger under (med mer) før vi scoret de siste to målene i allefall!
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2529

                  Erling er en fantastisk spiller. Har han en dårlig dag, legger han aldri igjen innsatsen i garderoben - han løper bare litt hardere. Syter aldri. Meget lojal spiller uansett hvem som har trent laget og veldig forståelig at Berg, Haglund og Kristinsson hadde/har vanskeligheter for å komme utenom han når de 11 som skal starte velges ut. Er vel også bare Kippe og Riise som har flere kamper for klubben i dagens stall - Erling vil krysse 130 ligakamper om to kamper.

                  PS: jeg er en dårlig skjult fan av Erling. Sannsynligvis av to grunner:
                  - den mest utskjelte spilleren jeg kan huske her inne. Var helt håpløst for noen år siden, men Erling var rak i ryggen.
                  - hvordan han i mine fremstår som beskrevet ovenfor.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2882

                    Opprinnelig skrevet av Børge
                    Erling er en fantastisk spiller. Har han en dårlig dag, legger han aldri igjen innsatsen i garderoben - han løper bare litt hardere. Syter aldri. Meget lojal spiller uansett hvem som har trent laget og veldig forståelig at Berg, Haglund og Kristinsson hadde/har vanskeligheter for å komme utenom han når de 11 som skal starte velges ut. Er vel også bare Kippe og Riise som har flere kamper for klubben i dagens stall - Erling vil krysse 130 ligakamper om to kamper.

                    PS: jeg er en dårlig skjult fan av Erling. Sannsynligvis av to grunner:
                    - den mest utskjelte spilleren jeg kan huske her inne. Var helt håpløst for noen år siden, men Erling var rak i ryggen.
                    - hvordan han i mine fremstår som beskrevet ovenfor.
                    +1

                    Sammen med Frode og Bjørn Helge, er Erling den på laget som aller best setter standarden for hva det vil si å være En Fugl!

                    De som setter VG-børsen er en gjeng kunnskapsløse klovner.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3156

                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                      De som setter VG-børsen er en gjeng kunnskapsløse klovner.
                      Det er så sant som det er sagt. For 2-3 år siden forfulgte jeg en spillerbørs (husker ikke om det var i VG eller Dagbladet) og hun som skrev børsen hadde baller nok til å svare meg og innrømme at a) hun var sommervikar og b) hun var ikke særlig interessert i fotball.

                      Det er sant, jeg sverger.

                      Kommentar

                      • Kvalen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 327

                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Det er så sant som det er sagt. For 2-3 år siden forfulgte jeg en spillerbørs (husker ikke om det var i VG eller Dagbladet) og hun som skrev børsen hadde baller nok til å svare meg og innrømme at a) hun var sommervikar og b) hun var ikke særlig interessert i fotball.

                        Det er sant, jeg sverger.
                        Husker du skrev det den gang også! Tragisk...
                        "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                        - Ivar Hoff

                        Kommentar

                        • Rankiz
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Aug 2009
                          • 39

                          Problemet er at Erling ikke er noen målscorer og scorer alt for lite mål, han har ikke teft. For lite teknisk til å spille ving, men synes han var overraskende god når han spilte høyrebeck.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av Rankiz
                            Problemet er at Erling ikke er noen målscorer og scorer alt for lite mål, han har ikke teft. For lite teknisk til å spille ving, men synes han var overraskende god når han spilte høyrebeck.
                            Jeg er vel en av de som har kritisert Erling mest, men spiller han som på Torsdag kan han spille hvor som helst på banen. Eneste jeg aldri vil se igjen er Erling alene på topp. Sammen med Friday og Fofana, der alle 3 bytter på ving, hengende spiss og spiss underveis i kampen gjør at man har flere strenger å spille på under kampene. Kamper som i dag, er det først og fremst innsatsen som er viktig.. Om alle gir jernet blir det ikke tap.

                            Kommentar

                            • fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1507

                              Bra kamp av Erling igår.

                              les intervjuet fra garderoben. Erling er fugl og mann av stål. :-)
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

                              Kommentar

                              • OlaG
                                Oversetterdrone
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 890

                                Synes det er nok en god kamp av Erling. Jobber, jobber og jobber til han blir skada, og ber om bytte med en gang i stedet for å humpe rundt på krabbegir. Jobber frem situasjonen som skaffer oss straffa vi trengte for å score i går ved å gå i press på forsvarer (for ørtende gang i kampen). Er mange som mener mye om å gjøre seg fortjent til lønna si, men hvis det er kriteriet fortjener Erling hver eneste utbetalte krone.

                                Ble snytt for sitt tradisjonelle gule mot søpla av gode gamle pølsemaker Johnsen, som åpenbart ikke er stor på ansiktsgjenkjenning.

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2529

                                  Opprinnelig skrevet av OlaG
                                  Ble snytt for sitt tradisjonelle gule mot søpla av gode gamle pølsemaker Johnsen, som åpenbart ikke er stor på ansiktsgjenkjenning.
                                  Betryggende å se at dagens politi har slik teft på ansiktsgjenkjenning.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • runarM
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 565

                                    Fikk han strekk på baksiden av lår? I såfall er han vel kanskje ute noen kamper?
                                    runarM

                                    Kommentar

                                    • fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1507

                                      Opprinnelig skrevet av runarM
                                      Fikk han strekk på baksiden av lår? I såfall er han vel kanskje ute noen kamper?
                                      sa i garderobe intervjuet at han hadde teipa der i mange år. Så tror ikke han er ute.
                                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                      *Brasseberget*

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4376

                                        Fy faen Erling!! I dag var du, sammen med Bonke, outstanding. Jobba som en gud på hver forpulte ball, og vant den jaggu meg ofte og. Din beste kamp i LSK-drakta!
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Verdens beste vestkantgutt. Håper han blir i LSK hele karrieren. Et eksempel til etterfølgelse.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎