Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • barte
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Oct 2011
    • 145

    kritikken er vel rettet mot Høgmo og Semb!ikke mot spillerne.de kan faktisk ikke noe for at de er tatt ut på landslaget.hva har høgmo og vise til som trener?kan kansje fungere i Tromsø?

    Kommentar

    • Frode D. Homb
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 982

      Han har spilt en del landskamper, men har vært skadeplaget før sesongen og var en del skadet i fjor. 16 landskamper og 0 mål siden 2012 vitner om klippekort.

      Last edited by Frode D. Homb; 15.06.2015, 17:04.

      Kommentar

      • Gjest

        At Knudzon blir vurdert topp 4 etter gode prestasjoner er vel utelukkende positivt. (Svenske eller ikke..)
        Å "belønne" med landslagsplass for å drepe all selvtillit ville vært helt urimelig.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2875

          Opprinnelig skrevet av daf
          At Knudzon blir vurdert topp 4 etter gode prestasjoner er vel utelukkende positivt. (Svenske eller ikke..)
          Å "belønne" med landslagsplass for å drepe all selvtillit ville vært helt urimelig.
          Som sagt, jeg ser ikke bort ifra at en landslagsopptreden (på høyre kant) hadde blitt en positiv opplevelse for både EK og PMH. Og ditto sjøltillit.

          Kommentar

          • Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2527

            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
            Som sagt, jeg ser ikke bort ifra at en landslagsopptreden (på høyre kant) hadde blitt en positiv opplevelse for både EK og PMH. Og ditto sjøltillit.
            Man setter ikke en spiss på høyre kant. Basta!
            Sint og tverr på felt N

            Kommentar

            • Trooond
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2015
              • 1039

              Ja, hvorfor på høyre kant ?
              Han er jo spiss, og kunne løpt i stykker mange lands forsvar....

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2875

                Opprinnelig skrevet av Børge
                Man setter ikke en spiss på høyre kant. Basta!
                Er forsåvidt enig i det. Men slik landslaget spiller, passer det best med en stor og sterk spiss på topp ala King eller Diomande. Eller Søderlund, om han hadde vært god nok. Erling har kvaliteter som gjør ham godt egnet også som høyre kant, det veit vi jo alle, sjøl om det er udiskutabelt at det er spiss han er i LSK.

                Kommentar

                • Superstefan
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 2180

                  Hvis tanken til landslaget er og bygge opp hele laget rundt Ødegaard så forstår jeg ikke hvordan en stor sterk spiss hjelper. En av Ødegaard sin beste egenskaper jo stikkerene igjenom forsvaret. at ikke en lynrask spiss ala Lynet fra Lyn haddet passet perfekt inn i "Team Ødegaard" klarer jeg ikke forstå.
                  Fotograf Kreativ Kanaris

                  KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                  Kommentar

                  • Frode D. Homb
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 982

                    Færøyene kan slå oss i en landskamp og da har det gått for langt. Norsk fotball har vært vanstyret i mange år og lauget som styrer norsk fotball har korrumpert norsk fotball helt.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Samme faen hvem han spiller mot. Han løper fra de med ikke bare raske men herlig timede løp. Var vel jævlig god i en oppvisningskamp for Lyn mot LFC som guttevalp?
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Langballa
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2014
                        • 321

                        så jævla deilig at hele forumet er enige om at EK er selvskrevet i startelleveren i år! Landsen neste! herlig med stikkere fra Ødegaard til Erling i stedet for to elendige spisser-.-

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Om alle kamper var like gode som Erling er på sitt beste hadde han nok kommet seg på landslaget. At de svake kampene ofte skyldes hvordan laget spiller og ikke like ofte Erling selv er fordel Erling selvsagt, men fortsatt er han nok ett lite stykke unna landslaget.

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2875

                            Hadde Søderlund vært spiss på LSK, hadde han sett ut som tidenes dårligste tippeligaspiss. Vårt problem er ikke en spiss som ikke skårer oftere enn han gjør. vårt problem er mangelen på spillende og kreative midtbanespillere. Vi har flust med jordfresere og "ballvinnere", men med bare sådanne på midten blir alle våre angripere seende fryktelig dårlige ut.

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2875

                              Vi har bare unntaksvis opp gjennom historien hatt spillere av et kaliber som utgjør et angrep aleine. Hooley hadde i sin tid suksess med å sette sammen et lag som så å si kun hadde defensive arbeidsoppgaver. Når vi fikk ballen, var omkvedet å gi den til Tommy, så ordnet det seg. Og det gjorde det jo. Mamadou Diallo var av samme kategori, men uten Tommys defensive kapasitet (mange glemmer at Tommy også var ligaens hardest arbeidende angrepsspiller). Fofana er på mange måter like Diallo på det området, og antakelig like god som Tommy på sitt beste offensivt. Men fotballen har utviklet seg enormt siden Tommys dager, og i dag må man være Ronaldo, Messi eller Zlatan for å være mer eller mindre uavhengig av kvaliteten på arbeidet som gjøres bakover på bana i Tippeligaen.

                              Kommentar

                              • OlaG
                                Oversetterdrone
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 884

                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                i dag må man være Ronaldo, Messi eller Zlatan for å være mer eller mindre uavhengig av kvaliteten på arbeidet som gjøres bakover på bana i Tippeligaen.
                                Selv ikke Ronaldo klarer å heve Portugal helt i toppen av verdenseliten dog.

                                Det er bare tidvis at vi klarer å få det offensive spillet til å sitte, men det er herlig når det gjør det. Avhenger av Anderson i form og Fofana i humør. Erling jobber like hardt uansett, det er offensiv midt som er avgjørende.

                                Kommentar

                                • Langballa
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2014
                                  • 321

                                  var litt sarkasme bak det at EK er klar for landsen, men synes det er merkelig at de sier de skal bygge laget rundt Ødegaard og så stiller man med to sterke spisser som har vist gang på gang at de ikke takler landsen-.- Mange kamper har Sødelund uten et eneste mål nå? 14? mener det handler mer om hvilket lag man spiller på enn selve spilleren selv for tiden.. og det er nitrist, han er jo gamleversonen av EK i landsverson

                                  men sporer av fra topic.. heia Erling!

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Opprinnelig skrevet av Langballa
                                    var litt sarkasme bak det at EK er klar for landsen, men synes det er merkelig at de sier de skal bygge laget rundt Ødegaard og så stiller man med to sterke spisser som har vist gang på gang at de ikke takler landsen-.- Mange kamper har Sødelund uten et eneste mål nå? 14? mener det handler mer om hvilket lag man spiller på enn selve spilleren selv for tiden.. og det er nitrist, han er jo gamleversonen av EK i landsverson

                                    men sporer av fra topic.. heia Erling!
                                    Nærmere 20 vel, 19 tror jeg.. Men å drive landslag er noe annet enn klubblag, derfor ser jeg helst at man starter med å ansette en landslagssjef som er i stand til å skille mellom klubb og landslag når han tenker fotball. Som f.eks. Drillo klarte i sin beste periode, men som alle har mislykkes med etter han (han selv også). Tom Nordlie er f.eks. en trenertype jeg tror hadde passet bra. Ønske om å vinne, søken etter ekstreme egenskaper, god motivator (over korte perioder) osv.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9372

                                      Bør øve på alle slags headinger.

                                      Kommentar

                                      • Kay
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 763

                                        Opprinnelig skrevet av knut
                                        Bør øve på alle slags headinger.
                                        Spesielt de hvor han blir dyttet i ryggen av medspiller i det han skal heade den inn.

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4314

                                          Fortsatt en langt bedre avslutter enn tippeligaens toppscorer.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎