Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Playboy1
    Med de spillerne vi har, så burde det være liten tvil om at vi bør spille 4-4-2.
    Med Erling og Friday som
    Midtspisser. Sikker på at dem kan få til ett bra samarbeid, bare de får flere muligheteter sammen?
    Men ikke godt å si hva Runar tenker?
    Kanter?

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Spiss. Bare det.
      Som om ikke Erling kan mestre en kantrolle?
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2526

        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Som om ikke Erling kan mestre en kantrolle?
        Hvorfor ikke bare bruke spillerne der dem er best? Det enkle er ofte det beste...
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av Børge
          Hvorfor ikke bare bruke spillerne der dem er best? Det enkle er ofte det beste...
          I dagens formasjon er han spiss, men så klart (for meg) han hadde vært giftig i 4-3-3//4-5-1 hvis vi hadde spilt det. Der får vi være uenige.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Ikke bare Erling sin skyld, men som kant har han spilt heller dårlig denne sesongen

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3349

              Opprinnelig skrevet av Trooond
              Ikke bare Erling sin skyld, men som kant har han spilt heller dårlig denne sesongen

              Har han spilt mer enn to kamper på kant denne sesongen? Hoffenheim var vel første kamp på kant, og den var vel ikke for ille?
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Spiss eller kant... Det viktige er at han får brukt farten rettvendt i bakrom. Flere måter å løse det på.

                Men ving blir noe annet selv om han løser det bra og. I dagens system har vi ikke kanter, (Jeg tenker på vinger som mer klassisk sidemidtbanespillere i 4-4-2 mens kanter er mer i offensive roller i en 4-3-3 eller 4-5-1 f.eks som egentlig er det samme.

                Men dette er flisespikkeri. PDD er han bakromspiss og det passer perfekt.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Trooond
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2015
                  • 1039

                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Har han spilt mer enn to kamper på kant denne sesongen? Hoffenheim var vel første kamp på kant, og den var vel ikke for ille?
                  Jeg skrev også at det ikke bare var hans skyld, det kommer ikke mange baller å jobbe med ut til kant, sånn som det til tider gjorde i oppkjøring.
                  Erling har spilt mange bra kamper som spiss, det har i år ikke funger særlig med han på kant. Så hvorfor i alle verdens dager skal da den mest målfarlige spilleren settes på en annen plass hvor man og har andre muligheter ?

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3349

                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Spiss eller kant... Det viktige er at han får brukt farten rettvendt i bakrom. Flere måter å løse det på.

                    Men ving blir noe annet selv om han løser det bra og. I dagens system har vi ikke kanter, (Jeg tenker på vinger som mer klassisk sidemidtbanespillere i 4-4-2 mens kanter er mer i offensive roller i en 4-3-3 eller 4-5-1 f.eks som egentlig er det samme.

                    Men dette er flisespikkeri. PDD er han bakromspiss og det passer perfekt.
                    Jeg satt også i natt å funderte på om 4-3-3 er en formasjon som kan passe dagens spillerstall.

                    Bonke-Lundemo-Finnur
                    Erling-Friday-Pelle/Kolstad/Krogstad

                    Lundemo får ligge lavere i banen og fordele baller, og Erling kan bruke farten sin på kanten. Men igjen, dette blir bare nyanser. 4-3-3, 4-5-1 eller 4-2-3-1 har egentlig ikke så mye å si. Det som er viktig er hvem som får hvilke arbeidsoppgaver og hvordan de løser disse.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • fjacob82
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 1507

                      Synes Knudtzon burde vært tøffere som kaptein og fortalt Fred hvem som skal ta straffa, da det tydeligvis var avtalt at franskmannen skulle ta det.

                      Ellers jobber og sliter han i hele 90min, men får lite hjelp
                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                      *Brasseberget*

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9370

                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                        Synes Knudtzon burde vært tøffere som kaptein og fortalt Fred hvem som skal ta straffa, da det tydeligvis var avtalt at franskmannen skulle ta det.

                        Ellers jobber og sliter han i hele 90min, men får lite hjelp
                        Origi som cpt hadde løpt over hele bana og fillerista straffa ut av Fredda'n. Noe Erling også burde klart.

                        Kommentar

                        • 10theri
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2010
                          • 438

                          Med unntak av den situasjonen, syns jeg Erling gjorde det meget bra i kapteinsrollen. Var tidlig oppe i mange situasjoner og tok blant annet tak i Bonke når han var nære i å terge på seg sitt 2. gule rett før han ble byttet ut.
                          Heia Lillestrøm......

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            Opprinnelig skrevet av 10theri
                            Med unntak av den situasjonen, syns jeg Erling gjorde det meget bra i kapteinsrollen. Var tidlig oppe i mange situasjoner og tok blant annet tak i Bonke når han var nære i å terge på seg sitt 2. gule rett før han ble byttet ut.
                            Enig, men i situasjonen med straffa så skulle han tatt tak. Nuvel, fersk kaptein så får ta det som læring. Vi hadde vel ikke brydd oss om han hadde satt den.
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              Som mange "tv-eksperter" har vært inne på, savner jeg at Knudtzon starter i bakrom når vi har vunnet ball og vår ballfører er upresset. Dette har blitt påpekt mange ganger i år og håper at vi kan bruke dette våpenet mye oftere enn det gjøres. Et bueløp fra Erling, så kan han være alene med keeper flere ganger enn han har vært i år.

                              Kommentar

                              • Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

                                Kan ikke fatte og begripe hvorfor han dras ned på alt av cornere og lignende. Måtte da være et fantastisk kontringsvåpen å ha liggende på midtstreken, og i tillegg tvinge motstanderen til å holde igjen flere folk.
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

                                Even Nordlien

                                Kommentar

                                • Oddis
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 2744

                                  Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                  Kan ikke fatte og begripe hvorfor han dras ned på alt av cornere og lignende. Måtte da være et fantastisk kontringsvåpen å ha liggende på midtstreken, og i tillegg tvinge motstanderen til å holde igjen flere folk.
                                  Og til og med når vi ligger under så gjør han det. Se Dortmund i Skien. De lå igjen med tre mann når de trengte mål. Da er det færre spillere i boksen, og lettere for keeper å plukke!
                                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                  Kommentar

                                  • Fugl1970
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • May 2008
                                    • 99

                                    Fordi vi er feige!!!

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Opprinnelig skrevet av Fugl1970
                                      Fordi vi er feige!!!
                                      Tror kanskje ikke feige, men livredde for å tape.

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4376

                                        Erling har rett og slett ingenting i egen boks å gjøre på dødballer. For det første fordi han er et kontringsvåpen hvis vi vinner ball, som nevnt. For det andre så har han vært involvert i flere baklengs der han glipper markeringa/taper duellen i feltet, noe som forsåvidt er forståelig fordi det er langt i fra hans styrke. Burde legge igjen både Erling og Ofkir egentlig. Uansett om vi leder eller ikke. Synes det har vært veldig mye kaos i egen boks spesielt på cornere i mot i år, og det skaper vi jo til dels selv. Origi er jo heller ingen sjef i feltet som f.eks Heinz Müller var. Saken blir vanskeligere for han og. Legg igjen 2 mann oppe, så er vi kvitt 5 mann fra boksen.
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • Xavi
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 1275

                                          Kan noen som traverserer treninger titt og ofte spørre Runar hvorfor de trekker alle tilbake på corner? Skjønner virkelig ikke logikken bak det.
                                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎