Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    Tror spillerene generelt sett skal være inneforstått med at uansett hvor sterkt du presterer så skal det særs mye til for å bli tatt ut når du spiller for LSK. Da skal det være skader på rubbel og bit...

    Utover det tror jeg Knudtzon virkelig kan bli en toppspiss neste år med Fred ved sin side. Samspillet de imellom virker å fungere bra, og de utfyller hverandre godt.
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • TomLundby
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 616

      Hva har skjedd med Erling? Hvorfor var han ikke med i kampen mot Start?

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        huff skal Erling bli mobbeoffer igjen nå da pga en dårlig kamp.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3156

          Opprinnelig skrevet av TomLundby
          Hva har skjedd med Erling? Hvorfor var han ikke med i kampen mot Start?
          Erling ble lite synlig i kampen mot Start først og fremst fordi Jradi og Friday ikke anerkjenner at fotball involverer at du skal gi fra deg ballen iblant.

          Jeg er med andre ord ikke et øyeblikk bekymret for at Erling har mistet sine kvaliteter.

          Når det er sagt så ville jeg ha startet med Arni på topp mot et Glimt som kommer til å ligge lavt, og så heller byttet inn Erling om/når (velg selv) vi tar ledelsen og det blir bakrom å spille i.

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2125

            Var ikke Erling skadet store deler av oppkjøringa ?
            I så fall kommer han nok snart i form..

            Men vi må heller ikke glemme at han kun scora etpar serie mål på høst sesongen i fjor , og han skal ikke ha for mange
            målløse kamper i begynnelsen av denne sesongen , før vi evt bør velge andre alternativer ?
            Erling har mange kvaliteter , men en spiss skal først og fremst måles etter antall scoringer.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3961

              Opprinnelig skrevet av TomLundby
              Hva har skjedd med Erling? Hvorfor var han ikke med i kampen mot Start?
              Hva har skjedd med LSK? Hvorfor var de ikke med i første serierunde?

              (Klarte ikke å dy meg!)
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                Erling spilte fram Fred til hans største sjanse da. Men er enig i at han stort sett var borte i hele kampen.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  Erling var usynlig ja, men var i perfekt posisjon mange ganger uten å få ballen. Var kanskje ikke hans type kamp, men fikk ekstremt lite hjelp fra resten av laget som enten kjørte ego-tripp eller banka ballen høyt og langt. Skulle nesten tro laget hadde glemt at de hadde "Bolt Jr." på laget. :-)

                  Han gjorde forøvrig mange gode og viktige defensive løp. Den egenskapen gjør at han garantert starter mot B/G også, og ikke Arni.
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • tilt
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2007
                    • 813

                    Vraka Erling som kaptein På Tippeligamanager nå. Altså blir det to mål en assist mot Bodø Glimt.
                    livet er en gamp for de som ikke kan si k
                    https://twitter.com/#!/KjetiI

                    Kommentar

                    • Spntneous
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 1990

                      Opprinnelig skrevet av tilt
                      Vraka Erling som kaptein På Tippeligamanager nå. Altså blir det to mål en assist mot Bodø Glimt.
                      Fint at noen tar ansvar.
                      Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                      Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                      Kommentar

                      • TomLundby
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 616

                        Kamp etter kamp etter kamp. Trener etter trener etter trener. 0 bidrag fra Erling. Det kan da ikke bare være meg som ser dette her? DIsse unnskyldningene om sugende defensive løp, kampen passet ikke hans spillestil osv osv holder bare ikke. Faktum er med en spiller som bare bidro bitte litte grann på topp hadde LSK hatt 6 poeng nå, ikke 2. Og det verste er at alle beskytter denne mediokre spilleren med klippekort.

                        Kommentar

                        • zkinny
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2012
                          • 322

                          Opprinnelig skrevet av TomLundby
                          Kamp etter kamp etter kamp. Trener etter trener etter trener. 0 bidrag fra Erling. Det kan da ikke bare være meg som ser dette her? DIsse unnskyldningene om sugende defensive løp, kampen passet ikke hans spillestil osv osv holder bare ikke. Faktum er med en spiller som bare bidro bitte litte grann på topp hadde LSK hatt 6 poeng nå, ikke 2. Og det verste er at alle beskytter denne mediokre spilleren med klippekort.
                          Takk endelig en som sier det som det er... Detta er bare ikke bra nok, men han mister nok ikke klippekortet enda.. Men vær Å snill og ta fra han kapteins bindet, kiosk dama hadde gjort det bedre

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2882

                            Her er det i alle fall to som ikke har mentaliteten som gjør meg stolt av å være fuglasupporter på 45. året. To som ikke skjønner hvorfor et par hundre sto og hoppa og sang i dag da laget sleit. Som sto igjen og sang i et kvarter etter kampen mot bartefaen og ga spellera trua på at dette kan de snu. To som bare venter på første anledning til å stikke kniven i ryggen på trofaste klubbspillere.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9383

                              Tja. Hvor ukritiserbar skal Erling være?

                              Med kapteinsbindet på, kommer dessuten ekstra forventninger.

                              Kommentar

                              • Patriot
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2010
                                • 437

                                Erling har vært usynlig, tam og puslete de to første kampene. Må frem med kassa nå!

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2882

                                  [QUOTE=knut;608987]Tja. Hvor ukritiserbar skal Erling være?
                                  QUOTE]

                                  Knudtzon har vært svak disse to kampene, i likhet med de aller fleste av sine lagkamerater, ingen tvil om det. Og fortjener kritikk for det. Men det er forskjell på kritikk og:

                                  "Kamp etter kamp etter kamp. Trener etter trener etter trener. 0 bidrag fra Erling."
                                  "alle beskytter denne mediokre spilleren med klippekort."
                                  "kiosk dama hadde gjort det bedre"

                                  Knudtzon var lenge yndlingsofferet til de av kanarifansen med kortest gangsyn. To dårlige kamper med resten av laget, så kommer de krypende fram igjen. Det er verdenshav unna den mentaliteten som får fansen til å synge og oppildne laget og spellera også i motgang. Den mentaliteten som gjør meg ekstra stolt av å ikle meg i gult og svart på kampdagene.

                                  Fansen legger forresten alt for mye i dette med kapteinsbindet. Kapteinen har i hovedsak to oppgaver: Han skal være hovedkommunikasjonsbindeleddet mellom benken og laget. Da velger treneren ute den spilleren han mener fyller denne rollen best. Ofte er det naturlig at det er en av de eldste og mest erfarne. Og han skal trykke hender før og etter kamp. Ofte er "sjefen på bana" en annen enn kapteinen. Per Berg vs. Tom lund, for eksempel. Berg var kaptein, mens Tommy var sjefen på bana.

                                  Kommentar

                                  • krogen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2009
                                    • 228

                                    Opprinnelig skrevet av knut
                                    Tja. Hvor ukritiserbar skal Erling være?

                                    Med kapteinsbindet på, kommer dessuten ekstra forventninger.
                                    Det verste med at Erling er visekaptein, er at han er untouchable ved Kippes fravær. Jeg tror Friday/Vilhjalmsson er vår farligste angrepsduo ved de fleste anledninger, f eks i en hjemmekamp mot Glimt.

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3326

                                      Trist å se Erling hittil i årets to første kamper. Det er urovekkende at han er så til de grader anonym og får til så lite. Men hva har skjedd med touchen? Den er jo helt borte. Enkle baller mister han grepet over. Virker rett og slett ikke mentalt skrudd på. Til å være kaptein har Erling vært årets skuffelse, selv om vi bare snakker 180 minutter. Vi får håpe det bedrer seg, for dette er foreløpig tynn tynn suppe. Dog en god anledning i neste kamp, der bør det komme endel rom som passer perfekt for Erling.

                                      Kommentar

                                      • zkinny
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2012
                                        • 322

                                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                        Her er det i alle fall to som ikke har mentaliteten som gjør meg stolt av å være fuglasupporter på 45. året. To som ikke skjønner hvorfor et par hundre sto og hoppa og sang i dag da laget sleit. Som sto igjen og sang i et kvarter etter kampen mot bartefaen og ga spellera trua på at dette kan de snu. To som bare venter på første anledning til å stikke kniven i ryggen på trofaste klubbspillere.
                                        Du har ikke snøring om hva du prater om.... jeg var blant dem som sto og hoppa og sang, noe jeg for øvrig alltid gjør. men det endrer ikke det fakta at Erling suger lut om dagen.

                                        Kommentar

                                        • Fugl1970
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • May 2008
                                          • 99

                                          Noen som veit om Erling blir klar mot Aalesund?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎