Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    Dessverre er Erling rimelig elendig på kanten. Han tør ikke utfordre med ballen i beina. Innlegg fra Erling har jeg aldri sett, så de vil jeg ikke uttale meg om
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • Marit
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2010
      • 885

      Erling sliter om dagen, og jeg mener faktisk at han må benkes. Elsker Erling, men slik som laget spiller nå funker han ikke på topp. Men jeg kan godt se han på backen igjen.
      Andas in och andas ut
      Orkar jag så orkar du

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        Erling var forumets huggestabbe nr 1 da ha var kant. Har nesten aldri prestert der. Det var først da han ble satt opp som spiss stemninga mot han snudde.

        Kommentar

        • ynnor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 857

          Man kan aldri stole på vgbørsen, men ser man en hel sesong under ett så vil d ligne. Og Erling og M . Lundemo er blant de 10 dårligste til nå i hele Tippeligaen og jeg tror jammen de har litt rett dessverre. Vi må tenke nytt på topp nå. 3 mål på alle de minuttene er skremmende.

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            Digger innsatsen til EK, men må nok benkes mot Viking. Trenger noen som klarer å putte på sjangsene sine. Blitt alt for mange bom på bom for EK.
            Han hadde trengt en skikkelig scoring mtp. selvtilliten, men vi har vel ikke akkurat tid til å gi han de mulighetene.
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1507

              om vi overlever til neste sesong, hva med å omforme han til HB? Har farta, innsatsen og viljen til å kunne bli en moderne HB som overlapper o.l. Han scorer for lite mål til å kunne bli satsa på helt på topp. Og Skogseid trenger konkurranse..
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

              Kommentar

              • OlaG
                Oversetterdrone
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 875

                Opprinnelig skrevet av Marit
                Erling sliter om dagen, og jeg mener faktisk at han må benkes. Elsker Erling, men slik som laget spiller nå funker han ikke på topp. Men jeg kan godt se han på backen igjen.
                Mye av problemet er jo at han blir satt til å gjøre en jobb han ikke er egnet for. Det har blitt bemerket gjentatte ganger her at "høye baller mot Erling fra midstopperene" ikke er noen farbar vei. Men når det offensive spillet vårt ikke fungerer (se en haug av andre poster i det siste) så er det det det blir, og da ser Erling dårlig ut.

                Det offensive spillet er rett og slett ikke lagt opp for at han skal lykkes, og dermed gjør han ikke det heller. Og en spiss som ikke scorer mål får ingen selvtillit, og da får han det ikke til de få gangene han faktisk får en bra mulighet. Når det er sagt så er på ingen som helst måte lobben over keeper i Haugesundskampen en enkel tap-in. Det er et greit forsøk som er nærme å lykkes.


                Med alt det sagt så heller jeg også mot å sette noen andre på topp fra start. Ikke fordi jeg synes Erling er ræva og ikke kan spille fotball, men fordi laget ikke en gang prøver å spille på en måte som gjør at han kan lykkes. Da kan vi like gjerne prøve Gary Martin eller Malec, og se om noen av de har mer flaks.

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4376

                  Er det ikke en spennende tanke å dyrke Erling som høyre back? Synes han var veldig bra mot søpla. Duellsterk og enorm hurtighet. Litt plasseringstrøbbel men kompenserer med fart. Han er jo ingen goalgetter. Synes at Kind Mikalsen og Knudtzon på hver sin back i 2017 er en veldig interessant tanke.
                  ..................

                  Kommentar

                  • Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

                    Tar ti ganger heller Knudzon enn Skogseid.
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

                    Even Nordlien

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7027

                      Han tetter jo siden sin. Ingen tar ham på farta. Han har blitt en mye smartere spiller siden han løp vettskremt rundt på backen for noen år siden, og han er jo egentlig slett ingen spiss. Gjerne høyreback neste år. Han er bedre enn Skogseid.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Marit
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2010
                        • 885

                        Opprinnelig skrevet av Marit
                        Erling sliter om dagen, og jeg mener faktisk at han må benkes. Elsker Erling, men slik som laget spiller nå funker han ikke på topp. Men jeg kan godt se han på backen igjen.
                        Siterer meg selv fra august.

                        Andas in och andas ut
                        Orkar jag så orkar du

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Opprinnelig skrevet av Marit
                          Siterer meg selv fra august.
                          2016 - Året da forumet framsto som mer kompetente enn klubb/trener (og det sier jeg i fullt alvor)

                          Det er forbi min fatteevne at Skogseid har fått lov til å valse rundt på backen runde inn og runde ut i år. Erling er åpenbart den beste høyrebacken i klubben per dags dato, men han har fått spille spiss eller høyrekant på tross av medioker form offensivt. Lurer dog på hva som skjer med Falken etter sesongen. Hadde jo vært interessant å se om han kunne vært en enda bedre løsning enn Erling.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • Oddis
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 2744

                            Opprinnelig skrevet av andersmm

                            2016 - Året da forumet framsto som mer kompetente enn klubb/trener (og det sier jeg i fullt alvor)

                            Det er forbi min fatteevne at Skogseid har fått lov til å valse rundt på backen runde inn og runde ut i år. Erling er åpenbart den beste høyrebacken i klubben per dags dato, men han har fått spille spiss eller høyrekant på tross av medioker form offensivt. Lurer dog på hva som skjer med Falken etter sesongen. Hadde jo vært interessant å se om han kunne vært en enda bedre løsning enn Erling.
                            Syntes de er jevne! Håkon har tatt seg opp etter at Arne kom inn. Erling sliter litt mer med posisjoneringen, men jeg mener at han har et skyhøyt potensiale der faktisk!
                            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Sagt det før, Erling er ikke spiss.. Beste høyrebacken laget har hatt på veldig lenge.

                              Kommentar

                              • FreeFallFun
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • May 2015
                                • 16

                                Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.


                                Er med på Dagbladet sitt program Gameweek. Morsomt å se lillestrøm spillere være litt "framme" i media!

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  Burde aldri satt beina sine på Bohemen!

                                  Kommentar

                                  • Stan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 1064

                                    Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                                    Burde aldri satt beina sine på Bohemen!
                                    Innafor når man har LSK Merch.

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2857

                                      Kult at Erling og LSK får positiv oppmerksomhet på FIFA-spillet og VGTV. Men jeg tror at utviklerne av FIFA har forvekeslet ham med Jørgen Kolstad. Og sjøl om Erling ikke er fullt så elendig på hodet som de skarpeste kritikerne skal ha det til, har jeg aldri sett noe i nærheten av et slikt hodestøt fra ham. Det hadde vært Frode Kippe verdig! :-D

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4284

                                        Tre mål og en målgivende. Fønix is back, bitches!

                                        Er så ubeskrivelig glad i denne gutten! Legende!

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Første hat tricket hans som LSK-spiller? Erling er late bloomer på det meste. Håper dette hjelper ham å blomstre som målscorer også!
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎