Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bibaboy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 712

    Opprinnelig skrevet av TomLundby
    Kamp etter kamp etter kamp. Trener etter trener etter trener. 0 bidrag fra Erling. Det kan da ikke bare være meg som ser dette her? DIsse unnskyldningene om sugende defensive løp, kampen passet ikke hans spillestil osv osv holder bare ikke. Faktum er med en spiller som bare bidro bitte litte grann på topp hadde LSK hatt 6 poeng nå, ikke 2. Og det verste er at alle beskytter denne mediokre spilleren med klippekort.
    Jeg er ikke uenig med deg i dette. Han har nok levd godt på at han har tempo og såvidt jeg husker scoret over 10 mål ifjor. Men skal vi henge med i toppen er vi avhengig av en spiss til som scorer flere mål enn det Erling gjør. Han har vært helt elendig i de første kampene så stiller meg bak innlegget ditt. Gode spisser vokser imidlertid ikke på trær så og med LSK`s økonomi så må vi dessverre ta til takke med begrensede spillere.
    Fugla Forever

    Kommentar

    • Gjedda
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2015
      • 147

      Synes han var en av lagets beste spillere i fjor, og at fjoråret var hans hittil beste sesong i gult og svart. Han er derimot egentlig ingen naturlig goalgetter. Til det er nok selve målteften og avslutnings egenskapene hans i svakeste laget. Jeg har ihvertfall ennå ikke oppdaget at han har denne voldsomme lysten til å score koste hva det koste vil, og gjerne selv foreta avslutninger på bekostning av laget, som kjennetegner typiske goalgettere. Typiske goalgettere har jo ofte en sånn egoistisk fandenivoldskhet som egentlig tilsier at de egentlig ikke hører hjemme i en lagidrett. Friday har mer av dette i sitt vesen. Han kan jo til tider ha en ganske så ufordragelig ovenpåhet når han scorer og lagkamerater kommer til for å gratulere. Noen ganger ser han da opp med blikket mot høyere makter istedenfor å møte sine medspillere som likemenn. Jeg har spesielt bitt meg i merke en episode hvor han bare stod lenge og stirret oppover og ikke verdiget tilkommende og gratulerende lagkamerater et snev av interesse. Det er ikke slik feiring skal gjøres. Friday er ung, men ikke så ung at han ikke også burde vært konfirmert vekk fra slike unoter. Knudzon derimot er en utmerket lagspiller, og som spiss med goalgetter ambisjoner er det som sagt på godt og vondt. Jeg synes laget er for lite flinke til å benytte seg av Knudtzons beste ferdigheter. For eksempel hadde han vært ekstremt vanskelig å stoppe hvis man greide å slå lave stikkere i bakrommet når han kommer i hundre på tvers, litt sånn som Molde har scoret noen mål på i år. Men en ting som irriterer meg er enkelte av hans håpløst unødvendige taklinger. Her må han lære seg å støte istedenfor å takle. Enkelte ganger så bare vet man at når han kommer jagende med turboen på så ender det med frispark i mot.

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2864

        Jeg vil legge til at han er svært flink til å spille andre flinke. Assisten hans til Simen mot S08 var det svært høy klasse over. Mot Mold, tror jeg det var, hadde han flere stikkere til Fred som burde endt i skåring, blant annet headinga bakover som Fred skjøt på hel volley like uttafor.

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1462

          Jeg legger merke til at flere spillere fra andre lag trekker fram Erling som den verste hos LSK spilleren de må å møte.
          Last edited by Tvilling; 20.04.2016, 17:28.

          Kommentar

          • tilt
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2007
            • 813

            Laget er betydelig svekka uten Erling på banen. Han og Friday sammen på topp, gjør at vi har et helt annet register enn Friday og Arni.
            livet er en gamp for de som ikke kan si k
            https://twitter.com/#!/KjetiI

            Kommentar

            • CFC1976
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2015
              • 341

              Opprinnelig skrevet av tilt
              Laget er betydelig svekka uten Erling på banen. Han og Friday sammen på topp, gjør at vi har et helt annet register enn Friday og Arni.
              Arni har spilt kun to kamper på rappen som spiss, og har skåret tre mål. Du kommer til din avgjørelse så fort?

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3164

                Opprinnelig skrevet av CFC1976
                Arni har spilt kun to kamper på rappen som spiss, og har skåret tre mål. Du kommer til din avgjørelse så fort?
                Arni har opplagte egenskaper som goalgetter, og har vist det både i seriekampene på slutten i fjor og i cup'en mot Aurskog-Høland nylig. Men i treningskampene i vinter var det helt tydelig at han og Fred ikke akkurat er noe radarpar, de samarbeida ikke godt og spilte mer hver for seg enn sammen. Erling er en klart bedre lagspiller, sammen med hver av disse to. I bortekampen mot Haugesund så vi det samme, her bidro Arni fint lite i å skape noe selv.

                gilbert

                Kommentar

                • tilt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 813

                  Jeg mener Arni kan erstatte Friday men ikke Erling. Handler om spillertypen. Styrke vs fart
                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                  https://twitter.com/#!/KjetiI

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2106

                    Helt uenig, Arni kan på ingen som helst måte erstatte Friday. Den dagen Friday er borte, vil vi virkelig slite med å score mål.

                    Kommentar

                    • Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

                      Friday er et angrep alene, arni må få servert baller i boksen, stor forskjell..

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2281

                        Håper det jobbes med å få inn en ny spiss. Friday er høyst sannsynlig historie innen kort tid.
                        Arni tror jeg dessverre ikke vil ta steget, men håper i det lengste. Virker ikke spesielt god
                        venn med ballen, ei heller flink til å forvalte den videre, enten i form av en pasning eller
                        holde på til resten av gutta kommer halsende etter. Mye som tyder på at han ikke passer
                        inn i LSK eller at TL er et for høyt nivå for han.

                        Kommentar

                        • Robiwan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 603

                          Noen som veit status på Erling? Trenger vif-dødaren klar til neste kamp
                          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3321

                            Duden som kommenterte kampen sa han var klar til kampen mot søpla. Om det stemmer og han sitter med info veit jeg ikke.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9365

                              Opprinnelig skrevet av LS89
                              Duden som kommenterte kampen sa han var klar til kampen mot søpla. Om det stemmer og han sitter med info veit jeg ikke.
                              Han duden stoler jeg faen ikke på!

                              Kommentar

                              • A-net
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2006
                                • 447

                                Erling skrev på twitter i går at han regnet med å være klar til lørdag.
                                I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2864

                                  Jeg er hardcore Erling-fan. Først og fremst på grunn av det han tilfører av defensive kvaliteter, displin og lagmoral. Jeg savnet innimellom måten han jobber på som førsteforsvarer under kampen i går. Likevel, vil det undre meg om han går rett inn på laget når det fungerte så bra som i går. Sjøl om kampbildet garantert blir et annet hjemme mot et søpla-lag som ikke akkurat oser av sjøltillit og kvalitet, enn borte mot den fremste utfordreren til barte-gullet.

                                  Jeg tipper han får den siste halvtimen, enten for Moa eller Bassel. Vi er nødt til å ha vår fremste VIF-killer på bana i løpet av kampen!

                                  Kommentar

                                  • Trooond
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2015
                                    • 1039

                                    Syntes Erling skal starte. Martin må vike, og heller være den som kommer inn, dersom Erling er i god kampform.
                                    Han er viktig både som uromoment som presser og skaper rom for andre, i tillegg til at han kan true bakrom, og løpe i senk de fleste forsvar.

                                    Kommentar

                                    • tilt
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2007
                                      • 813

                                      Martin starter garantert. Blir noen vraka fra Oddmatchen blir det nok Lundemo.
                                      livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                      https://twitter.com/#!/KjetiI

                                      Kommentar

                                      • Oddis
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 2744

                                        Opprinnelig skrevet av tilt
                                        Martin starter garantert. Blir noen vraka fra Oddmatchen blir det nok Lundemo.
                                        Det er vanskelig å vrake Lundemo etter at han har stabilisert midtbanen vår hvert eneste sekund han har spilt. Blir egentlig ikke overrasket om Jradi eller Martin blir vraka.

                                        Vanskelig denna. Tipper Erling sitter benk til ca 65, kommer inn og ødelegger søpla etter det.
                                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2864

                                          Opprinnelig skrevet av tilt
                                          Martin starter garantert. Blir noen vraka fra Oddmatchen blir det nok Lundemo.
                                          Huff, nei! Han var (sammen med Bonke) suksessfaktor nr 1 for at vi var dønn solide defensivt. Samtidig som vi veit hva han kan bidra med i det offensive.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎